LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
vi ska träffas @my place! vad ska man göra?
2012-10-10,21:56,
Inlägg: #1
vi ska träffas @my place! vad ska man göra?
OHYEAH! äntligen lärt mig att snacka rätt via sms som ha lett till att en tjej ska komma över till mig Big Grin

men vad ska vi göra ? :O ( som kan eskalera till sexy time Big Grin )

är en student och bor i gemensam lägenhet så mitt rum består av säng och skrivbord + dator.

så jag har ingen bläckfisk att vattna direkt :/

vad kan vara underhållande ?

vad gör ni när en tjej kommer över för fösta gången ?


/A
2012-10-10,22:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-10-10,22:54 av {2} russel.)
Inlägg: #2
vi ska träffas @my place! vad ska man göra?
en säng, dator och skribord hahah ok.

1. Garva lite åt sköna klipp/bilder kanske.
2. Klädpoker
3. MASSAGE
4. Kröka

Överlag låter det som att det inte finns så mkt alternativ, så se till att vara bekväm exempelvis med att kanske bara ligga och snacka brevid varandra i sängen or whatever, så blir hon det också.

Förövrigt låter det som att det är en rätt klar brud att ligga med eller?

Jag skulle eskalera och gå för k-close relativt snabbt, men det är jag det.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-10,23:05,
Inlägg: #3
vi ska träffas @my place! vad ska man göra?
Perfekt med enbart en säng o inget bord. Kolla på roliga klipp e najs, film med i detta läget. Eller kröka som russel säger =)
find it, fuck it, forget it.
2012-10-10,23:20,
Inlägg: #4
vi ska träffas @my place! vad ska man göra?
träffen är imorgon (torsdag )
jag vet inte ifall det är en "booty call " men hon är väldigt sugen på att träffas.
att kolla på roliga klipp eller bilder hade jag inte tänkt på. måste skaffa kortlek för klädpoker Tongue. hur eskalerar man till massage ?
jag vill ju helst eskalera till k-close så jag kan vissa vad mitt intresse är ifrån början.
ska nog även köpa mig ett par högtalare så man kan dansa roliga danser eller ha musik på OM jag lyckas f-close:A så inte mina roomies hör haha Big Grin

/A
2012-10-10,23:23,
Inlägg: #5
vi ska träffas @my place! vad ska man göra?
kröka är nog svårt då jag har skola dagen efter Tongue. film känns lite för ÖHH SKA VI KOLLA PÅ FILM HÖHÖHÖ... men annars så är det väll bara klicka upp en film och kolla ?
2012-10-10,23:24,
Inlägg: #6
vi ska träffas @my place! vad ska man göra?
Mr a Skrev:träffen är imorgon (torsdag )
jag vet inte ifall det är en "booty call " men hon är väldigt sugen på att träffas.
att kolla på roliga klipp eller bilder hade jag inte tänkt på. måste skaffa kortlek för klädpoker Tongue. hur eskalerar man till massage ?
jag vill ju helst eskalera till k-close så jag kan vissa vad mitt intresse är ifrån början.
ska nog även köpa mig ett par högtalare så man kan dansa roliga danser eller ha musik på OM jag lyckas f-close:A så inte mina roomies hör haha Big Grin

/A

Du kommer få knulla om du inte fuckar upp det. Räcker med o styra ngt till en början, filmtittande, matlagning osv. Ni kommer med all sannolikhet sluta halvvägs om du inte är feg för o eskalera.
find it, fuck it, forget it.
2012-10-10,23:30,
Inlägg: #7
vi ska träffas @my place! vad ska man göra?
juste har en till fråga. har ju inte snackat med henne sen igår då jag sa att hon kunde komma över på torsdag, hur ska jag göra på torsdag alltså ta upp kontakten så hon kommer över och inte är för needy ( då hon vara vet vilken stadsdel jag bor i )
2012-10-10,23:31,
Inlägg: #8
vi ska träffas @my place! vad ska man göra?
TobiasK Skrev:Du kommer få knulla om du inte fuckar upp det. Räcker med o styra ngt till en början, filmtittande, matlagning osv. Ni kommer med all sannolikhet sluta halvvägs om du inte är feg för o eskalera.

kan man hoppa över matlagningen ? för vi har inget matbord hahaha Tongue tre lata killar i en lägenhet vad ska man säga.
2012-10-10,23:54,
Inlägg: #9
vi ska träffas @my place! vad ska man göra?
Mr a Skrev:juste har en till fråga. har ju inte snackat med henne sen igår då jag sa att hon kunde komma över på torsdag, hur ska jag göra på torsdag alltså ta upp kontakten så hon kommer över och inte är för needy ( då hon vara vet vilken stadsdel jag bor i )

Ring/sms " Tja, jag är hemma runt "tid" då äre bara att komma"
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-11,00:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-10-11,00:14 av {2} russel.)
Inlägg: #10
vi ska träffas @my place! vad ska man göra?
Mr a Skrev:kan man hoppa över matlagningen ? för vi har inget matbord hahaha Tongue tre lata killar i en lägenhet vad ska man säga.

Matlagning var bara ett exempel.

Grejen är bara att på påbörja något, som exempelvis filmtittande, matlagning och därefter våga eskalera så är det rätt stor chans att det går vägen.
Hon kommer över och är sugen.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-11,00:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-10-11,00:16 av {2} russel.)
Inlägg: #11
vi ska träffas @my place! vad ska man göra?
Mr a Skrev:träffen är imorgon (torsdag )
hur eskalerar man till massage ?
jag vill ju helst eskalera till k-close så jag kan vissa vad mitt intresse är ifrån början.
ska nog även köpa mig ett par högtalare så man kan dansa roliga danser eller ha musik på OM jag lyckas f-close:A så inte mina roomies hör haha Big Grin

/A

1. Torska en vadslagning, och om du vinner och hon masserar dig säg att hon rätt värdelös( skämtsam ton) och massera henne ist efter ett tag.
Eller kläm lite på hennes på nacke och säg "jävlar vad spänd du är, kom hit!"

2. Ja förfan SOLKLART att du ska gå för det, testa förfan, vänder hon bort kinden så låtsas som ingeting har hänt och try again senare. Visa att du vill ha pussssyyyyy yooooo.

3. Musik är ruggigt bra, hjälper till med bra stämning, bra mood.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-21,09:20,
Inlägg: #12
vi ska träffas @my place! vad ska man göra?
Hur gick det?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Från att aldrig göra ngt till att göra för mycket! [ONE] one 1 1,854 2013-08-12,16:15
Senaste inlägg:: one
  Att göra eller inte göra... Count 5 1,909 2012-05-24,10:53
Senaste inlägg:: alpha dawg
  Hur ska jag göra i denna situation? johnny451 3 1,461 2012-04-16,11:11
Senaste inlägg:: Alfie
  Vad borde jag göra näst? Bubblan 17 5,732 2012-04-15,23:41
Senaste inlägg:: Dhace
  competition. Vad göra? johnny451 6 2,117 2012-04-03,21:40
Senaste inlägg:: russel
  Vad göra? neandertalaren 4 1,686 2012-02-25,18:01
Senaste inlägg:: neandertalaren

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}