LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur börja tänka mer positivt on kvinnor?
2015-09-12,20:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-12,20:30 av {2} Simme121.)
Inlägg: #1
Hur börja tänka mer positivt on kvinnor?
Jag har märkt att vissa killar som genuint tror de flesta kvinnor är bra mår bättre. Och de lurar inte ens sig själva för att må bra, de tänker så genuint?

Jag har problem med ibland tänker jag att de flesta har ingen moral, och är primitiva. Hur ändrar jag mig och börja tänka positivt om dem?
2015-09-12,20:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-12,20:48 av {2} Simme121.)
Inlägg: #2
RE: Hur börja tänka mer positivt on kvinnor?
(2015-09-12,20:40)Toledo Skrev: Vad är grejen med nya konton hela tiden ?

Jag Blev ju banned Utan anledning, jag skrev bara om looks och ifrågasatte game och tydligen var detta "troll" enligt någon. Jag fick inte ens svar på min tråd om varför jag Blev bannad. Eller är jag aspie om ja inte förstår detta?
2015-09-12,20:54,
Inlägg: #3
RE: Hur börja tänka mer positivt on kvinnor?
(2015-09-12,20:49)Toledo Skrev: Nej, jag har ingen aning varför du blev bannad, eller vem som bannade dig.

Kanske var evilvalle då jag skrev I looks tråd att jag trodde Hans success berodde på Han har bra ansikte istellet för game

(Deleta denna post om det kritiserar game och banna helst inte, vill gärna diskutera trådens topic först)
2015-09-12,21:50,
Inlägg: #4
RE: Hur börja tänka mer positivt on kvinnor?
Brukar va svårt att ändra beliefs från ena extremen till den andra direkt. Finns nån psykologisk term för detta fenomen, glömt bort den nu : P. Hjärnan brukar ha svårt att acceptera/tro på nåt som ligger långt ifrån ens nuvarande tro. Skall man gå från en väldigt negativ syn till en positiv behöver man oftast nåt mellanting först.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-09-12,22:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-12,22:35 av {2} Simme121.)
Inlägg: #5
RE: Hur börja tänka mer positivt on kvinnor?
(2015-09-12,21:50)TonightIsTheNight Skrev: Brukar va svårt att ändra beliefs från ena extremen till den andra direkt. Finns nån psykologisk term för detta fenomen, glömt bort den nu : P. Hjärnan brukar ha svårt att acceptera/tro på nåt som ligger långt ifrån ens nuvarande tro. Skall man gå från en väldigt negativ syn till en positiv behöver man oftast nåt mellanting först.

Så ungefär från att gå från "många är primitiva" till "många är också bra människor" osv tills det blir mer positivt?
2015-09-13,03:43,
Inlägg: #6
RE: Hur börja tänka mer positivt on kvinnor?
Jag hade en rätt negativ syn på kvinnor, efter jag svalde "red pill". Såg ner på brudar som låg runt och kände att jag inte kunde lita på någon brud. Var inne mycket på sidor där det skrevs negativt om kvinnor konstant och var även mycket med killar som snackade skit om brudar (ironiskt de killarna som ligger runt mest på skolan).

Bestämde mig tillsammans med brorsan att vi behövde ändra vår syn då det bara tog en massa energi från oss. Nu efter några månader så har jag fått en betydligt bättre syn, eller skulle säga att jag är mer indifference mot brudar. Bryr mig inte längre om brudar ligger runt.

Det klarade jag av genom att sluta läsa sidor/bloggar och liknande som hade en negativ syn på kvinnor. Jag såg även till att själv sluta snacka skit om brudar, detta gjorde att jag mindre och mindre brydde mig. Förändringen har varit väldigt bra för mig då min förra syn på kvinnor bara tog en massa onödig energi från mig
2015-09-13,04:19,
Inlägg: #7
RE: Hur börja tänka mer positivt on kvinnor?
TS; vad exakt är det du ogillar om kvinnor? Utveckla gärna!

(2015-09-12,21:50)TonightIsTheNight Skrev: Brukar va svårt att ändra beliefs från ena extremen till den andra direkt. Finns nån psykologisk term för detta fenomen, glömt bort den nu : P. Hjärnan brukar ha svårt att acceptera/tro på nåt som ligger långt ifrån ens nuvarande tro. Skall man gå från en väldigt negativ syn till en positiv behöver man oftast nåt mellanting först.

Word brother. Inte raketforskning iofs heller, men det tåls att upprepas. Personligen tror jag alltid att jag kan gå direkt från botten till toppen på nolltid inom typ allt, och det slutar oftast i pannkaka. Med tiden har jag lärt mig att ta det lite mer piano och det funkar mycket bättre. Men, lättare sagt än gjort ofta som sagt.
2015-09-13,08:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-13,09:07 av {2} Simme121.)
Inlägg: #8
RE: Hur börja tänka mer positivt on kvinnor?
Handlar väl mer om att de sällan kan göra vad som är moraliskt rätt, och istellet gör som de känner för stunden etc, ingen strikt "moralkompass" Eller vad man ska säga, lite svårt och förklara. En Annan Grej när jag ser någon Hollywood, paradise hotel, Eller vilken serie som liknar dessa som helst ( Finns så många) så tänker jag bara att deras beteende är primitivt

En positiv grej med dem dock är att these days har dem så väldigt väldigt låga krav på killar att de är med Fula och average killar, vilken kille som helst hela tiden, vilket gör det bra för många ( no offense). Jag ser detta överallt när jag går på stan, köpcenter. Jag vet inte vad det Beror på men min Teori är att de tänker att dessa killar som är ful/average kan de behålla lättare, Även fast imo hade det inte varit skillnad I hur lätt att behålla med snygg kille med bra moral
2015-09-13,14:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-13,14:44 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #9
RE: Hur börja tänka mer positivt on kvinnor?
(2015-09-12,22:34)Simme121 Skrev: Så ungefär från att gå från "många är primitiva" till "många är också bra människor" osv tills det blir mer positivt?

Ja, t ex, eller "Tjejer är i.o.f.s primitiva, men många är även gulliga och omtänksamma". Beliefs som din hjärna kan acceptera som sanning men som är mer positivt än den syn du har nu. Att försöka adoptera en positiv belief direkt från en väldigt negativ är ofta som att trycka in en sån här rund kloss i ett fyrkantigt hål.

Att skaffa och fokusera på positiva referenserfarenheter är också bra för att få en mer positiv syn.

Annars: Dowgenis metod är säkert bra också.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-09-13,15:10,
Inlägg: #10
RE: Hur börja tänka mer positivt on kvinnor?
Bli mer attraktiv, skaffa högre sexuellt värde och som efterföljd helt enkelt generellt bli mer positivt bemött av tjejer. Bli alfa i tjejers ögon helt enkelt.

Tjejer har närmast två personligheter, en mot chodes med lågt sexuellt värde och en mot alfas med högt sexuellt värde.

Och ja dom är generellt mycket snällare, trevligare, mer flirtiga och accepterar mer skit ifrån en alfa.

Jag tror det är svårt att få en generellt väldigt positiv syn på tjejer om man svalt det röda pillret men står på fel sida. Speciellt om man fått lite insyn ifrån olika alfas liv, sett massa privata konvos ifrån olika alfas osv och vet hur faktiskt extremt stor skillnad det är på deras bemötande på chodes kontra alfa.

Här är exempel ifrån rsd Tyler på detta som visar tjejers två personligheter. Har man svalt röda pillret vilket dom flesta gjort här och är medveten om detta så tror jag att man måste få hyfsad sexuellt värde och faktiskt få uppleva den bra sidan ifrån tjejer generellt före man kan bli väldigt positiv mot dom.

https://youtube.com/watch?v=HGEO6ig8WsM
2015-09-13,15:21,
Inlägg: #11
RE: Hur börja tänka mer positivt on kvinnor?
Yeah, är nog svårt om man uteslutande har negativa referenserfarenheter att ha en positiv syn.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-09-13,15:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-13,16:05 av {2} Simme121.)
Inlägg: #12
RE: Hur börja tänka mer positivt on kvinnor?
(2015-09-13,15:10)confused... Skrev: Bli mer attraktiv, skaffa högre sexuellt värde och som efterföljd helt enkelt generellt bli mer positivt bemött av tjejer. Bli alfa i tjejers ögon helt enkelt.

Tjejer har närmast två personligheter, en mot chodes med lågt sexuellt värde och en mot alfas med högt sexuellt värde.

Och ja dom är generellt mycket snällare, trevligare, mer flirtiga och accepterar mer skit ifrån en alfa.

Jag tror det är svårt att få en generellt väldigt positiv syn på tjejer om man svalt det röda pillret men står på fel sida. Speciellt om man fått lite insyn ifrån olika alfas liv, sett massa privata konvos ifrån olika alfas osv och vet hur faktiskt extremt stor skillnad det är på deras bemötande på chodes kontra alfa.

Här är exempel ifrån rsd Tyler på detta som visar tjejers två personligheter. Har man svalt röda pillret vilket dom flesta gjort här och är medveten om detta så tror jag att man måste få hyfsad sexuellt värde och faktiskt få uppleva den bra sidan ifrån tjejer generellt före man kan bli väldigt positiv mot dom.

https://youtube.com/watch?v=HGEO6ig8WsM

Jag är redan positivt bemött. Varför antar du att jag är dåligt bemött utan att veta något om mig för att man tänker som jag? Faktum är att många killar som har det lätt med tjejer har ofta rätt negativ syn på dem har jag märkt, dock vill jag ändra på det för jag mår inte bra de gånger jag tänker negativt.
2015-09-13,16:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-13,16:33 av {2} confused....)
Inlägg: #13
RE: Hur börja tänka mer positivt on kvinnor?
(2015-09-13,15:52)Simme121 Skrev: Jag är redan positivt bemött. Varför antar du att jag är dåligt bemött utan att veta något om mig för att man tänker som jag? Faktum är att många killar som har det lätt med tjejer har ofta rätt negativ syn på dem har jag märkt, dock vill jag ändra på det för jag mår inte bra de gånger jag tänker negativt.

Därför tvärtom i min erfarenhet, dom som är bittrast mot tjejer är ofta dom som har dålig framgång samt att du är ny här så jag antog att du inte är en alfa, en överväldigande majoritet som söker sig hit gör det för dom har problem med tjejer. Dom flesta alfas har fokus på tjejer och inte pua forum.

Jag kan ha fel såklart eftersom jag inte känner dig , var bara en generell antagelse för du är ny plus negativ mot tjejer.

Men beror på vad du menar som negativ syn också. Tjejer är väldigt känslo styrda och lite logiskt styrda, vilket gör dom väldigt primitiva i sina beteenden, vilket även gör att dom kan vara bitchig mot en kille men snäll mot en annan, trots att dom säger och gör exakt samma sak. Dom ligger även runt väldigt mycket som singlar och är otrogna mycket mot chodes.

Detta brukar alfas vara väldigt medvetna om. Är detta vad du menar med negativ syn? För isånt fall är det omöjligt att lösa eftersom tjejer helt enkelt är biologiskt programmerade att fungera på detta sätt.

Dock brukar inte alfas ha en negativ syn i form av att dom är bittra på tjejer, ogillar dom elle tycker slls tjejer är dåliga. Eftersom dom är söta, snälla, gulliga och sexuella mot dom personligen. Det är oftast hur man själv blir bemött som skapar positiv/negativ syn.
2015-09-13,16:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-13,16:56 av {2} Simme121.)
Inlägg: #14
RE: Hur börja tänka mer positivt on kvinnor?
(2015-09-13,16:23)confused... Skrev: Därför tvärtom i min erfarenhet, dom som är bittrast mot tjejer är ofta dom som har dålig framgång samt att du är ny här så jag antog att du inte är en alfa, en överväldigande majoritet som söker sig hit gör det för dom har problem med tjejer. Dom flesta alfas har fokus på tjejer och inte pua forum.

Jag kan ha fel såklart eftersom jag inte känner dig , var bara en generell antagelse för du är ny plus negativ mot tjejer.

Men beror på vad du menar som negativ syn också. Tjejer är väldigt känslo styrda och lite logiskt styrda, vilket gör dom väldigt primitiva i sina beteenden, vilket även gör att dom kan vara bitchig mot en kille men snäll mot en annan, trots att dom säger och gör exakt samma sak. Dom ligger även runt väldigt mycket som singlar och är otrogna mycket mot chodes.

Detta brukar alfas vara väldigt medvetna om. Är detta vad du menar med negativ syn? För isånt fall är det omöjligt att lösa eftersom tjejer helt enkelt är biologiskt programmerade att fungera på detta sätt.

Dock brukar inte alfas ha en negativ syn i form av att dom är bittra på tjejer, ogillar dom elle tycker slls tjejer är dåliga. Eftersom dom är söta, snälla, gulliga och sexuella mot dom personligen. Det är oftast hur man själv blir bemött som skapar positiv/negativ syn.

Jag är ny för att jag hade en specifik fråga. Ja det är sant generellt sätt att bitter = dålig framgång. Ja det är precis det att dem är känslostyrda som jag menade. Jag är dessutom inte bitter om det i den bemärkelsen att jag gnäller hela tiden om dem, utan har bara en allmän negativ syn i bakhuvet.

Vet inte riktigt var du menar med alfa, om du menar en högljudd oförskämd roidare så är det långt ifrån vad som behövs för att bli positivt bemött (men du kanske inte menade så). Jag är bara en socialt avslappnad/relaxed kille (och inte aggresiv eller överkompenserande alls "alfa" etc ) och ser bra ut och därför jag blivit bra bemött.
2015-09-13,22:00,
Inlägg: #15
RE: Hur börja tänka mer positivt on kvinnor?
Brukar tänka på allt som jag har skapat med den sexuella energin som tjejerna ger mig.
Att de klär upp sig och beter sig på det sätt de gör, resulterar i ett handlande som skapar saker som jag är stolt över. Hela den här jävla pickupcirkusen kom jag igång med för att tjejerna motiverade mig, genom sitt beteende.

Var glad över att tjejernas beteende triggar dig att utvecklas. Vad för större gåva kan man få?
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 2,960 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Bör kvinnor betala mer skatt till pensionen? illdan 8 4,459 2015-01-21,13:03
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Breivik får kärleksbrev från unga kvinnor Ragnarök 11 4,732 2014-12-28,21:56
Senaste inlägg:: AbbeyRoad
  Jag kan inte sluta tänka ChuckNorris 12 6,591 2014-12-15,01:51
Senaste inlägg:: Nicki
  RIKTIGT bra text om kvinnor Evilvalle 28 16,093 2014-11-16,17:31
Senaste inlägg:: WALL-E
  Ross Jeffries 92 vs feminister/kvinnor Evilvalle 6 3,174 2013-12-22,19:59
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor? Entreprenören 38 17,808 2012-10-31,02:58
Senaste inlägg:: zorro69
  Vilka är egenskparna som kvinnor blir ON av? selected 16 6,789 2012-10-23,00:59
Senaste inlägg:: Judas
  Få polare, oskulder, att börja med PU? Lelo 9 2,960 2012-09-28,12:34
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Vad effekten av att ha fler kvinnor på g samtidigt är stor. russel 12 4,035 2012-07-07,14:30
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}