LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Få polare, oskulder, att börja med PU?
2012-09-20,11:04,
Inlägg: #1
Få polare, oskulder, att börja med PU?
Har vänner som är grymma dudes, men som har noll skills med brudar. Dom vill ofta inte riktigt "vakna upp", lever i sin comfort zone och är "Nöjda" med det. Men egentligen vet jag ju att dom vill knulla runt som de kåtbockar dom egentligen är.

Hur får man dom att bryta sin comfort zone? Orkar inte lägga alltför mkt energi på det, då personerna oftast inte bryr sig riktigt. Lägger manken till lite halvt, thats about it. Ni vet såna som aldrig går in för ngt, och blir således aldrig bra på ngt, medan en annan går in 120% för allt man gör och blir bäst på det Cool

Hur gör ni? Eller kör ni mer på "dom får skylla sig själva, vill dom inte bli awesome så är det upp till dom"?

peace!
2012-09-20,12:27,
Inlägg: #2
Få polare, oskulder, att börja med PU?
Dom får tekniskt sett skylla sig själva. Hur du än vrider och vänder på det är det ju deras liv, och medan jag definitivt håller med om att de flesta skulle ha nytta av att börja utveckla sig på denna fronten kan man inte gärna tvinga någon till det. Det som verkar hända när man liksom trycker det på någon är att dom tar starkt avstånd från det, folk måste upptäcka det själva, och det är ett waiting game.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-09-20,12:33,
Inlägg: #3
Få polare, oskulder, att börja med PU?
Ah, precis det jag menar.

Ngt jag märkt funkat på några nära vänner, är att jag droppade lite random lines om att si o så funkar tjejer osv. Sen efter utekvällar så har dom kommit till mig i efterhand och sagt "fan, det du sa om X&Y stämde ju", och därefter släppte dom garden och bara sög in mer o mer. Men det är dom som ändå hade lite natural-skills. De som är helt utan, ja, de går knappt ut och träffar knappt några damer annars heller, så det är bara en ond jävla spiral.

Men men, så är det, livet blir vad man gör det till, snarare än att man har "tur" med saker o ting, som folk envisas med att tro. You create your own luck! Jävligt glad att jag började läsa om PU! Big Grin
2012-09-20,22:21,
Inlägg: #4
Få polare, oskulder, att börja med PU?
Du kan inte hjälpa någon som inte vill bli hjälpt
2012-09-20,23:33,
Inlägg: #5
Få polare, oskulder, att börja med PU?
Har försökt få in polare på detta också, men tvingats inse att det är få som har kraften att ta tag i sig själv. Vill dom inte, så lägg ingen energi på att övertala.
2012-09-21,01:10,
Inlägg: #6
Få polare, oskulder, att börja med PU?
Skit i dem.
2012-09-21,11:02,
Inlägg: #7
Få polare, oskulder, att börja med PU?
Hitta nån som är öppen-sinnad att övertyga istället. Det är jobbigt att försöka övertyga nån och det är jobbigt att BLI övertygad Big Grin = frustration för båda parter. Dock om man behöver lära sig nånting sj är det bra att övertyga nån annan eftersom när man lär ut så ökar ens egen inlärning rätt fint med många %-s effektivitet, ren psykologi.
2012-09-27,21:00,
Inlägg: #8
Få polare, oskulder, att börja med PU?
Tyler pratar om detta här, tydligen så går det inte att få någon öppen för PU 99 % av gångerna, Smile

[video=youtube;OtQKK3TkvVo]http://www.youtube.com/watch?v=OtQKK3TkvVo&feature=player_embedded#![/video]
2012-09-28,12:34,
Inlägg: #9
Få polare, oskulder, att börja med PU?
Tyler e Best.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 3,023 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Hur börja tänka mer positivt on kvinnor? Simme121 14 7,867 2015-09-13,22:00
Senaste inlägg:: Schlinus

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}