LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-07-18,00:45,
Inlägg: #2301
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-17,23:56)fisk Skrev: Jag kommer ihåg när jag bestämde mig för nofap, då var det exakt som du skriver, tappade allt driv och kände mig helt värdelös.
Tvärtom nu, drivet är galet, men jag blir sjukt frustrerad också.


Jag vet... känns otroligt korkat att ens tänka på att bryta det egentligen.
Har minst en jag kan ligga med nu, förhoppningsvis kan jag inom kort ha några till för detta pallar jag fan inte Tongue Men 90 day challange är väl bara att inte titta på porr? att inte komma på 90 dagar tänker jag inte ens försöka. Jag vill inte ligga med någon "gammal" men snart måste jag.

Jo det är ju så, driver dör direkt och man känner att livet knappt är värt att leva (true-shit) Ska försöka hoppa över nästa torsdag och köra 2 veckor.

Men liksom efter 1 vecka blir jag helt cp. Knullar soffan, gnuggar kuken mot sängen 24/7 och handen åker typ ner i byxorna vare sig man vill eller inte.
2014-07-18,09:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-18,09:53 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #2302
RE: Symptom utav att sluta runka!
Haha känner igen det där. Det största för mig har vart att deleta all pron på datan, skaffa webprotector och joina en gemenskap där man stöttar varandra.

Men jag undrar, varför köra torsdagar, är du en kille som går på krogen fre/lör så varför inte söndagar så har du artilleriet fulladdat till jakten Smile
Tycker också det är bäst att fappa innan sömnen så hinner kroppen återhämta sig lite iaf. Fappa på dan och göra annat under dan dödar en ju totalt.

Jävla slyna alltså, facking hell, blev kåt av att läsa detta
https://www.flashback.org/t2410896

Man kan inte va en fapper, annars är man den vars flickvän håller på sådär.
Det gäller också att våga hugga när chansen kommer, för den andra killen, jävlar vilken spännande grej det där hade kunnat vart.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-07-18,12:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-18,12:38 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2303
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-18,09:27)SvaMp_ Skrev: Haha känner igen det där. Det största för mig har vart att deleta all pron på datan, skaffa webprotector och joina en gemenskap där man stöttar varandra.

Men jag undrar, varför köra torsdagar, är du en kille som går på krogen fre/lör så varför inte söndagar så har du artilleriet fulladdat till jakten Smile
Tycker också det är bäst att fappa innan sömnen så hinner kroppen återhämta sig lite iaf. Fappa på dan och göra annat under dan dödar en ju totalt.

Jävla slyna alltså, facking hell, blev kåt av att läsa detta
https://www.flashback.org/t2410896

Man kan inte va en fapper, annars är man den vars flickvän håller på sådär.
Det gäller också att våga hugga när chansen kommer, för den andra killen, jävlar vilken spännande grej det där hade kunnat vart.

Hahah vet fan inte varför det blir torsdagar, sämsta man kan göra. Runk på dagen och ångest en hel dag + inte ens kåt till helgen. Känns bra att jag iaf vet vad som händer när man runkar nu.

Försöker med, ska försöka med 2 veckor nu och går det bra. Sluta helt.

Ska också skaffa skydd mot porr på datorn
2014-07-18,13:02,
Inlägg: #2304
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-18,09:27)SvaMp_ Skrev: Jävla slyna alltså, facking hell, blev kåt av att läsa detta
https://www.flashback.org/t2410896

Man kan inte va en fapper, annars är man den vars flickvän håller på sådär.
Det gäller också att våga hugga när chansen kommer, för den andra killen, jävlar vilken spännande grej det där hade kunnat vart.

DAYUM. Så jävla sjukt att tänka sig att det finns så kåta slynor där ute med förhållanden som bara väntar på en kuk som ska ta henne från hennes tråkiga vardag
2014-07-18,14:03,
Inlägg: #2305
RE: Symptom utav att sluta runka!
..För att inte vi ska göra slut så bestämde vi att vi skulle ha en trekant med en vän (kille) ifall det va en annan stock jag ville ha






Rolleyes
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-07-18,17:15,
Inlägg: #2306
RE: Symptom utav att sluta runka!
Helt säker på att liknande tankegångar sker, men just den där texten låter fake.
2014-07-18,17:16,
Inlägg: #2307
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jag vet att det är fittig stil men ibland så brukar jag njuta lite av när andra killars flickvänner vill ha kuk av en. Om man träffar ett par där killen är en riktig chode och man märker hur hans tjej blir intresserad brukar jag bli tydligt dominant mot killen bara för min personliga egoboost.. Haha. Blir lite pilsk när tjejen börjar bli pinsamt tydlig med vad hon vill och killen inte vågar agera.

Anyways, detta blir väl dag 3 för mig skulle jag tro? Känns jobbigast första 3-4 dagarna och sen brukar det vara lugnt tills nån vecka senare. Funderar på att på något sätt blocka porrsidor.
2014-07-18,17:48,
Inlägg: #2308
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-18,09:27)SvaMp_ Skrev: Jävla slyna alltså, facking hell, blev kåt av att läsa detta
https://www.flashback.org/t2410896

Hahahahaha första svaret i flashbacktråden

"Allmänt ---> Akuten

/mod"

Big Grin
2014-07-20,15:33,
Inlägg: #2309
RE: Symptom utav att sluta runka!
Kan man ställa in skydd mot p-sidor direkt i google crome, eller måste man tanka något program som drar kraft :S

har macbook
2014-07-20,16:39,
Inlägg: #2310
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-20,15:33)ångest101 Skrev: Kan man ställa in skydd mot p-sidor direkt i google crome, eller måste man tanka något program som drar kraft :S

har macbook

Har länkat denna tidigare, funkar till chrome, osäker för mac men testa!

https://chrome.google.com/webstore/detai...hfleejiokp
2014-07-20,17:30,
Inlägg: #2311
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-20,16:39)Fiskarn Skrev: Har länkat denna tidigare, funkar till chrome, osäker för mac men testa!

https://chrome.google.com/webstore/detai...hfleejiokp

Tack Big Grin Funkar asbra. Vad smidigt det var!
2014-07-20,20:39,
Inlägg: #2312
RE: Symptom utav att sluta runka!
Äckligt jävla kåt orkar inte. Måste slå ner kuken
2014-07-20,21:39,
Inlägg: #2313
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-20,20:39)Danger Skrev: Äckligt jävla kåt orkar inte. Måste slå ner kuken

Know that feel :/
2014-07-20,23:46,
Inlägg: #2314
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-20,20:39)Danger Skrev: Äckligt jävla kåt orkar inte. Måste slå ner kuken

Kalldusch brukar hjälpa!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-07-21,10:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-21,10:16 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #2315
RE: Symptom utav att sluta runka!
Kanske har postats, men inte sett tidigare, intressant att den till skillnad från den tidigare kinesiska visar kvarstående effekt efter 3 veckor.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11760...t=Abstract

Citat:This current study examined the effect of a 3-week period of sexual abstinence on the neuroendocrine response to masturbation-induced orgasm. Hormonal and cardiovascular parameters were examined in ten healthy adult men during sexual arousal and masturbation-induced orgasm. Blood was drawn continuously and cardiovascular parameters were constantly monitored. This procedure was conducted for each participant twice, both before and after a 3-week period of sexual abstinence. Plasma was subsequently analysed for concentrations of adrenaline, noradrenaline, cortisol, prolactin, luteinizing hormone and testosterone concentrations. Orgasm increased blood pressure, heart rate, plasma catecholamines and prolactin. These effects were observed both before and after sexual abstinence. In contrast, although plasma testosterone was unaltered by orgasm, higher testosterone concentrations were observed following the period of abstinence. These data demonstrate that acute abstinence does not change the neuroendocrine response to orgasm but does produce elevated levels of testosterone in males.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-07-21,16:16,
Inlägg: #2316
RE: Symptom utav att sluta runka!
11 dagar. Måste vara personligt rekord. Är det ok att smårunka i duschen lr i sängen utan att komma? Om man råkar komma i sömnen ör man väl tillbaka på steg 1 när det gäller kåthet osv vidare lr har jag fel?
2014-07-21,18:21,
Inlägg: #2317
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-21,16:16)ChuckNorris Skrev: 11 dagar. Måste vara personligt rekord. Är det ok att smårunka i duschen lr i sängen utan att komma? Om man råkar komma i sömnen ör man väl tillbaka på steg 1 när det gäller kåthet osv vidare lr har jag fel?

Tror inte det är ok att smårunka faktiskt?
2014-07-21,18:27,
Inlägg: #2318
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-21,18:21)ångest101 Skrev: Tror inte det är ok att smårunka faktiskt?

Kallas för edging och enligt no-fapister är det inte ok och bör alltså undvikas. Tongue
2014-07-21,18:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-21,18:41 av {2} Bruno.)
Inlägg: #2319
RE: Symptom utav att sluta runka!
Men samtidigt... har man en sån här "cold period" (eller vad kallas det?) och varken haft blod eller tryck där nere på flera flera dagar i sträck så gissar jag att det är bra att dra in blod i området igen.

Citat:You need to have erections regularly to keep your penis in shape. "It has to be essentially exercised," says Tobias Kohler, MD, assistant professor of urology at Southern Illinois University School of Medicine.
To maintain a healthy tone, the smooth muscle of the penis must be periodically enriched with oxygen by the rush of blood that engorges the penis and makes it erect, Kohler says.

-
http://www.webmd.com/men/guide/8-things-...your-penis
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2014-07-21,21:16,
Inlägg: #2320
RE: Symptom utav att sluta runka!
Nej smårunka inte, du försöker läka dina dopamin d2 receptorer - när du edgar så aktiveras dessa och "läk perioden" tar längre tid.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,884 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 374 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}