LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Operation: Kropp Bygga
2012-11-08,23:27,
Inlägg: #21
Operation: Kropp Bygga
Kan säga så här, har minskat 20kg sen jag tog tag i och började träna för att gå ner i vikt. Jag körde ENDAST på kcal in och kcal ut, man får ju självklart se skillnad på kcal och kcal.. funkar inte att äta godis/cola/chips osv... Funka hur bra som helst..

Körde ingen diet alls, bara käkade varierat, dock är större delen av min kost kött och grönsaker... men jag käkar fan en pizza då och då utan att ha dåligt samvete!
2012-11-08,23:37,
Inlägg: #22
Operation: Kropp Bygga
trollface Skrev:Kan säga så här, har minskat 20kg sen jag tog tag i och började träna för att gå ner i vikt. Jag körde ENDAST på kcal in och kcal ut, man får ju självklart se skillnad på kcal och kcal.. funkar inte att äta godis/cola/chips osv... Funka hur bra som helst..

Körde ingen diet alls, bara käkade varierat, dock är större delen av min kost kött och grönsaker... men jag käkar fan en pizza då och då utan att ha dåligt samvete!

Du har fel. Just i viktnedgång så spelar de ingen roll vare sig de är 1500kcal donken lr sallad som ex. FÖrutom för ditt välmående. O jo, man kan gå ner i vikt o äta godis, dricka cola osv varje dag. Om man gör utrymme för det i sina "kcalkalkyl"
find it, fuck it, forget it.
2012-11-08,23:41,
Inlägg: #23
Operation: Kropp Bygga
JAG HATAR HELA VÄRLDEN VAD ERE FÖR FEL PÅ FOLK ALLT HANDLAR OM KCAL IN VS KCAL UT NÖT IN DET I ERAN SKALLE, ALLA JÄVLA GI METODER OCH LHCF OCH ABCD HOMOGAY DIETER KAN DRA ÅT HELVETE
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-11-09,02:04,
Inlägg: #24
Operation: Kropp Bygga
russel Skrev:men under LCHF så kan man äta när man är hungrig och tills man är lagom mätt. Man behöver alltså inte räkna kalorier eller väga maten. Är det bara crap eller? Smile

Edit: Kanske bara är muskler man tappar >>> viktnedgång. Dvs inge fettviktnedgång?

Kcalunderskott är fan a och o för att gå ned i vikt och få bort fett...

LCHF och sånt, fuck that börja med att dricka aminosyror, sen kaseinprotein, vänta ett antal timmar och upprepa proceduren. Detta med lite vitamintabletter och några andra viktiga tillskott för att få näring kommer ge dig en kcalnivå på cirka 700-800 och du tappar inte så mycket muskler då du i princip bara får i dig protein. Sen hur jävla gott, mättande, roligt och allt sånt det är att ha denna stil, jadu, det är en annan femma Wink
2012-11-09,08:46,
Inlägg: #25
Operation: Kropp Bygga
outkast: hoppas du skojar... menar du verkligen att han ska dieta på 800kcal och bara ta amonosyror och kasein?
2012-11-09,19:10,
Inlägg: #26
Operation: Kropp Bygga
TobiasK Skrev:Du har fel. Just i viktnedgång så spelar de ingen roll vare sig de är 1500kcal donken lr sallad som ex. FÖrutom för ditt välmående. O jo, man kan gå ner i vikt o äta godis, dricka cola osv varje dag. Om man gör utrymme för det i sina "kcalkalkyl"

Fel och fel, så länge du har kcal underskott går du ner i vikt ja... men vid viktminskning vill väl sällan folk tappa muskler därav bör man ju käka mestadels protein även om kroppen bara tar upp x antal protein per kilo så skadar det inte att ligga på proteinöverskott..

Så att gå ner i vikt på att äta skräp, är inget jag skulle vilja testa iaf även om det går.. Får inte kroppen något protein, då använder kroppen energin från musklerna innan fettet.
2012-11-09,19:49,
Inlägg: #27
Operation: Kropp Bygga
Toledo Skrev:Du kan inte säga att det Tobias säger är fel, för du säger ju själv att han har rätt?

Ja, det är inte rekommenderat att gå ner i vikt ifall du inte äter protein och styrketränar, för då förlorar du som sagt mycket muskelmassa.

Nu snackar du om vad folk vill, inte fakta om hur det fungerar.

Funkar det, YES.. Är det något att rekommendera, nej... eller folk får väl göra vad fan dem vill..
2012-11-09,23:30,
Inlägg: #28
Operation: Kropp Bygga
trollface Skrev:Fel och fel, så länge du har kcal underskott går du ner i vikt ja... men vid viktminskning vill väl sällan folk tappa muskler därav bör man ju käka mestadels protein även om kroppen bara tar upp x antal protein per kilo så skadar det inte att ligga på proteinöverskott..

Så att gå ner i vikt på att äta skräp, är inget jag skulle vilja testa iaf även om det går.. Får inte kroppen något protein, då använder kroppen energin från musklerna innan fettet.

I rest my case.
find it, fuck it, forget it.
2012-11-10,01:33,
Inlägg: #29
Operation: Kropp Bygga
TobiasK Skrev:I rest my case.

i bet you do
2012-11-10,03:13,
Inlägg: #30
Operation: Kropp Bygga
Simpelt och fungerar för mig; tränar varje dag, konsumerar runt 1900 kcal (som jag räknar ut med min mobil-app) om dagen förutom på min fettodag en gång i veckan. Jag äter vanlig fucking mat och skippar allt med socker i. Fungerar utmärkt, har tappat 1,5kg på två veckor. Tränar jogging och military fitness.

183 cm
78 kg


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Mer energi in än ut för att bygga muskler. illdan 18 9,506 2013-12-20,13:26
Senaste inlägg:: Player
  bygga muskler, bulka? tay 29 11,962 2012-12-21,14:32
Senaste inlägg:: Stridskuken
  fan, jeffy har ju fått en rätt najs kropp nu!! TobiasK 6 2,940 2012-10-14,16:46
Senaste inlägg:: Bubblan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}