LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
18-åringar och deras dumheter
2012-11-24,01:04,
Inlägg: #1
18-åringar och deras dumheter
Träffa en rätt söt 18-åring från badoo förra helgen, knullade henne osv. Sen efter ett par timmar (hade tydligen missat ett sms från henne för jag var bizi med shit) så får jag världens utskällning, får höra allt från player, patetisk till att jag har liten kuk. Det var no biggie, rätt underhållande faktiskt.

Hade snackat med en annan 18-åring för ett par veckor sen, hann aldrig träffa henne innan hon drog iväg på nån semester i två veckor. Nu ikväll får jag en utskällning från henne för att jag inte "väntat" på henne, tydligen så träffades de ute på krogen idag och snackade om mig.

Så jävla underhållande, har ni några liknande historier om påtok för omogna kärringar?
2012-11-24,01:11,
Inlägg: #2
18-åringar och deras dumheter
LOL, runt 300000000000st, ska dela med mig av några nån dag Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-11-24,02:31,
Inlägg: #3
18-åringar och deras dumheter
Småbrudar är fan löjliga, jag har hur många som helst som "hatar mig" och det är fan omöjligt att snacka med dom på facebook eller sms. Men så fort jag springer på dom på krogen så flockas dom som flugor runt en bajskorv. Småbrudar är typ alltid dumma i huvudet.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-11-24,02:40,
Inlägg: #4
18-åringar och deras dumheter
Jag som 18 årig tar dem gärna Wink
... så fort jag har lärt mig hur
2012-11-24,03:44,
Inlägg: #5
18-åringar och deras dumheter
Småbrudar bryr sig väl inte ett skit om killen hör av sig eller inte förutsatt om man inte uppfyller deras krav på typ av utseende.
2012-11-24,03:51,
Inlägg: #6
18-åringar och deras dumheter
Nää precis, de har fortfarande kvar prinsessfantasin, tacka vet jag 25+are.

selected Skrev:Småbrudar bryr sig väl inte ett skit om killen hör av sig eller inte förutsatt om man inte uppfyller deras krav på typ av utseende.

Whattafak?
2012-11-24,10:51,
Inlägg: #7
18-åringar och deras dumheter
De finns en anledning till att de hänger på badoo mannen Wink bitch is crazy
2012-11-24,12:39,
Inlägg: #8
18-åringar och deras dumheter
Yep. Fucking 18-20 åringar är gnällspikar hela bunten. Har ett tjog tjejer som hatar mig i hemstaden. Spelar ingen roll om man är ärlig och rättfram och säger att man vill knulla bara.
Kul notis dock är att det går att ligga med dem om och om igen. Även om man är helt öppen med att man bara vill ha sex igen.
2012-11-24,23:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-25,00:01 av {2} selected.)
Inlägg: #9
18-åringar och deras dumheter
Nu när den här tråden handlar om yngre tjejer så vill jag passa på posta en fråga här istället. Det är så här att jag messar och pratar med brud som säger sig vara 17 år men umgås med äldre killar och att säger sig ha dejtat sin lärare. Vi har smsat fram och tillbaka ibland är hon jävligt dryg och efterbliven tjej nu drog jag i väg ett sms med "du är så stel och tråkig"

detta får jag som svar från henne,

"Har du andas in för mycket syre eller? Ja för jag tycker du låter ganska lömsk, pojkaktig en typisk putar kille om man säger så. Dessutom kan du ta mig fan inte vara 23 år, rösten låter som en 25/26 årings men hjärnan känns ju som en liten pojeks iaf därför jag är dryg för jag få en lömsk vibe från dig."

Haha jag vet inte om jag ska skratta eller gråta det hon har skrivit för det låter riktig pateteiskt. För det första har vi inte träffat och för det andra vet hon inte om mig så mycket.

Tror ni det skulle fungera med disqualifier typ svaara " jag är killen som din mamma varnade dig för. Så om du vill slippa äventyr och trubbel så ska du nog inte fortsätta skriva till mig."

Hur hade ni agerat på detta eller svarat henne? Tacksam för svar!
2012-11-25,01:13,
Inlägg: #10
18-åringar och deras dumheter
Duuuude. Hur många snackar du med/dejtar just nu? att du ens orkar lägga ner energi på henne... du säger ju själv att hon e dryg o efterbliven. o om du bara vill knulla så dra ut o dra hem någon annan fjortiz ist.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-11-25,01:24,
Inlägg: #11
18-åringar och deras dumheter
Vagabond Skrev:Duuuude. Hur många snackar du med/dejtar just nu? att du ens orkar lägga ner energi på henne... du säger ju själv att hon e dryg o efterbliven. o om du bara vill knulla så dra ut o dra hem någon annan fjortiz ist.


5 sammanlagt men endast två av de aktiva som verkar intresserad. Nej jag är rätt så glad att hon visade sitt rätta ansikte så sparar jag också tid.

Så här svarade jag på hennes meddelande med lite sarkatisk "ja ellerhur du har känner mig mer än nån och vi har träffat flera gånger ...du lever för mycket i dina tankar fortsätt så bara du inte blir galen i mig Smile.

hon:jag känner inte dig alls och tycker bara du e ganska lömsk

jag: du har nog problem själv och du vill ta ut det på mig. din uppfattning om si och så har ingen påverkan på mig. Hade jag varit lömsk hade jag inte tagit min tid att prata med dig! tack och hej!

hon: nödvändigt och ljuga om åldern liksom. hade bra putarn!

hahaha fattar inte vad hon får ifrån att jag skulle ljuga om min ålder, vad finns det för fördel med det liksom.

sen drog iväg ett sms för att hon ska sluta skriva "ps: jag är 48 år" hahahaha
2012-11-25,02:06,
Inlägg: #12
18-åringar och deras dumheter
Kan ju helt enkelt vara så att hon inte känner kongruens från dig och inte får en äkta känsla, möjligt övergameande imo.
2012-11-25,20:29,
Inlägg: #13
18-åringar och deras dumheter
Hur kommer det sig att du känner ett behov av att svara på allt? Som vagabond sa, att du ens orkar lägga energi på na. Sen blir det ju lite svårt att analysera utan hela konversationen.

On topic: Dam #2 undrar när vi kan hitta på något nu, jävla cepen alltså.
2012-11-25,21:21,
Inlägg: #14
18-åringar och deras dumheter
Jens Skrev:Träffa en rätt söt 18-åring från badoo förra helgen, knullade henne osv. Sen efter ett par timmar (hade tydligen missat ett sms från henne för jag var bizi med shit) så får jag världens utskällning, får höra allt från player, patetisk till att jag har liten kuk. Det var no biggie, rätt underhållande faktiskt.

Hade snackat med en annan 18-åring för ett par veckor sen, hann aldrig träffa henne innan hon drog iväg på nån semester i två veckor. Nu ikväll får jag en utskällning från henne för att jag inte "väntat" på henne, tydligen så träffades de ute på krogen idag och snackade om mig.

Så jävla underhållande, har ni några liknande historier om påtok för omogna kärringar?

Låter som post-asd från deras sida; genom att skälla ut dig och lägga allt ansvar på dig att sex skedde så fort så kan dem känna sig mindre slyniga. det är alltså en hälsosam sak för dem själva att göra så det är bara ett gott tecken för dig att du fick dem på fall fortare än vad dem är vana! =)

Personligen tycker jag (är 23 år) att yngre (under 20) är jobbiga till den grad att de har typ 0 kontroll över sin egen BT å flummar fram å tebax å tjatar om fester å skjuts å sprit å massa skit. Många e sexy as hell men oxå jobbiga as the devil himself! xD
2012-11-25,21:45,
Inlägg: #15
18-åringar och deras dumheter
AplAy Skrev:Låter som post-asd från deras sida; genom att skälla ut dig och lägga allt ansvar på dig att sex skedde så fort så kan dem känna sig mindre slyniga. det är alltså en hälsosam sak för dem själva att göra så det är bara ett gott tecken för dig att du fick dem på fall fortare än vad dem är vana! =)

Personligen tycker jag (är 23 år) att yngre (under 20) är jobbiga till den grad att de har typ 0 kontroll över sin egen BT å flummar fram å tebax å tjatar om fester å skjuts å sprit å massa skit. Många e sexy as hell men oxå jobbiga as the devil himself! xD

Ja precis, tänkte mer att jag får det främst från 18-åringar. Ligger jag med en 25-åring så vet hon att sex är till för båda att njuta och att man inte binder upp sig för det, medan 18-åringar(generellt sett, finns ju alltid undantag som bekräftar regeln) blir skogstokiga när det inte blir en vacker kärlekssaga.

Håller helt med, ligger jag med en 18-åring är det inte för att jag vill lära känna och se vad som hända, utan bara för att hon är sexy as fuck förutsatt att hon inte har en frän personlighet. Med all kunskap, syn på livet, erfarenhet jag fått från PUA så har jag mycket mer gemensamt med en 25+ (jag är 22 själv).
2012-11-26,00:50,
Inlägg: #16
18-åringar och deras dumheter
Jens Skrev:Hur kommer det sig att du känner ett behov av att svara på allt? Som vagabond sa, att du ens orkar lägga energi på na. Sen blir det ju lite svårt att analysera utan hela konversationen.

Hon var helt normal oså och kvalificerade sig mycket men sen efter första telefonsamtal blev hon mer dryg och efterbliven och sen skrev hon massa nonsense om vad hon gör, så skrev jag typ "så stel och tråkig man kan vara" fför jag tröttnade på hennes beteende, sen svarade hon det långa texten som jag skrev i tidigare inlägg.
2012-11-26,09:34,
Inlägg: #17
18-åringar och deras dumheter
The typical tonåringen.
2012-11-27,02:04,
Inlägg: #18
18-åringar och deras dumheter
Fick precis höra att jag var "skit ful" från en liten 18-årig hora på badoo. Gav henne några sanningens ord. Jag är het btw.
2012-11-28,17:50,
Inlägg: #19
18-åringar och deras dumheter
Fick för ett par dagar sen höra att jag hade "de vackraste ögonen någonsin, man drunknar i dem. därför var jag så generad sist" sen någonting om att jag också var ful när jag inte orkade träffa henne. Ja jo jävla dumma småtrosa.
2012-11-28,23:44,
Inlägg: #20
18-åringar och deras dumheter
Hahaha fick en till nu, eller ja ingen utskällning men ett till möte med en chodetjej, får ett sms "Hej Smile" orkar inte svara, tar kanske 15 min så skriver hon "hejSmile" på facebook. Standard "vad gör du/händer i helgen etc", sen frågar hon när vi kan träffas igen, svarar att jag är rätt busy fram till nästa vecka (vilket jag är). Sen försöker hon vända på steken och börjar försöka spela svårfångad med "ja jag är också jätte upptagen så tror jag inte hinner träffa dig". Hahaha åååh funkar inte att agera desperat(har kanske 3-5 obesvarade sms och lika många hej på facebook) för att sen "vara svårfångad".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Flickor och deras "pojkvänner" Evilvalle 30 11,676 2012-12-11,13:14
Senaste inlägg:: Schlinus

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}