LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
ny rsdvideo - Tyler pratar om "loosa sitt ego"
2012-09-21,23:10, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-09-21,23:19 av {2} tay.)
Inlägg: #1
ny rsdvideo - Tyler pratar om "loosa sitt ego"
[video=youtube;H3OhvYNdvRw]http://www.youtube.com/watch?v=H3OhvYNdvRw&feature=player_embedded#![/video]

06:10 nånstans där, så pratar han om att loosa sitt ego, och att bara approacha hur många tjejer man vill och inte bry sig om vad som händer. Alltså, det här låter som rätt så "hardcore stuff", hehe..

Tylers videos verkar förändras mer och mer för varje gång , intressant förövrigt

EDIT: Tyler verkar bara bli roligare för varje video, ja alltså när han använder den "cartman rösten" Wink
2012-09-21,23:51,
Inlägg: #2
ny rsdvideo - Tyler pratar om "loosa sitt ego"
Vet inte alls vad jag ska tycka om han. Han förändras konstant, när han väl börjar framstå som säker å cool så tar han det för långt och fuckar ur, personligen tycker jag det där cartmanskiten är aslöjligt. Samt är han rätt duktig på att manipulera och använder en hel del NLP i sina "freetours".

Med det sagt så har han uppenbarligen grymt game och jag vet många som fått ut mycket av att lära från honom.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-22,00:57,
Inlägg: #3
ny rsdvideo - Tyler pratar om "loosa sitt ego"
Han går verkligen fram och tillbaka med det hela tycker jag...

Min egen uppfattning om det hela är att man kan lätt få för sig att man kan bli så bra på pickup så man magiskt kan attrahera alla tjejer i hela världen vilket inte är realistiskt pga följande orsaker:

1) alla tjejer är INTE sexuella, vissa är asexuella
2) alla tjejer är INTE hetero/bisexuella, vissa är homosexuella
3) alla tjejer är INTE mänskligt sexuella, vissa blir kåt av damm och andra tanken av sig själva

Därför bör vi killar ALDRIG ta det personligt som om det är fel på oss som personer eller vårt "game" om en tjej dissar oss. Det kan helt enkelt vara så att hon biologiskt inte var menad att bli attraherade till oss, så varför klandra oss själva för det?

Detta är något jag insett på senaste tiden vilket också fått mig att inte sätta samma jävla prestationspress på mig själv att jag måste "vara awesome, ha awesome state, ha perfect social skills osv".

Mindre press och mera kul och lättare att kunna göra bort mig eftersom jag inte känner att jag måste visa denna image som Mr. Perfect Pick-Up Artst Who Never Gets Rejected. =)

Bara mina tankar och spekulationer kring allt tjaffs om ego, state, self-esteem osv...

Btw nya South Park-avsnitt nu på torsdag = EPIC! ^_^
2012-09-22,06:19,
Inlägg: #4
ny rsdvideo - Tyler pratar om "loosa sitt ego"
Satt precis och kolla på denna sj, så kollade jag här så va den postad hah, gillade där han snacka om att öppna så mkt som möjligt o bara köra på, alla kmr ej gilla en osv men att man ska släppa egot, precis de problemet jag har. Men när ja väl skiter i mitt ego och börjar öppna o ha kul under en kväll så går det ALLTID bra typ hookar bra med några set här o där, nr closes mer girls som jagar en efter och det "byggs" på mer och mer desto fler man öppnar osv osv. Tillslut har man massa chicks man kan umgås med /gå ut med vilket leder till ännu mer brudar. Fuck ego!
You dont like it? Go fuck yourself.
2012-09-22,19:18,
Inlägg: #5
ny rsdvideo - Tyler pratar om "loosa sitt ego"
Evilvalle Skrev:Samt är han rätt duktig på att manipulera och använder en hel del NLP i sina "freetours".

Kan du förklara lite närmare kring det där? Några exempel gärna.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tyler Durden är en jävla tönt piraten99 43 14,739 2016-12-12,01:09
Senaste inlägg:: godsgift
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 975 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot
  Symptom av att minska sitt internetberoende/slösurfande! SvaMp_ 11 5,037 2014-06-18,22:41
Senaste inlägg:: SvaMp_
Video Tyler remix OMFG Evilvalle 3 1,874 2013-11-17,19:50
Senaste inlägg:: kinkykong
  Tyler on empathy / Eliott vid godsgift 4 2,798 2013-09-16,19:49
Senaste inlägg:: Lucid_dreamer
  rsd alex pratar om att vara ett "wreck" tay 3 1,841 2013-05-01,18:04
Senaste inlägg:: Madrock
  Riiiiktigt bra video med tyler Evilvalle 3 2,001 2013-04-19,18:08
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Ny Tyler-video - Work yourself into a "Process oriented trance" TonightIsTheNight 0 906 2013-03-21,13:28
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Diskussion ang. "State" och "i sitt eget huvud" Sux 17 5,420 2013-02-28,10:59
Senaste inlägg:: Sux
  Tyler dansar! Evilvalle 9 3,137 2013-01-09,01:44
Senaste inlägg:: WALL-E

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}