LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
ni som varit utomlands mkt, skillnader med PU i Sverige?
2012-09-24,17:24,
Inlägg: #1
ni som varit utomlands mkt, skillnader med PU i Sverige?
tja, en sak jag har tänkt på ett tag. Har inte varit utomlands så mkt ännu men ni som har det, vad har ni märkt för skillnader med PU i Sverige?, typ sociala skillnader när det handlar om pick up och sådant. har googlat lite om detta och vissa säger att "sweden is heaven for naturals, hell for chodes" etc... och sånt.Smile
2012-09-24,17:55,
Inlägg: #2
ni som varit utomlands mkt, skillnader med PU i Sverige?
Antagligen rätt jävla stor skillnad beroende på vart du åker. Tongue
2012-09-24,21:53,
Inlägg: #3
ni som varit utomlands mkt, skillnader med PU i Sverige?
Well, tyckter det är mkt lättare på turistställen utomlands alltså party places, då många tjejer även åker dit för att knulla då det inte finns några band efteråt alltså kan det inte bli stämplade efteråt vilket de behöver oroa sig då det fclosar fel kille hemma då han kan sprida runt ryktet och tjejen kan få stämpel som "hora" vilket de är rädda för. Detta finns knappt utomlands och många tjejer e helt vilda och kör på.

Om du åker te party places skulle jag säga kör bara på tänk ej för mkt på tricks m.m det kan fucka rätt mkt med ditt huvud lol, de flesta e rätt horny ändå.
You dont like it? Go fuck yourself.
2012-09-25,14:06,
Inlägg: #4
ni som varit utomlands mkt, skillnader med PU i Sverige?
Är du en vit man och åker till Thailand är du mPUA
2012-09-25,14:44,
Inlägg: #5
ni som varit utomlands mkt, skillnader med PU i Sverige?
Mössan Skrev:Är du en vit man och åker till Thailand är du mPUA

LOL true

Fysatan första gången jag var i Thailand, brukade gå runt med en ful bandana lindat som ett pannband runt huvudet och linne, blev kallad "SCANDINAVIAN RAMBO" typ överallt, sen ville dom erbjuda gratis "massage" varje dag Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-26,04:02,
Inlägg: #6
ni som varit utomlands mkt, skillnader med PU i Sverige?
Bott i USA ett och ett halvt år. Game=easy. Står ut från alla american dudes. Speciellt områden där det inte är mycket turism (bor i Phoenix AZ nu).
You only live once,
and the way i live,
once is enough.
2012-09-26,14:09,
Inlägg: #7
ni som varit utomlands mkt, skillnader med PU i Sverige?
Oavsett vilket land du är i kan du räkna med att tjejer som är på semester där är otroligt lätta.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-09-26,15:07,
Inlägg: #8
ni som varit utomlands mkt, skillnader med PU i Sverige?
Evilvalle Skrev:LOL true

Fysatan första gången jag var i Thailand, brukade gå runt med en ful bandana lindat som ett pannband runt huvudet och linne, blev kallad "SCANDINAVIAN RAMBO" typ överallt, sen ville dom erbjuda gratis "massage" varje dag Big Grin

Spelar ingen roll vad du gör i det landet som vit man. Du kommer ändå vara störst bäst och vackrast för dom Smile
2012-09-26,19:59,
Inlägg: #9
ni som varit utomlands mkt, skillnader med PU i Sverige?
Ragnarök Skrev:Oavsett vilket land du är i kan du räkna med att tjejer som är på semester där är otroligt lätta.

Agreed. Alla större eller mindre partyresorts behöver man i princip inte köra några taktiker, bara gå på känsla då majoriteten är där för att knulla (som någon i tråden också sa).

Dock är det alltid kul att köra något, det gäller att sticka ut från mängden om man ska få de lite mer vackra töserna. Vart i Magaluf (paradis för annat än alkohol & gott om brudar). Sa rent spontant till en tös på förfesten "Nu ska vi gifta oss" och satte på hon nån grej på fingret. Gick tillochmed ned på knäna, haha. Sen var det game on Smile
2012-11-04,20:40,
Inlägg: #10
ni som varit utomlands mkt, skillnader med PU i Sverige?
Ok, ska läsa mindre teori nu och gamea mer. Alltså, hur daygamear man på ett bra sätt i Sverige? Jag kör helst direkt, funkar det bra i Sverige? Det tror jag eftersom i sweden brukar väl inte killar köra speciellt direkt och därför blir man mer "indifferent"?. Vad jag har märkt är att det verkar finnas mer konstiga normer i sweden, tex att coldapproacha anses "weird" medans när jag var i Köpenhamn så tyckte ingen att det var "weird". Jag har läst lite på rsdnation, och Scandinavien ska tydligen vara ett väldigt enkelt ställe för pick up, är detta sant?
2012-11-04,23:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-04,23:43 av {2} russel.)
Inlägg: #11
ni som varit utomlands mkt, skillnader med PU i Sverige?
tay Skrev:Ok, ska läsa mindre teori nu och gamea mer. Alltså, hur daygamear man på ett bra sätt i Sverige? Jag kör helst direkt, funkar det bra i Sverige? Det tror jag eftersom i sweden brukar väl inte killar köra speciellt direkt och därför blir man mer "indifferent"?. Vad jag har märkt är att det verkar finnas mer konstiga normer i sweden, tex att coldapproacha anses "weird" medans när jag var i Köpenhamn så tyckte ingen att det var "weird". Jag har läst lite på rsdnation, och Scandinavien ska tydligen vara ett väldigt enkelt ställe för pick up, är detta sant?

På klubbarna är brudarna "varma" och är där för att bli uppraggade för att sedan bli knullade.

På så sätt är deras mood, respons m.m såklart annorlunda random på stan vs klubb. Så det får man räkna med men du kan fortfarande sköta det snyggt vare sig det är indirekt eller direkt.

Om du lyckas på ett självsäkert vis säga "Tja Jävlar vad snygg du är, vad heter du?" på "dag" tid, så kommer de säkerligen ( OBS: Har inte så mycket erfarenhet av "daygame" ) bli 2-3 gånger mer nervös/berörd/emotionellt stimulerad(än på klubb), och hon kanske har brottom någonstans, självupptagen etc vilket gör att du får läsa av situationen snyggt och vara flexibel.
Ex att om det är dålig timeing droppa några meningar och sen "ska dra, men vill träffa dig igen, ge nummer/fb..."

En grej du borde testa är att försöka få med de till en plats 2(typ café or something) och börja lära känna varandra direkt. Bättre att försöka ta det vidare och få ett nej än att hålla tillbaka bara för att leva på "Jag fick nummret". Kill the ego.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-11-05,07:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-05,07:28 av {2} tay.)
Inlägg: #12
ni som varit utomlands mkt, skillnader med PU i Sverige?
Tack för ett bra svar russel! Jag har märkt att de snyggare tjejerna är ofta mer "varma" haha. Men ja, vissa blir nervösa - tror inte de är vana vid att killar approachar dem på stan...

Håller på att pusha mig i kino också, så i helgen körde jag kramar för första gången på daygame Smile, på youtube finns det vissa daygameare som kör kyss på kinden osv. Hur fixar man kyss på kinden?, kanske göra det till en lek, eller? Smile
2012-11-05,08:42,
Inlägg: #13
ni som varit utomlands mkt, skillnader med PU i Sverige?
Nja Krångla inte till det,om du vill kyssa de, gå för det, om de vänder bort kinden so what.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-11-05,19:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-05,19:46 av {2} Carl.)
Inlägg: #14
ni som varit utomlands mkt, skillnader med PU i Sverige?
Dutta/peka på kinden och vänd den mot dem så förstår de vad de ska göra. Jag har aldrig testat det med en främling på stan men med tjejer jag träffat förut har det fungerat.
2012-11-05,20:00,
Inlägg: #15
ni som varit utomlands mkt, skillnader med PU i Sverige?
Carl Skrev:Dutta/peka på kinden och vänd den mot dem så förstår de vad de ska göra. Jag har aldrig testat det med en främling på stan men med tjejer jag träffat förut har det fungerat.

Haha det kanske jag ska prova, om jag får tillräckligt med ballz när jag är ute =)


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  RSDMax flyttar till Sverige StayHungry 2 1,404 2016-08-10,15:41
Senaste inlägg:: StayHungry
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,750 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige Whynot 20 7,956 2013-02-15,00:37
Senaste inlägg:: Whynot

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}