LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-01-14,20:38,
Inlägg: #1621
RE: Symptom utav att sluta runka!
Försökte snacka vett i polarna på Mumble angående nofap... gick sisådär... eller inte alls...

De förstår inte värdet i att inte fappa och de förstår inte heller utan skrattar snarare åt det...

De skrattar åt supernormal stimulus och dylika etablerade psykologiska koncept...

Lustigt nog dock att det är dem som blir lättutråkade på det mesta och inte jag! ^^,
2014-01-15,02:24,
Inlägg: #1622
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hur man slipper åka dit fö att köpa horor: ""nää vi gjorde ba en porrfilm tillsammans, jag är arbetsgivare för henne Big Grin, och vi gjorde en övning inför filmningen nästa vecka":
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-01-15,16:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-15,16:50 av {2} selected.)
Inlägg: #1623
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-15,02:24)Ragnarök Skrev: Hur man slipper åka dit fö att köpa horor: ""nää vi gjorde ba en porrfilm tillsammans, jag är arbetsgivare för henne Big Grin, och vi gjorde en övning inför filmningen nästa vecka":

HAHAHA

Btw angående Berlins nya flygplats. Sverige kommer snart ut med att inte landa i den nya flygplatsen. Big Grin

Citat:I direkt anslutning till Berlins kommande storflygplats anläggs nu en lyxbordell, den största i Europa.

Det är oklart om Berlinresenärerna får landa på Berlin Brandenburg 2014, 2015 eller 2016. Men redan nu står det klart vart passagerare som vill köpa sex kan gå: Alldeles intill flygplatsen ska det inrättas en lyxbordell, enligt uppgift den största i Europa.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/jattebo...flygplats/
2014-01-15,20:23,
Inlägg: #1624
RE: Symptom utav att sluta runka!
Postat i fel tråd .. ?
2014-01-16,18:47,
Inlägg: #1625
RE: Symptom utav att sluta runka!
HERREGUD

Klippte mig för några dagar sen, gick till en lite dyrare frisör än ahmed 50 som gör det för en dryg hundring, så för en gångs skull blev det relativt nära den bild jag faktiskt hade i huvudet. Jag har får rätt svampigt huvud vid långt hår, så efter klippningen så framhävs mina manliga drag lite mer, avlångt ansikte istället för runt haha..

Anyways, så jag trodde det var pga detta jag fått mer blickar av tjejer (delvis sant ofc). Sen har det bara eskalerat MER O MER. Idag spårade det ur TOTALT när jag var på stan och jag började typ högt skratta för mig själv, var det ett skämt, eller inbilla jag mig?

Så inser jag.. har inte haft tid att fappa på 3(?) dagar, HELVETE vilken skillnad. Jag hade HELT glömt bort det eftersom det inte var en planerad nofap utan det bara blev så.

Nu ska jag FANIMIG hålla i det här, inte värt dom där minutrarna för lite porr och sen blir man äcklad efteråt.. nonstop porr när man är ute med IRL tjejer FFS.

Ska inte sätta några jävla mål men helvete, im on fucking fire.
2014-01-16,18:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-16,18:55 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #1626
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-16,18:47)Tenga Skrev: HERREGUD

Klippte mig för några dagar sen, gick till en lite dyrare frisör än ahmed 50 som gör det för en dryg hundring, så för en gångs skull blev det relativt nära den bild jag faktiskt hade i huvudet. Jag har får rätt svampigt huvud vid långt hår, så efter klippningen så framhävs mina manliga drag lite mer, avlångt ansikte istället för runt haha..

Anyways, så jag trodde det var pga detta jag fått mer blickar av tjejer (delvis sant ofc). Sen har det bara eskalerat MER O MER. Idag spårade det ur TOTALT när jag var på stan och jag började typ högt skratta för mig själv, var det ett skämt, eller inbilla jag mig?

Så inser jag.. har inte haft tid att fappa på 3(?) dagar, HELVETE vilken skillnad. Jag hade HELT glömt bort det eftersom det inte var en planerad nofap utan det bara blev så.

Nu ska jag FANIMIG hålla i det här, inte värt dom där minutrarna för lite porr och sen blir man äcklad efteråt.. nonstop porr när man är ute med IRL tjejer FFS.

Ska inte sätta några jävla mål men helvete, im on fucking fire.

Det där är så jävla sjukt, sen NOfap händer det så sjukt ofta att jag lallar runt på stan och får blickar från ALLA håll och kanter, till slut tänker jag ba "wtf va ere som händer?!", så möter man en tjej typ, så tänker jag "nu VET jag att hon kommer kolla in mig som fan å hålla ögonkontakt", and yes she does.

Till slut blir det ofta så att jag bara börjar garva för mig själv, det är så jävla sjukt allihopa. Aldrig någonsin under alla mina år inom game har jag fått så sjukt många kåtblickar genom att bara vandra runt Tongue

Efter 60 dagar blire ännu värre, efter 3 månader är man en gud Tongue
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-16,19:49,
Inlägg: #1627
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jag är inne på 16 dagar nu som jag började smidigt nog exakt 1a januari 2014 och jag har inte kollat på en enda jävla halvnaken el naken bild, el mjukporr el porr i huvvetaget å det e riktigt nice.

har kunnat fixat dygnsrytmen, motionerat å ätit nyttigt dagligen även om jag suktar nu efter socker haha, får härda ut mig å käka ett äpple ist. jag börjar nu notera dylika effekter som jag gjort förut.

främst känner jag ett starkare driv att bara dra ut å röra på mig å se andra människor el umgås även om jag kan snacka i mumble med polarna, dock så får jag mer sug för 1on1 eye social contact.

nofap is the way to go. ignore everything about p0rn, even pictures online, real men enjoy real women.
2014-01-16,21:22,
Inlägg: #1628
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-16,19:49)AplAy Skrev: Jag är inne på 16 dagar nu som jag började smidigt nog exakt 1a januari 2014 och jag har inte kollat på en enda jävla halvnaken el naken bild, el mjukporr el porr i huvvetaget å det e riktigt nice.

har kunnat fixat dygnsrytmen, motionerat å ätit nyttigt dagligen även om jag suktar nu efter socker haha, får härda ut mig å käka ett äpple ist. jag börjar nu notera dylika effekter som jag gjort förut.

främst känner jag ett starkare driv att bara dra ut å röra på mig å se andra människor el umgås även om jag kan snacka i mumble med polarna, dock så får jag mer sug för 1on1 eye social contact.

nofap is the way to go. ignore everything about p0rn, even pictures online, real men enjoy real women.

Damn mer än 2 veckor, not bad! Se till å håll i detta nu för fan!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-17,00:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-17,00:50 av {2} selected.)
Inlägg: #1629
RE: Symptom utav att sluta runka!
Vad fan beror den ögonkontakten och att tjejerna glor på en? På bussen, skolan, på tåget, överallt. Har kört nu i 2 veckor utan runk eller sex.

Körde på innan men såg ingen skillnad men nu gör jag det, nu när jag märkt dessa resultat vill jag inte alls röra kuken mer.
2014-01-17,08:55,
Inlägg: #1630
RE: Symptom utav att sluta runka!
Firar 11 månader no-fap idag. Ere svårt elleh
2014-01-17,14:51,
Inlägg: #1631
RE: Symptom utav att sluta runka!
Grattis!
2014-01-17,15:34,
Inlägg: #1632
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-16,18:54)Evilvalle Skrev: Det där är så jävla sjukt, sen NOfap händer det så sjukt ofta att jag lallar runt på stan och får blickar från ALLA håll och kanter, till slut tänker jag ba "wtf va ere som händer?!", så möter man en tjej typ, så tänker jag "nu VET jag att hon kommer kolla in mig som fan å hålla ögonkontakt", and yes she does.

Till slut blir det ofta så att jag bara börjar garva för mig själv, det är så jävla sjukt allihopa. Aldrig någonsin under alla mina år inom game har jag fått så sjukt många kåtblickar genom att bara vandra runt Tongue

Efter 60 dagar blire ännu värre, efter 3 månader är man en gud Tongue
Det är helt sjukt, det jag inte kan greppa är dock just HUR det händer. Är det ens dopaminnivåer som är högre, vilket gör att man beter sig mer "alfa" och att tjejer på något jävla vänster superöveranalyserar varje liten kroppsrörelse vilket gör att via kroppspråket läser dom av din hjärna?
2014-01-17,16:16,
Inlägg: #1633
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-17,15:34)Tenga Skrev: Det är helt sjukt, det jag inte kan greppa är dock just HUR det händer. Är det ens dopaminnivåer som är högre, vilket gör att man beter sig mer "alfa" och att tjejer på något jävla vänster superöveranalyserar varje liten kroppsrörelse vilket gör att via kroppspråket läser dom av din hjärna?

Har läst runt rätt mkt om skiten då jag blev så fascinerad och troligtvis handlar det om en eller båda av dessa:

1. Förstärkta dopaminreceptorer
2. Feromoner

Mycket möjligt att det har med feromoner att göra för även när jag är stressad och mår rätt kasst så får jag mycket blickar, dvs känner mig allt annat än särskilt centrerad eller "alfa" men nog fan är blickarna där ändå.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-17,19:15,
Inlägg: #1634
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-17,16:16)Evilvalle Skrev: Har läst runt rätt mkt om skiten då jag blev så fascinerad och troligtvis handlar det om en eller båda av dessa:

1. Förstärkta dopaminreceptorer
2. Feromoner

Mycket möjligt att det har med feromoner att göra för även när jag är stressad och mår rätt kasst så får jag mycket blickar, dvs känner mig allt annat än särskilt centrerad eller "alfa" men nog fan är blickarna där ändå.

Fan va nice, visste inte att det berodde på feromoner =)
2014-01-17,21:16,
Inlägg: #1635
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-17,16:16)Evilvalle Skrev: Har läst runt rätt mkt om skiten då jag blev så fascinerad och troligtvis handlar det om en eller båda av dessa:

1. Förstärkta dopaminreceptorer
2. Feromoner

Mycket möjligt att det har med feromoner att göra för även när jag är stressad och mår rätt kasst så får jag mycket blickar, dvs känner mig allt annat än särskilt centrerad eller "alfa" men nog fan är blickarna där ändå.

Feromoner är väl doftämne? isf är det en sån som behövs.

http://www.coolstuff.se/Passion_Feromonparfym
2014-01-17,21:33,
Inlägg: #1636
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-17,21:16)selected Skrev: Feromoner är väl doftämne? isf är det en sån som behövs.

http://www.coolstuff.se/Passion_Feromonparfym

Mm, det skumma med det hela är ju att även tjejer som INTE känner ens lukt över huvud taget, lägger märke till en. Tex brudar i cafeer som börjar glo på en när man går utanför på andra sidan fönstret, brudar i bussar å massa skit. Måste vara något med nå energi skit som vi inte är medvetna om.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-17,21:58,
Inlägg: #1637
RE: Symptom utav att sluta runka!
Min teori är att; brudar vill känna sig behövda och eftertraktade av sin man, ju mindre du runkar=ju kåtare blir du allmänt. Nån aura speglar detta, som tjejerna kan se fast utan att tänka på de. Dom tänker inte "shit han runkar nog inte till porr" precis utan mer "vad han hade gjort med mig i sängen!!"
2014-01-17,22:10,
Inlägg: #1638
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-01-17,21:33)Evilvalle Skrev: Mm, det skumma med det hela är ju att även tjejer som INTE känner ens lukt över huvud taget, lägger märke till en. Tex brudar i cafeer som börjar glo på en när man går utanför på andra sidan fönstret, brudar i bussar å massa skit. Måste vara något med nå energi skit som vi inte är medvetna om.

Det finns faktiskt studie på det om lukten.

Citat:Ett symmetriskt ansikte är attraktivt, men på nära håll påverkas vi troligen mer av en blivande partners lukt.

http://fof.se/tidning/2003/4/sa-lockas-vi
2014-01-18,05:32,
Inlägg: #1639
RE: Symptom utav att sluta runka!
Det är en direkt länk mellan dopamin och testosteron. Inte bara ökar testosteron ens dopamin - även en ökning av dopamin verkar ge en ökning av testosteron.

Citat:The activity of PRH is countered by dopamine, which is also released from the hypothalamus. An up-regulation of dopamine stimulates the release of prolactin inhibitory factor (PIF). PIF inhibits the pituitary from releasing prolactin. Because prolactin inhibits gonadotropin-releasing hormone (GnRH) secretion, the inhibition of prolactin caused by dopamine, increases the secretion of GnRH, therefore increasing the secretion of testosterone 3 (Figure 2).

http://neuroendoimmune.wordpress.com/201...ne-puzzle/
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-18,11:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-18,14:02 av {2} Tenga.)
Inlägg: #1640
RE: Symptom utav att sluta runka!
Okej jag har inte läst något om feromoner än, men som psykonaut som utforskat den biten en del, så skulle jag säga att det är något semi-"övernaturligt". Inget religiöst, bara en annan typ av "dimension" som vi med vårat vanliga medvetande inte kan greppa, då vi är otroligt begränsade i vad vi kan medvetet uppfatta. Men som sagt med drugs går det att pusha den gränsen och få högre förståelse, om än så temporärt.

Något åt det hållet, thats my crazy 5 cent Smile

EDIT: Alltså haha det är fan löjligt. Till viss del (rätt stor) måste ha o göra med att man själv ser saker man annars missar? Jag var tvungen o fixa en grej idag, sov dåligt, fortf bakis sen igår, inte ätit, skiten krångla och jag gick runt o va allmänt pissed. Morronfrilla på det och allmänt lost, går förbi en 9a och tro på fan man får den där dödliga ögonkontakten. WTF? Jag såg bokstavligt talat förjävlig ut. vad fan?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,595 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 150 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}