LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
competition. Vad göra?
|
2012-04-03,04:13,
|
|||
|
|||
competition. Vad göra?
I dagarna har jag stått på något nytt. En tjej som jag umgås flörtar rätt vilt med andra killar. Nu har hon börjat hänga med en natural på skolan. Dom hänger rätt ofta tillsammans på ställen där jag är tex gymmet, matsalen.
Vad ska jag göra i dom situtionerna när jag möter henne? Hälsa och sen bara ignorera? Total ignorera eller alpha ut? Kan tänka mig att detta är vanligt i plugget och där man jobbar. Så vad gör ni i dom situationerna? |
|||
2012-04-03,10:55,
|
|||
|
|||
competition. Vad göra?
Ska du vinna så får du ju vara mest alpha och mest high value även när den andra killen är med. Är han mer alpha, mer high value osv har jag svårt att se att du kommer vinna. Sen att hon hänger mkt med han och inte med dig talar väl ganska mycket för att hon är mer intresserad av han? Såvida inte dom är BFF eller nåt då.
|
|||
2012-04-03,13:12,
|
|||
|
|||
competition. Vad göra?
Vad menar du med att ni umgås, det kan ju vara allt från att hålla handen till att ni ligger varje kväll. Förklara mer
With great penis comes great responsibility
|
|||
2012-04-03,14:53,
|
|||
|
|||
competition. Vad göra?
who cares?
låt henne knulla honom om hon vill du äger henne inte, finns inget som säger att hon inte vill ha er båda. min poäng är, skit samma, bete dig som om hon hade varit där med någon du inte är reaktiv mot. kan bli ssvårt eftersom du verkar vara det, men idealet är iaf så. |
|||
2012-04-03,19:59,
|
|||
|
|||
competition. Vad göra?
Mest alpha...hmmm...
Finns en sanning i det... men har haft situationer där ett gäng killar har pratat fett högt, varit allmänt alpha och retats med tjejerna (Erfarna puas) och jag bara har varit tyst o suttit vid sidan om och när ja väl försökte säga nått så lyssnade ingen... slutade med att dom flesta tjejerna där ändå gick efter mig... Ja gillar att se det också som att alla människor är en glödlampa med sin egna personliga färg... Vissa vågar inte lysa på 100% för att dom e rädda för att nån inte kommer gilla deras färg men va dom också glömmer är att lyser dom 100% (alltså är 100% congruent) så kommer vissa tjejer att automatiskt älska dom... E du färgen röd så lys RÖTT för i helvette... vissa hatar rött andra älskar rött... att vara alpha är att lysa 100%... och färgen är din personlighet och hur du beter dig... va 100% du och följ DIN vilja... Min vilja i exemplet ovan var att bara vara tyst o chilla medan alla andra puas slängde sig över tjejerna... ja kanske va mest congruent... dom kanske gillade min färg... dunno men du behöver inte alltid vara center of attention och allt såntdär pua shit . lys till 100% resten sköter naturen..
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
|
|||
2012-04-03,21:40,
|
|||
|
|||
competition. Vad göra?
Citat:E du färgen röd så lys RÖTT för i helvette... vissa hatar rött andra älskar rött håller med när det gäller grupper. Man kan inte vara älskad av alla. Kör på ditt race och räkna med att några kommer att ogilla dig (främst grabbs eftersom de försöker apa runt sig)
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Från att aldrig göra ngt till att göra för mycket! [ONE] | one | 1 | 2,160 |
2013-08-12,16:15 Senaste inlägg:: one |
|
vi ska träffas @my place! vad ska man göra? | Mr a | 12 | 6,362 |
2012-10-21,09:20 Senaste inlägg:: manwhore |
|
Att göra eller inte göra... | Count | 5 | 2,481 |
2012-05-24,10:53 Senaste inlägg:: alpha dawg |
|
Hur ska jag göra i denna situation? | johnny451 | 3 | 2,022 |
2012-04-16,11:11 Senaste inlägg:: Alfie |
|
Vad borde jag göra näst? | Bubblan | 17 | 7,375 |
2012-04-15,23:41 Senaste inlägg:: Dhace |
|
Vad göra? | neandertalaren | 4 | 2,229 |
2012-02-25,18:01 Senaste inlägg:: neandertalaren |
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}