LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
AAS
2012-11-07,22:59,
Inlägg: #21
AAS
GoodLookingLooser skrover en hel del nyttigt om ang AAS på hemsidan.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-11-08,00:43,
Inlägg: #22
AAS
Bubblan Skrev:Jag har läst precis tvärtom, att testo är den bästa nybörjarkuren och dbolar kan man ta senare, håller du inte med där alltså?

Jo, testo är det bästa o börja med.
find it, fuck it, forget it.
2012-11-08,17:54,
Inlägg: #23
AAS
Bubblan Skrev:Jag har läst precis tvärtom, att testo är den bästa nybörjarkuren och dbolar kan man ta senare, håller du inte med där alltså?

Det jag menade var att man brukar fronta med dianabol inför eller de första veckorna innan kraftigare inject
Whatever you do, do not pass by the oasis without stopping to drink.
2012-11-08,22:28,
Inlägg: #24
AAS
simba Skrev:Det jag menade var att man brukar fronta med dianabol inför eller de första veckorna innan kraftigare inject

Brukar är väl en överdrift Wink men väldigt vanligt. då testo tar en viss tid på sig innan man får ngn effekt o dboll tar typ ca 10-14 dagar
find it, fuck it, forget it.
2012-11-09,19:47,
Inlägg: #25
AAS
Nu tycker jag iofs att all kurning är helt jävla patetisk.

Men mest tragiskt är det att det är curl boysen och bänkgrabbarna som oftast kurar.

Visst, fine, vill du delta i Mr. Olympia har du min respekt, men du har du antagligen kämpat som ett jävla djur innan.
Eller om du har ca 20+ år av träningserfarenhet och nått sjuka resultat men drivs av en längtan efter att nå utöver det mänskliga.

Men den vanliga svensken? VAD FAN? Pröva att lägga hanteln på hyllan och nöt lite basövningar + massa mat.
2012-11-09,19:50,
Inlägg: #26
AAS
Tren hard, eat clen.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-11-09,19:52,
Inlägg: #27
AAS
Vagabond Skrev:Tren hard, eat clen.

Töm iaf din naturliga potential först.
2012-11-09,20:10,
Inlägg: #28
AAS
Arctic Skrev:Nu tycker jag iofs att all kurning är helt jävla patetisk.

Men mest tragiskt är det att det är curl boysen och bänkgrabbarna som oftast kurar.

Visst, fine, vill du delta i Mr. Olympia har du min respekt, men du har du antagligen kämpat som ett jävla djur innan.
Eller om du har ca 20+ år av träningserfarenhet och nått sjuka resultat men drivs av en längtan efter att nå utöver det mänskliga.

Men den vanliga svensken? VAD FAN? Pröva att lägga hanteln på hyllan och nöt lite basövningar + massa mat.

I would have to agree!!!!!!!!!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-11-09,20:16,
Inlägg: #29
AAS
Arctic Skrev:Nu tycker jag iofs att all kurning är helt jävla patetisk.

Men mest tragiskt är det att det är curl boysen och bänkgrabbarna som oftast kurar.

Visst, fine, vill du delta i Mr. Olympia har du min respekt, men du har du antagligen kämpat som ett jävla djur innan.
Eller om du har ca 20+ år av träningserfarenhet och nått sjuka resultat men drivs av en längtan efter att nå utöver det mänskliga.

Men den vanliga svensken? VAD FAN? Pröva att lägga hanteln på hyllan och nöt lite basövningar + massa mat.


Why so serious? =) Ja, oftast fel människor som kurar. Dock är många förebilder idag, Zyzz, arnold, Brad Pitt, Dolph Lundgren mm. på AAS, vilket jag tycker är betydligt värre och mer av själva "grundproblemet".
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-11-09,20:29,
Inlägg: #30
AAS
Ragnarök Skrev:Why so serious? =) Ja, oftast fel människor som kurar. Dock är många förebilder idag, Zyzz, arnold, Brad Pitt, Dolph Lundgren mm. på AAS, vilket jag tycker är betydligt värre och mer av själva "grundproblemet".

Brad Pitt, seriously? När kura han? Tycker inte någon film/bild ger indikationer på att han måste ha kurat till skillnad från de andra grabbarna.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-11-09,20:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-10,16:38 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #31
AAS
Vagabond Skrev:Brad Pitt, seriously? När kura han? Tycker inte någon film/bild ger indikationer på att han måste ha kurat till skillnad från de andra grabbarna.

Kan inte svära 100 % men jag är personligen rätt övertugad om att han kurat. Går rätt mkt spekulatioiner och divrse kurrapoorter på nätet om honom. Deffen inför Fight club antagligen, folk brukar säga att han bara är deffad, men nej, han har antagligen tagit efedrin mm. han är inte SÅ liten, för att var så deffad, som alla säger. Kolla upp Martin Axon Löwgrens bilder där han jämför sig med Brad Pitt. Löwgren är ren (ja han tog nån grej typ en gång, men det gjorde itne ett skit).

Inför Troja, utan tvekan skulle jag säga. Även där antagligen mest för att kunna få ner kroppsfettet/hålla det samtidigt som han lägger på sig lite massa.

De har ju sina "kostexperter" och personliga tränare där i Hollywood som hjälper dom inför filmer Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-11-09,21:16,
Inlägg: #32
AAS
Ragnarök Skrev:De har ju sina "kostexperter" och personliga tränare där i Hollywood som hjälper dom inför filmer Smile


haha eller hur, det ärju hollywood och USA. Är helt övertygad om att det används rätt frekvent.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-11-10,18:22,
Inlägg: #33
AAS
Arctic Skrev:Nu tycker jag iofs att all kurning är helt jävla patetisk.

Men mest tragiskt är det att det är curl boysen och bänkgrabbarna som oftast kurar.

Visst, fine, vill du delta i Mr. Olympia har du min respekt, men du har du antagligen kämpat som ett jävla djur innan.
Eller om du har ca 20+ år av träningserfarenhet och nått sjuka resultat men drivs av en längtan efter att nå utöver det mänskliga.

Men den vanliga svensken? VAD FAN? Pröva att lägga hanteln på hyllan och nöt lite basövningar + massa mat.

Arctic Skrev:Töm iaf din naturliga potential först.

Asså va? Du tycker alltså att man ska nå sitt genetiska max före man kurar? Eller att man ska ha hållit på i 20 års tid?

Tycker det är extremt konstigt varför folk ser ner på andra som tar AAS eller tycker det är "patetiskt". De går knappast och dömer dig gymmet, va ger dig rätten att döma dem?
Life is a game.
2012-11-10,23:22,
Inlägg: #34
AAS
Bubblan Skrev:Asså va? Du tycker alltså att man ska nå sitt genetiska max före man kurar? Eller att man ska ha hållit på i 20 års tid?

Tycker det är extremt konstigt varför folk ser ner på andra som tar AAS eller tycker det är "patetiskt". De går knappast och dömer dig gymmet, va ger dig rätten att döma dem?

Hälsoskäl antar jag.

Ser ingen mening med att ta hjälp att greja något man klarar av själv. Rent logiskt sätt är det ju skitdumt, du åker snålskjuts på bekost av din egen hälsa för att uppnå resultat du redan kan nå.
Dessutom har jag väl en viss aversion mot lathet, de människor jag träffat som kurat är lata jävlar.

Men visst, kura på om du nu gör/inte gör det. Tycker bara det är synd som sagt.

EDIT: Innan någon med IQ-sten kommenterar, jag syftar alltså till de resultat man kan nå som ren. Använder du testo för att nå utöver det så skiter jag i vilket.
2012-11-11,01:57,
Inlägg: #35
AAS
Arctic Skrev:Hälsoskäl antar jag.

Ser ingen mening med att ta hjälp att greja något man klarar av själv. Rent logiskt sätt är det ju skitdumt, du åker snålskjuts på bekost av din egen hälsa för att uppnå resultat du redan kan nå.o
Dessutom har jag väl en viss aversion mot lathet, de människor jag träffat som kurat är lata jävlar.

Men visst, kura på om du nu gör/inte gör det. Tycker bara det är synd som sagt.

EDIT: Innan någon med IQ-sten kommenterar, jag syftar alltså till de resultat man kan nå som ren. Använder du testo för att nå utöver det så skiter jag i vilket.

Fast hur vet man det? Jag kanske vill ta 160 kg bänk men jag kan ju verkligen inte veta om det ens går för mig rent.
Life is a game.
2012-11-11,04:28,
Inlägg: #36
AAS
Alkohol är så jävla patetiskt grabbarzzzzzz. Nå ert fulla potential först innan ni börjar med alkohol!!!!

sorry, är så jävla full men håller med bubblan. FInns lika många skäl till varför folk tar roids som det finns människor som brukar det. DUmt att döma folk.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-11-11,14:12,
Inlägg: #37
AAS
Bubblan Skrev:Fast hur vet man det? Jag kanske vill ta 160 kg bänk men jag kan ju verkligen inte veta om det ens går för mig rent.

Sant.

Du får la pröva?
2012-11-11,14:57,
Inlägg: #38
AAS
Arctic Skrev:Sant.

Du får la pröva?

Precis min poäng, det är ju helt omöjligt att veta sitt genetiska max, därav är det rätt svårt att bara börja ta bola när man inte klarar av högre vikter.
Life is a game.
2012-11-11,15:18,
Inlägg: #39
AAS
Bubblan: Hur länge har du tränat?
2012-11-11,15:29,
Inlägg: #40
AAS
3-4 år, runt 2 år seriöst skulle jag säga.
Life is a game.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}