LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2015-01-27,21:30,
Inlägg: #2881
RE: Symptom utav att sluta runka!
Keep it together man. Att kontrollera sin fap är ett stort steg i rätt riktning
2015-01-27,21:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-27,21:33 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2882
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-27,21:30)Willson Skrev: Keep it together man. Att kontrollera sin fap är ett stort steg i rätt riktning

Mm, längtar tills man blir helt "återställd" utan massa dippar.
Snart 1 månad utan något fap alls
Och sa 2 månader sedan senaste PMO:n
2015-01-27,22:53,
Inlägg: #2883
RE: Symptom utav att sluta runka!
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-01-28,00:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-28,00:21 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2884
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-27,22:53)TonightIsTheNight Skrev:

Mörk röst som en ickerunkare har han!Big Grin

Snyggt drag TITN
2015-01-28,02:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-28,02:41 av {2} Venom.)
Inlägg: #2885
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-23,00:28)ångest101 Skrev: ett handjobb (av henne) till orgasm eller knulla tills man kommer.
Vad exakt är det du känner att du tappat?
Och varför skulle det vara skillnad på det tro?
Alltså jag undrar, inte ifrågasätter!

För du har väl haft sex och kommit under dina 37 dagar flera gånger?

Fick ett handjob av henne tills jag kom.

Detta är enda gången jag har kommit under min nofap såhär långt. Har inte ens kommit under sex med henne, förutom under detta handjob.

Har kört 41 dagar med nofap nu. Har som sagt bara kommit en gång under dessa dagar, så jag kör nästan helt på no ejaculation också.

Har börjat bli rätt frustrerad av det idag faktiskt Big Grin Börjar känna mig rätt kåt idag alltså. Visste väl at det bara var en tidsfråga tills nofap skulle blir jobbigt Big Grin

Har under de senaste dagarna börjat märka det som många säger, att man blir mer attraherad av brudarna i sin omgivning. Märker av deras kvinnlighet mer.

Har för övrigt börjat drömma en hel del om heta brudar

Tänker också mer på sex när jag inte har andra saker att sysselsätta mig med, exemelvis jobbet.

Ska bli jävligt intressant att se var detta leder!
2015-01-28,13:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-28,17:35 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2886
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-28,02:35)Venom Skrev: Fick ett handjob av henne tills jag kom.

Detta är enda gången jag har kommit under min nofap såhär långt. Har inte ens kommit under sex med henne, förutom under detta handjob.

Har kört 41 dagar med nofap nu. Har som sagt bara kommit en gång under dessa dagar, så jag kör nästan helt på no ejaculation också.

Har börjat bli rätt frustrerad av det idag faktiskt Big Grin Börjar känna mig rätt kåt idag alltså. Visste väl at det bara var en tidsfråga tills nofap skulle blir jobbigt Big Grin

Har under de senaste dagarna börjat märka det som många säger, att man blir mer attraherad av brudarna i sin omgivning. Märker av deras kvinnlighet mer.

Har för övrigt börjat drömma en hel del om heta brudar

Tänker också mer på sex när jag inte har andra saker att sysselsätta mig med, exemelvis jobbet.

Ska bli jävligt intressant att se var detta leder!

Höll du dig från att komma tidigare?
Hur fan klarar du det?

Anyways

Imorse hände en så jävla sjuk sak. Alltså. This is powerful shit!!
Mina sexdrömmar har varit sjukt kraftiga, men i morse. Det var det sjukaste jag varit med om.
Drömde om exet inatt att vi hade sex osv. Innan jag ska vakna så är det som att en brud (var inte exet la bara märkte till känslorna) kysser mig på halsen,pussar mig på magen och går ner och suger.

Alltså, jag är typ halvvaken så jag hör själv hur jag "mm:ar" och har det skönt. Alltså fattar ni? Jag hörde för fan mig själv låta för det var så skönt.
Drömmen var så sjukt jävla stark så det kändes för helvete som jag hade sex på riktigt. Alltså, ni kommer säkert tro att jag överdriver för att jag "vill få kvitto" på att no-fap fungerar. Men har ingen anledning till det!

Fyfan vad sjuk detta är. Minns inte hur länge sedan det var jag hade utlösning, det måste ha varit 2 månader nu eftersom jag enbart smårunkade förra månaden.


Btw. Äter skitbra,träningen går bättre än någonsin, jag sover bättre och har motivaton att vakna i tid på morgonen.
Vill typ alltid ha denna energi. Är nästan rädd att "allt ska försvinna" sen när man ligger. Men så blir det väl inte? Bara några dagar efter man har haft sex inte sant?


För detta välmående är verkligen underbart. Ingen oro alls i kroppen alls, ett "allt löser sig" tänk.
2015-01-30,16:49,
Inlägg: #2887
RE: Symptom utav att sluta runka!
Blir nonfap igen uppe i 10 dagar atm
2015-01-30,17:26,
Inlägg: #2888
RE: Symptom utav att sluta runka!
Failade förut efter 23 dar eller vad det var. Skall börja igen 1 februari. Inte glott porr sen sista november dock.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-01-30,18:41,
Inlägg: #2889
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-30,17:26)TonightIsTheNight Skrev: Failade förut efter 23 dar eller vad det var. Skall börja igen 1 februari. Inte glott porr sen sista november dock.

Vad var det som gjorde att du failade tror du?
Smårunkade du och retade kroppen, eller drog du bara en fet direkt?
2015-01-30,19:12,
Inlägg: #2890
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-30,18:41)ångest101 Skrev: Vad var det som gjorde att du failade tror du?
Smårunkade du och retade kroppen, eller drog du bara en fet direkt?

Nej, ingen edging utan började köra bara. Kanske hade gått bättre om jag haft ett mer väldefinierat mål (typ klara 90 days?).
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-01-30,19:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-30,19:43 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2891
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-30,19:12)TonightIsTheNight Skrev: Nej, ingen edging utan började köra bara. Kanske hade gått bättre om jag haft ett mer väldefinierat mål (typ klara 90 days?).

Eller om man skiter i mål och försöker acceptera att det ska bli en ny livsstil.
Precis som när man slutar röka,snusa och allt. Jag kan erkänna att jag edge:at kanske 10sec några gånger denna månaden. Men då har jag gjort som dom sa "sluta omedelbart! Det värre än att dra en riktig wank" Förra gången satt jag 10-15 minuter. Men nu kan jag sluta omedelbart, och nästa månad är målet att inte dra en edge alls, inte ens 10 sec.

Alla dessa 10 sec:are kommer dock när jag ligger bakis. Jag är helt säker på att det är för hjärnan har blivit utsatt med en massa sexiga kvinnor på klubben en hel kväll, mycket fantasier. Skulle aldrig edga "bara sådär"

Men, det jag vill säga är att du kanske undermedvetet utsätter dig för sexiga saker så att du blir sugen? Inget porr-sms? Sex-chattande? tror man är känslig för sånt under reboot!
2015-01-31,00:39,
Inlägg: #2892
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-30,19:42)ångest101 Skrev: Eller om man skiter i mål och försöker acceptera att det ska bli en ny livsstil.
Precis som när man slutar röka,snusa och allt.

Ja, det kanske är bättre. Tål att tänkas på.


(2015-01-30,19:42)ångest101 Skrev: Men, det jag vill säga är att du kanske undermedvetet utsätter dig för sexiga saker så att du blir sugen? Inget porr-sms? Sex-chattande? tror man är känslig för sånt under reboot!

Tror jag snackade sex med en tjej över en app på mobilen innan. Aja, bara att reboot från den 1a och köra längre nästa gång.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-01-31,00:47,
Inlägg: #2893
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-31,00:39)TonightIsTheNight Skrev: Ja, det kanske är bättre. Tål att tänkas på.



Tror jag snackade sex med en tjej över en app på mobilen innan. Aja, bara att reboot från den 1a och köra längre nästa gång.

Absolut. Gör det! Dom senaste videoklippen i tråden är riktigt bra.
Försöker själv undvika sexchatt så gott det går istället styra träffar

Dock ha det blivit någon, men det gick iaf... det är nog mer motiverande när man känner effekter också. Har inte haft PMO på väldigt länge nu så jag märker ju skillnad!

Det motiverar. Hoppas det går bättre nästa gång TITN
2015-01-31,00:52,
Inlägg: #2894
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-31,00:47)ångest101 Skrev: Hoppas det går bättre nästa gång TITN

Wink Yeah.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-01-31,01:10, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-31,01:35 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2895
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-01-31,00:52)TonightIsTheNight Skrev: Wink Yeah.

Klart du klarar det om du vill. Detta borde du bemästra.

Varning till samtliga ; Livsfarligt att runka upp cobran för att testa om han lever! Gjorde det förra månaden och höll på att gå åt helvete.
Lita på att eran cobra lever, bara ni får träffa livs levande kvinnor så kan han bli farlig igen!

Trodde nämligen att min var död ett tag förut!
2015-02-02,23:28,
Inlägg: #2896
RE: Symptom utav att sluta runka!
I'm back fapstronauts!

Jag var här för ett tag sedan och hade gett mig fan på att jag skulle klara mig igenom detta. Jag klarade ungefär 6-7 veckor, men kom in i en flatline utan dess like. Jag blev deprimerad, och en jobbig situation kring jobbet gjorde att jag relapsade. Men nu är det dags för nya tag.

En nära vän till mig var den som först tipsade om nofap. En snubbe som egentligen inte har varit en brudmagnet förr (har varit ute med honom hundratals gånger). Aldrig fick han tjejer om han inte ansträngde sig med full on sarge. Men nu får han blickar som aldrig förr, tjejerna stirrar sönder honom. Han raggar inte ens aktivt (då han har tjej), men tjejerna kan inte låta bli honom! Tre gånger, på kort tid, har tjejerna approachat honom och mer eller mindre lagt musen i hans hand. Jag har fått se detta på riktigt, och är nu mer övertygad än någonsin om att this shit is real!

Nu jävlar mina bröder, ska det göras på riktigt. OBS! Jag kommer nog börja gnälla som en liten bitch så fort jag når flatline igen, men bear with me Wink
2015-02-03,00:36,
Inlägg: #2897
RE: Symptom utav att sluta runka!
http://www.psitek.net/pages/PsiTekTAGR28.html#gsc.tab=0

Läsning till er som är intresserade. Handlar om hur man blir ett "geni" genom nofap Wink
2015-02-03,01:44,
Inlägg: #2898
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-02-03,00:36)daoce Skrev: http://www.psitek.net/pages/PsiTekTAGR28.html#gsc.tab=0

Läsning till er som är intresserade. Handlar om hur man blir ett "geni" genom nofap Wink

Ska läsas imorgon! Vill bli ett geni ju
2015-02-03,03:08,
Inlägg: #2899
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hoppas inte detta lugnet försvinner när man har ett aktivt sexliv och får utlösning ofta. Kan typ inte bli stressad, så otroligt skönt att gå runt helt avslappnad

Vill inte att det försvinner!

Är det utlösning eller porr&runk som påverkar lugnet mest?
2015-02-03,04:00,
Inlägg: #2900
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-02-03,03:08)ångest101 Skrev: Hoppas inte detta lugnet försvinner när man har ett aktivt sexliv och får utlösning ofta. Kan typ inte bli stressad, så otroligt skönt att gå runt helt avslappnad

Vill inte att det försvinner!

Är det utlösning eller porr&runk som påverkar lugnet mest?

Svårt att svara på jag har inte runkat eller kolla på porr sedan i oktober, men jag upplever mig stressad och allmänt ofokuserad när jag ejaculerat och fem dagar framåt.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,884 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 118 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}