LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2015-02-13,23:03,
Inlägg: #2921
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-02-13,22:41)ångest101 Skrev: Hjälp !!!
Mina pungkulor gör ont :/

Vaeför får man blue balls?

Orkar inte googla vill ha Pua svar11

Pua svar: Kroppen bestraffar dig för att du inte closeade Big Grin
2015-02-13,23:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-13,23:16 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2922
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-02-13,23:03)Danger Skrev: Pua svar: Kroppen bestraffar dig för att du inte closeade Big Grin

Men knullade ju för några dagar sedan?
Skulle klia mig på pungen, kom åt kulorna och gjorde ont som fan kompis

2015-02-14,18:01,
Inlägg: #2923
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 13,

Hitills har det varit rätt lugnt faktiskt, men senaste 2 dagarna har varit rent av för jävligt. Dum som man är börjar man surfa lite NSFW bilder, och rätt vad det är kickar chaser effekten in. Som tur är lyckades jag stänga ner innan det var för sent. Sjukt hur man hamnar i någon slags trans så fort man fått smaka på det minsta lilla. Får bli en promenad nu, dags att lugna nerverna.
2015-02-15,23:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-15,23:26 av {2} Bruno.)
Inlägg: #2924
RE: Symptom utav att sluta runka!
YES! Snart så grabbar!

Vet att det är en del tappra jävlar här som siktat på att klara 90 dagar från nyår och som nu bör vara halvvägs, så tänkte det kunde vara lägligt att dela med mig mina topp-3 bästa tips till er nofappers...





Oh snap!

LÄTTLURAD KALLE-KOSKIT!!! mohahahaHAHAHA Big Grin


[Image: wwwwallpapers2012com_____68.jpg?w=714]

[Image: artleo.com-22632.jpg]

[Image: girls_take_selfies_to_the_next_level_of_...640_20.jpg]

2015-02-16,00:19,
Inlägg: #2925
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-02-15,23:24)Bruno Skrev: YES! Snart så grabbar!

Vet att det är en del tappra jävlar här som siktat på att klara 90 dagar från nyår och som nu bör vara halvvägs, så tänkte det kunde vara lägligt att dela med mig mina topp-3 bästa tips till er nofappers...


din jävel...Angry

Måste tyvärr meddela...

...att jag fortfarande inte syndat Big Grin
46 dagars stolthet!

Sådär enkelt kommer jag aldrig falla!
Still going strong
2015-02-16,00:33,
Inlägg: #2926
RE: Symptom utav att sluta runka!
Haha Bruno din Runknisse!!! ! Big Grin

Endast doften av riktig fitta kan få min kuk styv
Jag är otrollbar på den punkten !

2015-02-16,02:56,
Inlägg: #2927
RE: Symptom utav att sluta runka!
Känns som jag fått en annan bild av nofappande. Visst har jag märkt effekten av nofap, det funkar helt klart. Men, det känns som jag fått en annan bild av _vad_ det faktiskt är som det ger en. Ibland hookar man med tjejer fast man runkat som fan dagarna innan, kan funka lika bra. Dock skulle jag säga att hela den här "vardagskåtheten" är enormt mycket högre på nofap, samt att det har fördelar även utanför det sexuella spektrumet, som att vara mer in the moment mm.
2015-02-16,04:11,
Inlägg: #2928
RE: Symptom utav att sluta runka!
jag tycker det känns som om man känner sexuella energier mycket mer. Har alltid varit bra på att känna av tjejer som har ägglossning osv, men känner att det kommer ännu mer naturligt under no fap.
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-02-16,13:20,
Inlägg: #2929
RE: Symptom utav att sluta runka!
Relapse för mig Sad
2015-02-16,15:36,
Inlägg: #2930
RE: Symptom utav att sluta runka!
Mina pungkulor gör fortfarande så fittigt ont :/
Vad göra? Orkar inte googla om blue balls utan vill ha PUA svar
Vaknade inatt av att jag låg på mage och bollarna klämde åt. Fick en jävla smärta.

2015-02-16,21:31,
Inlägg: #2931
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-02-16,04:11)Ragnarök Skrev: jag tycker det känns som om man känner sexuella energier mycket mer. Har alltid varit bra på att känna av tjejer som har ägglossning osv, men känner att det kommer ännu mer naturligt under no fap.

Håller med.
Själv kopplar jag det med ökade jägarinstinkter . Tittar mer på tjejer, beundrar, tolkar. Ju mer fokus, ju enklare att göra en bedömning.
2015-02-17,01:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-17,01:38 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2932
RE: Symptom utav att sluta runka!
Skulle egentligen sova tidigare idag. I väntan på lite mat så måste jag skriva av mig lite tankar kring varför no-fap är så löjligt enkelt för mig nu, och varför jag kan med säkerhet säga att jag har detta.

Alltså, jag har failat säkert 4-5 gånger förut och trott detta är omöjligt. Men det är bara för jag haft fel mindset. Förut så trodde jag att man skulle göra detta för att få ligga mycket mer och bli attraktivare bland brudar. Blickarna som man märker tydligare och det ökade självförtroendet är ju såklart ett kvitto på att det går bättre med tjejer, lättare att snacka med dom och allt det.
Men tidigare så gav jag upp och tänkte "detta fungerar inte" bara för att jag inte fick ligga mycket mer som jag trodde _direkt_ och tänkte att allt gick ut på det.

Nu har jag varit utan porr i säkert 2 månader och inte gjort en enda smårunkning knappt sedan nyår. Visst, har väl dragit någon jävel på några sekunder, men jag har slutat omedelbart och inte fortsatt. Detta skedde bara på morgonen under mina första veckor när jag låg bakis ett fåtal gånger, och var löjligt kort tid, det handlade om 5-10 sekunder 2-3 ggr enbart. Tror det var efter vecka två som jag bestämde mig för att enbart röra den vid piss/dusch.

Nu kanske ni tycker detta låter kaxig, och well det kanske är det också. Men jag känner verkligen att jag kommer klara detta, eftersom jag har hittat meningen med att sluta titta på porr dagligen och runka bort en massa energi som kan läggas på annat. Tror jag att jag är bättre än folk som tittar på porr? Knappast. Men jag har kvitto på att jag mår bra av det, på samma sätt som man väljer om man vill röka eller inte. Eller om man mår bra utav att springa varje dag eller inte.
Det är inte brudar i första fokus, utan det är mig själv! När jag kände det så var det givet att no-fap är ett sjukt jävla verktyg i utveckling.

Jag vet att många av mina vänner garvar åt detta, men vad ska man säga. Orkar inte predika längre för IRL vänner för det är knappt någon som tror på det iaf . Men det ger stora resultat om man tar det på allvar har jag försökt säga.

* Lugnet Man är så sjukt jävla lugn i kroppen. Ingen stress och oro. Det är fan det bästa ever alltså. T.om jobb/pengar och viktiga saker i livet blir "Det löser sig mannen"

* Självförtroende Mycket mycket starkare. Känslan att "Jag är jag" deal with me.

Jag är fan frälst i detta. Dock ser jag det som ett verktyg.
Man måste ju fortfarande pusha sig hårt som fan inom allting, men verktyget hjälper en så jävla mycket!

2015-02-21,03:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-21,03:31 av {2} Venom.)
Inlägg: #2933
RE: Symptom utav att sluta runka!
Om mina beräkningar stämmer, har jag nu kört nofap i 66 dagar (sedan 18 december)

Har endast ejakulerat en enda gång under dessa dagar.

Rätt skumt, jag har knappt varit kåt alls under senaste veckan. Känns som att jag är rätt weird, när man läser alla andra historier om folk som blir galet kåta och får sjuka effekter Big Grin Jag måste säga att jag ärligt talat inte märker av dessa sjuka effekter. Dock får jag stånd mycket lättare när jag har sex med min flickvän, och det var ju egentligen anledningen till att jag började med detta. Så det är ju nice att jag får det resultatet i alla fall! Det ska dock sägas att det fortfarande händer att jag inte kan få bånge, samt att den slaknar ibland under the banging sessions.

Kan ha med åldern att göra. Börjar ju närma mig 30 bast nu, och jag är generellt inte alls lika kåt som jag var för typ 5 år sedan. Kommer ihåg att jag testade nofap lite smått för typ 3-4 år sedan när jag höll på med pickup, och då var det MYCKET svårare. Blev typ kåt hela tiden, och drog vid vissa tillfällen ner på standarden rätt ordentligt när det gäller damer bör ju erkännas Big Grin

Men nu känner jag överlag inte samma effekter. Dock kanske det är lite av en flatline senaste veckan. Får se om det blir nån skillnad framöver.
2015-02-23,23:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-23,23:07 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2934
RE: Symptom utav att sluta runka!
Nice venom!!
Hur går det för er övriga runknissar?
Håller ni er starka sedan nyår?
problem eller lätt?

54 dagar ju, eeeeeeeeeeeeeeasy

2015-02-23,23:47,
Inlägg: #2935
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-02-23,23:07)ångest101 Skrev: Nice venom!!
Hur går det för er övriga runknissar?
Håller ni er starka sedan nyår?
problem eller lätt?

54 dagar ju, eeeeeeeeeeeeeeasy

Det går bra brorsan, dicken är fortfarande i flatline men whatever. Känns bra annars, disregard females acquire gains
2015-02-23,23:59,
Inlägg: #2936
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-02-23,23:07)ångest101 Skrev: Nice venom!!
Hur går det för er övriga runknissar?
Håller ni er starka sedan nyår?
problem eller lätt?

54 dagar ju, eeeeeeeeeeeeeeasy

Dag 54 (vilket är mitt gamla rekord)
Det går bra, tänker inte på det längre, känner varken sug att runka eller kolla på porr. Tycker dock effekterna håller sig nära den neutrala nivån. Har vissa depp-dagar och vissa med glädjerus men ofta är det blandat över dagen. I början var det väldigt enkelt att urskilja flatline, kåta dagar. Det är inte alls så nu. Jag är snarare osäker var jag befinner mig.

Hade sjukt bra ögonkontakt med tjejer några veckor sedan, den effekten har försvunnit nu på senare tid. Upplever faktiskt inga speciella effekter i nuläget, varken de senaste gångerna på krogen eller i dagliga livet. Några som känt likadant över denna perioden?

Som sagt, nu har det gått så länge så det är enkelt. Lär vara stark nog för att klara året ut om det fortsätter såhär. Enda orosmomenten är bakisdagar, snubbel på mållinjen och smärta i nedre regioner.

Det sistnämnda kände jag för några dagar sen, i två-tre dygn. En smärta likt blue balls fast i hela kuken.
2015-02-24,00:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-24,00:43 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2937
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-02-23,23:47)Danger Skrev: Det går bra brorsan, dicken är fortfarande i flatline men whatever. Känns bra annars, disregard females acquire gains

Nice broder! Smile
Nu håller vi i detta. Härligt att höra. Hur länge har du haft flatline nu?

Min cobra borde fan dö snart också tycker jag?

(2015-02-23,23:59)Fiskarn Skrev: Dag 54 (vilket är mitt gamla rekord)
Det går bra, tänker inte på det längre, känner varken sug att runka eller kolla på porr. Tycker dock effekterna håller sig nära den neutrala nivån. Har vissa depp-dagar och vissa med glädjerus men ofta är det blandat över dagen. I början var det väldigt enkelt att urskilja flatline, kåta dagar. Det är inte alls så nu. Jag är snarare osäker var jag befinner mig.

Hade sjukt bra ögonkontakt med tjejer några veckor sedan, den effekten har försvunnit nu på senare tid. Upplever faktiskt inga speciella effekter i nuläget, varken de senaste gångerna på krogen eller i dagliga livet. Några som känt likadant över denna perioden?

Som sagt, nu har det gått så länge så det är enkelt. Lär vara stark nog för att klara året ut om det fortsätter såhär. Enda orosmomenten är bakisdagar, snubbel på mållinjen och smärta i nedre regioner.

Det sistnämnda kände jag för några dagar sen, i två-tre dygn. En smärta likt blue balls fast i hela kuken.

Hahah blue balls fast i hela kuken. Låter inte något kul.
Men håller med dig nu har det gått så pass länge att det är lätt.
Tråkigt att du inte känner lika starka effekter. Säkert att du inte smårunkat något då? Ska tydligen vara värre än att bara runka sönder 1 gång liksom.

Det kanske kommer effekter snart igen. Men ökad energi måste du väl känna?
Håll ut!

2015-02-24,01:14,
Inlägg: #2938
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-02-24,00:37)ångest101 Skrev: Nice broder! Smile
Nu håller vi i detta. Härligt att höra. Hur länge har du haft flatline nu?

Min cobra borde fan dö snart också tycker jag?


Hahah blue balls fast i hela kuken. Låter inte något kul.
Men håller med dig nu har det gått så pass länge att det är lätt.
Tråkigt att du inte känner lika starka effekter. Säkert att du inte smårunkat något då? Ska tydligen vara värre än att bara runka sönder 1 gång liksom.

Det kanske kommer effekter snart igen. Men ökad energi måste du väl känna?
Håll ut!


Inget runkande överhuvudtaget eller något för att få minsta tillfredsställelse.

Alltså det är ungefär Dag 40 och framåt jag inte känt så mycket effekter. Men nu när du säger energi så är ökad energi något jag känt.

Har överskottsenergi så det knakar, inga problem med två träningspass per dag, Kan även sova kortare men ändå vara piggare. Har senaste dagarna även varit ute och gått långpromenader.
2015-02-24,02:33,
Inlägg: #2939
RE: Symptom utav att sluta runka!
No fap/porr sedan 5 oktober faktiskt.. sen 2 månader tillbaka har jag varit inne på nätgame så det har lett till några sexiga konvos.. farligt det.. men det har gått.

Känner mig mer konsekvent positiv, inga upp och nedgångar utan alltid glad typ, har lättare att skratta för mig själv högt typ på vägen hem eller så när jag tänker på något roligt, märker det ofta att jag börjar garva även fast det bara är jag och tankarna..

Känner att jag får bra kontakt med tjejer, mycket mer säkert, som att jag "äger" varje konversation utan att tänka på det, om ni förstår vad jag menar.. DÄREMOT så känns det inland som att jag är asexuell, typ, flirtar mycket men tänker inte ens på sex.. lite skumt.
2015-02-24,11:09,
Inlägg: #2940
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-02-24,02:33)Zaxii Skrev: Känner mig mer konsekvent positiv, inga upp och nedgångar utan alltid glad typ, har lättare att skratta för mig själv högt typ på vägen hem eller så när jag tänker på något roligt, märker det ofta att jag börjar garva även fast det bara är jag och tankarna..

Är detta något du känt konstant sen du började med nofap eller kom det efter ett visst antal dagar?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,881 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 28 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}