LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-07-21,22:03,
Inlägg: #2321
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-21,18:39)Bruno Skrev: Men samtidigt... har man en sån här "cold period" (eller vad kallas det?) och varken haft blod eller tryck där nere på flera flera dagar i sträck så gissar jag att det är bra att dra in blod i området igen.

http://www.webmd.com/men/guide/8-things-...your-penis

Jo men syftet med No-Fap är att återställa Dopamin receptorer, inte hålla "penis in shape" , samt är du på No-fap en längre period, så är det rätt svårt att inte få stånd om du kommer in på nå porr, står o snackar med en het brud etc

Så att din penis skulle fuckas upp pga lack of erections, är inte troligt =)
2014-07-21,22:16,
Inlägg: #2322
RE: Symptom utav att sluta runka!
Sen brukar man ha stånd på natten ändå så, ofta på morgonen när man vaknar med.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-07-21,22:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-21,22:25 av {2} Bruno.)
Inlägg: #2323
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-21,22:03)mpuabby Skrev: Jo men syftet med No-Fap är att återställa Dopamin receptorer, inte hålla "penis in shape" , samt är du på No-fap en längre period, så är det rätt svårt att inte få stånd om du kommer in på nå porr, står o snackar med en het brud etc

Så att din penis skulle fuckas upp pga lack of erections, är inte troligt =)

Är du 15? Har du erfarenhet av NO-fap + 6månader och samtidigt spenderat dagar och nätter på ett stillasittande jobb?

Allt är nog inte så svartvitt här att man kan säga att det är dåligt, period. Det finns scenarion då det är fördelaktigt, tror jag, ingen tvekan om det.
Har man till exempel ett stillasittande jobb som man mer eller mindre bokstavligen ägnat dagar och nätter åt under en längre tid och det har resulterat i dålig sömn, utbrändhet osv. så kommer antagligen de flesta män ändå ha en del problem med lillen oavsett om man är på NO-fap då man gått runt slak under en längre tid.

Syftet med det hela är ju att ha det där drivet som man har de där dagarna man vaknar upp med en jävla råbonge och känner sig manad att utmana världen. En stor del av det kommer från dopaminreceptorer men i exemplet ovan så skulle jag tro att en faktor är att man gått runt slak och inte haft något riktigt pumptryck på länge.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2014-07-21,23:00,
Inlägg: #2324
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-21,22:23)Bruno Skrev: Är du 15? Har du erfarenhet av NO-fap + 6månader och samtidigt spenderat dagar och nätter på ett stillasittande jobb?

Allt är nog inte så svartvitt här att man kan säga att det är dåligt, period. Det finns scenarion då det är fördelaktigt, tror jag, ingen tvekan om det.
Har man till exempel ett stillasittande jobb som man mer eller mindre bokstavligen ägnat dagar och nätter åt under en längre tid och det har resulterat i dålig sömn, utbrändhet osv. så kommer antagligen de flesta män ändå ha en del problem med lillen oavsett om man är på NO-fap då man gått runt slak under en längre tid.

Syftet med det hela är ju att ha det där drivet som man har de där dagarna man vaknar upp med en jävla råbonge och känner sig manad att utmana världen. En stor del av det kommer från dopaminreceptorer men i exemplet ovan så skulle jag tro att en faktor är att man gått runt slak och inte haft något riktigt pumptryck på länge.

Fråga inte om du ändå ska käfta emot när man svarar
2014-07-22,00:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-22,00:51 av {2} Bruno.)
Inlägg: #2325
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-21,23:00)mpuabby Skrev: Fråga inte om du ändå ska käfta emot när man svarar

Frågade om vad lol? No hard feelings hos mig i alla fall, inlägget ovan var ju endast en beskrivelse om hur jag tror det ligger till med "edging".
Att jag frågade ifall du var 15 handlade bara om att du antagligen är ung och inte upplevt samma dipp som grabbar som är runt 25 eller äldre.

Du bör kanske överväga att dra en runk och coola ner dig ändå.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2014-07-22,01:10,
Inlägg: #2326
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-22,00:50)Bruno Skrev: Frågade om vad lol? No hard feelings hos mig i alla fall, inlägget ovan var ju endast en beskrivelse om hur jag tror det ligger till med "edging".
Att jag frågade ifall du var 15 handlade bara om att du antagligen är ung och inte upplevt samma dipp som grabbar som är runt 25 eller äldre.

Du bör kanske överväga att dra en runk och coola ner dig ändå.

Bra, då är vi på samma sida, uppmanar du till o runka? stop it Wink
2014-07-23,14:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-23,14:55 av {2} ChuckNorris.)
Inlägg: #2327
RE: Symptom utav att sluta runka!
wtf

Snart 14 dagar, har noterat VÄLDIGT mkt blickar men alltid som förklarat det som placebo, inbillning lr ngt liknande men igår promenerar jag med en polare och en yngre tjej glor som fan. Jag bryter inte ögonkontakten och när hon inser att hon glor skrattar hon, säger tja, rodnar och går snabbt vidare hahah. Har bara varit med om ngt liknande en gång.
2014-07-23,17:24,
Inlägg: #2328
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-23,14:55)ChuckNorris Skrev: wtf

Snart 14 dagar, har noterat VÄLDIGT mkt blickar men alltid som förklarat det som placebo, inbillning lr ngt liknande men igår promenerar jag med en polare och en yngre tjej glor som fan. Jag bryter inte ögonkontakten och när hon inser att hon glor skrattar hon, säger tja, rodnar och går snabbt vidare hahah. Har bara varit med om ngt liknande en gång.

Bra jobbat! Har desperata-kåtheten lagt sig?
2014-07-23,23:22,
Inlägg: #2329
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-23,14:55)ChuckNorris Skrev: wtf

Snart 14 dagar, har noterat VÄLDIGT mkt blickar men alltid som förklarat det som placebo, inbillning lr ngt liknande men igår promenerar jag med en polare och en yngre tjej glor som fan. Jag bryter inte ögonkontakten och när hon inser att hon glor skrattar hon, säger tja, rodnar och går snabbt vidare hahah. Har bara varit med om ngt liknande en gång.

Haha ye, det är allt annat än "placebo". Uppmärksamheten jag får av brudar på nofap är typ 20ggr den vanliga, utan att överdriva. Dom graviterar till en för fan, det är helt sinnessjukt TBH, man blir som en magnet eller något.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-07-24,20:53,
Inlägg: #2330
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-23,23:22)Evilvalle Skrev: Haha ye, det är allt annat än "placebo". Uppmärksamheten jag får av brudar på nofap är typ 20ggr den vanliga, utan att överdriva. Dom graviterar till en för fan, det är helt sinnessjukt TBH, man blir som en magnet eller något.

Håller med, sjuka saker händer då!
2014-07-24,21:27,
Inlägg: #2331
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-23,17:24)ångest101 Skrev: Bra jobbat! Har desperata-kåtheten lagt sig?
Har bara klarat en gång över en vecka just pga den desperata kåtheten, men den här gången var det faktiskt oplanerat. Hade mycket att göra på jobbet och däckade så fort jag kom hem så det blev inget runkande. Satt vid datorn började porrsurfa och kom sen på att det jag inte kommit på exakt en vecka så passade på att göra ett nytt försök.

Jag blir kåt av småsaker nu, ser jag en reklam för hårvaxningssaker och en tjej visar sina lena ben i TV:n tänker jag på fitta Big Grin Har tabbat mig och porrsurfat 2 ggr efter såna situationer men inte kommit. 2 veckor om ett par timmar.


(2014-07-23,23:22)Evilvalle Skrev: Haha ye, det är allt annat än "placebo". Uppmärksamheten jag får av brudar på nofap är typ 20ggr den vanliga, utan att överdriva. Dom graviterar till en för fan, det är helt sinnessjukt TBH, man blir som en magnet eller något.

Kommer det avta när min egna kåthet försvinner? Många skrev ju att de efter några veckor kom in i en period där kåtheten försvann helt, nervös inför den perioden även om det är en bit kvar Big Grin

2 tjejer som glodde idag, det kan fan inte vara möjligt. Det är SJUKT. Kan det inte bara vara så att jag pga min kåthet är mer uppmärksam och att jag missar allt sånt under mina runka-till-Brazzersbrudar-perioder?
2014-07-24,22:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-24,23:07 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #2332
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-24,21:27)ChuckNorris Skrev: Kommer det avta när min egna kåthet försvinner? Många skrev ju att de efter några veckor kom in i en period där kåtheten försvann helt, nervös inför den perioden även om det är en bit kvar Big Grin

2 tjejer som glodde idag, det kan fan inte vara möjligt. Det är SJUKT. Kan det inte bara vara så att jag pga min kåthet är mer uppmärksam och att jag missar allt sånt under mina runka-till-Brazzersbrudar-perioder?

Det avtar inte och har inget att göra med kåtheten i sig. Jag har dagar då jag är allt annat än kåt, men brudar glor fortfarande.

However så kommer det vara dalar och toppar med det där också: Ibland glor ingen, ibland glor alla.

Jag har läst rätt mkt om det och det verkar inte vara fappandet i sig - det är EJAKULERINGEN.

Ibland går jag 2 veckor utan sex (long distance) och det är under denna tid jag erfarar detta, dvs när jag inte ejakulerar.

Jag sökte på det och hittade en massa om: "semen retention", finns tusen år gamla skrifter om det osv, massa i kinesisk medicin och massa sånt skit.

I grund och botten: När du inte ejakulerar på ett tag så får du nån "energi" som gör att brudar flockas till en, dom är genetiskt programmerade för det eller något.

Här exempelvis:

Citat:While in the process of brahmachariya (semen retention), those who have had sexual encounters with one or more members of the opposite sex experience times of trial. Great temptation may occur on the physical plane as the astral matter of the animal nerve system and systems of fluids and odors that attract the opposite sex store up in great abundance.

This causes a magnetism which attracts those of the opposite sex. Especially attracted will be those of a similar nature and deportment as those of past encounters.

Citat:If we retain our sexual energy, it can become a powerful attractive force, and we activate the grid to achieve prescence with partners who are sexually or socially compatible.


http://www.abuddhistlibrary.com/Buddhism...eation.htm

http://www.astralpulse.com/forums/welcom...345.0.html

Det finns ändlöst med info om det på nätet, det är väldigt legit.

Tusentals rapporter från människor som testat det, även blogposter om fenomenet:

http://nofapchronicles.com/women-can-tell/

Citat:Many newcomers to NoFap have been describing heightened success with women since beginning their respite from masturbation. Reports about how the girl next door finally sucked their dicks, after years of being ignored, or how all the women in their work office treat them differently and their popularity with the opposite sex has sky rocketed. Undeniably, carrying a loaded weapon gives a man a bit of more swagger than he would without ammunition, this is a fact.



De veckor jag gått utan att ejakulera har:
*Milf approachat mig mitt på ljusa dagen, tagit mitt nummer
*Skitsnygg tågvärd frågat efter mitt nummer
*Blivit förföljd av ett gäng brudar i 16-18års åldern fnittrandes, inne i butiken
*Vissa dagar så får jag "fuck me eyes" av 30-40% av brudarna jag går förbi på gatan

Detta händer INTE när jag ejakulerar varje dag. Its magic 4 sure.

godsgift på forumet har experimenterat rätt mkt med att inte ejakulera.

En kväll för någon vecka sen hade han 5 brudar som kom fram till honom, var för sig, på krogen. Frågade om han skulle med hem.

Massa sånt där skit kan hända, saker som "tjejer inte gör" - gör dom.

Mer text om det:

Citat:You will slowly also become 'horny tolerant', which means you will become comfortable and even start to enjoy the high level of energy you are carrying around. It changes the nervous system over time, and will begin to naturally {even without meditation} produce the higher states of consciousness and bliss. Your mind will become clear and stable. And you wont get sick nearly as often...

The Danger here is ego inflation. people will be very attracted to you, and you tend to become more persuasive, than your flat post ejaculation self. Keep to honor and Integrity as the rule.

Citat:If a sincere practitioner resists this for longer, the energy is filling them up slowly, the stimulation effect the second chakra, which brings emotions, a more active dream life, a greater chance of wet dreams, and produces pleasurable and sensual feelings in the pelvic cradle. One will feel very sensuously aroused here.

Next it reaches manipur or third chakra, fire! Here the mind becomes firm and stable, and concentration goes through the roof. Use it for your life, yes, but make sure spiritual aspirations are number one, because that is the reason to bother with any of this in the first place.


En kille som inte ejakulerade på 100 dagar (!!!)

Citat:Let me start off by saying that I have been retaining semen for about four months now and let me tell you. The energy I have gained, the alpha feeling I have, I feel brave and focused. The urge to explode is growing stronger but I'm committed to reaching my goal of 10 months. It seems hard to do and the first two months are tempting but once you reach 100 days it's easier and you feel like Hulk Hogan!! Women can sense it and look at you more. guys respect you more. Your voice gets deeper and most of all you can feel that when you decide to cum(with a girl hopefully) that it's going to be amazing. Your brain sharpens and your thoughts deepen. Your penis is a bit wider and harder your muscles grow larger especially if you workout. I gained 20 pounds of muscle iny three month journey. Women open to you more and try and start conversation frequently. You can fuck for hours and hours at a time. Your more patient as well as humble. Nothing really makes you that mad and if so you get over it quickly. Your like a King and women bow to your prescene. Don't be surprised when you see your sisters an lady cousins glancing at you to often(SERIOUSLY). Your energy should be harnessed and controlled its not easy, but if you get alone and meditate it helps lower your internal energy. Lastly, I have gone on to plan on releasing semen approximately only 3 times a year and I'm 24. Once I reach 29 I'm narrowing it down to 2 times a year and stickng with that. If you people didn't know well chronic masterbation can make you just as sensitive as a woman. There are risk of prostate problems but all men will deal with this If we live long enough anyways.

http://phalloboards.websitetoolbox.com/p...ts-6232981


Jag funderar själv på att seriöst köra no-ejaculation på 3 månader, för att se what its all about, men fyfan vad svårt det kommer vara och vilken självdisciplin det kommer krävas Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-07-24,23:23,
Inlägg: #2333
RE: Symptom utav att sluta runka!
Körde nofap som längst ca 3-4 veckor och själv erfarit det där med blickar. Har nog nämnt det innan, men bl.a var det från en het mil som jobbade vid ett café som helt hypnotiserad glodde på mig. En annan var en 9:a typ som cyklandes glodde på mig och hade koncentrationen mot mig ett bra tag än på vägen hon for. Crazy shit. Ska komma igång igen snart och då blir minst 3 mån
2014-07-25,10:18,
Inlägg: #2334
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-24,22:55)Evilvalle Skrev: Jag funderar själv på att seriöst köra no-ejaculation på 3 månader, för att se what its all about, men fyfan vad svårt det kommer vara och vilken självdisciplin det kommer krävas Big Grin

Jag har hållt på med no-ejac ganska länge, kommer inte ihåg exakt när jag börja men säkert 2 år sen. Självklart ejakulerat många gånger sen dess men försökt hålla igen och ejakulera så sparsamt som möjligt då jag tror på att bibehålla sexenergin.

Senaste gången jag ejakulerade nu var i sömnen för nån månad sen.

För att lyckas att hålla igen när man knullar är träning av pc muskeln key, samt att fokusera på andningen så att den hålls avslappnad. Det gäller också att erfara hur man känner sig efteråt mot hur man känner sig om man har sex och inte ejakulerar.

I första hand är det sexlivet, om man har en partner, som blir helt otroligt, man kan knulla så mkt mer, så mkt längre och man bibehåller all kärlek till kvinnan efteråt. Jag tror aldrig mitt och tjejens förhållande hade hållt lika länge om jag ejakulerat under sexet.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-07-26,11:39,
Inlägg: #2335
RE: Symptom utav att sluta runka!
Börjat köra hardcore nu efter två år av halvdana försök till nofap. Uppe i 8 dagar. Har dock flickvän som jag har haft sex med ett par gånger under den tiden. Har läst att detta kan va både positivt o negativt under tiden man "återställer" hjärnan. Å ena sidan behöver dopaminreceptorerna vila, å andra sidan kopplar man dopaminreleasen till riktigt sex varje gång vilket ska vara positivt. Någon som har tjej eller kk som har lite insikt i detta? Om det snabbar upp recovery funderar jag på att säga åt henne att det blir no dick i några veckor, vill även se om det här med blickarna ni alla snackar om stämmer Wink
2014-07-28,22:47,
Inlägg: #2336
RE: Symptom utav att sluta runka!
Fan jag titta på vackra teens snuska sig, dra mig i ballen lite...those were the days...
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-07-28,23:52,
Inlägg: #2337
RE: Symptom utav att sluta runka!
Har du tagit beslutet attinte runka på ettår så kör på med flickvännen. Kan fördröja helningseffekten men i slutändan spelar det nog mindre roll.
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-07-29,11:20,
Inlägg: #2338
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-26,11:39)nico Skrev: Börjat köra hardcore nu efter två år av halvdana försök till nofap. Uppe i 8 dagar. Har dock flickvän som jag har haft sex med ett par gånger under den tiden. Har läst att detta kan va både positivt o negativt under tiden man "återställer" hjärnan. Å ena sidan behöver dopaminreceptorerna vila, å andra sidan kopplar man dopaminreleasen till riktigt sex varje gång vilket ska vara positivt. Någon som har tjej eller kk som har lite insikt i detta? Om det snabbar upp recovery funderar jag på att säga åt henne att det blir no dick i några veckor, vill även se om det här med blickarna ni alla snackar om stämmer Wink
Det var en snubbe på youtube som gjort ett liknande experiment, vet inte om det var länkat här eller var jag hittade det. Han testade en månad med nofap och nosex, och sen en månad med sex med frugan men utan att komma. Det senare var enligt honom den bästa lösningen...

Ska försöka hitta det!
2014-07-29,11:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-29,11:55 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2339
RE: Symptom utav att sluta runka!
"No fap" alltså

I särklass det bästa jag gjort för mitt "game" i min korta karriär.
No fap + ta det man vill ha i livet, utveckla allting. Skita i vad folk tycker, välja bort det som suger.

Har blivit mycket mer "alpha" och vågar va mer på med tjejena.

Senaste veckan vart jag bjuden på lunch + en halvsöt tjej lägger till mig random på FB. Händer mig typ aldrig.

Är mycket mer modig/dominant. Dominant i den meningen att jag känner mig "manligare". Sa åt den där tjejen att hon skulle komma hit, kallade henne "duktig flicka" ganska fort. Känner mig mer att jag står över kvinnorna och skiter mer och mer i om dom inte vill.

Vill dom inte = dom är dumma i huvudet som missar en sådan grym kille som mig. Och får väl vara dumma i huvudet då. Jag hittar annat.


Vågar lätt hångla upp en tjej och sen säga åt henne att gå ner på knä och suga. Dominant behov att "står över" kvinnan som fan

Har alltid gillat hårt sex, men nu är det mer sånt i huvudet direkt. Såfort jag ser en het tjej vill jag ta nackgrepp och trycka upp henne mot väggen,slita sönder trosorna,dra i håret,piska,hålla i armarna, stöna skrika.

Har ett jävla behov av att dominera tjejer och tänker på det ofta mest hela tiden

2014-07-29,12:33,
Inlägg: #2340
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-29,11:20)ChuckNorris Skrev: Det var en snubbe på youtube som gjort ett liknande experiment, vet inte om det var länkat här eller var jag hittade det. Han testade en månad med nofap och nosex, och sen en månad med sex med frugan men utan att komma. Det senare var enligt honom den bästa lösningen...

Ska försöka hitta det!

Vi bestämde faktiskt efter sex igår att vi ska köra på det sistnämnda i två veckor för att testa! Var uppe i 5 dagar utan att ejakulera innan det och det känns fan som att man "förlorar gnistan" efter att man kommit haha. Även om det är riktigt sex.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,869 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 184 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}