LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2015-01-22,23:34,
Inlägg: #2861
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-22,22:59)Evilvalle Skrev: Du kommer även märka att folk ger dig mer respekt rent generellt. Random snubbar kommer ofta vara övertrevliga, sen har vi det där med blickar från brudar etc. För vissa tar det en vecka, andra månader. Personligen märker jag av enormt ökad uppmärksamhet när jag inte ejakulerat på 8-10 dagar, vissa dagar kan vara helt jävla bisarr lol.

Jag måste fan ge mig fan på att klara 2-3 månader, 3veckor någonting är rekord och jag har aldrig märkt någon som helst skillnad i respons ifrån tjejer. Inte några blickar, inte något annat bemötande. Men jag vill fan få uppleva detta jag med......
2015-01-22,23:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-22,23:41 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #2862
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-22,23:31)ångest101 Skrev: Ja någonting är det det iaf som känns av runtom en.
Japp, läst om allt du skriver. Förutom huden. Har nyligen avslutat en roaccutan behandling och har fått grymma resultat! Helt slät på ryggen, och ansiktet är helt rent. Vart klar med behandlingen idag (ätit skiten i 8 månader) Så cool om den boostar på huden nu också!

no ejaculation. Du lär väl ha sex utan att komma då antar jag?
Fan är nästan sugen att göra något liknande, känslan just nu är så enormt bra så vill inte ta bort den ju? Men samtidigt ett skönt ligg...
Skulle man kunna ligga utan att komma vore det fett!

Haha, fan vad less mina polare börjar bli på predikan över no-fap btw.

Yea, sex utan att komma, det är sinnessjukt svårt.

Ta det senare i såna fall, spruta på när du ligger, men ingen runk/porr iaf. Sen om ett år eller så kan du testa på no ejaculation.

Så kul typ förra veckan, en polare jag berättat om detta för, han tro såklart det är BS blabla det vanliga. Så går vi runt på stan och typ 60-70% av brudarna låser ögonen i mig, vissa slickar sig över läpparna och skit när vi möter dom. Han ba "VAFAN ERE FRÅGAN OM!!" hahaha, jag ba tittar på han å säger, "no ejaculation baby!". Var väl på typ dag 9 då, sen pippade jag och ejakulerade 7ggr under samma natt LOL

(2015-01-22,23:34)confused... Skrev: Jag måste fan ge mig fan på att klara 2-3 månader, 3veckor någonting är rekord och jag har aldrig märkt någon som helst skillnad i respons ifrån tjejer. Inte några blickar, inte något annat bemötande. Men jag vill fan få uppleva detta jag med......

För vissa tar det månader har jag läst, andra veckor och för vissa bara några dagar. För mig brukar det vara runt dag 8-11 det börjar märkas, efter 2 veckor blir det mer och mer, men har inte gått mer än typ 16 dag eller nåt utan att ejakulera så har ingen aning om vad som händer efter flera månader för mig.

Själv skulle jag tro jag hade gått och blivit psyk eller något om det inte vore för alla andra typ hundratals rapporterade fall som jag läst lol.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-01-22,23:43,
Inlägg: #2863
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-22,23:37)Evilvalle Skrev: Yea, sex utan att komma, det är sinnessjukt svårt.

Ta det senare i såna fall, spruta på när du ligger, men ingen runk/porr iaf. Sen om ett år eller så kan du testa på no ejaculation.

Så kul typ förra veckan, en polare jag berättat om detta för, han tro såklart det är BS blabla det vanliga. Så går vi runt på stan och typ 60-70% av brudarna låser ögonen i mig, vissa slickar sig över läpparna och skit när vi möter dom. Han ba "VAFAN ERE FRÅGAN OM!!" hahaha, jag ba tittar på han å säger, "no ejaculation baby!". Var väl på typ dag 9 då, sen pippade jag och ejakulerade 7ggr under samma natt LOL

Ja det får bli senare, vill först känna att jag behärskar detta som en livsstil.
Vilket inte ska vara något problem med motivationen samt effekterna hittils.
Jag tänker om 3-4 månader (som det oftast tar för grymma saker)
Känslan att slänga bort den, det finns helt enkelt inte.

haha! Fan vad sjukt!! 7ggr, man måste ju känna sig som en tonåring igen när man har sex
2015-01-23,00:21,
Inlägg: #2864
RE: Symptom utav att sluta runka!
Har klarat 37 dagar nu av nofap. Knappt rört kuken och inte kollat nån porr. Dock kom jag när jag fick ett handjob av min brud för några dagar sedan, och det känns som att jag nästan är tillbaka på noll nu. Ska fan försöka köra på no ejacuation från och med nu. Kan bli svårt när man har bruden hemma, men man får väl göra ett försök i alla fall.

Kändes som att jag började få en del effekter innan jag kom för några dagar sedan, främst att jag fick stånd betydligt mycket lättare. Däremot har jag inte fått de där grymma effekterna som alla talar om när det gäller massa blickar från brudar. Har inte heller märkt nån skillnad på rösten, men jag skulle dock säga att jag har mörk röst sedan innan.

Skulle dock vara coolt att se vad som händer efter no ejaculation under lång tidsperiod.
2015-01-23,00:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-23,00:32 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2865
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-23,00:21)Venom Skrev: Har klarat 37 dagar nu av nofap. Knappt rört kuken och inte kollat nån porr. Dock kom jag när jag fick ett handjob av min brud för några dagar sedan, och det känns som att jag nästan är tillbaka på noll nu. Ska fan försöka köra på no ejacuation från och med nu. Kan bli svårt när man har bruden hemma, men man får väl göra ett försök i alla fall.

Kändes som att jag började få en del effekter innan jag kom för några dagar sedan, främst att jag fick stånd betydligt mycket lättare. Däremot har jag inte fått de där grymma effekterna som alla talar om när det gäller massa blickar från brudar. Har inte heller märkt nån skillnad på rösten, men jag skulle dock säga att jag har mörk röst sedan innan.

Skulle dock vara coolt att se vad som händer efter no ejaculation under lång tidsperiod.
ett handjobb (av henne) till orgasm eller knulla tills man kommer.
Vad exakt är det du känner att du tappat?
Och varför skulle det vara skillnad på det tro?
Alltså jag undrar, inte ifrågasätter!

För du har väl haft sex och kommit under dina 37 dagar flera gånger?
2015-01-23,00:33,
Inlägg: #2866
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-22,23:10)ångest101 Skrev: Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Är detta är någon jävla film?. För allt jag läser/och som du säger nu känner jag av tydligt. Och då har jag bara varit utan porr ca 1,5-2 månader. Minns inte ens när jag hade min senaste PMO. Denna månaden har jag bara rört kuken när jag pissat/duschat.

För att dra några exempel, som bara inte händer annars.

* Blickar. Ställde mig mitt på stan idag för att observera detta.
Tjejer _glor_ ögonkontakten är tydlig ofta!

* Kopieringsgubben på bibblan bjöd på alla utskrifter (Kostade 50spänn)

* Randoms på gymmet är as trevliga. Och då är jag ingen biff som alla på gymmet känner till. Vanlig dude. Som idag t.ex, gymmets biff. En riktig gorilla till snubbe, han körde sina jävla cable övningar och jag skulle köra triceps i rep.
Annars har det varit "Har några set kvar" Nu var det

"Ja men absolut! Kör emellan du. Jag kan vila när du kör" Så ställde han sig åt sidan osv. Snackade om övningen och typ "Är klar nu, så du kan ta över! kör hårt!"

* Idag på mataffären. En HB som jobbar där. Hon hade ny frisyr. Utan att ens tänka på det så går jag fram till henne, "wow, du har klippt dig. Snygg!" Hon blir röd i ansiktet.

Sen när jag ska gå ut från affären, då ser jag HB stå och skura något jävla golv vid ingången. Vi tittar på varandra djupt i ögonen och hon får en " Wink "

Det är sjuka tider nu. Är smartare också, allmänt bättre koll på _vad_göra_ och inte orolig över en massa skit


Detta är inte överdrivet, och tror ni inte på mig så skriv in mig. För det är sjuka tider alltså

Fan va nice!
2015-01-23,01:59,
Inlägg: #2867
RE: Symptom utav att sluta runka!
Skriver under på det där med blickar från brudar eller uppmärksamhet av random folk generellt och dom här effekterna visar sig när jag inte ejaculerat på 7-14 dagar, hänt flera gånger att fulla brudar försökt strula upp mig på ett av mina jobb, när jag var och gymmade kom det fram två kralliga araber skakade hand och hälsade och då är jag inte ens i närheten av deras storlek. Jag har exprimenterat med det här till och från i ett år men aldrig längre än 3v och effekterna har alltid varit sjuka, som när jag knullade en brud utanför krogen i somras som jag bara snackat med 5min, sånt händer bara inte, det kan inte bara vara tillfälligheter.
2015-01-23,02:25,
Inlägg: #2868
RE: Symptom utav att sluta runka!
ASTRAL MAGNETISM AND TEMPTATION

While in the process of brahmachariya, those who have had sexual encounters with one or more members of the opposite sex experience times of trial. Great temptation may occur on the physical plane as the astral matter of the animal nerve system and systems of fluids and odors that attract the opposite sex store up in great abundance.

This causes a magnetism which attracts those of the opposite sex. Especially attracted will be those of a similar nature and deportment as those of past encounters.

http://www.abuddhistlibrary.com/Buddhism...eation.htm
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-01-23,02:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-23,02:30 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #2869
RE: Symptom utav att sluta runka!
Valle. Men jag har erfarat, särskilt efter DMAA och gym, att tjejer glor från 30 meters håll inifrån bussar, caféer osv. Det talar emot att det är tal om dofter o skit.

Tror det handlar om sublima kroppsspråksignaler

Edit: en mer långsökt teori för att stärka feromonteorin är ju att dessa tjejer som ser en inifrån en restaurang när man passerar på gatan eller nåt ser hur andra tjejer/män reagerar på en. Men det känns rätt långsökt när man typ går ensam hem efter gymmet och inte interagerar med någon.


Fast det är kanske totalt olika orsaker vad det gäller dmaa + gym och no wank
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-01-23,02:34,
Inlägg: #2870
RE: Symptom utav att sluta runka!
People who develop the stability in their being, to be able to contain the surge of sexual energy in them, have a magnetism in their being that attracts the opposite sex. A lot of charismatic people are usually the ones who are conscious enough to channel their sexual energy into personal magnetism.

http://www.calmdownmind.com/channel-your-sexual-energy/

--------------

It may be that after some time with the solo practices, you
will notice that you are considerably more attractive to women. Often as
people learn to conserve their sexual energy and move it higher, they seem
to become more magnetic.

However, increasing your personal magnetism may make women choose you! I
know this seems unrealistic, but there is more to each of us than meets the
eye. And men who begin consciously cultivating their sexual energy have told
me that women begin giving them phone number and calling them...even though
such things had never happened before
. Obviously something in their aura, or
energy field has changed. You have to experience this to believe it,

http://www.reuniting.info/node/312
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-01-23,02:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-23,02:37 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2871
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-23,01:59)sjoggaa Skrev: Skriver under på det där med blickar från brudar eller uppmärksamhet av random folk generellt och dom här effekterna visar sig när jag inte ejaculerat på 7-14 dagar, hänt flera gånger att fulla brudar försökt strula upp mig på ett av mina jobb, när jag var och gymmade kom det fram två kralliga araber skakade hand och hälsade och då är jag inte ens i närheten av deras storlek. Jag har exprimenterat med det här till och från i ett år men aldrig längre än 3v och effekterna har alltid varit sjuka, som när jag knullade en brud utanför krogen i somras som jag bara snackat med 5min, sånt händer bara inte, det kan inte bara vara tillfälligheter.

Hur känner du efter du tömt med en kvinna?
Tappar man mycket energi,motivation,lugn i kroppen?
2015-01-23,02:59,
Inlägg: #2872
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-23,02:37)ångest101 Skrev: Hur känner du efter du tömt med en kvinna?
Tappar man mycket energi,motivation,lugn i kroppen?

Blir lite slö i kroppen, känner inte alls samma driv osv. Nu var det precis 6 dagar sedan jag hade sex senast eller ejaculerade i överhuvudtaget.
2015-01-23,09:16,
Inlägg: #2873
RE: Symptom utav att sluta runka!
Märker också att jag återgår en del när jag kommer vid sex men återhämtar mig igen mkt snabbare än vid wank. Främst nog pga det faktum att det i de fallen jag failar brukar det bli mer än en gång (måste f bakisdagarna att gå lol), så mer tömd. Sen effekterna av att det är wank/porr och ej sex
2015-01-23,11:42,
Inlägg: #2874
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jag lyckades köra nofap i 5-6dagar, tyvärr åkte jag dit igår kväll när jag låg och fantiserade om vackra damer och blev allt för kåt.


Jag märkte igår när jag åkte genom stan och hälsade på en kompis att jag uppskattade kvinnor så jävla mkt mer än vanligt. Jag verkligen njöt av att bara sitt och beundra hur fina dom är när de springer runt i sina tajta träningsbyxor osv.

Under de senaste månaderna(fap med porr 1 gång varje kväll) har jag typ inte brytt mig alls att kolla på tjejer.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2015-01-23,11:51,
Inlägg: #2875
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ja man uppskattar kvinnor på ett helt annat sätt, jag kan tycka att många äldre kvinnor är vackra också, man ser och blir medveten om deras femininet på ett helt annat sätt när man inte runkar ut sin egen maskulina polaritet.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-01-23,13:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-23,13:15 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2876
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-23,11:51)SvaMp_ Skrev: Ja man uppskattar kvinnor på ett helt annat sätt, jag kan tycka att många äldre kvinnor är vackra också, man ser och blir medveten om deras femininet på ett helt annat sätt när man inte runkar ut sin egen maskulina polaritet.

+1

(2015-01-23,02:59)sjoggaa Skrev: Blir lite slö i kroppen, känner inte alls samma driv osv. Nu var det precis 6 dagar sedan jag hade sex senast eller ejaculerade i överhuvudtaget.

Det låter ju inte alls bra.
Tur man inte får ligga Wink

Nerå. Hur fort återhämtar du dig ca? Inom 1 vecka?
2015-01-23,22:54,
Inlägg: #2877
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-23,13:13)ångest101 Skrev: +1


Det låter ju inte alls bra.
Tur man inte får ligga Wink

Nerå. Hur fort återhämtar du dig ca? Inom 1 vecka?

yee gått en vecka nu, så som jag mår nu skulle jag vilja må livet ut, no joke.
2015-01-26,13:09,
Inlägg: #2878
RE: Symptom utav att sluta runka!
Bra text om överstimulering:

http://jdmoyer.com/2011/11/28/overstimul...our-brain/
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-01-26,18:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-26,18:22 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #2879
RE: Symptom utav att sluta runka!
Diggade texten TITN.

Lyssnar väldigt sällan på musik nuförtiden, så när jag väl börjar lyssna sen börjar jag nästan rysa direkt och blir helt inne i musiken. Musiken blir 1000 gånger bättre.

FUnkar också för att komma in i bättre state när man går ut. OM jag aldrig lyssnar på musik utanför klubbar eller barer så blir det mycket mer nice när man väl går ut. Dock krävs det att det är en hyfsat bra DJ som kan låta musik vara musik och inte mojjjsa för mkt, vilken verkar vara bristvara där jag bor iaf.
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-01-27,21:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-27,21:30 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2880
RE: Symptom utav att sluta runka!
Skriver av mig lite bara...
Har känt mig så otroligt lättirriterad senaste 3-4 dagarna.
Det är inte på den nivån att man skojjar om det och tycker det är kul
Utan det är verkligen jobbigt att vara så sur. Känner mig som en riktig surskalle.

Helt sjukt vad som händer med hormoner och allt nu.

Typ en kompis ringde nyss, pratade mycket "Och ena sidan och andra sidan" ingen röd tråd liksom i samtalet. Ville bara säcka ihop på golvet och grina för det var så jobbigt. Lika när någon står ivägen i mataffärer, eller när någon inte hör vad man säger "va?" "VA?" man vill bara säcka ihop och grina, eller kasta något i väggen så hårt det går.

Har aldrig känt mig såhär grinig tror jag. Jo! När jag slutade snusa för första gången, men detta är värre.

Hoppas det släpper snart. För kommer inte fixa att bli ifrågasatt när jag är på detta humöret


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,851 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 73 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}