LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-07-11,00:48,
Inlägg: #2261
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-11,00:34)TonightIsTheNight Skrev: [Image: wRNG9ie.png]

haahah
2014-07-12,07:08,
Inlägg: #2262
RE: Symptom utav att sluta runka!
Om drygt en vecka startar en såkallad NoFap-war på Reddit, ni får mer än gärna joina!
Ett kul sätt helt enkelt att vara motiverad på NoFap Smile
http://www.reddit.com/r/NoFap/comments/2...nofap_war/
2014-07-12,11:39,
Inlägg: #2263
RE: Symptom utav att sluta runka!
They need us!

https://www.flashback.org/t2408028

Citat:Känns som man hela tiden läser på här på fb hur alla killar hellre drar en runk framför en p-rulle än har sex med en riktig tjej, hur alla trådar startas av tjejer som berättar om hur deras pojkvänner hellre runkar till porr än o har sex med dem.

Är det inte tillräckligt motiverande att vi gör det för oss själva, så måste vi veta att vi även hjälper damerna, vi återbalanserar den sexuella energin i universum!
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-07-12,16:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-12,16:50 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #2264
RE: Symptom utav att sluta runka!
Alltså fattar inte, har sååå många outs på att få ligga och dom droppar fan av en efter en

En tjej, messar henne på fb, "Vill knulla dig xxx" hon "det kan vi ordna" blabla konvo, vi bestämmer tid, hon behöver jobba då visar det sig dan innan och säger att livet är körigt. Messar igen, senare, vi bestämmer träff som skulle vart igår, sen flakar hon ur dan innan.

En annan, vi pippade sen åkte hon iväg på nått volontärarbete i Marocko i två månader, kom hem förra helgen, tror ni fan inte hon har lyckats förlova sig där och då inte vill ses pga det. Säger att hon ska åka tillbaks o gifta sig i höst.

En tredje, sågs på day2, hade fan kunnat sätta henne redan då, drog henne till vår takterass, gav värsta porrmassagen runt tuttarna, sen var hon tvungen att gå, säger att vi får höras anytime. Ringer henne, dåligt med batterier säger hon, fortsätter prata då jag vill ligga, samtalet bryts. Messa henne igen och ringer så svarar hon inte.

Ringde upp ett gammal ex (haha deseperat vad ska man göra), fan hon har alltid vart på i vått och torrt, men nej fan nu hade hon pojkvän, lura hem henne och trotts värsta porrmassagen jag kröp in fick jag inget.

Va nära o dra hem en milf direkt dagtid igår, började prata, hon säger att hon har man och barn, säger att jag inte ska bli hennes nya man, utan hennes hemliga älskare, hon är på som fan, sen behöver hon gå och handla, försöker få med henne på promenad hem, men hon envisas att hon är sen till sina tjejkompisar, vill ta hennes nummer men hon säger att det inte är säkert att jag ringer henne då hennes man kollar hennes mobil ofta, så hon tar mitt nr.
Går iväg försöker leka non needy, sen tänker jag fack it, försöker igen, går in i affären hon är i, vi pratar, försöker igen dra med henne hem, bor en 5min därifrån, säger att jag ska ta med henne på äventyr, hon är liksom på men envisas att hon måste till sina väninnor. Jaja, får se om hon ringer....

Bajs, tror min desperation liksom syns i min aura på nått vis, det ska inte va lätt detta.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-07-12,19:28,
Inlägg: #2265
RE: Symptom utav att sluta runka!
Svamp: Skriv aldrig direkt i medelande att du vill knulla och försök styra upp det till 100% där. Det blir för mycket press och blir lätt awkward.

Försök istället visa dig sexuell när ni ses och styr upp "filmkväll" or whatever och eskalera när ni är ensamma så att "det bara händer". Tjejer är inte som killar, dom lever på känslor och kommer ofta inte vara särskilt öppna för sex när man inte är i deras närhet, troligtvis därför dom flakear när du försöker styra det till ligga via meddelande.

Klart, vissa tjejer kan man sexta med men jag tycker mest detta funkar när man inte börjar bli för specifik med dom, och om man har en ton i samtalet att det inte är så ivrigt att styra sexsnacket till en sexträff.
2014-07-12,19:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-12,19:45 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #2266
RE: Symptom utav att sluta runka!
Denna tjej har jag haft kontakt med läänge, ett gammalt ragg där det aldrig blivit av pga olika omständigheter, fb konvona hade sett ut såhär:

Jonna, läget?
Bor du där på xxxgatan fortfarande?

(Gett upp henne, sen en tid senare hade hon hade lagt upp en bild där jag kommenterat hennes tuttar och hon skrev nått om en illusion)
den 7 februari 16:37
Hur ser man igenom illusionen menar du?

den 12 maj 16:21
Jonna
Jag vill knulla dig
Du får svara iaf, så kan jag sluta messa dig om inte annat

Ha! Kan vi väl ordna

Mao, hon hade ignorerat två tidigare konvos, jag hade även messat henne som hon inte svara på, så i detta fall var det rätt drag då hon verkade gå igång på det. Hon va väldigt sexuellt öppen, annars brukar jag såklart försöka lirka in det
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-07-12,21:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-12,21:46 av {2} russel.)
Inlägg: #2267
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-12,16:45)SvaMp_ Skrev: Alltså fattar inte, har sååå många outs på att få ligga och dom droppar fan av en efter en

En tjej, messar henne på fb, "Vill knulla dig xxx" hon "det kan vi ordna" blabla konvo, vi bestämmer tid, hon behöver jobba då visar det sig dan innan och säger att livet är körigt. Messar igen, senare, vi bestämmer träff som skulle vart igår, sen flakar hon ur dan innan.

En annan, vi pippade sen åkte hon iväg på nått volontärarbete i Marocko i två månader, kom hem förra helgen, tror ni fan inte hon har lyckats förlova sig där och då inte vill ses pga det. Säger att hon ska åka tillbaks o gifta sig i höst.

En tredje, sågs på day2, hade fan kunnat sätta henne redan då, drog henne till vår takterass, gav värsta porrmassagen runt tuttarna, sen var hon tvungen att gå, säger att vi får höras anytime. Ringer henne, dåligt med batterier säger hon, fortsätter prata då jag vill ligga, samtalet bryts. Messa henne igen och ringer så svarar hon inte.

Ringde upp ett gammal ex (haha deseperat vad ska man göra), fan hon har alltid vart på i vått och torrt, men nej fan nu hade hon pojkvän, lura hem henne och trotts värsta porrmassagen jag kröp in fick jag inget.

Va nära o dra hem en milf direkt dagtid igår, började prata, hon säger att hon har man och barn, säger att jag inte ska bli hennes nya man, utan hennes hemliga älskare, hon är på som fan, sen behöver hon gå och handla, försöker få med henne på promenad hem, men hon envisas att hon är sen till sina tjejkompisar, vill ta hennes nummer men hon säger att det inte är säkert att jag ringer henne då hennes man kollar hennes mobil ofta, så hon tar mitt nr.
Går iväg försöker leka non needy, sen tänker jag fack it, försöker igen, går in i affären hon är i, vi pratar, försöker igen dra med henne hem, bor en 5min därifrån, säger att jag ska ta med henne på äventyr, hon är liksom på men envisas att hon måste till sina väninnor. Jaja, får se om hon ringer....

Bajs, tror min desperation liksom syns i min aura på nått vis, det ska inte va lätt detta.

Måste ändå ge dig credd för denna ihärdighet och forceringen, desperat eller inte, det krävs ändå en del balls att ta dessa actions. Du bryr dig verkligen inte om vad de tänker om dig.

Kanske desperat aura, men tror du även bara kan ha jävligt otur. Tjejer diggar det här ändå om det väl kommer från en snubbe som inte är ett renodlat creep/mongo(du förstår vad jag menar).
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-07-13,01:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-13,02:20 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2268
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-12,21:45)russel Skrev: Måste ändå ge dig credd för denna ihärdighet och forceringen, desperat eller inte, det krävs ändå en del balls att ta dessa actions. Du bryr dig verkligen inte om vad de tänker om dig.

Kanske desperat aura, men tror du även bara kan ha jävligt otur. Tjejer diggar det här ändå om det väl kommer från en snubbe som inte är ett renodlat creep/mongo(du förstår vad jag menar).

Håller också med, bättre att vara mer åt detta hållet än för försiktig/osäker ja du vet. Kommer snart göra något liknande känner jag.

Egentligen är det mesta bara att tänka Diss = next plus att vad ska dom säga? (alltså jag pratar till mig själv nu)

Det är inte så att hon ringer sin bästis och gråter och säger "Han ville knulla mig Sad"

Ska också testa slänga iväg ett sånt där sms till en tjej som krånglar, uppdaterar Smile

Ska också göra något for the lulz. Har ett KK som jag var med förut, hon hade pojkvän och "älskar honom mäzt av allt" står det på FB. Hon diggade dock när jag pullade henne som fan, har ingen kontakt alls förutom att hon "gillar" någon bild då och då.

Tänkte dra iväg detta

"Ja Tjena det var E.T, var det ikväll jag skulle pulla dig eller hur sa vi?"


Kan ju bara bli roligt xD
2014-07-13,03:59,
Inlägg: #2269
RE: Symptom utav att sluta runka!
Alltså att softa och inte vara lika direkt funkar också såklart och kan t.o.m ge fler napp,
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-07-13,09:35,
Inlägg: #2270
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-13,03:59)russel Skrev: Alltså att softa och inte vara lika direkt funkar också såklart och kan t.o.m ge fler napp,

Roligt att våga testa sina gränser att gå direkt på sak också Smile
2014-07-13,11:55,
Inlägg: #2271
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ytterligare en kvinna som grämmar sig över sin killes runkande:

http://www.familjeliv.se/forum/thread/73...amna-honom

Kan fan förstå tjejer som är otrogna när deras killar hellre sitter o fappar än ligger med dem
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-07-13,13:17,
Inlägg: #2272
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-13,09:35)ångest101 Skrev: Roligt att våga testa sina gränser att gå direkt på sak också Smile

Yes stämmer Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-07-13,17:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-13,17:52 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2273
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-13,13:17)russel Skrev: Yes stämmer Smile

Ja, såklart. Om jag har ett säkert ligg för natten kan jag också trolla runt som fan med tjejer bara för underhållning men om jag verkligen vill ligga med en tjej brukar jag inte tala direkt om sex med henne innan.

Allt snack om sexpositioner och jadajada på sms trodde jag var bra tidigare eftersom dom flesta svarar positivt men flakeandet ökar som fan om vi snackat för mycket om sådant innan. Pressen blir för stor typ och hon kommer bli kall efteråt.

Nu litar jag på att tjejen är attraherad och att det inte ligger i hennes natur att neka sex om jag vill ha det när vi är ensamma.

Ontopic för tråden: Faila igår, runkade typ 6 ggr till porr.. När jag gjorde det första gången började jag tänka att "lika bra att köra på nu när jag väl failat".

Nya tag, nofap day 1.
2014-07-13,20:25,
Inlägg: #2274
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-13,17:51)Nicki Skrev: Ja, såklart. Om jag har ett säkert ligg för natten kan jag också trolla runt som fan med tjejer bara för underhållning men om jag verkligen vill ligga med en tjej brukar jag inte tala direkt om sex med henne innan.

Allt snack om sexpositioner och jadajada på sms trodde jag var bra tidigare eftersom dom flesta svarar positivt men flakeandet ökar som fan om vi snackat för mycket om sådant innan. Pressen blir för stor typ och hon kommer bli kall efteråt.

Nu litar jag på att tjejen är attraherad och att det inte ligger i hennes natur att neka sex om jag vill ha det när vi är ensamma.

Ontopic för tråden: Faila igår, runkade typ 6 ggr till porr.. När jag gjorde det första gången började jag tänka att "lika bra att köra på nu när jag väl failat".

Nya tag, nofap day 1.

Håller med, har man redan något fixat är det kul att trolla. Annars tror jag det är få tjejer man ska vara direkt tydlig med sex med, om man inte träffats innan.

Drog iväg detta sms:et om ET nyss "Ja tjena! Det var ET här! Var det ikväll jag skulle pulla dig, eller hur sa vi?"

Fick till svar "Hahah du är ju cp, hur är det läget? länge sen Smile"

lol?
2014-07-13,20:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-13,20:33 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2275
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hon gav bra respons på det. Svara: "Klaga inte på min pick up-line, haha... Det är bra med mig, vgd just nu? Wink "

Försök sen styra träff asap

Gillar att du skickade ett sånt sms, glädjande för var lite orolig för dig ett tag om du hade detta i dig eller ej. Smile
2014-07-13,20:44,
Inlägg: #2276
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-13,20:32)Nicki Skrev: Hon gav bra respons på det. Svara: "Klaga inte på min pick up-line, haha... Det är bra med mig, vgd just nu? Wink "

Försök sen styra träff asap

Gillar att du skickade ett sånt sms, glädjande för var lite orolig för dig ett tag om du hade detta i dig eller ej. Smile

Orkar inte ora mig mer, ska iaf flytta i höst så skiter i allt nu typ "på rätt sätt"
2014-07-13,21:39,
Inlägg: #2277
RE: Symptom utav att sluta runka!
Great man! Smile
2014-07-16,01:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-16,01:38 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2278
RE: Symptom utav att sluta runka!
lol denna fungerade för mig, träff på torsdag sägs det. Uppkåtad redan med sexchat (Tidigare KK som nu är upptagen, trodde inte det skulle fungera)
http://profileengine.com/groups/profile/...kvll-eller

Fast skrev

"Jaa tjena! Det var ET här! Var det ikväll jag skulle pulla dig, eller hur sa vi nu igen?
2014-07-16,09:22,
Inlägg: #2279
RE: Symptom utav att sluta runka!
Haha najs, no-fap style sarging Smile
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-07-16,13:18,
Inlägg: #2280
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-16,09:22)SvaMp_ Skrev: Haha najs, no-fap style sarging :)

Så sjukt kåt nu, bara jag får hem en tjej kommer jag trycka upp henne mot väggen direkt typ!

1 vecka no fap
2,5 månad sedan jag fick knulla :(


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,324 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 130 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}