LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2012-04-18,12:04,
Inlägg: #301
Symptom utav att sluta runka!
TonightIsTheNight Skrev:Nyfikenhet = en rationalisering för varför ni ska få wank again. RAS letar fram dom perfekta ursäkterna! Personligen känner jag mig mer nyfiken på hur jag kommer känna mig efter 90 days without wank, haha. I must be a wierdo.

Yep, dels är det nog det. Vet ärligt talat inte hur mycket rationalisering det var däremot, var mycket mer nyfiken på att se om jag skulle tappa allt som hänt de senaste 7 veckorna än jag var sugen på att runka vid det laget. Såhär i efterhand vet jag att det inte var värt det, men jag tycker samtidigt att det var värt det för att veta med säker förstahandserfarenhet att det inte är värt det att börja igen. Men det är för att jag är rätt lättdistraherad också, din stil är egentligen mer effektiv.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-04-19,23:26,
Inlägg: #302
Symptom utav att sluta runka!
haha, känslan efteråt är den värsta. Man känner sig fan gay efter en session av solosex. Nu när du vet konsekvenserna av att göra det kommer du få mkt lättare att hålla dig nästa gång då du VET att det verkligen inte är värt det. Smile. Bara att föreställa sig hur det kommer bli när lusten pockar på sen "Naeee... så INTE värt det". Samma med att undvika att käka dåligt eller vafan som helst som är kortsiktigt bra men skapar destruktiva vanor.
2012-04-20,01:23,
Inlägg: #303
Symptom utav att sluta runka!
TonightIsTheNight Skrev:haha, känslan efteråt är den värsta. Man känner sig fan gay efter en session av solosex. Nu när du vet konsekvenserna av att göra det kommer du få mkt lättare att hålla dig nästa gång då du VET att det verkligen inte är värt det. Smile. Bara att föreställa sig hur det kommer bli när lusten pockar på sen "Naeee... så INTE värt det". Samma med att undvika att käka dåligt eller vafan som helst som är kortsiktigt bra men skapar destruktiva vanor.

True story!
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-04-23,20:45,
Inlägg: #304
Symptom utav att sluta runka!
Vad jag märkt av efter snart en månads no-runk är att första sexet efter typ någon dags vila oftast gör att man kommer jävligt fort (särskilt utan kondis, max 5 min). Men efter man kommit denna första gång blir det inte lika snabbt dem andra gångerna, och man är alltid hård under hela interaktionen.
STOP GIVING A FUCK

-- Tillfälligt borta pga förhållande --
2012-04-24,01:07,
Inlägg: #305
Symptom utav att sluta runka!
kåtheten går fett mkt i cykler märker jag, kåt som fan nu sen igår, inte känt mycket alls på typ 1 vecka, nu är jag på uppgång med kåtheten som fan, inte runkat på ett bra tag nu dock, känns patetiskt på nåt sätt
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-04-24,12:03,
Inlägg: #306
Symptom utav att sluta runka!
Spider Skrev:kåtheten går fett mkt i cykler märker jag, kåt som fan nu sen igår, inte känt mycket alls på typ 1 vecka, nu är jag på uppgång med kåtheten som fan, inte runkat på ett bra tag nu dock, känns patetiskt på nåt sätt.

Agreed på det sista - känns så jävla värdelöst. Nån som måste runka är som ett offer, in my reality. Är inne på 46 dygn utan nu och upplever inte att det vore svårt att hålla mig dubbelt så länge Smile.

Minimera alkoholintaget är jag för övrigt en stark förespråkare av - supande sänker testosteronhalterna. Några bärs här å där för att njuta, mer än så ska jag inte dricka. Big Grin
2012-04-25,02:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-25,02:52 av {2} Numme.)
Inlägg: #307
Symptom utav att sluta runka!
Jag lyckades hålla ett jävligt bra uppehåll för några månader sedan då jag fick rätt bra med sex. Flyttade till USA för 6 veckor sedan och sedan dess har det spårat ur totalt och jag har blivit en jävla porrtorsk igen. Nu jävlar ska jag hålla mig! FRAM TILL ÅRSSKIFTET OM INTE LÄNGRE ÄR HÄR MED ETT LÖFTE. Håller jag mig till årsskiftet håller jag nog mig längre, you get the point.

Ingen porr överhuvudtaget och inget runkande, såvida jag inte har en snygg tjej med öppen mun framför mig!

Failar jag lovar jag att skriva här, och jag får stå och skämmas i ett hörn, men det ska fan inte hända!
2012-04-25,11:46,
Inlägg: #308
Symptom utav att sluta runka!
Numme Skrev:Jag lyckades hålla ett jävligt bra uppehåll för några månader sedan då jag fick rätt bra med sex. Flyttade till USA för 6 veckor sedan och sedan dess har det spårat ur totalt och jag har blivit en jävla porrtorsk igen. Nu jävlar ska jag hålla mig! FRAM TILL ÅRSSKIFTET OM INTE LÄNGRE ÄR HÄR MED ETT LÖFTE. Håller jag mig till årsskiftet håller jag nog mig längre, you get the point.

Ingen porr överhuvudtaget och inget runkande, såvida jag inte har en snygg tjej med öppen mun framför mig!

Failar jag lovar jag att skriva här, och jag får stå och skämmas i ett hörn, men det ska fan inte hända!

Bästa första inlägget jag läst, u go girl! Big Grin
2012-05-01,10:48,
Inlägg: #309
Symptom utav att sluta runka!
alpha dawg Skrev:Vad jag märkt av efter snart en månads no-runk är att första sexet efter typ någon dags vila oftast gör att man kommer jävligt fort (särskilt utan kondis, max 5 min). Men efter man kommit denna första gång blir det inte lika snabbt dem andra gångerna, och man är alltid hård under hela interaktionen.

I second that one!

Hållit uppe i ca 3 veckor men haft sex under tiden ett par ggr/vecka. Dock i helgen så hade jag två fyllesamlag med gummi = omöjligt att komma och idag kändes min pung som en jävla blyklump så kände det var dags att göra en tömning. Jävla skit fan för jag fick bootycall 2h efter det och då kunde jag ju knappt komma igen.. :/
2012-05-01,16:56,
Inlägg: #310
Symptom utav att sluta runka!
7 veckor och 4 dygn har jag räknat till, vilket jag i sin tur har räknat till 53 dygn. Mer än halvvägs till hundra alltså.
2012-05-01,23:05,
Inlägg: #311
Symptom utav att sluta runka!
Har hållt mig från runk några veckor nu, har inte exakt koll. Det jag märkt av är att jag har MYCKET mer kontroll över bången. Tidigare om man fick fjong så höll det ju i sig ett tag, ni vet den klassiska sitta med benen i kors ett tag efter att någon tjej suttit i knät på en och gnidit rumpan mot kuken. Nu tycker jag att den lägger sig direkt stimulansen avtar. Hade en tjej för någon dag sedan på ett uteställe som stod och hånglade med mig och tryckte musen mot kuken och gned som fan. Trodde jag skulle explodera men vi blev avbrutna och tjejen gick iväg och bången försvann direkt.

Sen har en stor del av lusten försvunnit också. Den missriktade lusten som man annars kännt av flera gånger per dygn, den som gjort att man dragit en runk fast man inte måste utan bara för att man vill och kan. Däremot när man får en tjej i sikte så kommer lusten fram som vanligt. Den blir mer riktad som en laserstråle nu och inte all over the place som förut.
2012-05-05,12:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-05-08,22:20 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #312
Symptom utav att sluta runka!
RUNK is the evil work of the devil. Den som slutar belönas med en day-to-day annorlunda känsla i kroppen - en av mer driv, "aggressivitet" - som kan nyttjas till att nå diverse mål. Dock är antiwank enbart ett hjälpmedel som kan leda en till ljuset och underlätta - man måste fortf ta tag i saker och förändra saker själv. Mentaliteten är viktigare - men influeras av antiwank till det bättre.

Jag gillar att fler upptäcker detta, he he.

EDIT 8 maj: 60 DAYS W/O WANK!!!!!
2012-05-10,07:10,
Inlägg: #313
Symptom utav att sluta runka!
SKOJAR NI MED MIG! "no runk" mm visst!!!! Jävla CL som lurat mig på det här...

Nu har jag inte runkat på en vecka. AAAAAARGH, när jag går runt i skolan och jobbet blir jag dygnkåt så fort jag ser en brud. Det har inte hjälpt hjälpt så mycket i öhm, hur fan ska jag säga, "raggandet". Det enda som hänt är att jag tappar fokus mycket lättare och att jag kan få ner bongen mycket lättare också.

Om det fortsätter så här ser jag ingen ide i att inte börja runka lolz
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-05-10,14:26,
Inlägg: #314
Symptom utav att sluta runka!
1 vecka lol. Kom tillbaka om 3 månader.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-10,17:28,
Inlägg: #315
Symptom utav att sluta runka!
Avager Skrev:SKOJAR NI MED MIG! "no runk" mm visst!!!! Jävla CL som lurat mig på det här...

Nu har jag inte runkat på en vecka. AAAAAARGH, när jag går runt i skolan och jobbet blir jag dygnkåt så fort jag ser en brud. Det har inte hjälpt hjälpt så mycket i öhm, hur fan ska jag säga, "raggandet". Det enda som hänt är att jag tappar fokus mycket lättare och att jag kan få ner bongen mycket lättare också.

Om det fortsätter så här ser jag ingen ide i att inte börja runka lolz

Ja, känns så i början. Det är för att du "detoxar" på ditt beroende att ha kontroll över när du får orgasm, man blir SUPERdespo när man tänker i banor som "ÅH MÅSTE KNULLA ANNARS FÅR JAG INTE KOMMA OCH DÅ DÖR JAG". Ta det lugnt och lär dig kontrollera det dära because its all in your head. Det är en STOR skillnad i hur man mår sen.

Och yeah, 1 vecka är inte så mkt =)
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-05-10,17:54,
Inlägg: #316
Symptom utav att sluta runka!
mm i början är man fett stirrig, sen kommer ett "djupare lugn" eller vafan man ska kalla det Big Grin

"centrering"

"All limitations are self imposed"

2012-05-10,23:41,
Inlägg: #317
Symptom utav att sluta runka!
hahahaa, jag höll 1 gång / per vecka en period. Sen bestämde jag mig för att totalsluta efter att ha taggat ner till once a week parallellt med att jag skrev i denna tråden - och då gick det bättre och jag har hållit mig sedan dess.

Runkar du jävligt mycket som det är , Avager, kan det va bra att tagga ner till 1 dag per vecka en liten period innan du tar beslutet att helstoppa.
2012-05-11,17:31,
Inlägg: #318
Symptom utav att sluta runka!
Fan! Failade för första gången på över 2 månader idag. Oh well. Sist jag failade efter 3-4 veckor så var jag tillbaka i sadeln igen efter ett par dagar, detta borde inte göra någon större skada. STAY ON TRACK!
Bloddopad av Satan
2012-05-11,20:38,
Inlägg: #319
Symptom utav att sluta runka!
Näcken Skrev:Fan! Failade för första gången på över 2 månader idag. Oh well. Sist jag failade efter 3-4 veckor så var jag tillbaka i sadeln igen efter ett par dagar, detta borde inte göra någon större skada. STAY ON TRACK!

Du höll dubbelt så länge denna gången, det är alltså MINST till september nu för din del Wink
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-05-11,21:37,
Inlägg: #320
Symptom utav att sluta runka!
FJÄRDE gången i rad som jag inte lyckas styra träff med KK, failar nofapchallenge och får ett samtal EN TIMME senare..................

Precis som den där andra tråden om hur de ringer när man slutat bry sig, fast tvärt om. The universe is conspiracing against meeeeeeeeeeeeeee

"All limitations are self imposed"



Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,202 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 147 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}