LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
2012-08-19,21:34,
Inlägg: #1
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
Well tjejer snackar mkt om att det ej gillar för stora boys osv osv, jag har själv märkt att detta inte är fallet när man är ute. Va tjejer säger via internet m.m. verkar inte stämma med verkligheten.

Vet ej om denna videon har postas tidigare.

http://www.youtube.com/watch?v=W1I0yP_xg...re=related

Åsiker ang varför de säger en sak men i verkligheten så blir de kåta av stora boys?

Maskulin? Dominant? Alpha? Centrum av attention? Tecken på styrka = Kan skydda bruden.
2012-08-19,21:48,
Inlägg: #2
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
yeeh maybe, men om det är ett rum med massa folk upplever jag att the big guy syns mest än en ripped guy med tshirt.
2012-08-19,22:34,
Inlägg: #3
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
Är ju jäkligt olika, finns ju massa brudar som säger att de gillar stora muskler.
Sen att människor inte alltid säger som de tycker, eller ibland inte ens vet vad de tycker är väl ingen nyhet i sig. Smile
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-08-19,23:00,
Inlägg: #4
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
Brudar har sällan någon aning om vad dom snackar om.

Deras "typ" varierar något enormt också. Vissa verkar älska smala emo-fags medans andra kräver stora ryska björnar.


Med det sagt så är det självklart något biologiskt där som gör att - med alla andra faktorer likställda - desto mer muskler, desto bättre - tills man kommer till en viss gräns då det inte är särskilt optimalt att vara en 140kg muskelbjörn på 5% bodyfat i djungeln.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-19,23:51,
Inlägg: #5
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
Är ju en salig blandning egentligen. Är ju inte särskillt optimalt överlevnadsmässigt att ha en jäkligt låg andel kroppsfett. Då är det ju snarare bättre att ha rejält med muskler och en liten kagge så att kroppen har reserver att ta av i nödsituationer.

Så mycket av skönhetsidealen känns ju mer som att de beror på att det är svårt att uppnå. Det svårt att uppnå stor muskelmassa/lite kroppsfett så drf är det sexigt. Förr var man ju skitsexig ifall man var blek, något som är jävligt svårt att uppnå om man arbetar ute på potatisfälten hela dagarna. Idag är det tvärt om, nu är det snyggt att vara solbränd då det är krångligare att bli. Blek är ju varenda kontorsnisse.

Är väl nån blandning där av hur ens livsmiljö har påverkat en samt de naturliga instikterna som ligger kvar sen stenåldern.
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-08-20,00:02,
Inlägg: #6
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
Men asså, jag har själv märkt i miljöer där det är the BIG ROID Guys och massa andra avarge guys så sticker dessa roid guys ut som helvete o blir så jävla social proof då killar springer fram snackar berömmer m.m. detta gör nog att brudar attraheras ännu mer, sen har jag läst nånstans att just magrutor etc är tecken på skyddare, de där evolutionär grjeen mystery snacka om och därav tycker tjejer det är "sexigt"

De sticker ju ut från mängden också, vilket är jävligt bra, tror de e dessa faktorer som skapar attraktionen för dessa big guyz, sen när en brud blir intresserad o går fram e de preselection så fortsätter de bara, centrum av attention.
2012-08-20,00:19,
Inlägg: #7
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
"sen har jag läst nånstans att just magrutor etc är tecken på skyddare"

Fan vad random! XD Var stod det?
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-08-20,01:11,
Inlägg: #8
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
klart tjejer gillar muskler, speciellt det som ser "normalt" ut, dvs, väldefinierade. de som ser bodybuildiga ut ser bara äckligt ut precis som en tjej med gigantiska tuttar ner till tårna e typ lika äckligt för oss! ;P
2012-08-20,01:39,
Inlägg: #9
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
Men asså haha, Anonymous, tycker du seriöst att det klippet är ett bra bevis på att tjejer gillar big boys med fetemuskler? Spana in tjejen vid 1:33 och hon vid 1:40 och fundera på ifall dessa kvinnor är några du själv skulle vilja ha i säng.

Smile
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-08-20,01:50,
Inlägg: #10
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
AbbeyRoad Skrev:Men asså haha, Anonymous, tycker du seriöst att det klippet är ett bra bevis på att tjejer gillar big boys med fetemuskler? Spana in tjejen vid 1:33 och hon vid 1:40 och fundera på ifall dessa kvinnor är några du själv skulle vilja ha i säng.

Smile

haha jag såg nu oxå på videon, de var inte precis några man vill ligga med, utan de verkade mer som "äckliga kvinnor som tar vara på chansen att ha verkat haft nån kontakt med en snygg man för de vet annars att de ser ut som skit och får ligga med sit oxå bara". Big Grin
2012-08-20,04:41,
Inlägg: #11
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
Colonel Love Skrev:"sen har jag läst nånstans att just magrutor etc är tecken på skyddare"

Fan vad random! XD Var stod det?

Det som menas med det är att väldefinerade magrutor får dig att framstå som muskulös, något som långt bak i djungel-tiden var väldigt gynnsamt när det kom till överlevnad. Tror mer eller mindre det var så Anon, menade.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-08-20,13:25,
Inlägg: #12
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
Håller med valle. Dessutom tkr jag det verkar som: ju femininare tjej, desto mer maskulinitet kräver dom. Sett till folk man ser på stan vid första anblick. Muskler signalerar otrolig dominans och säkerhewt för framförallt wt brudar
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-20,13:25,
Inlägg: #13
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
Sen vert jag ingen - ingen - bodybuildr som inte får ligga med snygga tjejer
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-20,13:28,
Inlägg: #14
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
O det finns en hel del riktigt stora killar i hålan jag bor. Vissa kända i bb-kretsar. Sitter på mbil därför inläggen bli knasiga.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-20,16:48,
Inlägg: #15
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
Ragnarök Skrev:Sen vert jag ingen - ingen - bodybuildr som inte får ligga med snygga tjejer

LOL truth, workout center som jag tränar på äre typ 60-70% roidare, i stort sett varenda jävel har haft med sig sin hottie nån gång, alltid asfräscha chix.

Brukar träna med nordiska mästaren i 70kg klassen ibland, sjukt jävla grov även fast han knappt väger nåt, chixen han drar på är så sjukt heta haha
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-20,18:12,
Inlägg: #16
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
Colonel Love Skrev:"sen har jag läst nånstans att just magrutor etc är tecken på skyddare"

Fan vad random! XD Var stod det?

yo dude, menade det Silentshot skrev.

@Abbey kolla 1.28 elr ngt sånt minns ej har lite bråttom nu te gymmet men, där e det en ung brunett som vill rusa fram ivrigt men får aldrig chansen.

Som sagt, lägg märkte vid ett tillfälle där det e MASSA folk så kmr en roid guy in big som fuck, vem får all attention, vilket skapar attraktion detta är något jag endast TROR starkt på vet ej 100 % men verkar verkligen som det, sen har det typ alltid as hot chicks som Evilvalle nämnde.
2012-08-20,18:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-20,21:06 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #17
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
Evilvalle Skrev:LOL truth, workout center som jag tränar på äre typ 60-70% roidare, i stort sett varenda jävel har haft med sig sin hottie nån gång, alltid asfräscha chix.

Brukar träna med nordiska mästaren i 70kg klassen ibland, sjukt jävla grov även fast han knappt väger nåt, chixen han drar på är så sjukt heta haha

Jepp. Den här killen tränar e typ alltid samtidigt som jag på gymmet. http://www.jesperrosberg.se/ Jesper Rosberg. Han är väldit blyg, osäker och rätt chodeig sådär. Jävla disciplin såklart, vilket är attraktivt ifs. TIll och med han har riktigt heta brudar han hånglar med på gymmet ibland. Man får ett jävligt bitigt intryck av honom kan jag ju säga Smile


Sen är det som med allt. Är man duktig i det får man brudar. Spelar ingen roll i vad. Är du bland de bästa får du tjejer som är efter dig. Särskilt de som gillar sporten/aktivieten du håller på med. Och bodybuilding är populärt bland massa killar, även sådana som inte tränar vet liksom vem Ronnie Coleman eller Arnold är. Okej, du får kanske inte brudar om du har världens största frimärkssamling. Men de som levt livet vet vad jag menar. Jag vet en tjej som spelar handboll som i tvåan på gymnaiset hade knullat med 9 st i deras bästa lag. Jag själv var elit i en sport, och var uppe och slogs i Sverigetoppen (vill int säga vilken av anonymitesskäl) och alla tjejerna som var i min klubb dregglade efter mig. Tyvärr inte alltför många som fanns i klubben dock. haha. Är du duktig (därav stora muskler - då är du "duktig" gymmare) = insta respekt av en stor grupp människor = attraktiv + det rent biologiska med utseendet och testot om du har stora muskler
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-20,21:01,
Inlägg: #18
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
Colonel Love Skrev:Är ju en salig blandning egentligen. Är ju inte särskillt optimalt överlevnadsmässigt att ha en jäkligt låg andel kroppsfett. Då är det ju snarare bättre att ha rejält med muskler och en liten kagge så att kroppen har reserver att ta av i nödsituationer.

Så mycket av skönhetsidealen känns ju mer som att de beror på att det är svårt att uppnå. Det svårt att uppnå stor muskelmassa/lite kroppsfett så drf är det sexigt. Förr var man ju skitsexig ifall man var blek, något som är jävligt svårt att uppnå om man arbetar ute på potatisfälten hela dagarna. Idag är det tvärt om, nu är det snyggt att vara solbränd då det är krångligare att bli. Blek är ju varenda kontorsnisse.

Är väl nån blandning där av hur ens livsmiljö har påverkat en samt de naturliga instikterna som ligger kvar sen stenåldern.

Det här är fan intressant. Vissa grejer som tex höfter o sånt kan förklaras biologiskt till varför vi dras till dem men det med modegrejer är fan riktigt konstigt. Idag föredrar 90% solbrända tjejer för bara 100 år sen var det omvänt. Tyckte killar på 1800-talet att det var hett med lite fetare tjejer också eller för det verkar ha varit idealet?
2012-08-20,21:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-20,21:24 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #19
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
ChuckNorris Skrev:Det här är fan intressant. Vissa grejer som tex höfter o sånt kan förklaras biologiskt till varför vi dras till dem men det med modegrejer är fan riktigt konstigt. Idag föredrar 90% solbrända tjejer för bara 100 år sen var det omvänt. Tyckte killar på 1800-talet att det var hett med lite fetare tjejer också eller för det verkar ha varit idealet?

Det har aldrig varit biologiskt attratkivt att vara blek (och ofta finnar o skit då med). Däremot har det varit status rent socialt att vara blek. Eftersom om man var solbränd så visade det att man var arbetare/bonde och inte överklass.

Sticker du till Asien så är det fortfarande sådär i många länder. Ju blekare desto bättre - vilket antagligen beror på att deras ideal (socialt styrda) påverkas enormt av och är enligt västerländsk standard, dvs bl a ljushet. Om du ser på asiatiska topmodeller i reklamer, på affischer etc så ser du att de ser väldigt västerländska ut jämfört med den generelle landsmannen. Men också där så visar en stark solbränna på att du antagligen jobbar utomhus, eller inte är rik. Därmed fattig (deras syn på att blekhet är attratkivt förstärks när den möter den västerländska världen). Status är otroligt viktigt, inte minst i fattiga länder.

Samma med övervikt. Det kan signalera status. Det var inte många kvinnor som lyckades vara tjocka på 1800-talet, utan bara de som hade de gott ställt och var rika. Ta också med i beräkningen att männen till dessa feta damer lär knappast ha varit monogama och trogna sin hustru (; Påverkan av samhället är mkt stark så det är inte omöjligt att man kan övertala sig själv att en blek och fet människa är fysisk attraktiv.

Dessutom så kan tendensen att övervikt hos tjejer skapar större bröst och rumpa/lår göra att många män tycker fördelarna med lite extra vikt (vilket alltså också ibland betyder större bröst/rumpa) göra att de har överseende med lite extra hull. Finns ju självklart gränser dock. Idag fuckas det lite eftersom tjejer skaffar bröstimplantat.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-20,21:24,
Inlägg: #20
Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby.
Tack för träningsmotivationen grabbar! Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,398 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,566 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,107 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,049 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 3,036 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,715 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,449 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,047 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,372 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,460 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}