LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-12-28,05:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-28,05:38 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #2741
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hade aldrig klarat no-fap så länge som jag har gjort(två månader tror jag) utan att kunna haft sex under tiden.

Det här har säkert varit uppe förr men kom och tänka på det nu, om man knullat och drar ut den och ställer sig och runkar framför brudens ansikte kan väl inte räknas som fap?
2014-12-28,06:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-28,06:23 av {2} Venom.)
Inlägg: #2742
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-12-28,05:36)sjoggaa Skrev: Det här har säkert varit uppe förr men kom och tänka på det nu, om man knullat och drar ut den och ställer sig och runkar framför brudens ansikte kan väl inte räknas som fap?

Det där är en jävligt bra fråga (seriöst) Big Grin
Om jag förstår saken rätt så ska termen "no fap" innebära att man inte ska runka till just porr (och jag antar att de flesta som kör no fap inte heller runkar överhuvudtaget). Anledningen ska ju vara att man vill avvänja hjärnan att enbart bli upphetsad till porrbrudar, så att den istället kan bli upphetsad av "riktiga" brudar.

Om man däremot runkar och kommer på bruden så har man ju inte kollat på porr, och då kan det ju sägas vara en del av sexakten, eftersom man kommer när man blir upphetsad av brudens närvaro.

Själv kommer jag dock enbart fokusera på att komma under penetrerande sex, eventuellt även vid handjob/blowjob Smile
2014-12-28,15:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-28,15:35 av {2} WALL-E.)
Inlägg: #2743
RE: Symptom utav att sluta runka!
Nej förfan, runka ut det sista i hennes ansikte med gott samvete. Det är ingen runk. Det är en del av sexet.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man"
2014-12-28,16:19,
Inlägg: #2744
RE: Symptom utav att sluta runka!
Har nog inte runkat sen förra året. Dock så flyttade jag ihop med min tjej då och ja, resten fattar ni nog ! =)

Men gött jobbat till alla som klarar no-fap! Fan starkt jobbat asså!
2014-12-28,16:38,
Inlägg: #2745
RE: Symptom utav att sluta runka!
Norunk 2015 då grabbar! Failar man får man låta en polare slå en på pungen
2014-12-28,17:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-28,17:46 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2746
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-12-28,16:38)Danger Skrev: Norunk 2015 då grabbar! Failar man får man låta en polare slå en på pungen

Grymt att klara det! 1 månad och 2 veckor här, men ska bli hardmode 2015. Får inte samma effekt efter jag småfrappade 4 real alltså! Känner mig skamsen och "ovärd" min tid

En idiotisk fråga

Värt att dra en nyårsrunk så man blir "återställd" inför hardmode? Inte SmåRunkaT på 2 veckor ca, men iaf....

Edit ; alla smårunk skedde bakis i sängen, det är livsfarligt att inte gå upp direkt när man är bakis!
2014-12-28,17:49,
Inlägg: #2747
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-12-28,17:43)ångest101 Skrev: Värt att dra en nyårsrunk så man blir "återställd" inför hardmode?

Nah dude aldrig värt det. Om inte satsen hamnar på en brud då. Rolleyes
2014-12-28,18:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-29,19:34 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2748
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-12-28,17:49)Danger Skrev: Nah dude aldrig värt det. Om inte satsen hamnar på en brud då. Rolleyes

Sant, jag kan redan vara utan porr och maratonrunk, så egentligen är det "bara" att sluta småfrappa för min del 2015.
2014-12-30,00:12,
Inlägg: #2749
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ligger på 85 dagar verkar det som, någon dag har det sipprat ut en enstaka droppe men det är allt och sånt kan fan inte förhindras, jag har jobbat väldigt mycket under den här tiden, jag tror att det har hjälpt mycket att ha något att göra.
2014-12-30,14:31,
Inlägg: #2750
RE: Symptom utav att sluta runka!
Lite mer än 3 månaders No-Fap i bagaget and still going strong. Fick en önskan av Ångest att skriva en liten rapport så hjälper gärna till.

Med två tidigare failures något år tillbaka som låg på 1 respektive 1,5 månad har det varit väldigt annorlunda den här gången. Och jag ska försöka förklara primärt varför jag i princip aldrig känner att jag vill dra en fap.

För det första är det skillnad på att vara kåt och dra en runk, jag är fett kåt, men det infaller mig nästan aldrig önskan att spela på skinnbanjon och bryta min streak för jag har en helt annan approach och ett helt annat mindset än vad jag haft tidigare.

Innan tänkte jag att allt handlade om no-fap = ligga mer, som att jag magiskt skulle ligga med fler brudar för att jag slutade onanera. Jag menar inte att alla fördelar som no-fap ger är falska eller inte är så befrämjande som alla säger, utan att jag personligen endast fokuserade på ekvationen no-fap = ligg.

Jag känner i skrivande stund att jag har svårt att strukturera mina tankar, men vad jag vill komma till är att allt för många, inklusive jag själv innan bara fokuserade på sex aspekten. Så om jag hade en dryspell på 1 månad drog jag en runk för jag tänkte att "visst lite effekter men inget ligg så varför fortsätta".

Vad jag anser är så magiskt med no-fap, är att det är ett sådant relativt enkelt verktyg för att träna ens disciplin. Sluta dra i dasen och du är redan separerad från en stor del av alla vanliga dudes som sitter timmar framför skärmen och väljer porrfilm. När du skiftar mindset'et från att nofap = sex till no-fap = disciplin, energi och utveckling blir det så mycket enklare, om du håller dessa värderingar det vill säga. No-Fap är ett ypperligt sätt att sätta snöbollen i rullning, börja få momentum, för i och med att du utvecklas, får mer disciplin och energi i vardagen och på det en extrem kåthet som du använder för sexual transmutation och träffa brudar kommer shit att hända.

Att hålla no-fap blir desto enklare ju längre du håller på, personligen är vecka 1-3 jobbigast för att du påminns om faktumet att du är kåt och inte "får" runka konstant. Därefter blir det mer och mer naturligt och det ligger även psykologiskt att om du är uppe på en lång streak vill hjärnan mindre och mindre bryta den, det ligger i människans natur.

Jag måste avrunda inlägget på grund utav att jag förlorar internet här snart, no-fap är the shit om du vill ha en extra boost eller börja din självutveckling. Personligen det ända jag märker av i dagsläget då jag "vant" mig vid den ökade energi och dylikt är att mina standards har sänks aningen, samt fördelarna med att använda sig av sexual transmutation.

Sista ord, läs på om no-fap mycket också, läs varför porr är dåligt, inte bara på forum, läs vad som händer med hjärnan. Efter du gjort lite research kommer du vara ännu mer benägen att fortsätta eller att börja.

Om någon undrar något mer feel free to ask.

/Junkie
The unexamined life is not worth living.
- Socrates
2014-12-30,22:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-30,22:32 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2751
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-12-30,14:31)HardstyleJunkie Skrev: Lite mer än 3 månaders No-Fap i bagaget and still going strong. Fick en önskan av Ångest att skriva en liten rapport så hjälper gärna till.

Med två tidigare failures något år tillbaka som låg på 1 respektive 1,5 månad har det varit väldigt annorlunda den här gången. Och jag ska försöka förklara primärt varför jag i princip aldrig känner att jag vill dra en fap.

För det första är det skillnad på att vara kåt och dra en runk, jag är fett kåt, men det infaller mig nästan aldrig önskan att spela på skinnbanjon och bryta min streak för jag har en helt annan approach och ett helt annat mindset än vad jag haft tidigare.

Innan tänkte jag att allt handlade om no-fap = ligga mer, som att jag magiskt skulle ligga med fler brudar för att jag slutade onanera. Jag menar inte att alla fördelar som no-fap ger är falska eller inte är så befrämjande som alla säger, utan att jag personligen endast fokuserade på ekvationen no-fap = ligg.

Jag känner i skrivande stund att jag har svårt att strukturera mina tankar, men vad jag vill komma till är att allt för många, inklusive jag själv innan bara fokuserade på sex aspekten. Så om jag hade en dryspell på 1 månad drog jag en runk för jag tänkte att "visst lite effekter men inget ligg så varför fortsätta".

Vad jag anser är så magiskt med no-fap, är att det är ett sådant relativt enkelt verktyg för att träna ens disciplin. Sluta dra i dasen och du är redan separerad från en stor del av alla vanliga dudes som sitter timmar framför skärmen och väljer porrfilm. När du skiftar mindset'et från att nofap = sex till no-fap = disciplin, energi och utveckling blir det så mycket enklare, om du håller dessa värderingar det vill säga. No-Fap är ett ypperligt sätt att sätta snöbollen i rullning, börja få momentum, för i och med att du utvecklas, får mer disciplin och energi i vardagen och på det en extrem kåthet som du använder för sexual transmutation och träffa brudar kommer shit att hända.

Att hålla no-fap blir desto enklare ju längre du håller på, personligen är vecka 1-3 jobbigast för att du påminns om faktumet att du är kåt och inte "får" runka konstant. Därefter blir det mer och mer naturligt och det ligger även psykologiskt att om du är uppe på en lång streak vill hjärnan mindre och mindre bryta den, det ligger i människans natur.

Jag måste avrunda inlägget på grund utav att jag förlorar internet här snart, no-fap är the shit om du vill ha en extra boost eller börja din självutveckling. Personligen det ända jag märker av i dagsläget då jag "vant" mig vid den ökade energi och dylikt är att mina standards har sänks aningen, samt fördelarna med att använda sig av sexual transmutation.

Sista ord, läs på om no-fap mycket också, läs varför porr är dåligt, inte bara på forum, läs vad som händer med hjärnan. Efter du gjort lite research kommer du vara ännu mer benägen att fortsätta eller att börja.

Om någon undrar något mer feel free to ask.

/Junkie

Tack för rapport Junkie!
Känner igen mig i det då skriver att man får förhoppningar på att man ska få ligga direkt. För mig var dom första veckorna magiska, sedan började jag jämföra mig med andra som kört no-fap typ "Första månaden fick jag ligga med 3 brudar"

Hade tankarna på att ligga enbart, och trodde no-fap skulle lösa hela livet. Så jag fick tunnelseende, sedan påverkades mitt självförtroende att jag inte fick ligga. Faktum är att jag gick ju inte ens ut? Så hur skulle jag få ligga...

Som sagt, tunnelseende och mycket Badoo-chattar gjorde att jag började smårunka, sedan dröjde det inte länge innan självförtroendet var lågt igen pga

"Det fungerar för andra" men inte för mig. Dum som jag var förstod jag inte då att man måste göra allting, no-fap är inget som kommer trolla hem tjejer lol

Det kanske låter efterblivet, men jag fick verkligen tunnelseende. Att jag började fuska gjorde också att det kändes mindre bra. Dock har jag fortsatt och inte tittat på porr.

Tänker fortsätta fast via "Hardmode" och använda no-fap som ett verktyg när jag går ut, och ffs börja gå ut lite också! Har raderat badoo nu, och instagram har jag inte använt på flera månader.

Fokuserar man på hela livet så är jag övertygad över att no-fap är grymt!

Min första månad var helt magisk när jag körde no-fap och AA-programmet. Sedan började jag jämföra mig med andra som ligger mycket och tappade självförtroende.

Ska helt enkelt sluta jämföra mig och vara stolt över att jag gör.


/ Ångest
2015-01-01,18:28,
Inlägg: #2752
RE: Symptom utav att sluta runka!
Några fler än jag som börjar idag på dag 1, och tänker försöka klara hela 2015? Big Grin
2015-01-01,18:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-01,18:41 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2753
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-01,18:28)Fiskarn Skrev: Några fler än jag som börjar idag på dag 1, och tänker försöka klara hela 2015? Big Grin

Yes! Lets do this Smile
Tänkte försöka klara hela året.
2015-01-01,20:12,
Inlägg: #2754
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-01,18:40)ångest101 Skrev: Yes! Lets do this Smile
Tänkte försöka klara hela året.

Nice, alltid gutt när flera är på samma dag!

Måste dock erkänna att det känns lite tragiskt att man vill börja på en viss speciell dag, borde kunnat köra tidigare men känns på något sätt rätt att börja 1 januari Tongue
2015-01-01,20:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-01,20:34 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2755
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-01,20:12)Fiskarn Skrev: Nice, alltid gutt när flera är på samma dag!

Måste dock erkänna att det känns lite tragiskt att man vill börja på en viss speciell dag, borde kunnat köra tidigare men känns på något sätt rätt att börja 1 januari Tongue

Känns ännu mera tragiskt att göra någonting halvdant som jag gjort.
Köra no-fap men smårunka och titta porr några gånger i månaden?

Som att sluta röka, men fortsätta röka efter maten och kaffet enbart och
Säga att man slutat.
2015-01-04,18:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-04,19:00 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2756
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 4 idag, svåraste dagen hittills.. Bara att bita ihop. Jag kommer definitivt inte ligga kvar hemma ikväll, måste ut och göra något, farligt annars.

No PMO är lätt jobbigare än att sluta röka, det klarade jag på första försöket men detta måste vara 10:onde gången jag försöker nå 90 dagar, minst.
2015-01-04,19:30,
Inlägg: #2757
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-04,18:59)Nicki Skrev: Dag 4 idag, svåraste dagen hittills.. Bara att bita ihop. Jag kommer definitivt inte ligga kvar hemma ikväll, måste ut och göra något, farligt annars.

No PMO är lätt jobbigare än att sluta röka, det klarade jag på första försöket men detta måste vara 10:onde gången jag försöker nå 90 dagar, minst.

Jag är med dig broder! Riktigt jobbig dag idag. Städar rummet,söker jobb, ska snart ta promenad. Har inte rört den förutom piss/dusch även om han skriker efter beröring så säger jag åt han att hålla käft (kuken)

Visst är det så! Slutade att snusa efter typ 5-6 år, det går inte ens att jämföra. Rena skämtet mot att sluta med djävulen runk till porr
2015-01-05,00:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-05,00:26 av {2} Fiskarn.)
Inlägg: #2758
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 4, inga större problem mer än att man vaknar upp med dunderbånge varje morgon. Inga symptomer mer än lite rastlöshet, men det är nog mer att resultat av en seg förkylning + ett inlämningsarbete som måste skrivas.

Lagt till anti-porrfilter på datorn + fixat safe search så kommer inte åt någonting. Skulle se någon jennifer lopez musikvideo igår men fick bara fram lyrics-videos Dodgy

Går det såhär enkelt är man snart i mål!
2015-01-05,01:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-05,01:52 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2759
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-05,00:25)Fiskarn Skrev: Dag 4, inga större problem mer än att man vaknar upp med dunderbånge varje morgon. Inga symptomer mer än lite rastlöshet, men det är nog mer att resultat av en seg förkylning + ett inlämningsarbete som måste skrivas.

Lagt till anti-porrfilter på datorn + fixat safe search så kommer inte åt någonting. Skulle se någon jennifer lopez musikvideo igår men fick bara fram lyrics-videos Dodgy

Går det såhär enkelt är man snart i mål!

Så har jag med! Kan inte söka på porrsidor på google ens, och skriver jag in en i adressfältet blir det spärr pga add.

Nu saknas det bara att fixa så att jag måste ringa till Google och uppge en personlig kod för att ta bort safe search. Smile
2015-01-05,06:57,
Inlägg: #2760
RE: Symptom utav att sluta runka!
Är inne på dag 19 nu, och jag måste säga att det inte har varit jättesvårt än så länge. De senaste dagarna har jag inte varit kåt överhuvudraget. Däremot var jag det för ca 5 dagar sedan, så det går verkligen upp och ner.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,869 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 163 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}