LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
2012-10-09,15:17,
Inlägg: #21
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
Carnivore Skrev:Vad menar du med att du är snäll? Folk som säger att de är snälla har generellt (enligt min uppfattning) egentligen svårt att sätta gränser och säga ifrån, och bli arg och agera när någon gör något mot dem de inte vill eller tycker om.

Btw har du läst boken "No More Mr Nice Guy"?

Det stämmer bra..jag är som min pappa sa: en sån som vill göra alla till lags..för han är tyärr likadan själv...

NEj har jag inte, därför frågar jag efter litteratur med Big Grin
" Get rich or die trying"
Curtis "50Cent" Jackson
2012-10-09,15:35,
Inlägg: #22
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
"Göra alla till lags" ja... Den har man fått höra Big Grin

Rekommenderar boken, går rätt snabbt att läsa Smile Handlar bland annat om just det där att vilja vara folk till lags och att hoppas att man ska få tillbaka något för det.

"All limitations are self imposed"

2012-10-09,16:50,
Inlägg: #23
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
Vet ej vad andra har sagt men boken No More Mr. Nice Guy av Robert Glover är det du söker. Å säg inte bara ja. Läs den. Den har förändrat många människors liv.

Citat:vad jag lärt mig är om att om man ska negga, så ska der gälla saker en person kan ändra ( typ kläder, skor, smink till en viss del, manykir osv)

Ut och umgås med människor så kommer du lära dig hur man "neggar" och retas på ett bra sätt. Samt testa dig fram.
2012-10-09,20:19,
Inlägg: #24
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
ok fan jag har en del att utgå från nu...kortfattat så ska jag:
-Lära mig säga nej
-lära mig negga
-läsa boken för o bli av med mitt beteende

Ska beställa böcker och ska beställa den med...nåt annat jag borde läsa?
" Get rich or die trying"
Curtis "50Cent" Jackson
2012-10-09,20:32,
Inlägg: #25
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
spara pengar och ladda ner dom
2012-10-09,23:34,
Inlägg: #26
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
_Amigo_ Skrev:ok fan jag har en del att utgå från nu...kortfattat så ska jag:
-Lära mig säga nej
-lära mig negga
-läsa boken för o bli av med mitt beteende

Ska beställa böcker och ska beställa den med...nåt annat jag borde läsa?

Läs inte så mycket, ut i verkligheten och fokusera på dina mål.
2012-10-10,03:36,
Inlägg: #27
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
Felet ligger i inställningen. Det finns INGEN magic switch! Bara det att du hade X antal öppnade set, X antal lyckade set, X antal nr cloe osv som stats (ser att du tagit bort det), säger rätt mkt om din syn på det hela. Fuck numbers. Fuck teori, visst teori hjälper, men det är mest mental masturbation.

Har aldrig köpt en drink till en brud i hela mitt liv, då är jag långt ifrån en douchebag...


Angående hur du ska bete dig, om någon dissar dig/ eller något i det hållet, lär dig hur du ska hantera det. Att total ignorera är i de flesta fallen helt oseriöst överlägset och du går ut som "vinnaren" oavsett vad h*n säger/gör, folk blir galna av att inte bli hörda. Trött som fan nu, men kort o gott, handlar om att du bara måste pusha pusha pusha dig sj, finns inga shortcuts! Försök analysera VAD du gjorde fel osv, skriv ner det på papper sen kollar du konkret vad du ser borde försvinna med mera.
Se ALLA sociala sammanhang som träning på att du blir en riktig alpha

GL
2012-10-10,03:39,
Inlägg: #28
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
_Amigo_ Skrev:vad jag lärt mig är om att om man ska negga, så ska der gälla saker en person kan ändra ( typ kläder, skor, smink till en viss del, manykir osv)

Alltså lägg inte så jävla stor vikt vid att "negga", kmr bara resultera i att bruden tror du e dum i huvet som attakerar henne out of nowhere, att negga ska göras med caution. Som sagt, ignorera är en tpy av "negg", byta samtalsämne abrupt osv, gör inte massa personangrepp bara..
2012-10-10,10:41,
Inlägg: #29
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
_Amigo_ Skrev:Ok jag är ju snäll, det är ju mitt sanna jag, så jag borde ist. lära mig vem jag ska vara snäll mot? att inte låta brudarna uttnyttja mig eller för den delen andra?
Alltså ja jag kommer säkert inte att ha svårt att säga det, beror delvis på HUR jag säger det...

Det är inget fel med att vara snäll, problemet är snarare varför du är det. Du är snäll (eller "snäll" skulle jag säga) därför att det ger dig en ursäkt för att vara chode. Du är "snäll" för att du tror att det är det enda sättet att få folk att tycka om dig. Du är "snäll" för att du tror att du ska få fitta om du är det.

Alla människor kommer till bordet med nånting som de tror kommer ge dem fördel i förhandlingen. Vissa kör med humor, andra med pengar. Tjejer kör oftast med skönhet medan vissa tar upp en spexig kortlek och börjar trixa. Du kommer med din "snällhet" därför att du tror att ingen kommer gilla dig annars. Sluta var en chode och inse att du måste ha någonting annat för att lämna bordet som en vinnare. Du måste inse vad du vill ha ut av livet och lär dig skita i alla andra.
2012-10-22,20:51,
Inlägg: #30
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
russel Skrev:yes håller med mr.wall. Just " I don't give a fuck" köret har lyft mig totalt. Nu säger jag grejer oavsett hur provocerande/politisk inkorrekt de är etc, samma sak med betéende. Och då är det nästan garanti på att få bort "för snäll" stämpeln. Sen beroende på hur långt man går så kan man bli värsta skitstöveln också.

Hej! Var kan jag läsa " I don't give a fuck" ? Jag behöver också få tillbaka bollarna.
2012-10-22,20:56,
Inlägg: #31
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
sphinx Skrev:Hej! Var kan jag läsa " I don't give a fuck" ? Jag behöver också få tillbaka bollarna.

piratbukten
find it, fuck it, forget it.
2012-10-22,21:04,
Inlägg: #32
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
TobiasK Skrev:piratbukten


Kan du hjälpa mig med en länk? Tack Smile
2012-10-22,21:07,
Inlägg: #33
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
sphinx Skrev:Kan du hjälpa mig med en länk? Tack Smile

Du får söka själv.
find it, fuck it, forget it.
2012-10-22,21:11,
Inlägg: #34
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
TobiasK Skrev:Du får söka själv.

Heter den exakt " I DONT GIVE A FUCK" ? I såfall fanns den inte där.
2012-10-22,21:14,
Inlägg: #35
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
sphinx Skrev:Heter den exakt " I DONT GIVE A FUCK" ? I såfall fanns den inte där.

I dont give a fuck, the ultimate goal
find it, fuck it, forget it.
2012-10-22,21:21,
Inlägg: #36
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
tycker inte den va nåt vidare
2012-10-22,21:26,
Inlägg: #37
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
WALL-E Skrev:tycker inte den va nåt vidare

Varför inte?
2012-10-22,21:40,
Inlägg: #38
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
sphinx Skrev:Varför inte?

60-ish sidor som säger "Don't give a fuck", inte mycket mer än så.
2012-10-22,22:03,
Inlägg: #39
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
WALL-E Skrev:60-ish sidor som säger "Don't give a fuck", inte mycket mer än så.

Ok, kanske räcker med den devisen då.
2012-10-22,23:41,
Inlägg: #40
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
sök på piratbutiken "Stop giving a fuck" sen finns den där, lovar dig!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}