LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-01-09,18:37,
Inlägg: #1581
RE: Symptom utav att sluta runka!
HAHA VA? Ska han hjälpa dig till 30+ nmoL om du inte ligger där? Vad har du för jävla specialläkare egentligen? Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-09,18:48,
Inlägg: #1582
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-09,18:37)Evilvalle Skrev: HAHA VA? Ska han hjälpa dig till 30+ nmoL om du inte ligger där? Vad har du för jävla specialläkare egentligen? Big Grin

Haha en skön jävel som vet vad testosteron och manlighet är. Dock är han urolog. Anledningen att jag får betala 500 kr är för att man slipper alla ursäkt och tjafs som på vårdcentralen då han bara tar direkt provet sen om det behövs för att komma upp till 30+ så hjälper han dig med det.

Får se, har tid om två veckor och återkommer med resultatet.

Tror jag kommer ligga på 25 nmol det är vad jag kan gissa, men om jag kommer upp till 30+ nmol kommer jag märka skillnad?
2014-01-09,19:04,
Inlägg: #1583
RE: Symptom utav att sluta runka!
Tror ej det blir någon praktisk märkbar skillnad mellan 25 och 30 nej, haha!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-09,19:12,
Inlägg: #1584
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-09,19:04)Evilvalle Skrev: Tror ej det blir någon praktisk märkbar skillnad mellan 25 och 30 nej, haha!

Finns det folk som har 40? Hur fan blir man ? haha eller är man ens normal då?
2014-01-09,19:13,
Inlägg: #1585
RE: Symptom utav att sluta runka!
Japp folk med 40 naturligt existerar, dock väldigt ovanligt. Ingen aning hur man "blir", med alla andra faktorer likställda så är man troligtvis kåtare, manligare, djupare röst och rätt bra på sport.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-10,03:55,
Inlägg: #1586
RE: Symptom utav att sluta runka!
Kan fan inte sova, har runkat sen jag va 11 typ til porr är helt förstörd. Tror jag är inne på 5-6e dagen nu. Har energi som fan fast jag har feber!!! Får bonge av snabb ögonkontakt o får glädjerus i magen av att se roliga bilder. Wtfisgoinon
2014-01-10,04:09,
Inlägg: #1587
RE: Symptom utav att sluta runka!
Fortsätt bara, rygga inte för den grymma energin du upplever, troligen har du inte upplevt något liknande och blir osäker. Se till att bli ännu bättre på att inte ha händerna nära kuken annat än för att pissa och när du tvättar den, lätt som fan att trilla dit när man slentrianmässigt stoppar in handen innanför kallingarna för att känna på sina magiska kulor, mmh lite till tänker man och sen har man världens bånge, mmh bara några drag, och sen rationaliserar man mer och mer ända tills man har sprutat ut världens sats över bröstkorgen hahaha Smile Nej rör inte penis !

Jag gjorde 111 dagar i våras och upplevde mitt livs coolaste period. Hade inte heller sex med nån under de här 111 dagarna tills jag dejtade en tysk sjuksköterska och fyllde hennes mun med litervis av sperma fan, lovar hon hann inte med att svälja och den orgasmen var nog en av universums allra kraftigaste.
2014-01-10,04:24,
Inlägg: #1588
RE: Symptom utav att sluta runka!
Haha, 111 dagar utan att komma? De måste ju vara skadligt för dicken? Och psyket? Jag ska hålla mig, iallafall 1 månad till att börja med. Är en rätt sexuellt driven human och måste jelka till bilder ibland... Men gz till 111 dagar, vad va så coolt med perioden??
2014-01-10,04:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-10,04:34 av {2} Ragnar.)
Inlägg: #1589
RE: Symptom utav att sluta runka!
Energin och drivkraften till allt det andra i livet, träningen (bjj), vännerna, det jag brinner för, personlighetsförändringen, megasjälvförtroendet, blicken, rösten etc. Gjorde mycket med min needyness med kvinnor, efter de 111 dagarna satte jag ner kvinnor och sex från första plats i mitt liv till typ tredje eller fjärde. Det gör susen för needynessen kan jag säga, nu har jag myycket bättre success tycker jag, och de fall jag inte har success så bryr jag mig knappt längre. Nu tömmer jag mig mellan benen på mina två kks några ggr i månaden så jag kör bara NoFap, inte NoKnull Smile
2014-01-10,05:11,
Inlägg: #1590
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ragnar e cool för han är typ forumets äldsta medlem om jag minns rätt, är inte du runt typ 40 eller nåt?

Pimp daddy Wink
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-10,17:30,
Inlägg: #1591
RE: Symptom utav att sluta runka!
Själv har jag varken kommit med brudar eller på egen hand sedan September. Har fortsatt stickin' it till tjejerna i vanlig ordning men jizzar inte.
2014-01-10,17:35,
Inlägg: #1592
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-10,17:30)Vetinte Skrev: Själv har jag varken kommit med brudar eller på egen hand sedan September. Har fortsatt stickin' it till tjejerna i vanlig ordning men jizzar inte.

Vf inte? En kul hobby du har eller.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-01-10,17:54,
Inlägg: #1593
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-10,17:30)Vetinte Skrev: Själv har jag varken kommit med brudar eller på egen hand sedan September. Har fortsatt stickin' it till tjejerna i vanlig ordning men jizzar inte.
O intressant broder, ska själv göra samma sak. Inne som fan på det här med tantra och grejer nu. Male multiple orgasm osv. Mantak Chia har en fet bok om det.

Denna kan kanske få fler här att vilja prova
http://21daychallenge.com
2014-01-10,19:35,
Inlägg: #1594
RE: Symptom utav att sluta runka!
Mmh ja 42 år, jo det här med att avstå från att komma för att uppnå högre nivåer av energi, själförtroende, utstrålning etc är grymt. Man fattar det bara inte innan man upplevt det for real, i början av en mans liv så handlar tillvarom om nästa sprut, antingen över eller i en kvinna, eller oftast över sin egen mage i patetisk ensamhet och bortspilld manlig livsenergi.

En del upptäcker aldrig att det finns högre livsmål och tillstånd att vara i (som ger mer kvinnor) en del upptäcker det tidigt, som tex Evilvalle & co, en del upptäcker det bättre sent än aldrig som jag tex Smile men när man kan avstå från ejakulation nästan helt, då får man så många fördelar i sin personlighet som är obeskrivligt sköna att ha, i olika grad frånvaro av neediness, unreaktive, vara i ett flowtillstånd som inte rubbas av kvinnors nyckfulla uppförande, dissar eller intresse.

Att avstå från de där tio sekundernas njutning av att patetiskt spruta över sin mage eller i en handuk är värt att göra med tanke på den behållning man får som ger en power under hela ens tillvaro i livet är värt att begrunda !

När man sen är med kvinnor på riktigt i stället för på dataskärmen, då är det hundra gånger grymmare och starkare sexuellt, helt otroligt vad sexet blir explosivt, intensivt, berörande och närmare, då fattar man att det är värt att låta bli att pilla på kuken ensam hemma eller på jobbets wc. Nej kuken ska bara stimuleras i en kramande fitta, ett trångt arslehål eller en hungrigt sugande mun och explodera just där.

By the way, krymper kuken om man inte runkar dagligen och på så sätt håller den i trim ??
Haha nej, min kuk har blivit större och mitt ex numera kk intygar att den känns större och hårdare än nånsin, att den ser större ut i hennes kåta ögon och att den gör hennes fitta tio gånger så våt än tidigare + att jag sprutar mycket mer och kraftigare. Såå, citerar Evilvalle: Rör inte peniz !!
2014-01-10,20:20,
Inlägg: #1595
RE: Symptom utav att sluta runka!
Är det någon mer än jag som fått den ovanliga förmågan att kunna få utlösning enbart genom att fantisera? Alltså helt utan att röra kuken, inget förrunk eller liknande.
Har gjort det 7 ggr sen november tror jag
2014-01-10,20:26,
Inlägg: #1596
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-10,17:30)Vetinte Skrev: Själv har jag varken kommit med brudar eller på egen hand sedan September. Har fortsatt stickin' it till tjejerna i vanlig ordning men jizzar inte.
OK? Får du inte ont i kuken? Du sprutar alltså inte ens under sex, hur fan lyckas du med det om du inte kommit på så länge?

Nyttigt för prostatan o komma.

Hate'ar inte, bara nyfiken!
2014-01-10,21:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-10,21:18 av {2} godsgift.)
Inlägg: #1597
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-10,20:26)Tenga Skrev: OK? Får du inte ont i kuken? Du sprutar alltså inte ens under sex, hur fan lyckas du med det om du inte kommit på så länge?

Nyttigt för prostatan o komma.

Hate'ar inte, bara nyfiken!
Läs på om tantra. Asmånga som slutar komma helt och hållet för att istället cirkulera energin i kroppen.

EDIT: Bara för att jag är snäll http://speedy.sh/fF4Uk/The-Multi-orgasmic-Man.pdf
2014-01-10,22:48,
Inlägg: #1598
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-10,17:35)russel Skrev: Vf inte? En kul hobby du har eller.

(2014-01-10,17:54)godsgift Skrev: O intressant broder, ska själv göra samma sak. Inne som fan på det här med tantra och grejer nu. Male multiple orgasm osv. Mantak Chia har en fet bok om det.

Denna kan kanske få fler här att vilja prova
http://21daychallenge.com

(2014-01-10,20:26)Tenga Skrev: OK? Får du inte ont i kuken? Du sprutar alltså inte ens under sex, hur fan lyckas du med det om du inte kommit på så länge?

Nyttigt för prostatan o komma.

Hate'ar inte, bara nyfiken!

(2014-01-10,21:16)godsgift Skrev: Läs på om tantra. Asmånga som slutar komma helt och hållet för att istället cirkulera energin i kroppen.

EDIT: Bara för att jag är snäll http://speedy.sh/fF4Uk/The-Multi-orgasmic-Man.pdf

Träffade en brud på tuben som jag snackade tantra med, någon vecka senare när jag knullade henne så lät hon inte mig komma på säkert två timmar. Tro inte jag är någon gud, jag brukar vanligtvis komma inom någon minut som alla andra, tror det var hennes förtjänst.

Hon sa att istället för att sticka hem och runka skulle jag läsa länken hon skickade, sagt och gjort. Hon tog med mig på kurser i ämnet som jag tyckte var skitlöjliga i början. vi satt och andades in i varandras munnar och massa andra övningar som mest kändes som någon ghandipryl men efter ett tag lackade hon och jag började därför slappna av och gå in för det hela.

Så intima ögonblick som när vi hade sex har jag aldrig upplevt, tyvärr fick ajg kalla handen när jag berättade hur jävla kär jag var i henne. trots det kan lugnt säga att jag aldrig utvecklats så snabbt, varken personlighetsmässigt eller i sängen. Ibland, i synnerhet när hon red mig, kunde jag ligga och komma under säkert 30 sek. utan att komma förstås. Vi brukade nog ha sex i kanske 3 timmar ohc jag kunde komma massa gånger under tiden under lååånga perioder.

tror jag har lagt hela pick up prylen bakom mig men i rent raggsyfte är detta också guld. kan gå ut och känna mig som Tönten av Tellus och ändå få brudar att bli sexuella med mig utan att jag ens försökt prata om något annat än glödlampor. typ.

Jag är helt såld på det här. något som säkert har påverkat är att innan tjejen från tunnelbanan existerade knappt nyktert sex i min tillvaro. Tror det hade gått några år sedan jag hade sex utan droger/alkhool. Rekommenderar verkligen att testa läsa länkarna godsgift la in och prova detta med någon ni gillar.
2014-01-11,01:14,
Inlägg: #1599
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-10,22:48)Vetinte Skrev: Träffade en brud på tuben som jag snackade tantra med, någon vecka senare när jag knullade henne så lät hon inte mig komma på säkert två timmar. Tro inte jag är någon gud, jag brukar vanligtvis komma inom någon minut som alla andra, tror det var hennes förtjänst.

Hon sa att istället för att sticka hem och runka skulle jag läsa länken hon skickade, sagt och gjort. Hon tog med mig på kurser i ämnet som jag tyckte var skitlöjliga i början. vi satt och andades in i varandras munnar och massa andra övningar som mest kändes som någon ghandipryl men efter ett tag lackade hon och jag började därför slappna av och gå in för det hela.

Så intima ögonblick som när vi hade sex har jag aldrig upplevt, tyvärr fick ajg kalla handen när jag berättade hur jävla kär jag var i henne. trots det kan lugnt säga att jag aldrig utvecklats så snabbt, varken personlighetsmässigt eller i sängen. Ibland, i synnerhet när hon red mig, kunde jag ligga och komma under säkert 30 sek. utan att komma förstås. Vi brukade nog ha sex i kanske 3 timmar ohc jag kunde komma massa gånger under tiden under lååånga perioder.

tror jag har lagt hela pick up prylen bakom mig men i rent raggsyfte är detta också guld. kan gå ut och känna mig som Tönten av Tellus och ändå få brudar att bli sexuella med mig utan att jag ens försökt prata om något annat än glödlampor. typ.

Jag är helt såld på det här. något som säkert har påverkat är att innan tjejen från tunnelbanan existerade knappt nyktert sex i min tillvaro. Tror det hade gått några år sedan jag hade sex utan droger/alkhool. Rekommenderar verkligen att testa läsa länkarna godsgift la in och prova detta med någon ni gillar.

Kul läsning broder, har läst fler som rapporterat liknande saker. Var det TNT ni körde eller vad var det för länk samt kurser ni gick? Detta är verkligen the real shit, no-fap i all ära men jag har snart kört det i ett år och samtidigt legat en del så har inte alls fått såna galna symptom som reddit-geeks skriver om. Berätta gärna lite mer =) Har du lärt dig att öppna kundalini och cirkulera dina egna orgasmer istället för att spruta?
2014-01-11,02:30,
Inlägg: #1600
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-10,21:16)godsgift Skrev: Läs på om tantra. Asmånga som slutar komma helt och hållet för att istället cirkulera energin i kroppen.

EDIT: Bara för att jag är snäll http://speedy.sh/fF4Uk/The-Multi-orgasmic-Man.pdf
Tack gubben! <3

Rent teoretiskt, så är jag rätt intresserad av sånt här. MEn jag tar mig aldrig tid att läsa/praktisera det, mer än att dra över det ytligt svepande.

(2014-01-10,22:48)Vetinte Skrev: Träffade en brud på tuben som jag snackade tantra med, någon vecka senare när jag knullade henne så lät hon inte mig komma på säkert två timmar. Tro inte jag är någon gud, jag brukar vanligtvis komma inom någon minut som alla andra, tror det var hennes förtjänst.

Hon sa att istället för att sticka hem och runka skulle jag läsa länken hon skickade, sagt och gjort. Hon tog med mig på kurser i ämnet som jag tyckte var skitlöjliga i början. vi satt och andades in i varandras munnar och massa andra övningar som mest kändes som någon ghandipryl men efter ett tag lackade hon och jag började därför slappna av och gå in för det hela.

Så intima ögonblick som när vi hade sex har jag aldrig upplevt, tyvärr fick ajg kalla handen när jag berättade hur jävla kär jag var i henne. trots det kan lugnt säga att jag aldrig utvecklats så snabbt, varken personlighetsmässigt eller i sängen. Ibland, i synnerhet när hon red mig, kunde jag ligga och komma under säkert 30 sek. utan att komma förstås. Vi brukade nog ha sex i kanske 3 timmar ohc jag kunde komma massa gånger under tiden under lååånga perioder.

tror jag har lagt hela pick up prylen bakom mig men i rent raggsyfte är detta också guld. kan gå ut och känna mig som Tönten av Tellus och ändå få brudar att bli sexuella med mig utan att jag ens försökt prata om något annat än glödlampor. typ.

Jag är helt såld på det här. något som säkert har påverkat är att innan tjejen från tunnelbanan existerade knappt nyktert sex i min tillvaro. Tror det hade gått några år sedan jag hade sex utan droger/alkhool. Rekommenderar verkligen att testa läsa länkarna godsgift la in och prova detta med någon ni gillar.
Lät jävligt intressant, om inte annat en väldigt soft tjej också (även om det sket sig).

Har du lust o utveckla lite mer det sista du skrev, om att inte ha haft sex nyktert?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,201 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 148 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}