LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Crazy agressiva tjejer?
2012-09-30,13:22,
Inlägg: #1
Crazy agressiva tjejer?
Hur fan hanterar man tjejer som tappar det fullständigt och går över gränsen rejält, exempelvis går därifrån genom att gå in i er hårt, sparka på smalbenet, bitchslapar, slänger en drink över er etc? Och nu menar jag mer specifikt där det verkligen inte var förtjänt att få något sånt skit på sig.

Har ni varit med om något liknande så dela gärna med er och berätta vad ni gjorde då.
2012-09-30,14:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-09-30,21:54 av {2} russel.)
Inlägg: #2
Crazy agressiva tjejer?
haha kommer ihåg på en fest då det var en brud som jag dryga emot som drog en höger i ansiktet på mig, den kom från ingenstans, jag blir lite chockad "wtf?" och hon följer upp med EN till. Då börja ja langa jag ngn form av lätt tryckspark, för att sedan brotta ner, slänga runt och, leka med henne. Hon var stark alltså, riktigt vilddjur, extremt mkt energi, hon börja rivas och klösa lite överallt.

Jag sa till henne ba vad fan håller du på med jävla freak, du behöver tyglas. (kom inte ihåg mer). Hon lugnade sig sedan och bad om ursäkt. Hon sa att hon gillar att slå killar för de kan inte slå tillbaka.

I efterhand så vare rätt underhållande brottningsmatch Smile, men man blir chockad över vilka attacker och hur psycho en brud kan få/bli.

Det hade varit rätt nice att få en chans att dominera henne i sängen senare, och det hängde i luften men blev aldrig av.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-09-30,14:08,
Inlägg: #3
Crazy agressiva tjejer?
Varit med om att en tjej helt oprovocerat kastat en drink över mig - eller ja, anledningen var för att hon upprepade ggr frågade: "Är det evilvalle?? är det evilvalle???" upp i mitt tryne när hon var packad, en tjej jag hade snackat med förut men inte orkade med, svarade med "vem fan är du?!", till vilket hon sulade drink över mig. Gick lugnt å köpte en öl, letade upp henne å hällde skiten över särringa!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-30,16:15,
Inlägg: #4
Crazy agressiva tjejer?
russel Skrev:Jag sa till henne ba vad fan håller du på med jävla freak, du behöver tyglas. (kom inte ihåg mer). Hon lugnade sig sedan och bad om ursäkt. Hon sa att hon gillar att slå killar för de kan inte slå tillbaka.

Du borde sagt "Bitch please" och smällt till henne... ne men fyfan. Psycho brud.
2012-09-30,18:45,
Inlägg: #5
Crazy agressiva tjejer?
WALL-E Skrev:Du borde sagt "Bitch please" och smällt till henne... ne men fyfan. Psycho brud.

Testat börja tjafsa med en tjej på krogen? Låtsasbråkade med en tjej och bonkade henne på huvudet med en ballong (måste gjort jätteont). Fem White Knights på sig dirr.

"All limitations are self imposed"

2012-09-30,19:02,
Inlägg: #6
Crazy agressiva tjejer?
Hah, känns som jag ofta hamnar på såna här jävla brudar nu för tiden vet ej varför, kanske har jävligt kaxig attityd och de vill testa mig. Dock e jag nästan säker på att inte många tjejer vågar röra ens ansikte om det ser en som en RIKTIG jävla badass som kan slå skiten ur henne, tänk er vissa killar tatuerade ser helt psyco ut elr bara har den där auran elr vad man ska säga att, slår du mig kmr du ångra dig grovt.

Jag ser väl snäll ut med har en jävla attityd mot brudar haha senaste tiden har det urartat lite grann.

Någon jävla brud på ett dansgolv börja komma emot mig hon va rätt stor, strypa mig putta så mig, jag gjorde de tbx osv vi börja typ halvslåss, tycker inte om såna manliga brudar riktigt det är rätt avtändande IMO.

Sen va det någon brud som slog mig i ansiktet alltså med knyten näve rätt hårt hahah, fick en jävla chock och av ren reflex vad jag nära o slå henne tbx med en knyten näve men häjdade mig i sista sekund (tur att man va nykter här o har grym kontroll lol) Tillslut fick jag henne o va skit ledsen och börja hunda efter mig då jag blev rätt unreactiv mot de henne efter ett tag, visade att jag blev sjukt sur och skrämde henne så hon börja be om förlåtelse sen åkte attraktionen upp i taket efter det då jag styrt att riktigt bra.

Har negga ett antal brudar och tror det va i helgen där kom en liten örfil då jag neggade för mkt, slutade med att jag befrienda mig med bruden och hon börja klänga efteråt med.

Fun stuff när det går bra, dock tycker jag det e sjukt oacceptabelt med örfilar, en gång slog en tjej mig på toan då vi skulle ha sex, slog tbx hårt som fan(va full) och vi börja ge varandra rätt hårda örfilar hahaha.
You dont like it? Go fuck yourself.
2012-09-30,19:02,
Inlägg: #7
Crazy agressiva tjejer?
Carnivore Skrev:Testat börja tjafsa med en tjej på krogen? Låtsasbråkade med en tjej och bonkade henne på huvudet med en ballong (måste gjort jätteont). Fem White Knights på sig dirr.

Haha, en gång började jag bråka med en flicka, snart nog hade jag 3-4 white knights på mig som ville slåss, tur nog kände jag klubbägaren vilket resulterade i att white knights + flicka blev utslängd. Tjejen var helt rasande, stod med mordblick utanför klubben och kollade in på mig genom ett fönster sen haha!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-30,19:16,
Inlägg: #8
Crazy agressiva tjejer?
Evilvalle Skrev:stod med mordblick utanför klubben och kollade in på mig genom ett fönster sen haha!

Fyfan sånt där är riktigt creepy.
Men satan vilken Victory! Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-09-30,19:34,
Inlägg: #9
Crazy agressiva tjejer?
Så hur fan hanterar man skiten? Ignore eller ge tillbaka?
2012-09-30,19:46,
Inlägg: #10
Crazy agressiva tjejer?
Fan det värsta jag har varit med om var när jag tog en brud på brösten typ "vad har du för kupa?" och sen kände efter. Så gick hon runt och sa det till alla i min klass, att jag var en pervers snuskhummer som tog henne på brösten, hon ignorerade mig, och slog till mig när jag kom för nära... Löste det hela genom att bara säga förlåt. Rätt avtändande IMO när en tjej beter sig så.
2012-09-30,21:54,
Inlägg: #11
Crazy agressiva tjejer?
Jag slår tillbaka, bara för att hon e brud så kan hon fan inte bete sig hur som helst.
find it, fuck it, forget it.
2012-10-01,22:52,
Inlägg: #12
Crazy agressiva tjejer?
Normalt sett händer sådana situationer mig sällan. Det är klart, känner man för att jävlas lite extra (vilket jag förvisso gör), så får man ju räkna med att skit händer.

Kommer ihåg en gång då jag snackade med en brud på randomklubbställe och hon börjar ta mig på kuken. Jag, som inte var sugen, tar bort hennes hand, vänligt men bestämt några gånger. Efter tredje gången säger jag lugnt, "nu skärper du dig". Stackarn hade säkert aldrig blivit rejectad någonsin. Brudar som måste tillrättahålla sin självbild över allt annat har en förmåga att bli batshit-crazy. Efter en utkastad drink i ansiktet och diverse glåpord sade jag "kom med här, jag vill visa en grej" och tog hennes handled precis som att inget precis hade hänt. Vakten tyckte det var hilarious, jag tyckte det var hilarious. Hon var inte lika glad.

Det lustiga är att detta är en av få gånger som jag faktiskt inte gjorde särskilt mycket för att provocera Tongue

Annars så är det väldigt enkelt. Jag är större. Jag är starkare. Oftast behöver jag inte göra annat än att hålla fast hennes hand, eller typ sätta en hand på huvudet och hålla bruden på armlängds avstånd. Angående WK's så finns det en magisk line: "hon har fått lite för mycket att dricka ikväll".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,399 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,566 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,107 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,050 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 3,037 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,716 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,048 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,374 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,460 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101
  Trakasseringar mot tjejer i Norge krokodilen 1 1,432 2014-08-16,22:32
Senaste inlägg:: SvaMp_

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}