LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2013-08-19,20:51,
Inlägg: #1321
Symptom utav att sluta runka!
håll tummarna boys, första dagen på no runk today! har väl aldrig slutat runka sen jag började, inte ens under mitt fyra år långa förhållande.. såhär i efterhand känns det inte speciellt normalt!

så here we go, en förändring till här i livet!
2013-08-20,10:46,
Inlägg: #1322
Symptom utav att sluta runka!
Dag 8 idag, börjar bli löjligt nu.

Ni vet när man klädde av sig och skulle knulla första gången, ni vet hur man var helt skakig och knappt kunde prata så kåt man var? Så har jag varit sen i morse.. Aktivitetsdag i skolan så stanna hemma och läst bok istället men bara jag tänker tanken på en tjej så blir jag stenhård, sugen på att ringa hit nån men tänker att det bara är 92 dagar kvar, haha
Right behind your fears, is the life you've allways wanted.

Känslan av att inte ens vara 20 ännu, känslan att se fram emot alla kvällar/nätter 10 år frammåt, tryggheten i att kunna misslyckas och fortfarande kunna bli vad man vill... livet är underbart, haha Big Grin
2013-08-20,14:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-20,14:06 av {2} mpuabby.)
Inlägg: #1323
Symptom utav att sluta runka!
Asså på riktigt, wtf...

Antar att jag failade nyss, utan o knappt röra kukfan, sensitivity at its best LOL. Var upp på 1 månad o nåra dagar. phuck of helvetes skit. Några dagar sex-snack med badoo-chicks kan ju vart boven i dramat också.

Å andra sidan känns det bra på nå vänster, nya tag. Sen vet jag inte vad jag tycker om o bli kåt för minsta lilla, börjar bli irrterande mest hihi Smile

Passande låt om man har lite fantasi Wink

[video=youtube;Cq-NShfefks]http://www.youtube.com/watch?v=Cq-NShfefks[/video]

"I got the magic in me, every time i touch that dick it ejaculates" //humor_94.
2013-08-20,14:55,
Inlägg: #1324
Symptom utav att sluta runka!
mpuabby Skrev:Asså på riktigt, wtf...

Antar att jag failade nyss, utan o knappt röra kukfan, sensitivity at its best LOL. Var upp på 1 månad o nåra dagar. phuck of helvetes skit. Några dagar sex-snack med badoo-chicks kan ju vart boven i dramat också.

Å andra sidan känns det bra på nå vänster, nya tag. Sen vet jag inte vad jag tycker om o bli kåt för minsta lilla, börjar bli irrterande mest hihi Smile

Passande låt om man har lite fantasi Wink

[video=youtube;Cq-NShfefks]http://www.youtube.com/watch?v=Cq-NShfefks[/video]

"I got the magic in me, every time i touch that dick it ejaculates" //humor_94.

Det kanske är dags att stoppa snoppen i nått?
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-08-20,15:58,
Inlägg: #1325
Symptom utav att sluta runka!
Cruz Skrev:Det kanske är dags att stoppa snoppen i nått?

Komsi Wink
2013-08-20,16:04,
Inlägg: #1326
Symptom utav att sluta runka!
mpuabby Skrev:Asså på riktigt, wtf...

Antar att jag failade nyss, utan o knappt röra kukfan, sensitivity at its best LOL. Var upp på 1 månad o nåra dagar. phuck of helvetes skit. Några dagar sex-snack med badoo-chicks kan ju vart boven i dramat också.

Å andra sidan känns det bra på nå vänster, nya tag. Sen vet jag inte vad jag tycker om o bli kåt för minsta lilla, börjar bli irrterande mest hihi Smile

Passande låt om man har lite fantasi Wink

[video=youtube;Cq-NShfefks]http://www.youtube.com/watch?v=Cq-NShfefks[/video]

"I got the magic in me, every time i touch that dick it ejaculates" //humor_94.

Jag har varit fett okåt den senaste tiden, och tycker tråkigt samt omotiverande. Imo är det en mysig känsla att va kåt, man blir mycket mer motiverad till att ragga brudar, dom 2 senaste gångerna jag legat har det enbart varit för brudarna raggat upp mig, har inte lagt någon effort alls på det, gjort det mest för deras skull typ. Det är fan inte najs och kan bara föreställa mig hur mycket fitta jag går miste om tackvare min okåthet.

Kan iofs förstå att det är jobbigt att va ständigt kåt om man inte har lätt tillgänglig fitta.


Cruz Skrev:Det kanske är dags att stoppa snoppen i nått?

Det är inte alltid så enkelt =D, såvida man inte är masterPUA eller har extremt låg standard.
2013-08-20,19:00,
Inlägg: #1327
Symptom utav att sluta runka!
MassRiot Skrev:1 vecka, pungen känns elektrisk! Riktigt nice känsla

Jag är sugen på att gå cold turkey totalt i 100 dagar, alltså inte bara nofap utan inte komma alls, no sex.

Jag har tillgång till fitta när jag känner för det så blir inte psykologiskt jobbigt att gå miste om det, kul expriment liksom.

Jag testade det i 84 dagar, sen failade jag på dagen och började ha sex på kvällen samma dag. Kombinera det med mycket meditation, hälsosamt liv och tung träning och du kommer få se ett inner game som heter duga. Det är så lätt att må bra då man kommer regelbundet och få ytlig bekräftelse eller verklighetsflykt av sex eller onani. Då du är helt utan allt det där får du verkligenverkligen jobba med dig själv och hitta välmåendet i dig själv. Jag blev sjukt stabil och lärde mig hantera mina känslor på en helt annan nivå.
2013-08-21,02:03,
Inlägg: #1328
Symptom utav att sluta runka!
Jag failar alltid vid ungefär samma milstolpe. Cirkus 1 vecka, sen blir jag dödskåt av vadfansomhelst. Tacka gode gud för adblock, annars hade jag inte klarat en enda dag. Räcker med att se en ful liten rysshora på TPB när man ska tanka ngn film, så är man inne på porren 2sec senare.

Cogo Skrev:Failar alltid när jag är bakis. Måste fan sluta dricka om det här ska gå lol.
+1 på denna. Blir alltid snorkåt när jag är bakis. Plus, att man tycker synd om sig själv och anser sig vara "värd" det. Ljuga för sig själv? Jupp jupp!
2013-08-24,14:15,
Inlägg: #1329
Symptom utav att sluta runka!
Inne på dag 7 nu. Detta är verkligen en utmaning. Och det som jag märker är som många andra noterat = humörsvängningar. Gick ifrån att fälla en tår till en trött drama-film, till att vara pilsk som ett djur och vilja dra ut och jaga slynor. Kan stundvis känna mig arg också, vilket är gött. Lite mer passion helt enkelt. Den största skillnaden upplevde jag nog igår klockan 02:00 på krogen. Jag var hungrig, och trött, vanligtvis skulle jag nog nöja mig med att dra hem, ta en burgare på vägen hem eftersom jag visste att en bra wank väntade på mig hemma. Men nu med nowank så fanns det helt plötsligt ett inner driv. Jag tappade inte tempo, tvärt om, jag tänkte: "FYJÄVLAR jag är kåt som ett svin. Måste ta tag i den här skiten. NU KÖR VI"
KNOCK KNOCK - Here comes the COCK
2013-08-25,16:13,
Inlägg: #1330
Symptom utav att sluta runka!
fail efter 5 dagar lite drygt, hade sex igår men kom inte, så va så jävla sugen idag, bakis och allt vad de innebär.. påt igen
2013-08-25,21:51,
Inlägg: #1331
Symptom utav att sluta runka!
Nyckeln efter första veckan är att ge fan i att pilla. Börjar med att man sitter med halvstånd, så börjar man bara pilla lite oskyldigt tills man blir stenhård. Desto kåtare man blir desto mer av hjärnan försvinner. Tillsist har man jobbat dig fram omedvetet och sen sitter man där, smårunkande tills man failar.

Detta har hänt ett par ggr, dock alltid lyckats sluta innan det kan klassas som riktig fap men fortsätter jag så failar jag tillsist. Därför rör jag aldrig kuken nu om jag inte pissar eller duschar.

Stay strong , detta ger resultat
Right behind your fears, is the life you've allways wanted.

Känslan av att inte ens vara 20 ännu, känslan att se fram emot alla kvällar/nätter 10 år frammåt, tryggheten i att kunna misslyckas och fortfarande kunna bli vad man vill... livet är underbart, haha Big Grin
2013-08-25,22:06,
Inlägg: #1332
Symptom utav att sluta runka!
MassRiot Skrev:Nyckeln efter första veckan är att ge fan i att pilla. Börjar med att man sitter med halvstånd, så börjar man bara pilla lite oskyldigt tills man blir stenhård. Desto kåtare man blir desto mer av hjärnan försvinner. Tillsist har man jobbat dig fram omedvetet och sen sitter man där, smårunkande tills man failar.


Japp, eller att man tillåter sig glo på nakenbilder på brudar. Så tänker man att man kan lika gärna glo på porr o då kan man lika gärna runka. Screw it.

INGEN PILLNING, INGEN RUNKNING, INGEN PORR är enda vägen.

Citat:Detta har hänt ett par ggr, dock alltid lyckats sluta innan det kan klassas som riktig fap men fortsätter jag så failar jag tillsist. Därför rör jag aldrig kuken nu om jag inte pissar eller duschar.

Stay strong , detta ger resultat

Definitionsfråga om edging klassas som fap Smile bra lösning där från din sida.

Stay strong.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-08-26,16:30,
Inlägg: #1333
Symptom utav att sluta runka!
Kan dela med mig av mina erfarenheter:
Började nofap i slutet av maj. Det blev nofap fram tills en månad sedan (typ 3 månader) då jag återfallde. Det blev väldigt enkelt att holla nofapen efter två veckor, tänkte inte ens på det.
Sexlusten under nofap var ganska låg tyckte jag (fick dock inge pussy under den tiden).
Runkade i fredags och drog ut samma kväll. Tyckte de gick bättre än vanligt, var mer aggresiv (inte fysiskt). Dock drack jag den kvällen. Om man får lite pussy(är newbie), är det fortfarande värt att köra nofap?
Ska köra nofap i en vecka från och med nu.
2013-08-26,17:02,
Inlägg: #1334
Symptom utav att sluta runka!
day one!
Keep it up!
2013-08-26,23:39,
Inlägg: #1335
Symptom utav att sluta runka!
Ted, det är ju meningen att du ska knulla regelbundet när du inte fappar, så se till o göra det så får du det bästa av två världar liksom.

Är väl bara jag som valt att köra totalt celibat i 100 dagar för att se vad som händer, syftet med nofap från början var att vissa killar kollat så mycket porr och runkat så länge att deras hjärnor ställt om sig till att tända på porr, och inte brudar. Och då skulle man reboota sig genom 90 dagars nofap.

Att vi på CL dragit det längre än så och fapstrejkar i all framtid är ju mest för att det är en cool grej
Right behind your fears, is the life you've allways wanted.

Känslan av att inte ens vara 20 ännu, känslan att se fram emot alla kvällar/nätter 10 år frammåt, tryggheten i att kunna misslyckas och fortfarande kunna bli vad man vill... livet är underbart, haha Big Grin
2013-08-27,03:39,
Inlägg: #1336
Symptom utav att sluta runka!
3 år och 20 dagar fapfri idag suckers
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-27,03:41,
Inlägg: #1337
Symptom utav att sluta runka!
Evilvalle Skrev:3 år och 20 dagar fapfri idag suckers

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!
2013-08-27,03:44,
Inlägg: #1338
Symptom utav att sluta runka!
LITEN TO THE HODGE TWINS, dom kan det där NATURAL baby! Älskar dom Big Grin

[video=youtube;ysWrA4yL7h0]http://www.youtube.com/watch?v=ysWrA4yL7h0[/video]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-27,03:47,
Inlägg: #1339
Symptom utav att sluta runka!
alltså ha AH A HAAAAAAAAAAA HAHAHHAH AHAHA
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-27,04:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-27,12:08 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #1340
Symptom utav att sluta runka!
84. Gay.
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,851 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 199 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}