LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2016-02-10,20:12,
Inlägg: #3281
RE: Symptom utav att sluta runka!
Kom till dag 122 no ejac. Hade en wet dream a couple nights ago. Jobbat mkt o inte gjort ngn yoga eller så. Suck. Back on track now, day 6.
2016-02-10,21:22,
Inlägg: #3282
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2016-02-10,20:12)godsgift Skrev: Kom till dag 122 no ejac. Hade en wet dream a couple nights ago. Jobbat mkt o inte gjort ngn yoga eller så. Suck. Back on track now, day 6.

Inte illa. Du borde skriva en HOW TO NO EJAC och hur du kom i kontakt med hela den grejjen. Om jag förstått det rätt, ska den sexuella energin ut fast ej i form av utlösning. Så att ha sex utan att komma (ej känna sig tillfredsställd) är inte helt korrekt, eller?
2016-02-10,22:31,
Inlägg: #3283
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2016-02-10,21:22)Parafras Skrev: Inte illa. Du borde skriva en HOW TO NO EJAC och hur du kom i kontakt med hela den grejjen. Om jag förstått det rätt, ska den sexuella energin ut fast ej i form av utlösning. Så att ha sex utan att komma (ej känna sig tillfredsställd) är inte helt korrekt, eller?
Bra ide. Har inte tid nu men i April/Maj borde det vara lugnare.

Yeah typ så. Inte ut med energin men att kunna cirkulera den. Att bara sluta komma utan att lära sig cirkulera all energi tror jag kan leda till prostatabesvär.
2016-02-10,23:11,
Inlägg: #3284
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2016-02-10,22:31)godsgift Skrev: Bra ide. Har inte tid nu men i April/Maj borde det vara lugnare.

Yeah typ så. Inte ut med energin men att kunna cirkulera den. Att bara sluta komma utan att lära sig cirkulera all energi tror jag kan leda till prostatabesvär.

Kan man cirkluera energin utan att hålla på med kundalini grejer?

För mig att mantak chia pratar om non ejac och att dra upp energin utan att nämna kundalini. Har själv då och då lyckats, vid orgasm liksom stoppa den och kännt typ värme åka uppåt istället. En polare som hållt på med läror av "multi orgasmic man" och han pratar också om att han typ bara drar upp den.

Anledningen till att jag frågar är för att jag älskar konceptet att inte ejaca och hållt på med det länge själv (behärksar det dock inte) men vill hålla mig lite ifrån kundalini saker.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2016-02-11,01:25,
Inlägg: #3285
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2016-02-10,17:16)TonightIsTheNight Skrev: Restartade båda så är inne på day 3 nu, ni ligger före. Blush
Kraftfulla zinktillskott är inte att rekommendera för att kunna hålla sig.

Jag hade ju hoppats att få updates en vecka i förväg. Besviken. Nu får du skärpa dig!

Hur går det för Oxtilia då?

Själv går det bra men det kliar i fingrarna. Dagens dubbeldejt med TC sprack.
2016-02-11,01:35,
Inlägg: #3286
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2016-02-11,01:25)Fiskarn Skrev: Jag hade ju hoppats att få updates en vecka i förväg. Besviken. Nu får du skärpa dig!

Hur går det för Oxtilia då?

Själv går det bra men det kliar i fingrarna. Dagens dubbeldejt med TC sprack.

Planen är att invänta att ni faller och återta ledningen. Dodgy
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2016-02-11,02:45,
Inlägg: #3287
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2016-02-11,01:25)Fiskarn Skrev: Jag hade ju hoppats att få updates en vecka i förväg. Besviken. Nu får du skärpa dig!

Hur går det för Oxtilia då?

Själv går det bra men det kliar i fingrarna. Dagens dubbeldejt med TC sprack.
Legat och nästan inte klarat mig ikv, att sexta är fan självplågeri, hoppas på jackpot på dejt nästa helg. Smile
2016-02-11,12:27,
Inlägg: #3288
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2016-02-11,02:45)Oxtilia Skrev: Legat och nästan inte klarat mig ikv, att sexta är fan självplågeri, hoppas på jackpot på dejt nästa helg. Smile

Update, failade en kvart efter lol.
2016-02-11,12:33,
Inlägg: #3289
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2016-02-11,12:27)Oxtilia Skrev: Update, failade en kvart efter lol.

Cheer up, champ! Become better. Rolleyes
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2016-02-12,03:56,
Inlägg: #3290
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2016-02-11,12:27)Oxtilia Skrev: Update, failade en kvart efter lol.

Det är nästan en bedrift att skriva en minirapport i forumets nofap-tråd för att ett antal minuter senare kasta händerna på kuken Big Grin
2016-02-12,17:13,
Inlägg: #3291
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2016-02-12,03:56)Fiskarn Skrev: Det är nästan en bedrift att skriva en minirapport i forumets nofap-tråd för att ett antal minuter senare kasta händerna på kuken Big Grin

Låg och sextade med en brud jag ska träffa, behövde kraft, kommer helt enkelt sluta söka inspiration här. Angel
2016-02-12,20:33,
Inlägg: #3292
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2016-02-10,23:11)SvaMp_ Skrev: Kan man cirkluera energin utan att hålla på med kundalini grejer?

För mig att mantak chia pratar om non ejac och att dra upp energin utan att nämna kundalini. Har själv då och då lyckats, vid orgasm liksom stoppa den och kännt typ värme åka uppåt istället. En polare som hållt på med läror av "multi orgasmic man" och han pratar också om att han typ bara drar upp den.

Anledningen till att jag frågar är för att jag älskar konceptet att inte ejaca och hållt på med det länge själv (behärksar det dock inte) men vill hålla mig lite ifrån kundalini saker.
Ingen aning tbh. Går säkert på något annat vis med. Jag försökte Mantak Chia's grejer först, typ att spänna där nere (stoppa) o lägga min attention på att dra upp energin o alla andra steg det var men det funkade inte för mig.

Efter att jag fått min kundalini öppnad (hände när jag provade Ayahuasca) behöver jag bara slappna av, pumpa på och lita på något större så brukar gudalikt sex hända. Rätt skönt, "jag" behöver inte göra något och no ejac är inga problem längre.
2016-02-12,21:46,
Inlägg: #3293
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2016-02-12,20:33)godsgift Skrev: no ejac är inga problem längre.

Jag är nyfiken. Hur vet du om du skulle kunna spruta om du ville? Om du skulle vilja ha barn eller något?
2016-02-12,23:30,
Inlägg: #3294
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2016-02-12,21:46)Godot Skrev: Jag är nyfiken. Hur vet du om du skulle kunna spruta om du ville? Om du skulle vilja ha barn eller något?
Ahh, absolut. Tror inte det skulle vara några problem för att skaffa kids. Dock har jag själv lärt mig att kontrollera det hela så pass att jag kan aktivt "ooza" ut sperma om jag vill. När jag är på 99% kan jag trycka ut, typ som när man pissar, så att sperma rinner ut. Så jag hade gjort så istället för att ejakulera på vanligt vis. Jag tycker det är så drygt att vara i orgasm hangover.
2016-02-13,19:29,
Inlägg: #3295
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2016-02-12,20:33)godsgift Skrev: Ingen aning tbh. Går säkert på något annat vis med. Jag försökte Mantak Chia's grejer först, typ att spänna där nere (stoppa) o lägga min attention på att dra upp energin o alla andra steg det var men det funkade inte för mig.

Efter att jag fått min kundalini öppnad (hände när jag provade Ayahuasca) behöver jag bara slappna av, pumpa på och lita på något större så brukar gudalikt sex hända. Rätt skönt, "jag" behöver inte göra något och no ejac är inga problem längre.

Aha k, det var inte Tnt som var nyckeln?

Jag har lyckats några gånger, kanske skrev det, spänna och fokusera uppåt och kännt typ värme åka uppåt, men det är alltså inte vad ni gör, gör ni det bara med tanken eller hur funkar det där?
Winning Beats the Game

Be Selfish
2016-02-14,02:25,
Inlägg: #3296
RE: Symptom utav att sluta runka!
Det här vad godsgift uppnått låter riktigt weird, fast samtidigt otroligt fascinerade för en som inte är insatt.
Har experimenterat med att jobba upp PC-muskeln, andning och försöka slappna av genom att köra (omvända) kegels vid sex, vilket gör att en del spänning släpper. Men det blir helt enkelt utom kontroll för skönt, alldeles för snabbt, varje gång. Kan tänka mig att det är lättare när man har lite spelrum att "jobba med", men lider man av PE och tröskeln till ejac är minimal är det slut innan det knappt har börjat. No ejac känns som ett helt annat universum.
2016-02-15,08:38,
Inlägg: #3297
RE: Symptom utav att sluta runka!
Failade for ett par dagar sedan pga sexting. Pinsamt.
Dag 3. Positiva ar att jag nu delar lagenhet med 5 andra sa ar aldrig sjalv hemma.
2016-02-15,10:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-02-15,10:00 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #3298
RE: Symptom utav att sluta runka!
En sak som hjälpt mig mycket i sex är att få bort fokus från att sex handlar om att komma. Det låter simpelt men ibland fastnar man i att sex handlar om att få skön känsla för kuken liksom. Sex skall vara som en emotionell dans med partnern typ. FÅ bort kuk- och ejaculationfokus som vi fått från för mycket porr
Extreme Living
Never complain - never explain
2016-02-15,13:33,
Inlägg: #3299
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2016-02-15,08:38)Fiskarn Skrev: Failade for ett par dagar sedan pga sexting. Pinsamt.
Dag 3. Positiva ar att jag nu delar lagenhet med 5 andra sa ar aldrig sjalv hemma.

Ligger i täten alltså före dig och Oxtilia.
Tog inte lång tid. Rolleyes
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2016-02-15,13:39,
Inlägg: #3300
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2016-02-15,13:33)TonightIsTheNight Skrev: Ligger i täten alltså före dig och Oxtilia.
Tog inte lång tid. Rolleyes


Ett par dagar sa ligger du bskom oss IGEN och da ar du dar for att stanna. Garanterat!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,850 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 191 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}