LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
AAS
2013-05-16,19:39,
Inlägg: #61
AAS
Stridskuken Skrev:Jag har börjat bli mer och mer skeptisk till om AAS kan göra att man kan öka mer än sin naturliga potential. Man har en viss mängd SHBG i kroppen som binder överflödigt testo, hur mycket SHBG man har är genetiskt. Dessutom myostatin som gör att man ändå aldrig kan få mer (torr!) muskelmassa än en viss genetisk gräns. Bodybuilders har oerhört mycket vatten i musklerna, finns en anledning att insulin är ett av de absolut viktigaste sakerna för bodybuilders och det som skiljer Arnold från Ronnie Coleman. Massa vatten intracellulärt osv. Muskelmassa ser inte ut som som uppsvälld michelingubbe, utan mer åt det här hållet http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/s...323731.jpg Jämför gorilla med bodybuilder, gorillor har inte mjuka uppsvällda muskler, utan torra, hårda mer platta.

Att nå sin naturliga maxpotential är knappast enkelt däremot och kräver väldigt mycket ur kosten med (Cromagnonmänniskornas kost bestod till absolut övervägande del av kött). I praktiken kan man nog inte öka lika snabbt dock, är väl sällan man har sin (naturligt) maximala testonivå konstant under naturliga omständigheter, så man kan antagligen öka snabbare än vad man hade kunnat göra naturligt under perfekta omständigheter, men ens fulla slutpotential borde väl kunna uppnås naturligt? Min teori iallafall.

Intressant inlägg. Jag tror absolut också att komma upp till den nivån som Arnold och Ronnie kräver höga genetiska förutsättningar. Däremot tror jag att aas bruket på den nivån har pushat Olympia snubbarna bortom de normala genetiska gränserna. Det finns ju liksom en gräns på hur mycket testo som shbg kan binda. Sen är jag rätt övertygad om att det skiljer mer än insulin mellan de två herrarna.

Att maxa det naturliga testot vet jag inte ens vad det skulle ha för fördelar jämfört med ett normalt testo. Det krävs ju mer än några ynka nmol för att förstärka personligheten, för att inte tala om träning.
Life is a game.
2013-05-16,20:09,
Inlägg: #62
AAS
Bubblan Skrev:Intressant inlägg. Jag tror absolut också att komma upp till den nivån som Arnold och Ronnie kräver höga genetiska förutsättningar. Däremot tror jag att aas bruket på den nivån har pushat Olympia snubbarna bortom de normala genetiska gränserna. Det finns ju liksom en gräns på hur mycket testo som shbg kan binda. Sen är jag rätt övertygad om att det skiljer mer än insulin mellan de två herrarna.

Att maxa det naturliga testot vet jag inte ens vad det skulle ha för fördelar jämfört med ett normalt testo. Det krävs ju mer än några ynka nmol för att förstärka personligheten, för att inte tala om träning.

Word up! Fattar inte varför vissa här håller på och äter vissa oljor osv för att testot ska öka..
2013-05-16,20:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-16,20:59 av {2} confused....)
Inlägg: #63
AAS
Stridskuken Skrev:Jag har börjat bli mer och mer skeptisk till om AAS kan göra att man kan öka mer än sin naturliga potential. Man har en viss mängd SHBG i kroppen som binder överflödigt testo, hur mycket SHBG man har är genetiskt. Dessutom myostatin som gör att man ändå aldrig kan få mer (torr!) muskelmassa än en viss genetisk gräns. Bodybuilders har oerhört mycket vatten i musklerna, finns en anledning att insulin är ett av de absolut viktigaste sakerna för bodybuilders och det som skiljer Arnold från Ronnie Coleman. Massa vatten intracellulärt osv. Muskelmassa ser inte ut som som uppsvälld michelingubbe, utan mer åt det här hållet http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/s...323731.jpg Jämför gorilla med bodybuilder, gorillor har inte mjuka uppsvällda muskler, utan torra, hårda mer platta.

Att nå sin naturliga maxpotential är knappast enkelt däremot och kräver väldigt mycket ur kosten med (Cromagnonmänniskornas kost bestod till absolut övervägande del av kött). I praktiken kan man nog inte öka lika snabbt dock, är väl sällan man har sin (naturligt) maximala testonivå konstant under naturliga omständigheter, så man kan antagligen öka snabbare än vad man hade kunnat göra naturligt under perfekta omständigheter, men ens fulla slutpotential borde väl kunna uppnås naturligt? Min teori iallafall.

Nej, nej, nej och åter nej. Visst, det stämmer att kroppen har ett viss mäng SHBG i kroppen som binder testo och därmed kan inte alla personer bli lika stora, hur bra man svarar på roids är helt enkelt genetiskt. Är även flera faktorer än SHBG som spelar in.

Men fortfarande, dom flesta, om inte alla kan ta upp bra mycket mer testo än vad kroppen producerar naturligt, därmed så återhämtar man sig snabbare, kroppen bygger fortare och man lägger på sig mer vatten osv under en kur när man har extra mycket testo i kroppen, dessa saker skulle inte hände så pass kraftigt om inte kroppen klarade att ta upp mer testo än vad man naturligt har. Utan snarare tvärt om, dessa extrema ökningar jämfört med normalt är jusst på grund utav att kroppen tar upp mer testo än vad man har naturligt.

Det som skiljer Arnold och Ronnie är mer än lite vatten i musklerna kan jag lova dig. Men jag antar att du vet om att bodybuilders dehydrerar sig själva inför tävlingar och tömmer kroppen ifrån vatten så hårt dom bara kan, på tävlingsdagen är det BRA för dom att inte ha vatten i musklerna eftersom då ser dom hårdare ut. Dom tar t.o.m prepp som gör att dom kan tömma sig mer på vatten inför tävlingsdagen än vad dom hade kunnat göra naturligt.

Detta, när Ronnie står på scen är långt ifrån några mjuka, vattninga uppsvälda muskler. Det är stenhårda och torra muskler. Hårdheten i kroppen är väldigt viktigt när dom står på scen och dom försöker helt enkelt bli så torra som dom bara kan.

Tror du att detta går att uppnå naturlig väg ska du nog lästa på både en och två gånger till om kroppen samt steroider.
[Image: 96+Ronnie+Coleman+photo.jpg]
2013-05-17,01:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-17,01:42 av {2} Stridskuken.)
Inlägg: #64
AAS
confused... Skrev:Nej, nej, nej och åter nej. Visst, det stämmer att kroppen har ett viss mäng SHBG i kroppen som binder testo och därmed kan inte alla personer bli lika stora, hur bra man svarar på roids är helt enkelt genetiskt. Är även flera faktorer än SHBG som spelar in.

Men fortfarande, dom flesta, om inte alla kan ta upp bra mycket mer testo än vad kroppen producerar naturligt, därmed så återhämtar man sig snabbare, kroppen bygger fortare och man lägger på sig mer vatten osv under en kur när man har extra mycket testo i kroppen, dessa saker skulle inte hände så pass kraftigt om inte kroppen klarade att ta upp mer testo än vad man naturligt har. Utan snarare tvärt om, dessa extrema ökningar jämfört med normalt är jusst på grund utav att kroppen tar upp mer testo än vad man har naturligt.

Det som skiljer Arnold och Ronnie är mer än lite vatten i musklerna kan jag lova dig. Men jag antar att du vet om att bodybuilders dehydrerar sig själva inför tävlingar och tömmer kroppen ifrån vatten så hårt dom bara kan, på tävlingsdagen är det BRA för dom att inte ha vatten i musklerna eftersom då ser dom hårdare ut. Dom tar t.o.m prepp som gör att dom kan tömma sig mer på vatten inför tävlingsdagen än vad dom hade kunnat göra naturligt.

Detta, när Ronnie står på scen är långt ifrån några mjuka, vattninga uppsvälda muskler. Det är stenhårda och torra muskler. Hårdheten i kroppen är väldigt viktigt när dom står på scen och dom försöker helt enkelt bli så torra som dom bara kan.

Tror du att detta går att uppnå naturlig väg ska du nog lästa på både en och två gånger till om kroppen samt steroider.
[Image: 96+Ronnie+Coleman+photo.jpg]
Nu skrev jag ju faktiskt att man mest sannolikt inte kan ha lika högt testo naturligt under nån längre period som man får av AAS. Däremot kommer man aldrig bli större än en viss gräns pga. Myostatin, det fyller givetvis funktionen att man inte ska få mer torr muskelmassa än ens skelett är anpassat att bära, varför vissa kommer stanna på en rätt låg nivå, medan vissa kanske redan är stora naturligt och kan få väldigt mycket muskelmassa eftersom att deras skelett är anpassat för det.

AAS gör att man binder vatten intracellulärt, (det extracellulära vattnet är dom förmodligen tömda på). I övrigt är bodybuilders muskler inte hårda, har du sett när Ronnie Coleman kör koncentrationscurl? Bicepsen skvalpar runt.

Hårda muskler ser ut så HÄR:

http://us.123rf.com/400wm/400/400/marida...camera.jpg

Platta, hårda och kantiga, väldigt mycket större än vad någon bodybuilder någonsin ens kommer i närheten av att vara i närheten av.

Jämför med detta: http://www.maddgear.com/news/wp-content/...-563JJ.jpg

Uppsvällda blobbar som skvalpar omkring. Det beror på att musklerna består mest av intracellulärt vatten, och möjligtvis att dom har något mer suspekt innehåll i kroppen, möjligtvis intracellulärt vattten i tomma fettceller (även fettceller kan lagra vatten) pga. allt östrogen.
2013-05-17,01:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-17,02:34 av {2} confused....)
Inlägg: #65
AAS
En människa kan inte ha ens i närheten lika mycket testo i kroppen som bodybuilders ellre folk som tar höga doser AAS har ens under korta perioder, det är fysiskt omöjligt. Bodybuilders ligger på nivåer flera 1.000% över maxgränsen för vad en människa klarar att producera naturligt.

lol, du jämför alltså med apor och gorillor som har en helt annan muskelatur, hud och skelett uppbyggnad än vad människor har. En vanlig man som inte tar steroider kommer inte heller han få samma muskel uppbyggnad som en apa eller gorilla. Det har inget med steroiderna utan jusst FÖR ATT VI ÄR ÅLIKA ARTER. Sen så ser man knappt apans muskler på den där bilden du länkade eftersom han har så mycket hud över musklerna att man inte ser konturerna av musklerna så bra. Det är framför allt huden som är tjock/hård på den bilden och ger den väldigt hårda looken, även om musklerna under huden självklart är väldigt hårda dom med..

Resonemangen du tar upp nu är seriöst mer efterblivna och felvinklade än Sveriges feminism, och det säger ganska mycket. Är du ett troll eller är du seriöst så här vilsen?

Och ja, självklart ser Ronnie pluffsig ut på träning, då har han för fan fullt med både fett och vatten i kroppen eftersom mycket vatten = träna hårdare = stimulera musklerna mer = växa mer. Under tävling däremot så är dom fan nästan totalt jävla uttorkade, dom tar t.o.m vissa prepp för att dom ska kunna tömma musklerna på vätska effektivare och bli hårdare än vad en ren människa kan bli. Det har hänt att bodybuilders svimmar och hamnar på sjukhus på grund av dehydrering på tävlingsdagen för att dom pressar sina kroppar så hårt och försöker tömma sig själva så mycket på vätska för att bli så hårda det bara är fysiskt möjligt inför tävlingen.

En bodybuilders muskler när dom står på scen i tävlingsform inte hårda? hahha Den kommer jag skratta länge åt. (h) Dom är ju för fan hårda som sten, skulle knappt tro det är muskler en gång för att dom är så jävla hårda.
2013-05-17,02:15,
Inlägg: #66
AAS
OLIKA ARTER MOTHER FUCKER!

Olika raser = neger och asiat!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-17,02:34,
Inlägg: #67
AAS
Evilvalle Skrev:OLIKA ARTER MOTHER FUCKER!

Olika raser = neger och asiat!

Fan snackar du om? Det står ju olika arter, du måste ha läst fel. Wink
2013-05-17,02:50,
Inlägg: #68
AAS
NEJ DET STÅR: "ÅLIKA ARTER" OCH DET STÅR ÄVEN "Last edited by confused...; Today at 02:34." !!!!!!!!!!!!!!!#
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-17,02:58,
Inlägg: #69
AAS
Evilvalle Skrev:NEJ DET STÅR: "ÅLIKA ARTER" OCH DET STÅR ÄVEN "Last edited by confused...; Today at 02:34." !!!!!!!!!!!!!!!#

Big GrinBig Grin
2013-05-18,01:35,
Inlägg: #70
AAS
Stridskuken Skrev:Jag har börjat bli mer och mer skeptisk till om AAS kan göra att man kan öka mer än sin naturliga potential.

Naturligtvis kan man det, speciellt i kombination med insulin, tillväxthormon etc. Vad som däremot kan vara svårt är att bibehålla denna nivå över sitt genetiska max efter man slutat med aas. Kroppen försöker ofta nå sin "setpoint", alltså kroppens egna ursprungsläge, det man är genetiskt kodad för. Setpoint-teorin är naturligtvis omdiskuterad, men jag tror på den personligen.
2013-05-18,01:39,
Inlägg: #71
AAS
Stridskuken Skrev:AAS gör att man binder vatten intracellulärt, (det extracellulära vattnet är dom förmodligen tömda på). I övrigt är bodybuilders muskler inte hårda, har du sett när Ronnie Coleman kör koncentrationscurl? Bicepsen skvalpar runt.

Uppsvällda blobbar som skvalpar omkring. Det beror på att musklerna består mest av intracellulärt vatten, och möjligtvis att dom har något mer suspekt innehåll i kroppen, möjligtvis intracellulärt vattten i tomma fettceller (även fettceller kan lagra vatten) pga. allt östrogen.

Kom igen, nu argumenterar du på samma nivå som min farsan som säger att bodybuildare inte är starka utan att musklerna bara är uppumpade, typ som man pumpar upp en cykelslang eller en luftmadrass.
2013-05-18,02:08,
Inlägg: #72
AAS
Har du glömt köpa PCT stridskuken eller?
Life is a game.
2013-05-18,02:09,
Inlägg: #73
AAS
zorro69 Skrev:Naturligtvis kan man det, speciellt i kombination med insulin, tillväxthormon etc. Vad som däremot kan vara svårt är att bibehålla denna nivå över sitt genetiska max efter man slutat med aas. Kroppen försöker ofta nå sin "setpoint", alltså kroppens egna ursprungsläge, det man är genetiskt kodad för. Setpoint-teorin är naturligtvis omdiskuterad, men jag tror på den personligen.

Exakt, kroppen går ju efter en tid tillbaka till sitt naturliga max om man slutar med AAS. Ganska givet eftersom man inte längre har AAS/testo nog i kroppen för att underhålla och bibehålla denna nivå. Men så länge man trycker i sig AAS så kommer man kunna uppnå och behålla mycket mer ren muskelmassa än vad kroppen klarar naturligt.
2013-05-18,11:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-18,12:20 av {2} Stridskuken.)
Inlägg: #74
AAS
Ni får gärna tro att AAS är ett mirakelmedel som gör att man kan ta sig förbi alla mänskliga spärrar. Men först borde ni lära er vad Myostatin är. Finns en anledning att man har det, att man inte ska få mer muskelmassa än skelettet är anpassat för att bära förmodligen. I övrigt är man bara dum om man på allvar tror att bodybuilders muskler enbart består av torr muskelmassa (naturlig nivå av torrhet dvs).

Rugbyspelaren Sebastien Chabal väger 113 kg på 190 cm ungefär, med ett bf på 7% http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/s...323731.jpg
http://farm7.staticflickr.com/6137/60075...c188_z.jpg
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lg7kqv...o1_500.jpg

Bodybuildern Arne Lundell är 175 cm lång och vägde på den här bilden 97,3 kg (Det var 2010, och 2005 tävlade han i -95)

http://www.iform.no/images/artikkel/prof...ndell1.jpg

Andra bilder på honom:

http://danielnordstrom.se/SM/arnefri-100.jpg
http://img191.imageshack.us/img191/7130/...dag296.jpg

Dessa är alltså är alltså väldigt nära varandra BMI-mässigt. Så för er som inte ser de stora skillnaderna ska jag förklara. Arne: Uppsvällda runda och pluffsiga muskler. Sebastien Chabal platta, hårda, där dom verkligen syns igenom tydligare än Arnes tillochmed. Du ser att det är inte bara gorillors muskler som har det platta hårda (icke pluffsiga) utseendet, även faktisk muskelmassa på människor ser ut så. Arnes muskler är uppsvällda och runda, eftersom dom är fyllda med vatten intracellulärt, visst dom driver ut extracellulärt vatten, men det är tack vare det intracellulära vattnet som dom kan bli så stora, samt att dom får ett extremt uppsvällt utseende, i den övre klassen till den grad att det inte ser ut som riktiga muskler ens, utan mer som nån slags blobbar.

Ser ni inte dom här tydliga skillnaderna har ni någon form av funktionsnedsättning. Men vissa är väl för upptagna med att dyrka Ronnie Coleman och Jay Cutler, och kan väl inte förmå att se detta. Sen, ju mer torr muskelmassa man har=starkare. Mycket torr muskelmassa brukar strongmen ofta ha (även om dom har mycket vatten för strongmansporten). Många stora bodybuilders tillochmed är oerhört svaga, just eftersom att dom är ektomorfer som inte kan bygga mer torr muskelmassa än deras naturliga potential, tillhörande ljus röst med, trots att dom tagit Testo.

http://ennvy.com/wp-content/uploads/2012...i-abs4.png Kollar man på Mariusz Pudzianowski tex. ser man att han är mer åt det platta, torra, hårda utseendet jag snackade om, som mitt första exempel hade, samt gorillor.

Även Karelin var mer åt det platta hållet, även om han var AAS-maskin http://www.bjjee.com/wp-content/uploads/...arelin.jpg

Är inte helt emot det, tycker bara det är väldigt töntigt med pojkar som pga. dom kurar på ett idiotiskt sätt fyller sig själva med östrogen, och blir som vattenballongar. Bättre än att vara metrosexuell dock. De flesta lider av testobrist idag och hade behövts tvångsinjiceras för att sluta vara så jävla fjolliga, och få samma åsikter som jag.Smile
2013-05-18,12:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-18,12:37 av {2} confused....)
Inlägg: #75
AAS
Du argumenterar som en 5åring och säger emot dig själv mer än feminister och kristna. Tillbaka till sandlådan med dig. Om du tror att strongmans trycker mindre steroider och AAS än vad bodybuilders gör, då är det en väldigt vilsen liten man som inte ens borde nämna AAS eller träning för du har så dålig kunskap.

Ronnie Coleman, oerhört svag.
https://www.youtube.com/watch?v=eF9EROxRHU4

Och så ser det ut, bodybuilders är snarare tvärt om, ofta oerhört jävla starka. Sen att du sett ett klipp där dom tränar hög,reps med små vikter och därmed tror att dom är svaga, det säger mer om hur dåligt insatt du är och ändå försöker framstå som kunnig än om deras styrka.

Mariusz Pudzianovski. Självaklart har han aldrig ens tänkt tanken att röra AAS och den där kroppen kan man få med sin naturliga produktion. *facepalm, big fucking facepalm*
[Image: 303368592_e31a80f380.jpg]


Tror man att strongmans magiskt är nästan lika stora som bodybuilders och har en "magisk" annorlunda muskelmassa dom fått naturligt utan att ta AAS medans bodybuilders som inte är mycket större enbart har fejkade muskler som gör dom skitsvaga, då är man rent utsagt efterbliven.

Jag kan lova dig att Pudzianovski har tryckt lika mycket AAS som bodybuilders gör och pressat sin muskelmassa enormt mycket längre än vad som går naturligt. Inser du inte detta så varför uttalar du dig? Då är du väldigt jävla uppenbart extremt jävla dåligt insatt i ämnet.
2013-05-18,12:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-18,12:39 av {2} Stridskuken.)
Inlägg: #76
AAS
confused... Skrev:Du argumenterar som en 5åring och säger emot dig själv mer än feminister och kristna. Tillbaka till sandlådan med dig. Om du tror att strongmans trycker mindre steroider och AAS än vad bodybuilders gör, då är det en väldigt vilsen liten man som inte ens borde nämna AAS eller träning för du har så dålig kunskap.
Snarare är det du som inte klarar av att resonera rationellt, och föredrar att spela besserwisser och gå till personangrepp. Ett väldigt vanligt beteende hos ektomorfer. Kan du bemöta någonting av det jag skrev? Eller föredrar du att försöka styra in diskussionen på annat, typ försöka vinna några poäng i diskussionen genom att försöka förlöjliga den du diskuterar med (vilket ligger i ditt ektomorfa behov att försöka hävda dig, då du haft oturen att födas med låg-testogener). Ang. Strongmen har jag aldrig påstått att dom trycker mindre, däremot har dom mer torr muskelmassa generellt.
2013-05-18,12:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-18,12:48 av {2} confused....)
Inlägg: #77
AAS
Stridskuken Skrev:Snarare är det du som inte klarar av att resonera rationellt, och föredrar att spela besserwisser och gå till personangrepp. Ett väldigt vanligt beteende hos ektomorfer. Kan du bemöta någonting av det jag skrev? Eller föredrar du att försöka styra in diskussionen på annat, typ försöka vinna några poäng i diskussionen genom att försöka förlöjliga den du diskuterar med (vilket ligger i ditt ektomorfa behov att försöka hävda dig, då du haft oturen att födas med låg-testogener). Ang. Strongmen har jag aldrig påstått att dom trycker mindre, däremot har dom mer torr muskelmassa generellt.

Nej, jag orkar inte bli din lärare, vill du lära dig om det vi pratar om SÅ LÄS PÅ , LÄR DIG NÅGOT OM STEROIDER OCH HUR KROPPEN FUNGERAR. Fråga läraren i din särskola så kanske han kan hjälpa dig.

Man behöver inte ens lägga fram några mer argument mot dig, du säger emot dig själva så jävla mycket så du skjuter dig själv i foten och argumenterar emot dig själv, som jag tog upp i mitt inlägg.

En efterbliven idiot med uppenbart noll jävla kunskap som sitter och chansar hej villt, för en så blåst person orkar jag helt enkelt inte sitta och leta upp alla dom jävla studier i ämnet jag läst som motbevisar dig så hårt att du skulle springa hem till mamma och börja gråta.

Detta är på samma nivå som att någon inte orkar sitta och leta upp studier och motbevisa någon med vetenskapliga studier när han påstår att Elefanter kan flyga. Det är bara så jävla skevt och efterblivet så det är inte ens värt det.

edit : Du lägger för fan upp bilder på apor där man knappt ser deras muskler och dom har en tjock och hårda jävla hud som en människa aldrig ens kan komma inärheten av att få och använder det som ett av dina argument och jämförelser. Du måste bokstavligt talat vara efterbliven som gör en så förbannat jävla skev jämförelse.

"En apa har hård hud, då har bodybuilders bara vatten i musklerna och inte mer ren muskelmassa eller starkare än en vanlig person" jätte bra resonemang. Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
2013-05-18,12:57,
Inlägg: #78
AAS
Ok, nu visar du upp väldigt tydligt att du inte kan bemöta just det jag skrev, och istället för att inse att du har fel ignonerar du dom sakerna och hittar på påståenden jag aldrig skrivit som att strongmen skulle vara rena, och lägger allt fokus på det. Samt går till personangrepp. Är rätt tydligt vem som försöker föra en rationell diskussion, och vem som enbart ägnar sig åt att göra halmdockor. Har nog rätt mycket mer kunskap om AAS än dig lille vän. Vore intressant att veta vad det är för någon jag diskuterar med, när du ens är i närheten av 200 kg i bänk, kanske du har lärt dig hur muskelmassa ser ut, då kan vi diskutera igen Wink
2013-05-18,13:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-18,13:09 av {2} confused....)
Inlägg: #79
AAS
Stridskuken Skrev:Ok, nu visar du upp väldigt tydligt att du inte kan bemöta just det jag skrev, och istället för att inse att du har fel ignonerar du dom sakerna och hittar på påståenden jag aldrig skrivit som att strongmen skulle vara rena, och lägger allt fokus på det. Samt går till personangrepp. Är rätt tydligt vem som försöker föra en rationell diskussion, och vem som enbart ägnar sig åt att göra halmdockor. Har nog rätt mycket mer kunskap om AAS än dig lille vän. Vore intressant att veta vad det är för någon jag diskuterar med, när du ens är i närheten av 200 kg i bänk, kanske du har lärt dig hur muskelmassa ser ut, då kan vi diskutera igen Wink

Okej, du vinner. Med AAS så är det OMÖJLIGT att lägga på sig så mycket som ett gram mer ren muskelmasa än vad kroppen klarar naturligt. Varenda gram både strongmans och bodybuilders har utöver ren vikt är 100% vatten ! Big GrinBig GrinBig Grin

Att dom kommer upp i högre koncentrationer testo i kroppen än vad kroppen klarar producera naturligt, det är en myt det med .
2013-05-18,13:15,
Inlägg: #80
AAS
confused... Skrev:Okej, du vinner. Med AAS så är det OMÖJLIGT att lägga på sig så mycket som ett gram mer ren muskelmasa än vad kroppen klarar naturligt. Varenda gram både strongmans och bodybuilders har utöver ren vikt är 100% vatten ! Big GrinBig GrinBig Grin

Att dom kommer upp i högre koncentrationer testo i kroppen än vad kroppen klarar producera naturligt, det är en myt det med .
Ta det lugnt med Östrogenet i fortsättningen, så du inte får fler såna känsloutbrott så fort du inte kan bemöta de saker jag skriver.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}