LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tankar som fuckar upp
2012-11-06,09:46,
Inlägg: #1
Tankar som fuckar upp
Yo dudes!

Känner en sak jag vill ändra mig inom eller snarare att jag måste lol, så fort jag hookar med en brud på något sätt. Kan vara kiss close, # close eller bara känner en skön vibe mellan oss, så ploppar massa tankar upp i huvudet hur jag ska föra vidare skiten.
Jag liksom spelar upp ett bildspel i huvudet hur allt ska gå till med den här bruden, liksom spelar upp senariot.. Detta leder till att jag inte får AA men något liknande när väl situationen kommer upp irl. För i verkliga livet så händer ju inte dessa senarion och jag blir då typ lost eller passiv. Så min fråga till er, har ni några bra tips om hur man får bort skiten. Bort med alla värdelösa tankar och känslor som ploppar upp :confused:
Whatever you do, do not pass by the oasis without stopping to drink.
2012-11-06,17:29,
Inlägg: #2
Tankar som fuckar upp
Tack för svar! Tror dock du missförstod mig lite, eller så var jag bara otydlig.
Grejen är att jag är inte nervös alls, utan jag visualiserar hur konvo:n ska se ut/ hur jag tror den kommer (som om jag vet vad hon ska svara haha), men sedan när den väl händer så kanske hon inte svarar det jag har tänkt i mitt huvud och blir då passiv eller totalt lost (okej inte totalt men du fattar..)

Vill alltså få bort dessa tankar och bara ta konversationen det som den kommer. Men som alla vet desto mer man försöker få en tanke att försvinna desto mer tänker man på skiten haha.. Har hört att meditation eller något liknande skit borde funka. Vill liksom bara komma på andra tankar Wink Har nog för lite att göra generellt lolz :p
Whatever you do, do not pass by the oasis without stopping to drink.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Skifta ditt mindset och sluta bry dig. (mina tankar) sjoggaa 29 17,595 2014-07-22,23:26
Senaste inlägg:: ångest101
  Tankar kring brudar med pojkvänner Anonymous 4 1,780 2012-08-27,23:35
Senaste inlägg:: Jayson1
  Tankar om varför man inte ska köra rutiner, input wanted =) Spider 12 3,822 2012-04-08,13:47
Senaste inlägg:: Spider
  Tankar Dhace 11 3,984 2012-02-20,19:41
Senaste inlägg:: Fatbill

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}