LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejers fejs
2012-02-19,20:46,
Inlägg: #1
Tjejers fejs
Alltså.. undrar ibland om det bara är jag som är cp, men ibland när tjejen ligger under en, sitter på en, iaf så man ser hennes fejs å man ser att hon njuter som faaen, så tycker jag ofta att "SHIT va snygg hon är".. alltså antingen är det ju hjärnans belöningscentrum som går på högvarv eftersom man håller på leverera ett stycke kolli mini-carras eller så är det ett rent objektivt attraktivt ansiktsutrryckt. Liksom, snygga brudar blir ännu jävla snyggare men även tjejer som är runt avarage i ansiktet kan bli jävligt snygga mitt uppe i akten då man ser att dom är kåta och njuter, å sen efter efteråt kollar man på avarage-fejs och tänker bara "hmm hur fan hände det där?"

Well, vad tror ni? Hjärnan som spelar ett spratt eller skulle man tyckt det även om det inte vore för det faktumet att man själv knullade för stunden?
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-21,20:57,
Inlägg: #2
Tjejers fejs
Skulle gissa på att det mest är om man knullar henne i stunden, alternativt är väldigt upphetsad och påväg att göra det.
Tror nog att det kan ha och göra med reptilhjärnan och gamla spår av hur det en gång va.
Vi blir ju attraherade av kvinnor för att vi ska föra generationen vidare och människorasen ska överleva.
Det är väl då lättare att komma om man är med en attraktiv kvinna och därmed när du är upphetsad och ligger med henne så är vi väl
programmerade så att vi helt enkelt ska komma lättare när vi ser henne njuta.

Är ju även så att när hon njuter riktigt mycket, så är hon troligtvis påväg att komma, och och du kommer i henne och hon kommer så är det ju troligare att hon blir gravid.

Sen kan det ju även vara lite för att du ser hur mycket du får henne att njuta och det ger någon speciell connection Smile
Kemiska reaktioner går ju igång i kroppen i alla fall, under sexakten.
SSSC - Represent~ Prince
2012-02-21,21:33,
Inlägg: #3
Tjejers fejs
en tjej som ser kåt ut ser bättre ut än en som är uttråkad och vill ifrån situationen.

Sen tror jag man hamnar i en viss mental zon när sex nalkas. Hänt att jag legat på soffan med en tjej där vi smekt varandra och kollat på matprogram. Helt plötsligt blev uttal som kastruller - "kukar" och salt blev "sag" när tjejen började handjobba.. fast det är en annan poäng kanske Smile
2012-02-21,21:50,
Inlägg: #4
Tjejers fejs
Jag blundar under hela akten, sex är jätteäckligt!

"ett stycke mini-carras" haha!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Fråga angående tjejers stön mewtoo 17 11,088 2015-01-10,16:49
Senaste inlägg:: Bollee
  Tjejers relationsinställning efter sex Pector 8 3,470 2012-05-10,21:51
Senaste inlägg:: Pector

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}