LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
2013-01-31,00:17,
Inlägg: #1
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
Intressant perspektiv.

http://www.returnofkings.com/901/the-fin...dish-girls

http://www.returnofkings.com/780/14-thin...dish-girls

Det finns mängder med annat kul också. Jag har ingen aning om hur genuint duktig snubben är, men det är underhållande.
2013-01-31,00:27,
Inlägg: #2
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
Han måste ju varit på söder eller nått, för så som han beskriver det så är det ju en "typical söderbrud". Jävla pack på den sidan av stan asså.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-01-31,00:38,
Inlägg: #3
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
Han var runt i Gbg också åtminstone. Han anser att Sticky Fingers är den fjärde lättaste klubben i världen att få ligga.

Söderbrud=hipster? Ja, det är synd. De är fina, men svåra.
2013-01-31,01:05,
Inlägg: #4
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
laal

Tror jag känner bruden i andra länken.
Life is a game.
2013-01-31,01:25,
Inlägg: #5
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
Skummade mest igenom.

Enda som egentligen drog min uppmärksamhet är att många fjantar runt inom sin bekantskapskrets. Ungefär 5-6 white knights och lika många tjejer. De har möjligtvis legat runt lite inom gänget men tjejerna suktar bara efter att bli ivägsläpade från gänget, snacka lite och springa hem. Mixade set där killarna är töntar har blivit lite av min specialitet.
2013-01-31,02:13,
Inlägg: #6
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
VAD FAN ÄR EN WHITE KNIGHT!?
2013-01-31,07:03,
Inlägg: #7
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
Haha, hans dom om Sverige låter ju inte precis bra. Roligt oxå att han drar alla tjejer över en kam gällande snus, haha.

Jahapp, då äré väl bara å lägga ner "game" för om en skrikig amerikan säger att svenska tjejer är omöjliga, dryga, osv, så äré väl kört för chode-svennebananare som jag? ^^,
2013-01-31,08:25,
Inlägg: #8
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
AplAy Skrev:Haha, hans dom om Sverige låter ju inte precis bra. Roligt oxå att han drar alla tjejer över en kam gällande snus, haha.

Jahapp, då äré väl bara å lägga ner "game" för om en skrikig amerikan säger att svenska tjejer är omöjliga, dryga, osv, så äré väl kört för chode-svennebananare som jag? ^^,

Jag har inte läst materialet än... Men om en amerikan hade svårt att få svenska brudar... ja då är han riktigt sämst... svenskar brudar asdiggar ju amerikanare, bara där får man ju två poäng gratis.
2013-01-31,10:43,
Inlägg: #9
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
Nog finns det några poänger i det han säger, även om han såklart inte kan ha en klockren uppfattning på 4 dar.

Tyckte mycket var bra, men det här var fan spot on:

14. Swedish girls can’t handle reality. They are too sheltered within their gender neutral utopia. Any type of remark that references science or the real nature of men and women will get a negative response. What’s interesting is that I had way better conversations with Ukrainian women, who spoke bad English, than Swedish girls who spoke fluent English. Ukrainian women see the world as it is. They understand sexual economics and human attraction. They weren’t so politically correct that topics were off limits like in Sweden. It’s one of the more open countries in Scandinavia when it comes to free speech but I felt censored. Stick to travel, music, and movies, and you should be straight.
2013-01-31,17:27,
Inlägg: #10
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
Mössan Skrev:VAD FAN ÄR EN WHITE KNIGHT!?

Ser du någon springa i hundrameters tempo genom klubben så är det säkerligen en ryttare som ska cockblocka en annan kille genom att skrika "JÄVLA IDIOT, HON HAR POJKVÄN FÖFAN".

Han är inte pojkvännen och fick senast ligga på Rhodos år 2009. Förlorade oskulden på samma resa.
2013-01-31,21:08,
Inlägg: #11
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
Jayson1 Skrev:Ser du någon springa i hundrameters tempo genom klubben så är det säkerligen en ryttare som ska cockblocka en annan kille genom att skrika "JÄVLA IDIOT, HON HAR POJKVÄN FÖFAN".

Han är inte pojkvännen och fick senast ligga på Rhodos år 2009. Förlorade oskulden på samma resa.

hahahahhaha made my day!
2013-01-31,21:52,
Inlägg: #12
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
Jayson1 Skrev:Ser du någon springa i hundrameters tempo genom klubben så är det säkerligen en ryttare som ska cockblocka en annan kille genom att skrika "JÄVLA IDIOT, HON HAR POJKVÄN FÖFAN".

Han är inte pojkvännen och fick senast ligga på Rhodos år 2009. Förlorade oskulden på samma resa.

Hahahah, ok. Tack för förtydligandet..
2013-02-05,21:19,
Inlägg: #13
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
Jag gillar hur han kommer med banbrytande fakta: ju hetare tjejen är, desto större är chansen att hon har en pojkvän. Really?
Sen verkar han ha kommit på att det är viktigt att isolera också...
Lol! Jag gillar särskilt att han skriver att svenska brudar inte tål verkligheten, när det de inte tål är HANS verklighet.
Antingen har han dåligt game eller är han dålig på att kalibrera, förmodligen båda.

Vet inte vem han är, men jag skulle iaf vara varsam med tippsen han delar ut.
2013-02-07,02:41,
Inlägg: #14
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
Alla vill alltid ge tips till alla. Det ger state...

de e df du har noobs som fortfarande e oskulder som bossar runt folk o ger tips till höger o vänster. oftast me en text stort som ett A4..
Ju bättre snubben e på game, desto kortare svar ger han oftast har ja märkt
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-02-07,15:06,
Inlägg: #15
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
Whynot Skrev:Han var runt i Gbg också åtminstone. Han anser att Sticky Fingers är den fjärde lättaste klubben i världen att få ligga.

Hahahaha I can vouch for that, har dock ingen aning om hur man skulle kvantifiera det

För övrigt håller jag med Devil och tycker efter en skumläsning att det verkar vara ganska mycket blind leading the blind. Givetvis kan man ligga (nästan) vart man än går utan att crack massive groups eller whatever han skriver, som vanligt beror det mesta på dig som person.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-02-07,15:12,
Inlägg: #16
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
Jayson1 Skrev:Skummade mest igenom.

Enda som egentligen drog min uppmärksamhet är att många fjantar runt inom sin bekantskapskrets. Ungefär 5-6 white knights och lika många tjejer. De har möjligtvis legat runt lite inom gänget men tjejerna suktar bara efter att bli ivägsläpade från gänget, snacka lite och springa hem. Mixade set där killarna är töntar har blivit lite av min specialitet.

Hahah älskar beskrivningen.

Hatar såna där bögar som lägger sig i saker dom inte har o göra med. Gah.
2013-02-13,10:28,
Inlägg: #17
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
[Image: do-gooder.jpg]
2013-02-13,15:51,
Inlägg: #18
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
Väldigt kass artikel som definitivt avslöjar mer om dess författare än dess påtänkta ämne.

On the plus side så slipper jag en våg av idiotiska jänkare.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-02-13,17:03,
Inlägg: #19
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
golvmopp Skrev:Väldigt kass artikel som definitivt avslöjar mer om dess författare än dess påtänkta ämne.

On the plus side så slipper jag en våg av idiotiska jänkare.

haha true that!
2013-02-14,13:13,
Inlägg: #20
Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige
@ devil

Kom att tänka på en sak här. Vad är orsak och verkan här?

Är det så att: Folk som inte får ligga försöker få bekräftelsen och state från att förlänga sin e-peniz istället?
eller kanske: Folk som värderar sin e-peniz och okända människors bekräftelse på internet är sällan attraktiva och får därför inte ligga?

Är det så att båda stämmer och vi har en ond cirkel kanske?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Svenska PU-scenen död!?? Styx 8 2,322 2018-05-09,17:43
Senaste inlägg:: heiayo
  Brudar som flackar med blicken? sjoggaa 8 5,279 2016-09-04,15:58
Senaste inlägg:: bcude
  RSDMax flyttar till Sverige StayHungry 2 1,366 2016-08-10,15:41
Senaste inlägg:: StayHungry
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,711 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor tvbordet 7 3,571 2016-06-09,23:43
Senaste inlägg:: Willson
  Return of kings meetup fisk 8 3,416 2016-02-09,23:03
Senaste inlägg:: Danger
  Ragga på brudar på jobbet swagger 2 1,386 2015-12-20,12:43
Senaste inlägg:: vladimir87
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,391 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101
  Hur träffade ni alla brudar Powerwolf 1 1,385 2015-03-06,07:20
Senaste inlägg:: Nalirot
  Return of kings Dowgeni 6 2,057 2014-03-10,01:31
Senaste inlägg:: Dowgeni

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}