LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays
2012-08-29,11:53,
Inlägg: #1
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays
Tja! Beerpong här, jag har varit aktiv i gejm runt cirka ett halvår nu. Men jag har aldrig riktigt följt några riktlinjer, rutiner etc. Utan jag har mer läst det jag tycker passar in på mig och använt det och kört mitt egna race lixsom. men jag har stött på en milstolpe nu tycker jag. Det är nämligen så att jag har inga problem med att öppna upp och få henne att strula med mig men sen efter det tar det lixom stopp. Jag vet inte riktigt vilka tekniker "Rutiner" jag kör men jag kommer iallafall till strul men sen efter det så tar det stopp. Jag vet inte riktigt hur man ska göra för att få henne därifrån. Utan det blir mer att jag tar hennes nummer och styr upp en träff med henne senare. Vilket suger ashårt då jag pluggar på universitet och festar på Campus! Så alla tips och råd är välkomna samt hur ni själva gör.

//Beerpong.
2012-08-29,14:09,
Inlägg: #2
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays
Du borde kanske inte lyssna på mig, jag har ingen större erfarenhet av pu. Gillar dock att du tar det som känns rätt för dig, för det är så jag gör. Utveckla mig själv genom att använda det som känns mest rätt och likt den personligheten jag har.

Hur som helst, rent spontant så skulle jag nog vilja påstå att du borde escalera mera om du inte gör det? Visa att du vill ha sex med henne, gör henne upphetsad, var sexuell! Exempel du strular med henne på dansgolvet, säg att ni ska ut och ta en cigg, vad som helst.. på väg ut tryck upp henne mot väggen, hångla upp henne och smek henne!

Vet inte vad dem andra säger, men det är vad jag känner att jag hade gjort!
2012-08-30,02:23,
Inlägg: #3
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays
Har inte heller överdrivet med experience, men;