LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-06-10,06:33,
Inlägg: #2101
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-09,19:13)Cogo Skrev: Någon mer än jag som ibland får en lätt feberkänsla efter utlösning? Nuppade igår och kom efter 2 veckors uppehåll (och som jag kom! så kul att se tjejernas reaktion efter sånt uppehåll lol), blev rätt utslagen efteråt och kändes som om jag var sjuk. Har hänt flera ggr tidigare... weird.

haha! sa hon något roligt typ?
2014-06-11,23:00,
Inlägg: #2102
RE: Symptom utav att sluta runka!
Grabbar är detta en ursäkt tycker ni?

Jag har verkligen inget sug alls för tjejer nu, det har verkligen dött totalt! Är så inne i träningen och planer på studier till hösten så suget att jaga är helt borta.

Tränar nästan varje dag och det har blivit som en livsstil vilket jag tror har "tagit över" game. Känner att träningen och allt runt den + framtiden är viktigare.

Känns konstigt men så är det.


Så jag tänkte, är no-fap verkligen någon idé om man inte har några planer att gå ut och Game:a?
2014-06-11,23:23,
Inlägg: #2103
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-11,23:00)ångest101 Skrev: Så jag tänkte, är no-fap verkligen någon idé om man inte har några planer att gå ut och Game:a?

Och sen har du inte ens ork att gå till gymmet längre. Att du ens frågar.
Nä fan, lägg ner alla rationaliseringar. Sen är det snuskigt och äckligt och som du sa själv i något inlägg så går det inte bli mer beta än att befläcka sig själv.

Har också kunnat kännt ett osug efter flickor, men efter en utgång så brukar man vara "back in business".
Det där är sådana där klassiska rationaliseringar för varför man ska fortsätta vara en medelmåtta och en beta. "Planerar att studera till hösten", och det skulle liksom hindra dig från att få till day2s och se flickor?
2014-06-11,23:35,
Inlägg: #2104
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-11,23:00)ångest101 Skrev: Grabbar är detta en ursäkt tycker ni?

Jag har verkligen inget sug alls för tjejer nu, det har verkligen dött totalt! Är så inne i träningen och planer på studier till hösten så suget att jaga är helt borta.

Tränar nästan varje dag och det har blivit som en livsstil vilket jag tror har "tagit över" game. Känner att träningen och allt runt den + framtiden är viktigare.

Känns konstigt men så är det.


Så jag tänkte, är no-fap verkligen någon idé om man inte har några planer att gå ut och Game:a?


LOL nice rationalisation bro
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-06-11,23:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-11,23:54 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2105
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-11,23:23)Bruno Skrev: Och sen har du inte ens ork att gå till gymmet längre. Att du ens frågar.
Nä fan, lägg ner alla rationaliseringar. Sen är det snuskigt och äckligt och som du sa själv i något inlägg så går det inte bli mer beta än att befläcka sig själv.

Har också kunnat kännt ett osug efter flickor, men efter en utgång så brukar man vara "back in business".
Det där är sådana där klassiska rationaliseringar för varför man ska fortsätta vara en medelmåtta och en beta. "Planerar att studera till hösten", och det skulle liksom hindra dig från att få till day2s och se flickor?

Nej men alltså, tycker inte det är värt det enorma jobbet det verkar krävas. Jag tror inte på att man bara kan gå ut och vara sig själv, non-needy och avslappnad, ha kul med sina vänner och no-fappad.

Känns som att ni/alla som lyckas inom game lägger ner seriös tid på det som fan?

Känner mig dessutom obekväm på krogen, jag tror inte man kan förändra om en person och få den att förstå spelet, jag tror man är som man är och måste få vara det. Jag är bra på många andra forum, men krogen verkar inte vara mitt forum alls.

En full tjej som röker och dricker sprit är för mig det mest oattraktiva som finns, och tjejer som dansar och skriker "se mig, ser mig" och det är ju typ bara sånt på krogen. Vill inte vara med mer på det, Och det verkar ju typ vara där det gäller om man ska köra på denna livsstil.

(2014-06-11,23:35)Evilvalle Skrev: LOL nice rationalisation bro

Vart ju typ samma svar till dig som Bruno

dessutom är jag mellan 25-30 och medelåldern här verkar vara 18-20. Lite annat ansvar man har då på livet
2014-06-12,00:24,
Inlägg: #2106
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-11,23:50)ångest101 Skrev: Nej men alltså, tycker inte det är värt det enorma jobbet det verkar krävas. Jag tror inte på att man bara kan gå ut och vara sig själv, non-needy och avslappnad, ha kul med sina vänner och no-fappad.

Känns som att ni/alla som lyckas inom game lägger ner seriös tid på det som fan?

Känner mig dessutom obekväm på krogen, jag tror inte man kan förändra om en person och få den att förstå spelet, jag tror man är som man är och måste få vara det. Jag är bra på många andra forum, men krogen verkar inte vara mitt forum alls.

En full tjej som röker och dricker sprit är för mig det mest oattraktiva som finns, och tjejer som dansar och skriker "se mig, ser mig" och det är ju typ bara sånt på krogen. Vill inte vara med mer på det, Och det verkar ju typ vara där det gäller om man ska köra på denna livsstil.


Vart ju typ samma svar till dig som Bruno

dessutom är jag mellan 25-30 och medelåldern här verkar vara 18-20. Lite annat ansvar man har då på livet

Du har två val. Antagligen lever du som du gör nu, tränar på, bygger muskler och gör det som är lätt och bekvämt. Så med lite tur får du nått randomligg med en halvsnygg tjej nått år då och då. Har du extremt tur så kanske du t om lyckas bli tillsammans med den här halvsnygga tjejen så flyttar ni ihop och får barn sen skiljer ni er 10 år senare.

Eller så vågar du utmana dig själv och börjar med att ta ett PYTTE PYTTE litet steg ur din comfort zone och kör vidare på det, så kommer du se på fan i att både träningen och livet kommer bli bättre och allt kommer kännas lättare. Du behöver inte gå på nattklubbar för att träffa tjejer. Man kan även prata med dem på gymmet, i mataffären, på ett fik, kanske biblioteket eller varför inte bara mitt ute på gatan?

Du kommer med ursäkter för du är en liten fegis helt enkelt, men känn dig inte ledsen för det. 90% av jordens killar är små fegisar.

Du har som sagt två val, varsågod och välj. Ingen kommer döma dig från vilket val du gör, det är helt upp till dig själv.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2014-06-12,00:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-12,01:22 av {2} Bruno.)
Inlägg: #2107
RE: Symptom utav att sluta runka!
Orkar inte svara på allt det andra dumma du skrev i det här inlägget.


(2014-06-11,23:50)ångest101 Skrev: En full tjej som röker och dricker sprit är för mig det mest oattraktiva som finns, och tjejer som dansar och skriker "se mig, ser mig" och det är ju typ bara sånt på krogen. Vill inte vara med mer på det, Och det verkar ju typ vara där det gäller om man ska köra på denna livsstil.


Vart ju typ samma svar till dig som Bruno

dessutom är jag mellan 25-30 och medelåldern här verkar vara 18-20. Lite annat ansvar man har då på livet

Men där är det ju ändå skillnad på krogar och krogar. Är du ute på någon nattklubb där medelåldern ligger runt 20, ja, då kommer du nog inte tycka det är så kul. Men sen finns det ju mer av lugna pub/bar ställen där du lätt kan gå fram till brudar runt 25-35 som har lite mer skinn på näsan och där det hela inte bara går ut på att vara en jävla show för att underhålla kvinnor.

Jag upplever också när jag går ut att 90% av brudarna på ställena idag (om inte mer ibland) är just feta, fula, för maskulina, har för mycket luft, tokfeminister, är pantade och allmänt dumma i huvudet.
Men det är fortfarande värt att gå ut eftersom krogen är överlägset bästa stället att hitta ligg och många vackra kvinnor på och det går att att finna en hel del brudar med klass också och är du en snubbe som har ditt shit together och som ser tillräckligt okej ut, så kommer du ha goda chanser då de flesta "män" idag nöjer sig med random krogluder och lever kvar i blue pill.

Eller gå ut och kör "daygame", vad är grejen?
2014-06-12,01:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-12,01:06 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #2108
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-11,23:50)ångest101 Skrev: Nej men alltså, tycker inte det är värt det enorma jobbet det verkar krävas. Jag tror inte på att man bara kan gå ut och vara sig själv, non-needy och avslappnad, ha kul med sina vänner och no-fappad.

Känns som att ni/alla som lyckas inom game lägger ner seriös tid på det som fan?

Känner mig dessutom obekväm på krogen, jag tror inte man kan förändra om en person och få den att förstå spelet, jag tror man är som man är och måste få vara det. Jag är bra på många andra forum, men krogen verkar inte vara mitt forum alls.

En full tjej som röker och dricker sprit är för mig det mest oattraktiva som finns, och tjejer som dansar och skriker "se mig, ser mig" och det är ju typ bara sånt på krogen. Vill inte vara med mer på det, Och det verkar ju typ vara där det gäller om man ska köra på denna livsstil.


Vart ju typ samma svar till dig som Bruno

dessutom är jag mellan 25-30 och medelåldern här verkar vara 18-20. Lite annat ansvar man har då på livet

Sluta komma med ursäkter hela tiden. Testa gå ut, antingen själv eller med vänner, gå fram och snacka med tjejer (nej dom bits inte och du dör inte om du gör bort dig), var inte rädd för att göra misstag, lär dig istället av dem.

Ett bra knep att testa kan vara att gå med inställningen att du ska göra bort dig och när du snackar med tjejerna få de mindre intresserade av dig. Brukar få motsatt effekt.. :p

Kika gärna igenom denna newbie-guide från Tyler:
2014-06-12,03:10,
Inlägg: #2109
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-11,23:50)ångest101 Skrev: dessutom är jag mellan 25-30 och medelåldern här verkar vara 18-20. Lite annat ansvar man har då på livet

Haha som om det skulle spela någon roll broder, jag är 42 år och kommer fortsätta att utvecklas som människa och ha grym sex tills jag dör :-)
2014-06-12,16:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-12,16:52 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2110
RE: Symptom utav att sluta runka!
Tack för alla var grabbar, jag uppskattar det verkligen ska ni veta. Känns skönt att ni på något sätt vill hjälpa mig trots mitt velande.

Jag vet inte vad jag ska säga, känner mig så ledsen över detta :/.

Men jag har liksom saker i mig som stör och som tynger mig, vilket gör att jag inte vet om jag är redo för game. Samtidigt blir det ju inte bättre att vara beta. Saker som inte känns bra.


1. Jag fick min dotter tidigt oplanerat och känner alltid ett litet ansvar med saker jag gör, kan liksom inte släppa allt och bara dra.

2. Vill studera men är osäker på om jag kommer klara utbildningen (har fuskat en del i skolan förut, och har dåligt samvete för det) Fuskade t.ex igenom mig en massa matte som är direkt avgörande att jag kommer in på utbildningen :/ Och har som sagt dåligt samvete, känner mig inte värd att komma in men samtidigt dör jag att jobba på restaurangen och dör att bo kvar här :S

3. Finnar, jag har akne. Och det sabbar mitt liv.


Detta 3 punkter förstör mitt liv och jag känner typ "det är ingen idé". Innan alla dom här 3 sakerna kom så var jag klassens pajjas (gymnasiet) och hade lätt för tjejer, day:gamade mitt ex på ett välidgt modigt sätt då vid 18 års åder och höll på sådär ett tag där vi hade en paus i vårat förhållande.




Från att ha varit socialt begåvad är jag nu en beta, men! men men, jag har väldigt enkelt att prata med nya människor överlag på jobb osv, både tjejer och killar. För då har jag någon slags trygghet, har även sjukt lätt att prata med tjejer jag vet är upptagna.

Samma sak när jag hade tjej, har aldrig känt mig så sexig som då, och hade också enkelt att prata med tjejer.

Vill tillbaka, vill inte leva detta livet. Det suger.
2014-06-12,18:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-12,18:54 av {2} Cogo.)
Inlägg: #2111
RE: Symptom utav att sluta runka!
Efter ett tags uppehåll (2-3 veckor) har jag de senaste dagarna återigen kommit in i en period där blickarna av tjejer flödar (relativt tidigare). Det är egentligen inte bara blickar från tjejer utan ett mer positivt bemötande av människor i allmänhet. Folk startar konversationer med mig i högre utsträckning, både på jobbet och i övrigt. Även fast jag upplevt liknande förut och läst om det många gånger blir jag ändå förvånad över hur stor skillnaden är i det upplevda bemötandet från folk. Helt enkelt får jag mer respekt av min omgivning, utan att jag har förändrat mitt eget beteende (möjligtvis undermedvetet, men inte direkt något jag uppfattar själv när jag analyserar mig). Egentligen tycker jag det borde vara tvärtom då jag varit sjuk och trött de senaste dagarna samt levt på dålig kost, så mitt allmäntillstånd bör vara sämre än i vanligt fall...

Detta är fan magi. Jag har svårt att förstå den stora skillnaden. Kanske är det bara slump och nåt självuppfyllande, men det har sammanträffat med några veckors no-fap tidigare också...

I övrigt verkar jag ha kommit in i en fas där jag kan köra nofap utan som helst problem hur länge jag vill. Delvis för att jag får pippa mer nu antar jag, men också pga mitt mindset har förändrats. Less på att vara en wanker när man läser om allt positivt motsatsen medför sig (dock aldrig fått såhär stark will power förut... oklart).
2014-06-12,19:54,
Inlägg: #2112
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-12,18:50)Cogo Skrev: Efter ett tags uppehåll (2-3 veckor) har jag de senaste dagarna återigen kommit in i en period där blickarna av tjejer flödar (relativt tidigare). Det är egentligen inte bara blickar från tjejer utan ett mer positivt bemötande av människor i allmänhet. Folk startar konversationer med mig i högre utsträckning, både på jobbet och i övrigt. Även fast jag upplevt liknande förut och läst om det många gånger blir jag ändå förvånad över hur stor skillnaden är i det upplevda bemötandet från folk. Helt enkelt får jag mer respekt av min omgivning, utan att jag har förändrat mitt eget beteende (möjligtvis undermedvetet, men inte direkt något jag uppfattar själv när jag analyserar mig). Egentligen tycker jag det borde vara tvärtom då jag varit sjuk och trött de senaste dagarna samt levt på dålig kost, så mitt allmäntillstånd bör vara sämre än i vanligt fall...

Detta är fan magi. Jag har svårt att förstå den stora skillnaden. Kanske är det bara slump och nåt självuppfyllande, men det har sammanträffat med några veckors no-fap tidigare också...

I övrigt verkar jag ha kommit in i en fas där jag kan köra nofap utan som helst problem hur länge jag vill. Delvis för att jag får pippa mer nu antar jag, men också pga mitt mindset har förändrats. Less på att vara en wanker när man läser om allt positivt motsatsen medför sig (dock aldrig fått såhär stark will power förut... oklart).

Inte en chans att det handlar om "placebo" eller något självuppfyllande. Jag har följt skiten på reddit under flera år nu när jag själv kört nofap och varje dag kommer det in rapporter om detta, jag själv upplever också skillnaden utan den minsta tvekan - Riktigt bisarrt blir det när jag inte ejakulerar öht på någon vecka, sist jag gick nästan 2 veckor utan att ejakulera så fick jag så enormt många blickar och brudar som approachade mig mitt på ljusa dagen att jag knappt kunde tro det själv.

Sjukt så inot helvete är det men its very real for sure.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-06-12,20:04,
Inlägg: #2113
RE: Symptom utav att sluta runka!
Yeah verkligen weird - och verkligen positivt. Människor på jobbet som aldrig eller väldigt sällan initierat kontakt med mig som börjar starta konversationer etc. Människor verkar allmänt mer tillmötesgående och ger en mer respekt, brudar verkar mer attraherade. Sjukt intressant fenomen.
2014-06-12,20:39,
Inlägg: #2114
RE: Symptom utav att sluta runka!
Känner sig själv liknande speciellt det sista om att man har kommit så långt att det blir lättare och lättare varje dag med no fap. Imorgon är det en månad sen sedan jag drog en runk och under denna tiden har jag märkt stort skillnad på flera grejer, bl.a med flera blickar, fått frågan om jag fått en grövre röst och märkte en sjukt stor skillnad med brudar vilket har gjort att jag har börjat få ett riktigt jävla bra självförtroende med brudar.
2014-06-12,20:50,
Inlägg: #2115
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-12,20:39)Dowgeni Skrev: Känner sig själv liknande speciellt det sista om att man har kommit så långt att det blir lättare och lättare varje dag med no fap. Imorgon är det en månad sen sedan jag drog en runk och under denna tiden har jag märkt stort skillnad på flera grejer, bl.a med flera blickar, fått frågan om jag fått en grövre röst och märkte en sjukt stor skillnad med brudar vilket har gjort att jag har börjat få ett riktigt jävla bra självförtroende med brudar.

Mörkare röst är extremt vanligt, även jag har lagt märke till detta - eller snarare folk i min omgivning innan jag själv gjorde det, och då hade ag jag väldigt mörk röst innan också.

Bättre hy har jag också märkt av, ej säker om det är pga nofap eller något annat dock, samt "kronan" på skallen där jag tidigare märkt börjat tappa lite hår - ja, där har håret växt tillbaka lol.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-06-12,20:52,
Inlägg: #2116
RE: Symptom utav att sluta runka!
Härligt att höra, jag blir imponerad över att ni klarar det så länge. Vill verkligen också, trots alla serier och länkar jag fått verkar jag inte ta detta på allvar och förstå det positiva det medför
2014-06-12,21:12,
Inlägg: #2117
RE: Symptom utav att sluta runka!
You're an addict. Du måste använda ditt intellekt för att överlista dina impulser. Minimera alla faktorer som gör att du inte kan hålla dig.
2014-06-12,21:17,
Inlägg: #2118
RE: Symptom utav att sluta runka!
mmm, tror det är för att jag mår dåligt så det blir som en "fix" ett rus
2014-06-12,21:26,
Inlägg: #2119
RE: Symptom utav att sluta runka!
Saker jag märkt senaste tiden:
Mörkare röst som "viberar" mer. Vet inte hur jag ska förklara men den låter mer resonant.
Blickar från tjejer. Var på väg hem från gymmet och en tjej låste in ögonkontakten i en evighet.
Är inte så superkåt som man var precis när man slutade fappa, kanske har med hård träning och dålig sömn att göra
2014-06-12,21:27,
Inlägg: #2120
RE: Symptom utav att sluta runka!
Blickarna jag fått senaste dagarna efter låååång nofap+no ejakulering och stenhård daygame-push 6h+/dag är galna.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,884 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 354 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}