LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-07-17,02:55,
Inlägg: #2281
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ska försöka knulla chefen på fredag. Tips?
Ska snacka lite om jobbet osv, hon har skrivit

"Jag är själv på kontoret på fredag, så passar bra då!"
"Välkommen till kontoret Smile"

Desperat no-fap känsla eller vill hon knulla?

Tänker mig att jag går fram till hennes arbetsplats (sitter vi datorn) lägger handen på axeln (inte för mycket imo) och sen typ "Kan vi gå in i ett grupprum och prata ensamma du och jag. Vill inte ta det så öppet"

Sen när vi sitter där inne, ögonkontakt,smörja henne med snack. Smörja henne mer.

Sen typ försöka få ögonkontakt stående? Sen köra?
2014-07-17,07:22,
Inlägg: #2282
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-17,02:55)ångest101 Skrev: Ska försöka knulla chefen på fredag. Tips?
Ska snacka lite om jobbet osv, hon har skrivit

"Jag är själv på kontoret på fredag, så passar bra då!"
"Välkommen till kontoret Smile"

Desperat no-fap känsla eller vill hon knulla?

Tänker mig att jag går fram till hennes arbetsplats (sitter vi datorn) lägger handen på axeln (inte för mycket imo) och sen typ "Kan vi gå in i ett grupprum och prata ensamma du och jag. Vill inte ta det så öppet"

Sen när vi sitter där inne, ögonkontakt,smörja henne med snack. Smörja henne mer.
Ä
Sen typ försöka få ögonkontakt stående? Sen köra?



Gå fram till henne, lägg handen på hennes axeln och säg "här kommer glassbilen gumman" och le
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-07-17,09:45,
Inlägg: #2283
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-17,02:55)ångest101 Skrev: Ska försöka knulla chefen på fredag. Tips?
Ska snacka lite om jobbet osv, hon har skrivit

"Jag är själv på kontoret på fredag, så passar bra då!"
"Välkommen till kontoret Smile"

Desperat no-fap känsla eller vill hon knulla?

Tänker mig att jag går fram till hennes arbetsplats (sitter vi datorn) lägger handen på axeln (inte för mycket imo) och sen typ "Kan vi gå in i ett grupprum och prata ensamma du och jag. Vill inte ta det så öppet"

Sen när vi sitter där inne, ögonkontakt,smörja henne med snack. Smörja henne mer.

Sen typ försöka få ögonkontakt stående? Sen köra?

Vad hade hon skrivit innan? Hur va konvon? vad är historien?
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-07-17,10:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-17,19:30 av {2} Bruno.)
Inlägg: #2284
RE: Symptom utav att sluta runka!
Låter som nån sett för många avsnitt av Brazzers naughty office...
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2014-07-17,14:06,
Inlägg: #2285
RE: Symptom utav att sluta runka!
dont get ur ass fired lol
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-07-17,14:33,
Inlägg: #2286
RE: Symptom utav att sluta runka!
Glömmer det där om chefen, var överkåt när jag skrev det. Men nu är det "lugnt" Smile
2014-07-17,14:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-17,14:34 av {2} ChuckNorris.)
Inlägg: #2287
RE: Symptom utav att sluta runka!
Gärna för mycket kino än för lite i denna situation. Börja med att smeka ryggen, sen går du med en bestämd rörelse neråt samtidigt som du kallar henne för din lilla slampa. Gör hon motstånd är det bara ASD.
2014-07-17,14:43,
Inlägg: #2288
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-17,14:33)ChuckNorris Skrev: Gärna för mycket kino än för lite i denna situation. Börja med att smeka ryggen, sen går du med en bestämd rörelse neråt samtidigt som du kallar henne för din lilla slampa. Gör hon motstånd är det bara ASD.

ASD Big Grin ?
2014-07-17,18:12,
Inlägg: #2289
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-17,14:33)ChuckNorris Skrev: Gärna för mycket kino än för lite i denna situation. Börja med att smeka ryggen, sen går du med en bestämd rörelse neråt samtidigt som du kallar henne för din lilla slampa. Gör hon motstånd är det bara ASD.

Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-07-17,19:01,
Inlägg: #2290
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-17,14:33)ChuckNorris Skrev: Gärna för mycket kino än för lite i denna situation. Börja med att smeka ryggen, sen går du med en bestämd rörelse neråt samtidigt som du kallar henne för din lilla slampa. Gör hon motstånd är det bara ASD.

Precis så då fortsätter du bara, kom ihåg att ett nej inte slltid behöver vara ett nej
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-07-17,19:02,
Inlägg: #2291
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-17,19:01)russel Skrev: Precis så då fortsätter du bara, kom ihåg att ett nej inte slltid behöver vara ett nej

Haha, ni är ju fan klockrena Smile
2014-07-17,21:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-17,21:51 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #2292
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-17,14:33)ångest101 Skrev: Glömmer det där om chefen, var överkåt när jag skrev det. Men nu är det "lugnt" Smile

Hahaha för skön alltså Smile Men nån bakgrund måste ni haft?

Tänkt själv diskutera detta med att sätta brudar på jobbet, eller åtminstone få tafsa lite. Jobbade som lärare förut med tre unga tjejer i mitt arbetslag, va så jävla najs, man satt bredvid, sen såg man när dom va lite trötta och ensamma i rummet, så gick jag fram o gav dem en klapp på ryggen, sucka typ av "medlidande", sen började jag knåda lite, typ massera, sluta med att jag fick ta jävligt mycket på dem alltså, var det jag såg fram emot på arbetsdagarna, få klämma lite. En gång grävde jag händerna djupt ner i ena kollegans urringning när jag "massera" henne bakifrån, så tänkte jag, fack it, måste satsa, gick på boobsen, så tog hon bort handen och sa "oj oj vart det boobs snart", jag bara "oj he he..." och fortsatte som ingenting. haha

Nu jobbar jag på kontor, finns brudar men dom sitter långt bort, så inte lika lätt att se när läget finns där. Ska försöka få till lite luncher med några. Gäller ju dock att va smidig med sånt på jobbet, går ju inte att gå all in på samma sätt Smile
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-07-17,22:15,
Inlägg: #2293
RE: Symptom utav att sluta runka!
Haha perv
2014-07-17,22:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-17,22:26 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2294
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-17,21:50)SvaMp_ Skrev: Hahaha för skön alltså Smile Men nån bakgrund måste ni haft?

Tänkt själv diskutera detta med att sätta brudar på jobbet, eller åtminstone få tafsa lite. Jobbade som lärare förut med tre unga tjejer i mitt arbetslag, va så jävla najs, man satt bredvid, sen såg man när dom va lite trötta och ensamma i rummet, så gick jag fram o gav dem en klapp på ryggen, sucka typ av "medlidande", sen började jag knåda lite, typ massera, sluta med att jag fick ta jävligt mycket på dem alltså, var det jag såg fram emot på arbetsdagarna, få klämma lite. En gång grävde jag händerna djupt ner i ena kollegans urringning när jag "massera" henne bakifrån, så tänkte jag, fack it, måste satsa, gick på boobsen, så tog hon bort handen och sa "oj oj vart det boobs snart", jag bara "oj he he..." och fortsatte som ingenting. haha

Nu jobbar jag på kontor, finns brudar men dom sitter långt bort, så inte lika lätt att se när läget finns där. Ska försöka få till lite luncher med några. Gäller ju dock att va smidig med sånt på jobbet, går ju inte att gå all in på samma sätt Smile

HAhaah!!

Nej jag vet inte, är nog överkåt. Men hon brukar typ alltid säga när jag ska lämna nå papper typ "Vad brun och fräsch du var då, varit utomlands?" Eller typ "ser pigg och fräsch ut" osv
2014-07-17,22:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-17,22:50 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2295
RE: Symptom utav att sluta runka!
Haha, Svamp wtf.. Går ju inte för oss att veta men låter som det kan ha vart rätt creepy, haha ;=)
2014-07-17,22:53,
Inlägg: #2296
RE: Symptom utav att sluta runka!
Klarar typ inte detta! Vad jag kommer ihåg nu har jag gått minst 6 veckor utan ejac men jag ligger på mindre nu, dock har senaste dagarna när jag kört daygame har varit sjuka. Har känt mig som ett djur, en riktigt beast påväg in till stan och fått stånd titt som tätt. Dock har det gått bra, har kunnat "chefa" hårt och faktiskt inte pratat jättemycket utan ofta har tjejerna börjat prata mycket, men det har jag märkt förut också när jag varit i fet state(som jag iofs varit nu också).
Hade date idag, fick stånd flera gånger då också Tongue
Positivt är att jag gick för kyssen rätt snabbt(och lyckades) men fick inte med henne hem, vilket jag trodde att jag skulle, så negativt nu är att jag är helt paj och kan inte låta bli att börja skriva till "på g"tjejer Tongue

Känns dumt att bryta nofap sen 22 december, men det blir typ för mycket, läste nånstans om att fappa 1gång i veckan typ, känns lockande minst sagt men tror jag ska hålla mig.
2014-07-17,23:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-17,23:31 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #2297
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hon är på fan, liksom dig så måste hon ta försiktiga steg då det är en arbetsplats. Det gäller att vara försiktig och testa sina marker steg för steg.

Många saker händer ju på jobbet på aw's, tyvärr, liksom alla andra situationer i samhället är det då folk släpper loss. Jag brukar dock inte gå på aw's och det funkar ju inte att hårdragga på dem heller, försöker dock ta lite på dem ibland vid kaffemaskinerna, typ vid armbågen, titta dem i ögonen etc.
Tyvärr så är jag dock inte i så bra state oftast på jobbet, sitter och är ofta frustrerad.
Ska dock försöka ta lite luncher med några.
En rätt tight kollega som jag brukar prata flirtigt med ibland när jag e på bra humör. Såg henne på stan under lunchen en gång när jag va ute o lunchsarga lite, hälsade på henne porrigt/flirtigt, och hon tog lite på mig och sa att vi skulle ta en lunch, så ska bara boka in den, sen måste jag hitta nått sätt att säkert eskalera och känna av markerna. Man har ju inte råd att blowa sig själv på samma sätt, där gillar jag no-fap hur det liksom skapar en porrig aura utan att man säger eller gör något.

(2014-07-17,22:49)Nicki Skrev: Haha, Svamp wtf.. Går ju inte för oss att veta men låter som det kan ha vart rätt creepy, haha ;=)

Hahaah, kan ju känna mig lite lömsk ibland när jag vet vilka vatten jag leder in dem på..

Men var inga problem efter den "incidenten" så tror det är lugnt alltså Smile

Brudar är ju inte korkade, fan dom gillar ju också att bli tagna på och sitter säkert o fantiserar om oanständiga saker samtidigt. Gäller ju att kalibrera dock

Hmm vad tycker ni jag ska göra med den där kollegan? Jag bor nära jobbet, kan säga att jag vill bjuda henne på persisk mat och dra med henne hem, försöka eskalera därifrån direkt. Eller så kan jag sitta på nån restaurang och prata och flirta lite, och sen försöka få till en andra lunch/middag hemma.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-07-17,23:32,
Inlägg: #2298
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-17,22:53)fisk Skrev: Klarar typ inte detta! Vad jag kommer ihåg nu har jag gått minst 6 veckor utan ejac men jag ligger på mindre nu, dock har senaste dagarna när jag kört daygame har varit sjuka. Har känt mig som ett djur, en riktigt beast påväg in till stan och fått stånd titt som tätt. Dock har det gått bra, har kunnat "chefa" hårt och faktiskt inte pratat jättemycket utan ofta har tjejerna börjat prata mycket, men det har jag märkt förut också när jag varit i fet state(som jag iofs varit nu också).
Hade date idag, fick stånd flera gånger då också Tongue
Positivt är att jag gick för kyssen rätt snabbt(och lyckades) men fick inte med henne hem, vilket jag trodde att jag skulle, så negativt nu är att jag är helt paj och kan inte låta bli att börja skriva till "på g"tjejer Tongue

Känns dumt att bryta nofap sen 22 december, men det blir typ för mycket, läste nånstans om att fappa 1gång i veckan typ, känns lockande minst sagt men tror jag ska hålla mig.


Håll dig! jag runkar 1 gång i veckan (varje torsdag) och man får typ ångest efter det och allt känns meningslöst. Märker stor skillnad, ska försöka sluta helt snart.

Efter man sprutat den där "fri-dagen" känner man sig helt värdelös och inbillar sig att alla tjejer ser en som oskuld. Så vart det för mig. Får också stånd på date/prata med tjejer med no-fap.

Runkade min runkdag och var typ inte alls "på" att träffa en tjej jag hade planerat, jobbade ingenting för att försöka få träff typ bara "Skulle vi ses?" Sen typ "OK" sen gam:a dataspel istället.

Håll dig alltså
2014-07-17,23:35,
Inlägg: #2299
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-17,22:53)fisk Skrev: Klarar typ inte detta! Vad jag kommer ihåg nu har jag gått minst 6 veckor utan ejac men jag ligger på mindre nu, dock har senaste dagarna när jag kört daygame har varit sjuka. Har känt mig som ett djur, en riktigt beast påväg in till stan och fått stånd titt som tätt. Dock har det gått bra, har kunnat "chefa" hårt och faktiskt inte pratat jättemycket utan ofta har tjejerna börjat prata mycket, men det har jag märkt förut också när jag varit i fet state(som jag iofs varit nu också).
Hade date idag, fick stånd flera gånger då också Tongue
Positivt är att jag gick för kyssen rätt snabbt(och lyckades) men fick inte med henne hem, vilket jag trodde att jag skulle, så negativt nu är att jag är helt paj och kan inte låta bli att börja skriva till "på g"tjejer Tongue

Känns dumt att bryta nofap sen 22 december, men det blir typ för mycket, läste nånstans om att fappa 1gång i veckan typ, känns lockande minst sagt men tror jag ska hålla mig.

DU HAR FÖR FAN KLARAT 6 VECKOR, KÖR 6 TILL, 90 DAY CHALLANGE !#!#!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-07-17,23:56,
Inlägg: #2300
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-17,23:32)ångest101 Skrev: Håll dig! jag runkar 1 gång i veckan (varje torsdag) och man får typ ångest efter det och allt känns meningslöst. Märker stor skillnad, ska försöka sluta helt snart.

Efter man sprutat den där "fri-dagen" känner man sig helt värdelös och inbillar sig att alla tjejer ser en som oskuld. Så vart det för mig. Får också stånd på date/prata med tjejer med no-fap.

Runkade min runkdag och var typ inte alls "på" att träffa en tjej jag hade planerat, jobbade ingenting för att försöka få träff typ bara "Skulle vi ses?" Sen typ "OK" sen gam:a dataspel istället.

Håll dig alltså
Jag kommer ihåg när jag bestämde mig för nofap, då var det exakt som du skriver, tappade allt driv och kände mig helt värdelös.
Tvärtom nu, drivet är galet, men jag blir sjukt frustrerad också.

(2014-07-17,23:35)Evilvalle Skrev: DU HAR FÖR FAN KLARAT 6 VECKOR, KÖR 6 TILL, 90 DAY CHALLANGE !#!#!

Jag vet... känns otroligt korkat att ens tänka på att bryta det egentligen.
Har minst en jag kan ligga med nu, förhoppningsvis kan jag inom kort ha några till för detta pallar jag fan inte Tongue Men 90 day challange är väl bara att inte titta på porr? att inte komma på 90 dagar tänker jag inte ens försöka. Jag vill inte ligga med någon "gammal" men snart måste jag.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,869 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 147 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}