LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
AAS
2013-05-18,13:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-18,13:25 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #81
AAS
Chilla grabbar, ni kommer ändå alltid vara degraderade till betas så länge som jag är här på forumet. :p

Det där med att schimpanser och andra apor ser ''spetsiga'' ut har väl helt enkelt bara att göra med muskelfästena sitter på ett annat vis? Och sen har jag för mig att apor har ett mycket mindre utvecklat CNS än människor som gör att de får extremt stor andel explosiva typ 2-muskelfibrer men istället tappar mycket koordination över olika rörelser och så. Och Pudzianowski åkte väl till och med dit för doping för typ 10år sen? Det var nog ett dåligt exempel, han är solklart dopad imo.
2013-05-18,13:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-18,13:41 av {2} confused....)
Inlägg: #82
AAS
Stridskuken Skrev:Ta det lugnt med Östrogenet i fortsättningen, så du inte får fler såna känsloutbrott så fort du inte kan bemöta de saker jag skriver.

Det finns inget att bemöta, du säger emot dig själv så mycket att du bemöter dig själv. Big Grin

Donjohan Skrev:Chilla grabbar, ni kommer ändå alltid vara degraderade till betas så länge som jag är här på forumet. :p

Det där med att schimpanser och andra apor ser ''spetsiga'' ut har väl helt enkelt bara att göra med muskelfästena sitter på ett annat vis? Och sen har jag för mig att apor har ett mycket mindre utvecklat CNS än människor som gör att de får extremt stor andel explosiva typ 2-muskelfibrer men istället tappar mycket koordination över olika rörelser och så. Och Pudzianowski åkte väl till och med dit för doping för typ 10år sen? Det var nog ett dåligt exempel, han är solklart dopad imo.

Nej då, Pudzianowski har platta hårda muskler, såna muskler man enbart kan få naturlig väg ! Wink Så, enligt stridskuken har han inte mer muskler än hans kropp klarar producera naturligt, för alla muskler som är över kroppens naturliga nivå = vattenfyllda blobbiga muskler. Big Grin

edit : Tror man att man kan bli lika stor som Pudzianowski naturligt så är man rent utsagt både naiv och riktigt jävla dåligt insatt i träning och hur kroppen fungerar. Men enligt Stridskuken så har ju Pudzan såna hårda naturliga muskler som enbart går att uppnå utan steroider.

Sen påstår han att Pudzan dopat sig, seriöst, en feminist och kristen säger emot sig själv mindre än Kuken.
2013-05-18,13:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-18,13:43 av {2} Stridskuken.)
Inlägg: #83
AAS
Donjohan Skrev:Chilla grabbar, ni kommer ändå alltid vara degraderade till betas så länge som jag är här på forumet. :p

Det där med att schimpanser och andra apor ser ''spetsiga'' ut har väl helt enkelt bara att göra med muskelfästena sitter på ett annat vis? Och sen har jag för mig att apor har ett mycket mindre utvecklat CNS än människor som gör att de får extremt stor andel explosiva typ 2-muskelfibrer men istället tappar mycket koordination över olika rörelser och så. Och Pudzianowski åkte väl till och med dit för doping för typ 10år sen? Det var nog ett dåligt exempel, han är solklart dopad imo.
Ang. apor ligger det säkert något i det. Gorillor och schimpanser har mer det platta utseendet på musklerna, åt det hållet som den rugbyspelaren jag visade. Men det är ju typ 2 muskelfibrer som blir stora. Ang. Mariusz Pudzianowski var det bara en halmdocka confused hittade på, för att försöka få något slags övertag i diskussionen. Är bara att kolla igenom vad jag skrivit.
2013-05-18,13:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-18,13:51 av {2} confused....)
Inlägg: #84
AAS
Stridskuken Skrev:Ang. apor ligger det säkert något i det. Gorillor och schimpanser har mer det platta utseendet på musklerna, åt det hållet som den rugbyspelaren jag visade. Men det är ju typ 2 muskelfibrer som blir stora. Ang. Mariusz Pudzianowski var det bara en halmdocka confused hittade på, för att försöka få något slags övertag i diskussionen. Är bara att kolla igenom vad jag skrivit.

NÅgot jag hittade på. Jasså, det är ju du som tog upp det, DINA exakta ord och vad DU skrivit som jag använder mig utav, det är DU som tog upp Pudzan som exempel på någon som har dessa naturliga hårda muskler som inte går att uppnå med AAS utan enbart naturligt, inte jag, det är DU som skriver det, och det är DINA exempel. Ja, det är bara att dom kollar igenom vad du skrivit så kommer dom se hur mycket du säger emot dig själv och det jag skrev i inlägg #82 stämmer.
2013-05-18,13:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-18,13:52 av {2} Stridskuken.)
Inlägg: #85
AAS
confused... Skrev:NÅgot jag hittade på. Jasså, det är ju du som tog upp den, DINA exakta ord och vad DU skrivit som jag använder mig utav. Ja, det är bara att dom kollar igenom vad du skrivit så kommer dom se hur mycket du säger emot dig själv och det jag skrev i inlägg #82 stämmer.
Detta är exakt vad jag skrev
Citat:http://ennvy.com/wp-content/uploads/...owski-abs4.png Kollar man på Mariusz Pudzianowski tex. ser man att han är mer åt det platta, torra, hårda utseendet jag snackade om, som mitt första exempel hade, samt gorillor.
Sopa. Skippa din känslostyrda aggressiva tryhard spela AMOG attityd och slappna av bara. Dina desperata jättehårda försök i att "vinna" diskussionen är skrattretande.
2013-05-18,13:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-18,14:01 av {2} confused....)
Inlägg: #86
AAS
Stridskuken Skrev:Detta är exakt vad jag skrev Sopa. Skippa din känslostyrda aggressiva tryhard spela AMOG attityd och slappna av bara. Dina desperata jättehårda försök i att "vinna" diskussionen är skrattretande.

En seriös fråga nu, och då menar jag seriöst, allt tjaffs i diskussionen åt sidan. Men är du efterbliven???? Gick du i särskola, IV eller något???

Exakt, där skriver du att Pudzianowski har såna hårda muskler du pratar om. Och hela diskussionen och ditt grund påstående handlar om att man inte kan uppnå den typen av muskler med AAS, utan all muskelmassa utöver sin naturliga nivå som man får med AAS = bara vatten.

Hur är det möjligt att Pudzan har dessa hårda muskler genom AAS om det nu är omöjligt att få dessa hårda muskler med AAS?? Hur är det möjligt att Karelin som du även tog upp som exempel har dessa hårda muskler om även han använt AAS??

Det är inga försök att vinna diskussionen, det är ren jävla fakta att du säger emot dig själv. Alla dina jävla påståenden går emot varandra.

Ena sekunden är det omöjligt att uppnå dessa hårda muskler i mer mängd än vad kroppen klarar naturligt, nästa sekund tar du upp strongmans som har använt AAS för att få sina muskler och har MYCKET mer muskelmassa än vad som är möjligt på naturligt väg som exempel.
2013-05-18,14:04,
Inlägg: #87
AAS
confused... Skrev:En seriös fråga nu, och då menar jag seriöst, allt tjaffs i diskussionen åt sidan. Men är du efterbliven????

Exakt, där skriver du att Pudzianowski har såna hårda muskler du pratar om. Och hela diskussionen och ditt grund påstående handlar om att man inte kan uppnå den typen av muskler med AAS, utan all muskelmassa utöver sin naturliga nivå som man får med AAS = bara vatten.

Hur är det möjligt att Pudzan har dessa hårda muskler genom AAS om det nu är omöjligt att få dessa hårda muskler med AAS??

Det är inga försök att vinna diskussionen, det är ren jävla fakta att du säger emot dig själv. Alla dina jävla påståenden går emot varandra.

Ska lära dig ett nytt ord:
Wikpedia Skrev:Fler sätt att skapa en halmdocka

Att in absurdum förenkla en motståndares argument.
Att citera en motståndares uttalande utanför dess kontext, främst genom att välja citat som inte är representativa för motståndarens åsikter.
Att inrikta sig enbart på en dålig försvarare av en ståndpunkt, vederlägga just denna debattörs argument och sedan låtsas som om ståndpunkten i sig är vederlagd/motbevisad.
Att hitta på en fiktiv person som sedan får representera en grupp personer till vilka debattören är kritisk.


Citat:Hur är det möjligt att Pudzan har dessa hårda muskler genom AAS om det nu är omöjligt att få dessa hårda muskler med AAS?? Hur är det möjligt att Karelin som du även tog upp som exempel har dessa hårda muskler om även han använt AAS??
Har aldrig någonsin påstått att det är omöjligt att få hårda muskler med AAS. Däremot har jag skrivit vad torr muskelmassa har för utseende. Inte heller har jag påstått att Mariusz är helt torr (jag skrev att strongmen har mycket vatten i musklerna för den sporten, så läs igenom istället), däremot att han är mer åt det hållet jämfört med bodybuilders, då han har mer torr muskelmassa.
2013-05-18,14:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-18,14:33 av {2} confused....)
Inlägg: #88
AAS
Stridskuken Skrev:Ska lära dig ett nytt ord:



Har aldrig någonsin påstått att det är omöjligt att få hårda muskler med AAS. Däremot har jag skrivit vad torr muskelmassa har för utseende. Inte heller har jag påstått att Mariusz är helt torr (jag skrev att strongmen har mycket vatten i musklerna för den sporten, så läs igenom istället), däremot att han är mer åt det hållet jämfört med bodybuilders, då han har mer torr muskelmassa.


Du har alltså inte skrivit detta? Vem var det då som skrev det? Ett spöke? Har du blivit hackad? Ingenting taget ur sitt kontext, hela dina texter.

Stridskuken Skrev:Jag har börjat bli mer och mer skeptisk till om AAS kan göra att man kan öka mer än sin naturliga potential. Man har en viss mängd SHBG i kroppen som binder överflödigt testo, hur mycket SHBG man har är genetiskt. Dessutom myostatin som gör att man ändå aldrig kan få mer (torr!) muskelmassa än en viss genetisk gräns. Bodybuilders har oerhört mycket vatten i musklerna, finns en anledning att insulin är ett av de absolut viktigaste sakerna för bodybuilders och det som skiljer Arnold från Ronnie Coleman. Massa vatten intracellulärt osv. Muskelmassa ser inte ut som som uppsvälld michelingubbe, utan mer åt det här hållet http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/s...323731.jpg Jämför gorilla med bodybuilder, gorillor har inte mjuka uppsvällda muskler, utan torra, hårda mer platta.

Att nå sin naturliga maxpotential är knappast enkelt däremot och kräver väldigt mycket ur kosten med (Cromagnonmänniskornas kost bestod till absolut övervägande del av kött). I praktiken kan man nog inte öka lika snabbt dock, är väl sällan man har sin (naturligt) maximala testonivå konstant under naturliga omständigheter, så man kan antagligen öka snabbare än vad man hade kunnat göra naturligt under perfekta omständigheter, men ens fulla slutpotential borde väl kunna uppnås naturligt? Min teori iallafall.

Då var det väl inte heller du som skrev detta???

Stridskuken Skrev:Nu skrev jag ju faktiskt att man mest sannolikt inte kan ha lika högt testo naturligt under nån längre period som man får av AAS. Däremot kommer man aldrig bli större än en viss gräns pga. Myostatin, det fyller givetvis funktionen att man inte ska få mer torr muskelmassa än ens skelett är anpassat att bära, varför vissa kommer stanna på en rätt låg nivå, medan vissa kanske redan är stora naturligt och kan få väldigt mycket muskelmassa eftersom att deras skelett är anpassat för det.

AAS gör att man binder vatten intracellulärt, (det extracellulära vattnet är dom förmodligen tömda på). I övrigt är bodybuilders muskler inte hårda, har du sett när Ronnie Coleman kör koncentrationscurl? Bicepsen skvalpar runt.

Hårda muskler ser ut så HÄR:

http://us.123rf.com/400wm/400/400/marida...camera.jpg

Platta, hårda och kantiga, väldigt mycket större än vad någon bodybuilder någonsin ens kommer i närheten av att vara i närheten av.

Jämför med detta: http://www.maddgear.com/news/wp-content/...-563JJ.jpg

Uppsvällda blobbar som skvalpar omkring. Det beror på att musklerna består mest av intracellulärt vatten, och möjligtvis att dom har något mer suspekt innehåll i kroppen, möjligtvis intracellulärt vattten i tomma fettceller (även fettceller kan lagra vatten) pga. allt östrogen.

Pudzans ligger alltså ca på hans naturliga nivå som han hade kunnat uppnå utan AAS. Big Grin
2013-05-18,14:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-18,14:59 av {2} Stridskuken.)
Inlägg: #89
AAS
confused... Skrev:Du har alltså inte skrivit detta? Vem var det då som skrev det? Ett spöke? Har du blivit hackad? Ingenting taget ur sitt kontext, hela dina texter.



Då var det väl inte heller du som skrev detta???



Pudzans ligger alltså ca på hans naturliga nivå som han hade kunnat uppnå utan AAS. Big Grin
Nu var ju däremot ditt första påstående att jag inte trodde att Mariusz var dopad. Sen ändrades det helt plötsligt till att jag inte trodde att man kan ha mer hård muskelmassa än bodybuilders om man tar AAS. Nu ändrades det ytterligare en gång till huruvida Mariusz kan få så mycket torr muskelmassa han har rent. Konstigt hur påståendet ändrades så mycket från det ursprungliga, men man kan ju alltid hålla på och ändra vad man menar 3 gånger för att försöka få rätt ändå för något helt annatWink

Tar man bort vattnet från honom här http://ennvy.com/wp-content/uploads/2012...i-abs4.png hade han antagligen inte varit så omänskligt stor.
2013-05-18,21:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-18,21:10 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #90
AAS
Lugn nu grabbar Smile SKippa personangreppen och håll det sakligt eller fortsätt argumentera kasta skit genom PM.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-06-03,21:46,
Inlägg: #91
AAS
Jag har tränat i snart 2 år, seriöst i 1. Jag funderar inte på steorider ännu då min kropp inte är redo, min kropp kommer inte klara all påfrestning som medföljer med extremt ökande i vikter under kort tid. Jag maxar bara 70 i bänk och 90 i knöböj..

Men är endå nyfiken på bieffekter. Jag har inte alls läst in mig på roids ännu så jag har nästan samma kunskap som random svenne. "Tar du anabola trillar kuken av, 100%" men hur många är det egentligen som tappar libido och får en sänkning av testot långsiktigt?

Jag pratar om de som läser på ordentligt och inte är seriösa byggare, såna som väger max 10 kg mer än sin längd som tar det för att få de resultat man naturligt kan få genom 10 års träning på 2 år.. Tar typ 2 kurer sen nöjer sig.

Är bieffekterna man hört om under sin uppväxt sånt som drabbar hardcore byggarn som kurat konstant sen 15 år?

Om jag, rent hypotetiskt skulle gå på en skonsam kur om 2 år och injicerar för att skona organen, är det då frågan om 2% risk för riktiga bieffekter eller närmre 15-30%?

Detta är givetvis individuellt och mycket svårt att svara på, men är risken för tråkigheter extremt överdriven?

Ps. Inga jävla psykbryt från er rutinerade nu, det är så jävla töntigt att leka roidjedis som skriker att alla ska läsa på 18 år innan man ens vågar ställa en fråga. ;-)
2013-06-03,22:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-03,22:31 av {2} confused....)
Inlägg: #92
AAS
Kasi Skrev:Jag har tränat i snart 2 år, seriöst i 1. Jag funderar inte på steorider ännu då min kropp inte är redo, min kropp kommer inte klara all påfrestning som medföljer med extremt ökande i vikter under kort tid. Jag maxar bara 70 i bänk och 90 i knöböj..

Men är endå nyfiken på bieffekter. Jag har inte alls läst in mig på roids ännu så jag har nästan samma kunskap som random svenne. "Tar du anabola trillar kuken av, 100%" men hur många är det egentligen som tappar libido och får en sänkning av testot långsiktigt?

Jag pratar om de som läser på ordentligt och inte är seriösa byggare, såna som väger max 10 kg mer än sin längd som tar det för att få de resultat man naturligt kan få genom 10 års träning på 2 år.. Tar typ 2 kurer sen nöjer sig.

Är bieffekterna man hört om under sin uppväxt sånt som drabbar hardcore byggarn som kurat konstant sen 15 år?

Om jag, rent hypotetiskt skulle gå på en skonsam kur om 2 år och injicerar för att skona organen, är det då frågan om 2% risk för riktiga bieffekter eller närmre 15-30%?

Detta är givetvis individuellt och mycket svårt att svara på, men är risken för tråkigheter extremt överdriven?

Ps. Inga jävla psykbryt från er rutinerade nu, det är så jävla töntigt att leka roidjedis som skriker att alla ska läsa på 18 år innan man ens vågar ställa en fråga. ;-)

2 kurer för att boosta på träningen några år framåt så är bi-effekter iprincip obefintliga om du sköter allt snyggt, generellt sett då. Gyno(utveckla bröst), håravfall, acne är dom vanligaste, och eventuellt en liten sänkning av naturliga produktionen, men sköter du PCT snyggt så kommer det vara minimal skillnad, om ens någon skillnad vid så lite kurande, om du inte har extrem otur. Alltså inga alvarliga grejer. Dom alvarliga bi-effekterna kommer vid långtidsbruk och/eller vid stora mängder och höga doser.

Risken är extremt överdriven för så lite AAS. Problemet är att väldigt många blir hooked och det slutar med bra mycket fler kurer och bra mycket mer olika typer av steroider än dom först planerat. Bara det extrema välmående man får på testo är nog för att bli beroende. Många som kurat länge/mycket för att sen "sluta" fortsätter ändå ta milda doser testo typ året runt enbart för allmänt välmående.

Men ja, så kan du självklart ha otur och bli både flint, få extrem acne som skapar ärr och börja utveckla bitch-tits även på en mild kur. Eller få alvarligare bi-effekter, men det är väldigt låg risk att dessa saker händer vid låga doser och 2kurer.

Om du inte har extrem ävla otur så är det värsta som kan hända dig lite acne och håravfall, eventuellt börja få gyno men det finns det kontrings mediciner mot så det ska inte vara några problem. Det är större risk att du är med om en bil olycka än att du får alvarliga bi-effekter, men risken finns ju alltid där.

edit : Dock tror jag du underskattar resultaten man kan få genom att träna utan steroider när man sköter kost och träning väldigt bra om du börjar fundera på roids redan vid 70kg bänk och 90kg knäböj.

Men ja, det är bra att du satsar på att skaffa mer träningserfarenhet och allmän träningskunskap före du börjar kurandet, nu så är det upp till varje person att välja när man börjar kura och om man gör det för att uppnå resultath ögre än vad som går naturligt eller för att boosta träningen och få flera års träning på något år. Men har man inte hyffsat bra träning och kost kunskap så är kuren även lite bortkastad, för sköter du inte kost och träning bra under kuren så kommer resultaten av kuren även bli därefter och du kommer knappt ha ökat något när vattnet du tillfälligt får under kuren går ur kroppen igen jämfört med om du tränat rent hela tiden och aldrig tagit kuren.
2013-06-03,23:23,
Inlägg: #93
AAS
Mm, lite som jag trodde då. En gång i tiden hörde jag ju från mamma och lärare att massor av äldre ungdomar fått haschpsykoser och sljutit ner folk efter ett bloss på en efterfest.. Haha.

Nej, jag funderar egentligen inte på det, jag ser en atletisk kropp som det optimala. Typ Pitt i Troja, och där är jag om 2 år utan hjälp.

Tack för ett sunt svar, är van vid flashbackbyggarnas svar på noobfrågor..
2013-06-04,00:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-04,01:02 av {2} confused....)
Inlägg: #94
AAS
Kasi Skrev:Mm, lite som jag trodde då. En gång i tiden hörde jag ju från mamma och lärare att massor av äldre ungdomar fått haschpsykoser och sljutit ner folk efter ett bloss på en efterfest.. Haha.

Nej, jag funderar egentligen inte på det, jag ser en atletisk kropp som det optimala. Typ Pitt i Troja, och där är jag om 2 år utan hjälp.

Tack för ett sunt svar, är van vid flashbackbyggarnas svar på noobfrågor..

Enligt flashbackbyggarna så säger nästan dom alla samma sak, om du inte uppnått ditt genetiska max eller ligger precis på gränsen till att ha uppnått det så är det helt jävla efterbliven och retarded om du trycker, för den ända meningen med att trycka är om du ska bli stor som Ronnie Coleman och bli ett riktigt jävla monster. Vilket är ironiskt eftersom vad dom flesta av dom har gemensamt är att dom samtidigt själva började trycka långt före dom uppnått sina genetiska max. Typ så här. "Man är totalt jävla efterbliven och världens jävla idiot om man rör steorider före man uppnått sitt genetiska max, bortsett ifrån när jag själv gjorde det, då var det totalt ok för att jag är så jävla speciell"

Ska man inte missbruka skiten till max och har samma mål som dom så ska man inte röra det, vilket även det är ironiskt eftersom det är dom som trycker sådana extrema monsterdoser och därmed ofta blir drabbade av dom riktigt alvarliga bi-effekterna är dom som gett doping sånt jävla dåligt ryckte. Det är väldigt ovanligt att en person som tar ett fåtal testo only kurer i vettiga doser drabbas av alvarliga bi-effekter, även om risken såklart finns där.

Tänk dig själv, vissa ligger på flera gram testo i veckan och inte ovanligt att dom gör det året runt eller närapå året runt kombinerat med att dom i cykler blandar det med massa andra preparat som har större risk för bi-effekter samt även har större risk för alvarligare bi-effekter, och även dom preppen tar dom motsvarande mängder i. Och det tar även då oftast åratal före dom blir hårt drabbade av bi-effekter, då klarar en vanlig Svensson gymmare 2 jämfört med dom milda doser på testo only utan att dö på en sekund.

edit : (Blev visst ett lite långt, men ändå jävligt vettigt inlägg) Hash kan utlösa en psykos, det är trots allt psykadeliskt och det finns studier i ämnet stom stödjer det. Dock så är risken för att det ska hända även den minimal och extremt överdriven, risken är närmast obefintlig.

Den "vetenskapen" som skapat dåliga ryktena om hash är typ, en kriminell galning som hade skjutit ihjäl eller misshandlat en person oavsett om han rökt på eller inte råkar ha rökt på = hashet orsakade det.

Eller en person rökte på en gång för 10år sedan och nu 10år senare har en eller en rad andra händelser orsakat en psykos = hashet orsakade det.

Kombinerat med massa propaganda och rena lögner.

Dock så kan jag som spenderade några år av mitt liv med att röka på näst intill varje dag säga att det är minst lika vanligt med fel information åt andra hållet av hash tomtar som försöker framställa det som närmast en mirakel medicin som kan bota allt i världen och är totalt ofarligt. Det är väldigt lätt att missbruka och falla in i ett beroende, sett så många gånger personer som har ett aktivt socialt liv inklusive mig själv som sen börjar missbruka och röka varje dag totalt i ignorans om att hashet tar över deras liv, där dom förlorar kontakten med alla vänner som inte röker och orkar nästan aldrig hitta på någonting bortsett ifrån att sitta inne i lägenheten och röka på. För "stunden" upplever dom att dom vill det, men det är i ren motivationsbrist och energilöshet, sen efter ett par år när dom tänker tillbaka på hur mycket av livet dom rökt bort brukar dom inse det själva, hur jävla trista liv dom lever. Många som spenderat åratal av sitt liv med att röka som satt under dom åren och sa att hashet inte påverkade dom ångrar sig, dom får ångest och önskar att dom inte rökt bort alla dom åren.

Lite på samma sätt som när man är kåt som fan vill man inte annat än att knulla och tänker hur jävla nice det hade varit, men när man precis kommit så vill man ofta knappt ens vara nära en brud, lol. Sexlusten och energin/motivationen för sex försvinner totalt och för stunden känner man att sex dont mather at all. Liknande effekt och stadie hamnar man lätt i när man missbrukar hash, motivationen och energin/lusten att leva livet totalt försvinner och för stunden känner man inget intresse att göra annat än att chilla och röka på.

Kan nog även jämföras med no-fap och dom som runkar till porr hela dagarna och har sexlusten/energin och motivationen i botten hela tiden, dom orkar inte ragga, dom har knappt sexlust att vilja knulla och dom sjunker långsamt mer och mer in i det tills dom är beroende av att fappa till porr, helt i ovetskap om hur pass hårt det tar bort motivationen och livsglädjen rent generellt, och först när dom testar detta med no-fap så går det upp ett ljus och dom inser det.

Detta är enligt mig det absolut farligaste med hash, det "suger" livet och energin/motivationen ut ur en, ofta utan att man själv märker det.
2013-06-04,00:54,
Inlägg: #95
AAS
Kasi, angående propaganda emot steroider: TÄnk på att mnga som tar steroider var dumma i huvudet redan innan de började kura. Ofta är det den typen av människor, typ kriminella och idioter, som skiter i vilket, som tar steroider och som man sedan kan läsa om i tidnignen; "En kille som tog anabola och tränade på gym fick ett rasieriutbrott och slog ner någon". Det blir liksom jävligt missvisande hehe.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-06-04,02:56,
Inlägg: #96
AAS
confused... Skrev:Enligt flashbackbyggarna så säger nästan dom alla samma sak, om du inte uppnått ditt genetiska max eller ligger precis på gränsen till att ha uppnått det så är det helt jävla efterbliven och retarded om du trycker, för den ända meningen med att trycka är om du ska bli stor som Ronnie Coleman och bli ett riktigt jävla monster. Vilket är ironiskt eftersom vad dom flesta av dom har gemensamt är att dom samtidigt själva började trycka långt före dom uppnått sina genetiska max. Typ så här. "Man är totalt jävla efterbliven och världens jävla idiot om man rör steorider före man uppnått sitt genetiska max, bortsett ifrån när jag själv gjorde det, då var det totalt ok för att jag är så jävla speciell"

Ska man inte missbruka skiten till max och har samma mål som dom så ska man inte röra det, vilket även det är ironiskt eftersom det är dom som trycker sådana extrema monsterdoser och därmed ofta blir drabbade av dom riktigt alvarliga bi-effekterna är dom som gett doping sånt jävla dåligt ryckte. Det är väldigt ovanligt att en person som tar ett fåtal testo only kurer i vettiga doser drabbas av alvarliga bi-effekter, även om risken såklart finns där.

Tänk dig själv, vissa ligger på flera gram testo i veckan och inte ovanligt att dom gör det året runt eller närapå året runt kombinerat med att dom i cykler blandar det med massa andra preparat som har större risk för bi-effekter samt även har större risk för alvarligare bi-effekter, och även dom preppen tar dom motsvarande mängder i. Och det tar även då oftast åratal före dom blir hårt drabbade av bi-effekter, då klarar en vanlig Svensson gymmare 2 jämfört med dom milda doser på testo only utan att dö på en sekund.

edit : (Blev visst ett lite långt, men ändå jävligt vettigt inlägg) Hash kan utlösa en psykos, det är trots allt psykadeliskt och det finns studier i ämnet stom stödjer det. Dock så är risken för att det ska hända även den minimal och extremt överdriven, risken är närmast obefintlig.

Den "vetenskapen" som skapat dåliga ryktena om hash är typ, en kriminell galning som hade skjutit ihjäl eller misshandlat en person oavsett om han rökt på eller inte råkar ha rökt på = hashet orsakade det.

Eller en person rökte på en gång för 10år sedan och nu 10år senare har en eller en rad andra händelser orsakat en psykos = hashet orsakade det.

Kombinerat med massa propaganda och rena lögner.

Dock så kan jag som spenderade några år av mitt liv med att röka på näst intill varje dag säga att det är minst lika vanligt med fel information åt andra hållet av hash tomtar som försöker framställa det som närmast en mirakel medicin som kan bota allt i världen och är totalt ofarligt. Det är väldigt lätt att missbruka och falla in i ett beroende, sett så många gånger personer som har ett aktivt socialt liv inklusive mig själv som sen börjar missbruka och röka varje dag totalt i ignorans om att hashet tar över deras liv, där dom förlorar kontakten med alla vänner som inte röker och orkar nästan aldrig hitta på någonting bortsett ifrån att sitta inne i lägenheten och röka på. För "stunden" upplever dom att dom vill det, men det är i ren motivationsbrist och energilöshet, sen efter ett par år när dom tänker tillbaka på hur mycket av livet dom rökt bort brukar dom inse det själva, hur jävla trista liv dom lever. Många som spenderat åratal av sitt liv med att röka som satt under dom åren och sa att hashet inte påverkade dom ångrar sig, dom får ångest och önskar att dom inte rökt bort alla dom åren.

Lite på samma sätt som när man är kåt som fan vill man inte annat än att knulla och tänker hur jävla nice det hade varit, men när man precis kommit så vill man ofta knappt ens vara nära en brud, lol. Sexlusten och energin/motivationen för sex försvinner totalt och för stunden känner man att sex dont mather at all. Liknande effekt och stadie hamnar man lätt i när man missbrukar hash, motivationen och energin/lusten att leva livet totalt försvinner och för stunden känner man inget intresse att göra annat än att chilla och röka på.

Kan nog även jämföras med no-fap och dom som runkar till porr hela dagarna och har sexlusten/energin och motivationen i botten hela tiden, dom orkar inte ragga, dom har knappt sexlust att vilja knulla och dom sjunker långsamt mer och mer in i det tills dom är beroende av att fappa till porr, helt i ovetskap om hur pass hårt det tar bort motivationen och livsglädjen rent generellt, och först när dom testar detta med no-fap så går det upp ett ljus och dom inser det.

Detta är enligt mig det absolut farligaste med hash, det "suger" livet och energin/motivationen ut ur en, ofta utan att man själv märker det.
+1 på det där.
2013-06-04,07:21,
Inlägg: #97
AAS
Word, Confused. Cannabis är icke för alla, men för majoriteten av folk, jag inräknad, så är det en fantastisk växt. Jag trappade ner ungefär när jag började här och har idag inte rört det sen 4/20. Men att bara ta en joint påväg hem efter en kul kväll för att dega ner sig i soffan till en film är underbart, sålänge det blir max någon gång i månaden och EFTER man redan vart ute en kväll/natt. :-D

Ang. Roids, tack för era svar, jag ska inte gå på kur, jag är för fäst vid hälsoperfektion men ska endå läsa mig in på det mer.
2013-06-04,07:35,
Inlägg: #98
AAS
Kasi Skrev:Word, Confused. Cannabis är icke för alla, men för majoriteten av folk, jag inräknad, så är det en fantastisk växt. Jag trappade ner ungefär när jag började här och har idag inte rört det sen 4/20. Men att bara ta en joint påväg hem efter en kul kväll för att dega ner sig i soffan till en film är underbart, sålänge det blir max någon gång i månaden och EFTER man redan vart ute en kväll/natt. :-D

Ang. Roids, tack för era svar, jag ska inte gå på kur, jag är för fäst vid hälsoperfektion men ska endå läsa mig in på det mer.

Jadå, så länge man gör det någon gång ibland så är det ju lugnt, det är när man gör det iprincip varje dag eller fredag-söndag varje helg(vilket sen med tiden oftast övergår till varje dag) som det är "farligt".

Dock röka på efter en krogen tur på fyllan, den har jag gjort bort mig på många gånger, jag börjar i 9/10 må dåligt då och önskar jag skippat jointen när jag ligger illamående och huvudet snurrar som fan. ^^
2013-06-04,23:46,
Inlägg: #99
AAS
confused... Skrev:Jadå, så länge man gör det någon gång ibland så är det ju lugnt, det är när man gör det iprincip varje dag eller fredag-söndag varje helg(vilket sen med tiden oftast övergår till varje dag) som det är "farligt".

Dock röka på efter en krogen tur på fyllan, den har jag gjort bort mig på många gånger, jag börjar i 9/10 må dåligt då och önskar jag skippat jointen när jag ligger illamående och huvudet snurrar som fan. ^^
Classic. Inget ragg = fyllekäk + en "gonatting" som man oftast gör på TOK för fet, vilket resulterar i brutalt illamående Big Grin
2013-06-05,00:28,
Inlägg: #100
AAS
Nystart Skrev:Classic. Inget ragg = fyllekäk + en "gonatting" som man oftast gör på TOK för fet, vilket resulterar i brutalt illamående Big Grin

haha , ja, fyfan vad det snurrar i knoppen ! Tongue Behöver inte vara en så jävla fet heller faktiskt, beror på hur full man är, är väl olika ifrån person till person också, men kommer jag hem redigt full så räcker det nästan med något bloss bara för att jag ska få brutalt illamående och hjärnan åker karusell. Kommer jag hem halvberusad så kan jag dock röka lite mer. Ja, desto mer alkohol desto mindre hash krävs.

Själv röker jag 1-3gånger per år nu förtiden. Då är en gång = dra till en polar över en helg och röka hela helgen, eventuellt varje kväll. Så ja, 2-4gram om året.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}