LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
AAS
2013-04-08,12:20,
Inlägg: #41
AAS
Gammal tråd, men. Förstår inte riktigt resonnemanget kring "man ska träna minst 10 år och inte kunna lägga på något mer rent, då är det värt o kura".

Jaha? Men faktum kvarstår ju att om personen i fråga vill öka maximalt så är det ju givet att om han först kurar under dom 10 åren och sedan fortsätter kura, att han blir sjukt mycket grövre. Ja, biverkningar osv, det är ju givet precis som med allt olagligt, men att sitta och peka finger är så jävla löjligt.

Precis som att säga att "aa drugs are bad, varför dricka när man kan ha kul nyktert?!! eller varför koks när det finns alkohol som e lagligt?!?!"

Man gör sina val, sen får man ta konsekvenserna av det. Att sköta sitt egna liv och skita i andras är en rätt bra regel Smile
2013-04-08,14:57,
Inlägg: #42
AAS
Jag var extremt nära själv på att börja trycka ett tag när jag körde som hårdast och hade problem att öka i vikt, är väldigt lite just då hade jag tränat i ett och ett halvt år och vägde 69kg och var 173 lång men var bara grymt deffad i kroppen så då hade jag funderingar på att börja trycka ett tag men av stod just för att jag hade för lite tränings erfarenhet och att jag inte kände att jag hade läst på tillräckligt mycket.

Nu sitter jag och har inte tränat hårt gymmande på länge och börjat igen och märker av mina gamla ideer om att ta det och är nu ganska säker att till nästa vår kommer köra en kur då jag ännu har problem med viktökning i kroppen men håller en löjligt dålig kost för tillfälligt och spriten skall vi inte en prata om haha

men gillar tråden och hoppas det kommer upp mer och kanske en och annan kur rapport Big Grin alltid trevligt och läsa om folks resultat!

//Aioo
Keep it up!
2013-04-08,23:38,
Inlägg: #43
AAS
Aioo Skrev:Jag var extremt nära själv på att börja trycka ett tag när jag körde som hårdast och hade problem att öka i vikt, är väldigt lite just då hade jag tränat i ett och ett halvt år och vägde 69kg och var 173 lång men var bara grymt deffad i kroppen så då hade jag funderingar på att börja trycka ett tag men av stod just för att jag hade för lite tränings erfarenhet och att jag inte kände att jag hade läst på tillräckligt mycket.

Nu sitter jag och har inte tränat hårt gymmande på länge och börjat igen och märker av mina gamla ideer om att ta det och är nu ganska säker att till nästa vår kommer köra en kur då jag ännu har problem med viktökning i kroppen men håller en löjligt dålig kost för tillfälligt och spriten skall vi inte en prata om haha

men gillar tråden och hoppas det kommer upp mer och kanske en och annan kur rapport Big Grin alltid trevligt och läsa om folks resultat!

//Aioo
Har också funderat på det, men i verkligheten är det nog enklare att räkna dom som inte fnderar på det än vice versa. Finnar och hårtappning väger i nuläget emot iaf, men det är nog möjligt att man accepterar de ev. bieffekterna när bigorexian tar över en Wink
2013-04-09,07:41,
Inlägg: #44
AAS
Nystart Skrev:Har också funderat på det, men i verkligheten är det nog enklare att räkna dom som inte fnderar på det än vice versa. Finnar och hårtappning väger i nuläget emot iaf, men det är nog möjligt att man accepterar de ev. bieffekterna när bigorexian tar över en Wink

Jo är ju en effekt man får räkna med att den kan komma, fast jag skulle ju inte köra på någon dunder kur om jag skulle köra utan mer så jag kommer upp runt 75-77kg men kommer aldrig börja med det innan jag har följande:
Frisk i 3-4månader utan någon sjukdom
Exakt koll vad jag äter
Ingen sprit på 3-4måmader
Hell kropp inga känningar/små skador
Ett och ett halvt års hård träning igen

Så har ganska stora krav på mig själv innan och jag kommer inte köra för än man tagit sig all info man kan om just de man skall köra

//Aioo
Keep it up!
2013-04-09,11:13,
Inlägg: #45
AAS
Men Aioo, att komma upp i 75-77 som 169 utan AAS är inte ett dugg svårt. Se bara till att ät ordentligt och gå på ett tungt program där du ökar vikterna mer eller mindre linjärt. Jag har också jävligt svårt att gå upp i vikt, men jag räknar kalorier och ligger på ett överskott på 10-20% och ser till att jag når mina 3600 kcal varenda jävla dag. Att använda anabola för att nå mål du kan nå naturligt, och i det här fallet rätt lätt, är i min mening väldigt korkat.

Men eftersom du satt upp den där listan för dig själv så lär du inte börja trycka eftersom du har god chans att nå målen på ett och ett halvt år.
2013-04-09,11:54,
Inlägg: #46
AAS
Whynot Skrev:Men Aioo, att komma upp i 75-77 som 169 utan AAS är inte ett dugg svårt. Se bara till att ät ordentligt och gå på ett tungt program där du ökar vikterna mer eller mindre linjärt. Jag har också jävligt svårt att gå upp i vikt, men jag räknar kalorier och ligger på ett överskott på 10-20% och ser till att jag når mina 3600 kcal varenda jävla dag. Att använda anabola för att nå mål du kan nå naturligt, och i det här fallet rätt lätt, är i min mening väldigt korkat.

Men eftersom du satt upp den där listan för dig själv så lär du inte börja trycka eftersom du har god chans att nå målen på ett och ett halvt år.

Jo därför jag har mina första mål med tänker ju inte göra någonting förhastat med steroider då jag ser det lite själv som fusk!
Och skall jag köra skall ju allting annat stämma till 100% för att ens kunna få ut så mycket som möjligt av kuren Smile

Sedan kanske jag blir muskel torsk och vill ha ännu mer Wink

//Aioo
Keep it up!
2013-04-23,23:41,
Inlägg: #47
AAS
Jag har 15 års erfarenhet inom detta område och har provat nästan alla prep på marknaden, inkl. insulin, igf, dnp, gh, synthol mm. Jag svarar gärna på alla era frågor inom detta område!
2013-04-24,21:52,
Inlägg: #48
AAS
Vilka ytliga samt invärtes bieffekter har du fått?

Fick du mer bieffekter av en typ av prepp än med ett annat?

Hur fungerar dessa dopingprepp med farbror blå? Är det lätt att man kommer i strålkastarljuset?
Life is a game.
2013-04-24,22:19,
Inlägg: #49
AAS
Har du märkt uppenbar skillnad i respons från flickor när du varit på testo?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-25,00:14,
Inlägg: #50
AAS
Evilvalle Skrev:Har du märkt uppenbar skillnad i respons från flickor när du varit på testo?

I SECOND THIS QUESTION Big Grin
2013-04-25,03:57,
Inlägg: #51
AAS
Får gäna utveckla inte bara bland kvinnor. Hur reagerar folk mot dig i allmänhet när du är på testo vs ej på testo. Får du lättare ledarrollen? börjar folk slicka din röv? blir de skrämda. VIll de umgås mer med dig. etc Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-04-25,14:56,
Inlägg: #52
AAS
zorro69 Skrev:Jag har 15 års erfarenhet inom detta område och har provat nästan alla prep på marknaden, inkl. insulin, igf, dnp, gh, synthol mm. Jag svarar gärna på alla era frågor inom detta område!
Interesting!

Säger som dom andra, väldigt intresserad av om/hur du märkt att din omgivning reagerar på dig när du är på en testokur.

Samt; fått några märkvärda bieffekter? Syftar mest på impotens / hårförlossning / depression då.
2013-05-01,01:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-01,02:34 av {2} zorro69.)
Inlägg: #53
AAS
Evilvalle Skrev:Har du märkt uppenbar skillnad i respons från flickor när du varit på testo?

Jag har aldrig fått så mycket tjejer som när jag kurade och tränade som mest, i min tidiga 20-årsålder. Tjejer tänder på muskler och sen avspeglar sig nog ens självförtroende i blicken och sättet, vilket också ger mer framgång hos tjejerna.
2013-05-01,01:30,
Inlägg: #54
AAS
Nystart Skrev:Interesting!

Säger som dom andra, väldigt intresserad av om/hur du märkt att din omgivning reagerar på dig när du är på en testokur.

Samt; fått några märkvärda bieffekter? Syftar mest på impotens / hårförlossning / depression då.

Inga direkta bieffekter, men har aldrig legat på monsterhöga doser. Tappade lite hår när jag körde på oxar en gång så jag slutade med dom. Brukar få problem med näsblod på dianabol, speciellt om jag samlar på mig mycket vatten, vilket ger mig högt blodtryck. Ett tips är att försöka hålla vatten och blodtryck nere.
2013-05-01,01:37,
Inlägg: #55
AAS
Bubblan Skrev:Hur fungerar dessa dopingprepp med farbror blå? Är det lätt att man kommer i strålkastarljuset?

Håller man bara låg profil så är risken liten att man får problem. Om man kurar så är det bäst att träna på udda tider (tidig morgon, sen kväll) och lämna guldkedjan och gasp-linnet hemma.
2013-05-01,01:49,
Inlägg: #56
AAS
Jag har noterat under mina år att toleransen är väldigt individuell. Själv har jag aldrig upplevt några större bieffekter, men vissa av mina kompisar har fått- Nån tappar hår snabbt, en annan får kraftig acne, en tredje blir deppig efter kur, nån får alla biverkningarna och nån får inte några problem alls.
Min poäng är att man kan aldrig veta hur man reagerar innan man provat. Det går inte att förutspå.

Som nybörjare bör man undvika de starka preppen innan man vet hur man reagerar på aas. De prepp jag rekommenderar att man undviker i början är:

Oxymetholen (oxar)
Dianabol (methandrostenolone)
Halotestin (fluoxymesterolone)
Trenbolone
samt alla prep med ordet "methyl" i sig
2013-05-01,01:51,
Inlägg: #57
AAS
Håller till hundra procent med Arctic. Att ens tänka tanken innan man lärt sig grundbultarna inom kost och träning är ren och skär idioti, och jag kan knappt låta bli att flabba när jag läsar om puckon som knappt tar sin egen vikt i knäböj som börjar dilla om att kura. Återigen, vad folk väljer att göra med sin kropp och sina pengar är deras ensak sålänge det inte påverkar någon annan, men det är så jävla löjligt när folk som inte ens gör ett ordentligt jobb utan att roida tror att AAS är lösningen på deras problem.

Sidar med min homeboi på den här; har du nått upp till ditt genetiska tak, eller iallafall till en plattform efter några års hårt tränande, och du tycker att nackdelarna är acceptabla - by all means go ahead.

Och till alla som pratar om "meh meh, mitt genetiska tak går vid 90kg bänkpress". Varsågoda, Clarence Kennedy. Nitton år gammal olympisk lyftare. 85-94kg, drar 280 i mark utan bälte, rycker 155 pannor, stöter 195, 160 i bänk, böjer 262. Med tanke på slumpmässiga pisstester som Olly-lyftare måste genomgå är chansen att han trycker minimal. Jämför sen hans styrka och explosivitet med alla förbannade sönderpumpade biceps-bros.

http://www.youtube.com/user/clarence0

Självklart kan man styrketräna för att uppnå ett visuellt ideal, men återigen - kom inte och snacka om "jag har maxat så gått det går" innan du har tränat ett bra tag. Underskatta aldrig den fysik som man kan bygga utan AAS.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-05-01,01:53,
Inlägg: #58
AAS
Sen vill jag tillägga att det tar tid att bygga muskler även om man använder aas. Det räcker inte med en kur och sen är man "stor".
Maten, träningen och sömnen är det viktigaste. AAS kommer på fjärde plats. Det är inget mirakelmedel, bara ett bra hjälpmedel.
2013-05-01,08:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-01,08:57 av {2} confused....)
Inlägg: #59
AAS
zorro69 Skrev:Sen vill jag tillägga att det tar tid att bygga muskler även om man använder aas. Det räcker inte med en kur och sen är man "stor".
Maten, träningen och sömnen är det viktigaste. AAS kommer på fjärde plats. Det är inget mirakelmedel, bara ett bra hjälpmedel.

Både ja och nej. För vissa kan det vara ett mirakel medel. Exempelvis folk som mig själv som var halvt träningsnarkoman och gymmade 4-5dagar i veckan + kampsport 2-3dagar i veckan sen blev sjuk med sjukdoms period + återhämtnings tid var 5+år och efter det har kroppen fått sig en rejel smäll, slö, omotiverad och naturliga testo nivåer på 13 vilket innom vetenskapen gör att man får markant sänkta energi nivåer.

För drygt ett år sen på grund utav att detta ledigt till en ADD diagnos och medicinering med methylfenidat som inte hjälpte mig, upp och ner, fram och tillbaka i doserna utan att min slöhet i kroppen försvann. Jag kände att detta stämmer inte, när jag var 19-20 var jag piggare och mindre slö i kroppen UTAN varken kaffe,PWO eller min "medicin", jag kan omöjligt vara rätt diagnoserad eftersom ADD är medfött och inte ens med så starka prep som methylfenidat är jag lika pigg vid 24-25års ålder som jag var när jag var 20.

Jag gör en hemmagjord TRT kur(köpte 2st 10ml/2500mg testo e), minns inte exakt men körde något liknande 150mg EW i någon månad med frontning på 2ggr/vecka 2första veckorna sen ökar till 250mg EW tills vialerna tog slut. 3-4Veckor in i kuren var slöheten jag haft i kroppen sen några år tillbaka som bortblåst, jag blev mer aktiv i både vardagen och på gymmet, jag började träna seriöst igen vilket jag inte orkat på flera år trots att träning är mitt främsta intresse och jag verkligen försökt pusha mig.

Jag gick även runt "high on life" och in state dygnet runt, jag kunde gå ute i solen en varm vår dag och dra ett djupt andetag och känna eufori i kroppen. Och DAMN vad kåt jag var, jag kunde dra en runk tidigare samma dag och några timmar senare ha en brud på besök och kuken stod ändå som en jävla järn stolpe och jag var så kåt så sjukt jävla kåt att jag fan kunde kyssa brudarna ifrån topp till tå och deras kroppar var som en jävla buffé och gillade t.o.m att slicka fitta, något som jag normalt ogillar, och normalt måste jag hålla mig ifrån att tömma pungen 1-3dagar före jag har en brud på besök, annars är jag så passiv och okåt att jag knappt får upp den och slicka fitta känns äckligt.

Dom 2-3månaderna kände jag mig som 19 igen, jag kände mig som jag gjorde före denna sjukdoms period. ADD och methylfenidat rätt medicin? Ja visst, och jag har en 50cm lång kuk också.

Jag har "normala" testo nivåer i blodet. Jag har nivåer på 13nmol/L vilket inte är så jätte onormalt i dagens samhälle där mäns testo nivåer generellt är markant lägre än tidigare på grund utav hur samhället ser ut och alla skit man trycker i sig.

Så, jag är helt enig i det du skriver att det inte är en mirakel kur på det sätt många tror och att man blir automatiskt stor som ett hus på AAS trots att man har noll koll på kost och träning.

Men för många kan det samtidigt vara en mirakel kur. Trots "normala" testo nivåer. Det komiska är, hade jag haft dessa symtom med <12 så hade jag fått TRT kur i Sverige, nu har jag nivåer på 13 men får då istället methylfenidat, trots att det inte hjälper mot mina problem. Allt för att någon mupp jag aldrig träffat suttit bakom ett skrivbord någonstans och sagt, över 12 så får man inte TRT behandling, trots att massa forskning i ämnet visar att dessa problem jag har för många kan börja uppstå redan vid <15nmol/L, men det varierar väldigt ifrån person till person.

Fuck society och fuck feminismen.
2013-05-16,10:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-16,10:34 av {2} Stridskuken.)
Inlägg: #60
AAS
Jag har börjat bli mer och mer skeptisk till om AAS kan göra att man kan öka mer än sin naturliga potential. Man har en viss mängd SHBG i kroppen som binder överflödigt testo, hur mycket SHBG man har är genetiskt. Dessutom myostatin som gör att man ändå aldrig kan få mer (torr!) muskelmassa än en viss genetisk gräns. Bodybuilders har oerhört mycket vatten i musklerna, finns en anledning att insulin är ett av de absolut viktigaste sakerna för bodybuilders och det som skiljer Arnold från Ronnie Coleman. Massa vatten intracellulärt osv. Muskelmassa ser inte ut som som uppsvälld michelingubbe, utan mer åt det här hållet http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/s...323731.jpg Jämför gorilla med bodybuilder, gorillor har inte mjuka uppsvällda muskler, utan torra, hårda mer platta.

Att nå sin naturliga maxpotential är knappast enkelt däremot och kräver väldigt mycket ur kosten med (Cromagnonmänniskornas kost bestod till absolut övervägande del av kött). I praktiken kan man nog inte öka lika snabbt dock, är väl sällan man har sin (naturligt) maximala testonivå konstant under naturliga omständigheter, så man kan antagligen öka snabbare än vad man hade kunnat göra naturligt under perfekta omständigheter, men ens fulla slutpotential borde väl kunna uppnås naturligt? Min teori iallafall.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}