LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays
2012-08-29,11:53,
Inlägg: #1
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays
Tja! Beerpong här, jag har varit aktiv i gejm runt cirka ett halvår nu. Men jag har aldrig riktigt följt några riktlinjer, rutiner etc. Utan jag har mer läst det jag tycker passar in på mig och använt det och kört mitt egna race lixsom. men jag har stött på en milstolpe nu tycker jag. Det är nämligen så att jag har inga problem med att öppna upp och få henne att strula med mig men sen efter det tar det lixom stopp. Jag vet inte riktigt vilka tekniker "Rutiner" jag kör men jag kommer iallafall till strul men sen efter det så tar det stopp. Jag vet inte riktigt hur man ska göra för att få henne därifrån. Utan det blir mer att jag tar hennes nummer och styr upp en träff med henne senare. Vilket suger ashårt då jag pluggar på universitet och festar på Campus! Så alla tips och råd är välkomna samt hur ni själva gör.

//Beerpong.
2012-08-29,14:09,
Inlägg: #2
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays
Du borde kanske inte lyssna på mig, jag har ingen större erfarenhet av pu. Gillar dock att du tar det som känns rätt för dig, för det är så jag gör. Utveckla mig själv genom att använda det som känns mest rätt och likt den personligheten jag har.

Hur som helst, rent spontant så skulle jag nog vilja påstå att du borde escalera mera om du inte gör det? Visa att du vill ha sex med henne, gör henne upphetsad, var sexuell! Exempel du strular med henne på dansgolvet, säg att ni ska ut och ta en cigg, vad som helst.. på väg ut tryck upp henne mot väggen, hångla upp henne och smek henne!

Vet inte vad dem andra säger, men det är vad jag känner att jag hade gjort!
2012-08-30,02:23,
Inlägg: #3
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays
Har inte heller överdrivet med experience, men;

Hypa. Hypa som fan, säg att du gör asgott fyllekäk, vad somhelst, behöver såklart inte vara sant, bara så hon följerm ed hem. Båda vet att det är sex som gäller EGENTLIGEN, men rent "officielt" så ska niu ju "bara äta mat", hänger ud med? Smile Brudars ASD är ofta höre än man tror imo... Jag menar vadfan.. hur många killar har LMR egentligen? Tongue

Eller bara var sjukt öppen sexuell; säg exakt vad du vill, eller snarare KOMMEr att göra med henne när hon kmr hem, samtidigt som du kåtar upp henne på andra sätt, typ smekning i lår vad fan som helst.

Sen även, som jag läste någonstans: den bästa pickupen, är när du inte kysser henne förräns ni är hemma och ska ha sex / inte kysser henne alls. Att strula sabbar egentligen bara den sexuella spänniongen, samtidigt sm det såklart bygger en bro mellan er.

Sen är det inte bara svart eller vitt, gäller ju att kalibrera efter varje situation, det som är det svåraste och egentligen det enda man behöver kunna imo.. Är du okalibrerad men kan fett mkt, så är du ju ändå skitkass, eftersom du säger allt vid fel tidpunkt/ på fel sätt osv.

Hoppas det var till hjälp Smile
2012-08-30,10:55,
Inlägg: #4
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays
Förstår inte riktigt vad du har problem med, är det eskalering, logistik eller vad du ska göra för att ta med henne hem? Förklara gärna lite närmre så det blir lättare att hjälpa.
2012-08-30,12:03,
Inlägg: #5
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays
Jens Skrev:Förstår inte riktigt vad du har problem med, är det eskalering, logistik eller vad du ska göra för att ta med henne hem? Förklara gärna lite närmre så det blir lättare att hjälpa.


Jag vet inte riktigt hur jag ska göra efter att jag har strulat för att få hem henne. Jag bor lite utanför campus så det är lättare att gå hem till henne. Men om jag har förstått rätt så skall jag säga till henne vad jag vill göra med henne sexuellt?
2012-09-18,09:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-09-18,09:33 av {2} Willson.)
Inlägg: #6
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays
Om du hänger på campus så har du väl passerkort?

För fan, det finns hur många 1000 kvadratmeter som helst att knulla på.

edit: det finns en viss charm i att trycka på en söt liten nolla över katedern
2012-09-26,04:52,
Inlägg: #7
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays
Beerpong Skrev:Tja! Beerpong här, jag har varit aktiv i gejm runt cirka ett halvår nu. Men jag har aldrig riktigt följt några riktlinjer, rutiner etc. Utan jag har mer läst det jag tycker passar in på mig och använt det och kört mitt egna race lixsom. men jag har stött på en milstolpe nu tycker jag. Det är nämligen så att jag har inga problem med att öppna upp och få henne att strula med mig men sen efter det tar det lixom stopp. Jag vet inte riktigt vilka tekniker "Rutiner" jag kör men jag kommer iallafall till strul men sen efter det så tar det stopp. Jag vet inte riktigt hur man ska göra för att få henne därifrån. Utan det blir mer att jag tar hennes nummer och styr upp en träff med henne senare. Vilket suger ashårt då jag pluggar på universitet och festar på Campus! Så alla tips och råd är välkomna samt hur ni själva gör.

//Beerpong.

Har varit med om samma dilemma, faktiskt förra helgen. Har gjort precis som du också, läst det jag tycker passar in på mig å använt det (varit aktiv i "game" från å till i kanske 3 år). Smekte hon på magen som nästa move (efter intimt strul på dansgolvet), men släppte och körde en repeat. Fick respons gång på gång, mer strul å smek på magen (började garva lite, tyckte det va klockrent med å smeka henne på magen) men problemet här va att hon va i ett gäng på 3-4 pers varav (vad jag antar) en killpolare, och nån annan random tös. Sen visste jag inte hur jag skulle göra.

"Flydde" ett tag (till ett annat dansgolv) med svenska hits, jag borde dragit med henne dit och eskalera lite till och se hennes polares reaktioner och gå efter magkänsla därifrån. Men det är lätt å va efterklok (speciellt på fyllan)
2012-09-26,11:54,
Inlägg: #8
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays
Dynamisk Skrev:Har varit med om samma dilemma, faktiskt förra helgen. Har gjort precis som du också, läst det jag tycker passar in på mig å använt det (varit aktiv i "game" från å till i kanske 3 år). Smekte hon på magen som nästa move (efter intimt strul på dansgolvet), men släppte och körde en repeat. Fick respons gång på gång, mer strul å smek på magen (började garva lite, tyckte det va klockrent med å smeka henne på magen) men problemet här va att hon va i ett gäng på 3-4 pers varav (vad jag antar) en killpolare, och nån annan random tös. Sen visste jag inte hur jag skulle göra.

"Flydde" ett tag (till ett annat dansgolv) med svenska hits, jag borde dragit med henne dit och eskalera lite till och se hennes polares reaktioner och gå efter magkänsla därifrån. Men det är lätt å va efterklok (speciellt på fyllan)

Yes, lr ut till rökrutan u name it. Lättare att få med sig en brud hem när ni är ensamma, än i en grupp generellt sätt.
find it, fuck it, forget it.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Här är några tips för att göra tjej mer bekväm till kyss Sean 0 1,720 2015-09-07,18:02
Senaste inlägg:: Sean
Thumbs Down Gick från 2.7 till 8.1 på Badoo :O Entreprenören 27 15,922 2014-04-25,06:31
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden? Bubblan 12 6,245 2013-08-14,13:53
Senaste inlägg:: Bubblan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}