LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-05-03,11:55,
Inlägg: #1861
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-02,23:57)tay Skrev: https://www.flashback.org/t671175

alltså, hahahahahaha.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-05-03,17:02,
Inlägg: #1862
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-02,23:57)tay Skrev: https://www.flashback.org/t671175

Hahaha man måste älska flashback, vet inte hur många gånger jag skrattat så jag gråtit av trådar där.
2014-05-04,02:05,
Inlägg: #1863
RE: Symptom utav att sluta runka!
Märker ni någon skillnad i hyn av att sluta runka? Att den skulle bli bättre?
2014-05-04,09:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-04,09:11 av {2} Cogo.)
Inlägg: #1864
RE: Symptom utav att sluta runka!
Svårt att säga gällande huden. Däremot fryser jag mindre... inte direkt relaterat men intressant iakttagelse iaf :-)
Vet inte om det är inbillning eller inte dock.
2014-05-04,15:24,
Inlägg: #1865
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-04,02:05)ångest101 Skrev: Märker ni någon skillnad i hyn av att sluta runka? Att den skulle bli bättre?

Jag har inte märkt av det, dock verkar det oerhört vanligt då jag läst tammefan hundratals rapporter om det.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-05-04,15:52,
Inlägg: #1866
RE: Symptom utav att sluta runka!
Vad är de vanliga skillnaderna du läst om?
2014-05-04,17:17,
Inlägg: #1867
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-04,15:52)Cogo Skrev: Vad är de vanliga skillnaderna du läst om?

Starkt ökad motivation
Mer uppmärksamhet från brudar, fuck-me-eyes, uppenbart flirtande etc
Ökat självförtroende
Ökat välmående
Ökad libido
Mer "jävlaranamma"
Känner sig mer centrerad och självsäker

Med andra ord, typ allt som man kan förvänta sig av ökade dopamin-nivåer (eller förstärkta receptorer).

Jag har själv erfarat alla dom där.

Andra saker folk erfarat av nofap, vilket jag själv inte märkt av är exempelvis:

Lättare att lägga på sig muskler
Lättare att bränna fett
Huden ser mycket bättre ut
Folk som tappat hår osv har fått tillbaka en hel del av det/avstannat hair-loss
Ökad uthållighet


En annan sak som är väldigt vanlig och som jag själv också märkte, även fast det nu för mig är svårt att tänka tillbaka på hur den var innan (då det snart är 4 år sen jag la av med fap) är mörkare röst. Folk brukar märka av det runt 1 månad in, även då bekräftat av andra människor som frågat hur deras röst blivit så mörk etc.

Jag själv märkte av det efter 1-2 månader och då hade jag även rätt mörk röst innan.

Här har du ett pdf dokument med samlade rapporter om benefits:

http://www.reuniting.info/download/pdf/0.BENEFITS.pdf
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-05-04,22:29,
Inlägg: #1868
RE: Symptom utav att sluta runka!
Såja, inte runkat på 34 dagar nu. Ser inte hur jag ska kunna runka igen när man har kommit såhär långt. Nästan så att man har börjat utveckla ett äckel mot att fappa. Skulle även bli sjukt besviken på mig själv och min karaktär ifall jag faller tillbaka nu.

Det drivet som jag känt senaste veckorna har jag inte känt på flera år. Jag har alltid varit skeptisk till no-fap men nu har jag blivit frälst.

Sluta fappa guys!
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2014-05-04,22:57,
Inlägg: #1869
RE: Symptom utav att sluta runka!
Berätta lite mer, har klarat 3 veckor som max och de jag kände var mer inner peace och att jag är da man vart jag än rör mig
2014-05-04,23:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-04,23:46 av {2} ångest101.)
Inlägg: #1870
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-04,15:24)Evilvalle Skrev: Jag har inte märkt av det, dock verkar det oerhört vanligt då jag läst tammefan hundratals rapporter om det.

Jasså? Många som skriver att dom får mindre problem med finnar då eller?

EDID : Slutade runka och snusa på samma dag (idag) får se hur i helvete detta kommer gå xD

Tycker ni det är "oK" eller rättare sagt om man vill göra detta rätt nu då, är det ok att smeka ballen någon gång lite då och då på kvällen till stake men inte göra något avslutande jobb?

Eller bryter man mot principen då xD?
2014-05-04,23:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-04,23:52 av {2} tay.)
Inlägg: #1871
RE: Symptom utav att sluta runka!
Gör inte det ångest101, det där kallas "edging" och är också stimulerande.

Ang hyn, ja det förbättras har jag märkt, många som märkt det, samma sak med mindre finnar.

btw, ditt nickname "ångest101" var intressant, hur kom du på det? Smile
2014-05-05,00:32,
Inlägg: #1872
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-04,23:50)tay Skrev: Gör inte det ångest101, det där kallas "edging" och är också stimulerande.

Ang hyn, ja det förbättras har jag märkt, många som märkt det, samma sak med mindre finnar.

btw, ditt nickname "ångest101" var intressant, hur kom du på det? Smile

Ok ska skita i det, men det kan ju bli att man ligger och juckar i sömen osv för man är så kåt? Men ska skita i att ta i den med flit iaf.

haha jassÅ? Nej vettifan mådde så dåligt när jag gjorde användaren 101 står ju för grundkurs och kändes som jag var ångestens största bärare genom tiderna
2014-05-05,17:41,
Inlägg: #1873
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-05,00:32)ångest101 Skrev: Ok ska skita i det, men det kan ju bli att man ligger och juckar i sömen osv för man är så kåt? Men ska skita i att ta i den med flit iaf.

Juckar, sen sprutar i sömnen. Hände flera gånger när jag körde no-runk förra gången, nu är jag på dag 14ish och den olidliga kåtheten börjar lägga sig lite. Men satan vad motiverad man är att prata med brudar på stan/krogen/etc.
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2014-05-05,18:25,
Inlägg: #1874
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-05,17:41)Jens Skrev: Juckar, sen sprutar i sömnen. Hände flera gånger när jag körde no-runk förra gången, nu är jag på dag 14ish och den olidliga kåtheten börjar lägga sig lite. Men satan vad motiverad man är att prata med brudar på stan/krogen/etc.

Kan du beskriva lite mer hur det utvecklades? T.ex märkte du att du gick fram och pratade med tjejer då aldrig skulle pratat med annars?

Hur var du innan på krogen/stan och hur vart du efter?
2014-05-05,20:15,
Inlägg: #1875
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-05,18:25)ångest101 Skrev: Kan du beskriva lite mer hur det utvecklades? T.ex märkte du att du gick fram och pratade med tjejer då aldrig skulle pratat med annars?

Hur var du innan på krogen/stan och hur vart du efter?

Det är inte så stor förlust för dig att sluta fappa två veckor, föreslår att du provar själv och får first person experience, inget svar kan vara bättre än det svar du upplever själv.
2014-05-05,21:54,
Inlägg: #1876
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-05,20:15)SvaMp_ Skrev: Det är inte så stor förlust för dig att sluta fappa två veckor, föreslår att du provar själv och får first person experience, inget svar kan vara bättre än det svar du upplever själv.

Är nyfiken och tycker det är roligt att höra ifrån andra bara. Ska garanterat testa någon månad till att börja med och känns det bra kanske mer
2014-05-06,18:49,
Inlägg: #1877
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-05,18:25)ångest101 Skrev: Kan du beskriva lite mer hur det utvecklades? T.ex märkte du att du gick fram och pratade med tjejer då aldrig skulle pratat med annars?

Hur var du innan på krogen/stan och hur vart du efter?

Märkte att jag uttryckte mig lite knasigt. Men iaf, det här är från förra gången jag körde no runk:
Till en början var jag bara kåt och frustrerad, men eftersom jag gav mig fan på det och det enda som skulle få mig att komma var med en tjej. Vilket ledde till att jag faktiskt måste prata med tjejer för att få komma, så jag hade oftast öppnat flera set innan jag ens kommit ner till stan, när jag väl var inne på krogen hade jag sånt momentum att det löste sig själv.

Innan no-runk var jag seg startad, mycket approach anxiety, ofta tog det hela kvällen innan jag hade pratat med 5+ set.

Men som svamp säger, testa.
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2014-05-06,22:50,
Inlägg: #1878
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-06,18:49)Jens Skrev: Märkte att jag uttryckte mig lite knasigt. Men iaf, det här är från förra gången jag körde no runk:
Till en början var jag bara kåt och frustrerad, men eftersom jag gav mig fan på det och det enda som skulle få mig att komma var med en tjej. Vilket ledde till att jag faktiskt måste prata med tjejer för att få komma, så jag hade oftast öppnat flera set innan jag ens kommit ner till stan, när jag väl var inne på krogen hade jag sånt momentum att det löste sig själv.

Innan no-runk var jag seg startad, mycket approach anxiety, ofta tog det hela kvällen innan jag hade pratat med 5+ set.

Men som svamp säger, testa.

Ja jag ska testa, det är liksom inget snack om den saken. Men det är roligt att prata om det och höra andras erfarenheter. Vad menar du med 5+ set?

Förlåt om jag inte hänger med i alla termer Wink

Jag är inne på dag 3 nu, har runkat 2 gånger i snitt / dag i säkert flera år!
tänker och drömmer om sex hela tiden. Helt jävla sjuk sak hände inatt, vaknade mitt i natten och hörde kvinno stön typ "ahhhhh ahhhhhh ahhh" nöp mig för att kolla om jag var vaken, var helt sjukt.


+ Jag har sett ökad koncentrationsförmåga! Det har aldrig gått bättre att plugga, fokuserar på ett helt annat sätt!
2014-05-06,23:20,
Inlägg: #1879
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-06,22:50)ångest101 Skrev: Ja jag ska testa, det är liksom inget snack om den saken. Men det är roligt att prata om det och höra andras erfarenheter. Vad menar du med 5+ set?

Förlåt om jag inte hänger med i alla termer Wink

Jag är inne på dag 3 nu, har runkat 2 gånger i snitt / dag i säkert flera år!
tänker och drömmer om sex hela tiden. Helt jävla sjuk sak hände inatt, vaknade mitt i natten och hörde kvinno stön typ "ahhhhh ahhhhhh ahhh" nöp mig för att kolla om jag var vaken, var helt sjukt.


+ Jag har sett ökad koncentrationsförmåga! Det har aldrig gått bättre att plugga, fokuserar på ett helt annat sätt!

Haha kör hårt. Dag 2. Det kommer bli ett jävla äventyr. Uppdatera daglig basis, alltid kul att läsa ens humör tripp etc.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-05-07,00:01,
Inlägg: #1880
RE: Symptom utav att sluta runka!
Kör också igång ännu ett försök. Rekord var cirkus en månad och det var väldigt roliga resultat!

Vid samlag hade jag dock svårt att få upp den helt och en stor faktor vad tydligen no-fap så la av me det, har också ett problem med att jag är BlIxTeN-Mc-QueEN i sängen.. MEN! Tänkte mig typ att köra nofap tills jag hittar en tjej värd att ligga med igen och då runka nån dagen innan! Smile

Here we go.. day 1


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,869 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 183 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}