LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Flickor och deras "pojkvänner"
2012-03-08,18:42,
Inlägg: #1
Flickor och deras "pojkvänner"
Detta är inget nytt för de mer erfarna gossarna, men jävlar vilken weird känsla jag får varje gång sånna här saker händer. Det är typ som att jag kollar på mitt egna förhållande och tänker vad satans galen jag skulle bli om min egna tjej gjorde såhär.

Har hookat upp med rätt många upptagna girls genom åren, however, ska berätta nånting som händer just nu:

För någon vecka sen numberclosade jag en flicka på krogen bara för skojs skull, började messa henne förra veckan om jag minns rätt. Vi gick snabbt över till msn samt några snabba telefonsamtal lite on and off sådär.

Helt vanlig tjej, ingen "slynig stortuttad uppmärksamhetssökande krogbitch!!" som de big masses skulle säga, hon ser inte ens SÅDÄR jättebra ut, kanske en 7a, högst en 8a. Gullig tjej, jobbar som nå veterinär-skit.

Anyway så är hon förlovad, har varit så i 1.5år. Ändå efter bara någon dag av aktivt gejmande så har hon skickat bilder på sina bröst, skickat små filmklipp mitt på dagen när hon "äter en isglass" etc etc.

Igår läste jag hennes blogg lite snabbt, då stod det:

"Blablabla jag och krille blablabla hos min farmor blabla, jag älskar krille över allt annat <3"

1 timme efteråt får jag ett mms, mer bilder på hennes tuttar.

Hon skrev även att hennes kille är hemma på torsdag å fredag så jag borde inte skicka nåt sms då men hon jobbar jour i helgen och undrar då om hon kan komma över hit på natten.

De första 2 dagarna var hon lite tilknäppt men efter att hon frågat mig om jag ser ner på henne och tycker hon är dum som flirtar runt när hon har kille, och fått svaret att "jag bryr mig inte, de flesta förhållanden suger pung ändå så, jag dömer ingen" så har hon blivit en riktig översexuell liten slyna.

Well well, detta är ju rätt mycket vardagsmat för folk som playat runt en del, men ja, its a very weird world, loL.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-08,18:46,
Inlägg: #2
Flickor och deras "pojkvänner"
Evilvalle Skrev:Igår läste jag hennes blogg lite snabbt, då stod det:

"Blablabla jag och krille blablabla hos min farmor blabla, jag älskar krille över allt annat <3"

1 timme efteråt får jag ett mms, mer bilder på hennes tuttar.
THIS!!!! Det var ju precis det här jag menade i min tråd om Tjejers rationaliseringar fast nu när jag tänker på det borde den kanske hetat "Tjejers projicering av deras egna dåliga samvete"..
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-03-08,18:53,
Inlägg: #3
Flickor och deras "pojkvänner"
Ja det är galet det där, chattade med ett gammalt knull (bara setts en gång och haft väldigt lite kontakt efter) på FB på alla hjärtans dag, bara några minuter efter hon har skrivit en statusuppdatering där det sår "bla bla middag med älskling bästa alla hjärtans dag nånsin <3 bla bla" så föreslår hon att vi ska ses och är asflörtig... Vad fan Smile

En annan sak. Rätt många gånger har det hänt att jag fått ögonkontakt med en tjej på t.ex. tunnelbanan som är med sin kille, oftast när han håller om henne och har ryggen mot mig. Hon ger mig en blick sen är det som om hon får dåligt samvete och måste börja pussa på sin kille. Nån som känner igen det?
2012-03-08,19:07,
Inlägg: #4
Flickor och deras "pojkvänner"
slyngel Skrev:Ja det är galet det där, chattade med ett gammalt knull (bara setts en gång och haft väldigt lite kontakt efter) på FB på alla hjärtans dag, bara några minuter efter hon har skrivit en statusuppdatering där det sår "bla bla middag med älskling bästa alla hjärtans dag nånsin <3 bla bla" så föreslår hon att vi ska ses och är asflörtig... Vad fan Smile

En annan sak. Rätt många gånger har det hänt att jag fått ögonkontakt med en tjej på t.ex. tunnelbanan som är med sin kille, oftast när han håller om henne och har ryggen mot mig. Hon ger mig en blick sen är det som om hon får dåligt samvete och måste börja pussa på sin kille. Nån som känner igen det?

Extremt vanligt. Sånt där märker jag jämt, dom glor på en med kåt-eyes, 5sek efteråt börjar dom gosa extra mycket med sin kille för att försöka övertyga sig själv att han är "the one" or some shit, haha!

Och ja, på krogen tex, på dansgolv osv, när tjejer är med sin kille, å han står vänd med ryggen mot en, så brukar tjejerna ofta stirra rätt på en och flina, haha.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-08,19:27,
Inlägg: #5
Flickor och deras "pojkvänner"
Många förhållanden är ju rejält chodiga, tjejen upplever att hon inte får leva ut sina känslor som kvinna och allt det där, vilket leder till att hon tvingas göra det på andra håll. Jag har svårt för att döma sånt här beteende hos tjejer, har man varit med ett tag så vet man ju vad det "egentligen" handlar om.
Bloddopad av Satan
2012-03-08,20:09,
Inlägg: #6
Flickor och deras "pojkvänner"
Kul, aldrig hört nån annan som gjort just den observationen Smile
Känns lite som det är en liknande grej när man i någon social situation pratar med en tjej och man märker att hon är attraherad av en och så tar hon på ett forcerat sätt upp sin pojkvän helt randomly. "ja just det, alltså MIN KILLE bla bla bla"
2012-03-08,20:20,
Inlägg: #7
Flickor och deras "pojkvänner"
Mm det är löjligt, det är precis samma sak här med en tjej som har ett pågående 4,5år's förhållande.
Det roliga är när dom "låtsas" ha ett sånt perfekt förhållande, med sina statusuppdateringar på facebook där dom skriver hur mycket deras älskling betyder för dom och hur underbart det är att ha en lugn fredagskväll med sin kille etc. för att sen 5 minuter senare skriva hur mycket hur hon vill komma och över och knulla, vad hon vill göra med en, skickar nakenbilder etc. över PM eller SMS.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-08,20:22,
Inlägg: #8
Flickor och deras "pojkvänner"
tror det till största del har att göra med att många tjejer väljer att binda sig med killar de känner trygghet med. Alltså att de målar upp massa logiska anledningar om varför de älskar honom och vad det är som är så bra med honom.

De sexuella preferenserna deras kille innehar är däremot är fullt så tillfredsställande och därmed hoppas tjejen finna någon som kan kicka igång hennes sexuella sida och bli påsatt ordentligt..

thats my guess Smile
you need to try before you win
2012-03-08,20:23,
Inlägg: #9
Flickor och deras "pojkvänner"
På lunarstorm då det begav sig fanns det så sjukt mycket uttråkade white-trash hemmafruar ute på landet, brukade kåtchatta med en massa där innan jag kom i kontakt med pick-up. Haha vilken mardröm för en kåtslyna, vara hemmafru ute på landet helt isolerad från omvärlden Big Grin
2012-03-08,20:25,
Inlägg: #10
Flickor och deras "pojkvänner"
swagger Skrev:tror det till största del har att göra med att många tjejer väljer att binda sig med killar de känner trygghet med. Alltså att de målar upp massa logiska anledningar om varför de älskar honom och vad det är som är så bra med honom. De sexuella preferenserna deras kille innehar lär däremot är inte vara glödhet och därmed hoppas tjejen finna någon som kan tillfredsställa henne ordentligt..

thats my guess Smile

Japp agreed on this. Dom är ju trots allt "snälla" aka nice guys, en skön trygghet att luta sig tillbaka på som alltid finns där.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-08,22:39,
Inlägg: #11
Flickor och deras "pojkvänner"
Haha! Du läser tjejernas blogg... Wink

En annan sak, tjejen blir sur på killen utan anledning. Exempel åkte jag buss hem från krogen för ett tag sedan. Snackade med en tjej och hennes kille på bussen. Sa massa smådryga kaxiga saker för att teasa bruden och hon skrattar och tycker det är skitkul. Killen börjar oxå skratta åt det jag säger om henne, vilket leder till att hon blir sur på honom. DVS jag säger nåt halvtaskigt till henne, hon och han skrattar, hon blir sur för han skratta.
2012-03-08,22:48,
Inlägg: #12
Flickor och deras "pojkvänner"
Evilvalle Skrev:Detta är inget nytt för de mer erfarna gossarna, men jävlar vilken weird känsla jag får varje gång sånna här saker händer. Det är typ som att jag kollar på mitt egna förhållande och tänker vad satans galen jag skulle bli om min egna tjej gjorde såhär.

Har hookat upp med rätt många upptagna girls genom åren, however, ska berätta nånting som händer just nu:

För någon vecka sen numberclosade jag en flicka på krogen bara för skojs skull, började messa henne förra veckan om jag minns rätt. Vi gick snabbt över till msn samt några snabba telefonsamtal lite on and off sådär.

Helt vanlig tjej, ingen "slynig stortuttad uppmärksamhetssökande krogbitch!!" som de big masses skulle säga, hon ser inte ens SÅDÄR jättebra ut, kanske en 7a, högst en 8a. Gullig tjej, jobbar som nå veterinär-skit.

Anyway så är hon förlovad, har varit så i 1.5år. Ändå efter bara någon dag av aktivt gejmande så har hon skickat bilder på sina bröst, skickat små filmklipp mitt på dagen när hon "äter en isglass" etc etc.

Igår läste jag hennes blogg lite snabbt, då stod det:

"Blablabla jag och krille blablabla hos min farmor blabla, jag älskar krille över allt annat <3"

1 timme efteråt får jag ett mms, mer bilder på hennes tuttar.

Hon skrev även att hennes kille är hemma på torsdag å fredag så jag borde inte skicka nåt sms då men hon jobbar jour i helgen och undrar då om hon kan komma över hit på natten.

De första 2 dagarna var hon lite tilknäppt men efter att hon frågat mig om jag ser ner på henne och tycker hon är dum som flirtar runt när hon har kille, och fått svaret att "jag bryr mig inte, de flesta förhållanden suger pung ändå så, jag dömer ingen" så har hon blivit en riktig översexuell liten slyna.

Well well, detta är ju rätt mycket vardagsmat för folk som playat runt en del, men ja, its a very weird world, loL.

LÄR MIG MANNEN!
2012-03-08,22:50,
Inlägg: #13
Flickor och deras "pojkvänner"
Just det. Flickvänner som börjar gnälla och bitcha på sina pojkvänner när man är i deras sällskap, en annan klassiker Smile
2012-03-08,23:23,
Inlägg: #14
Flickor och deras "pojkvänner"
slyngel Skrev:Just det. Flickvänner som börjar gnälla och bitcha på sina pojkvänner när man är i deras sällskap, en annan klassiker Smile

THIS. HYSTERISKT roligt.
2012-03-09,00:24,
Inlägg: #15
Flickor och deras "pojkvänner"
Mm, kul egoboost, men mest irriterande när det rör sig om en polares tjej dock...
2012-03-09,00:31,
Inlägg: #16
Flickor och deras "pojkvänner"
Evilvalle du borde skriva en BF destroyer guide... I need it badly! Wink
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-09,00:33,
Inlägg: #17
Flickor och deras "pojkvänner"
noname2blame Skrev:Haha! Du läser tjejernas blogg... Wink

En annan sak, tjejen blir sur på killen utan anledning. Exempel åkte jag buss hem från krogen för ett tag sedan. Snackade med en tjej och hennes kille på bussen. Sa massa smådryga kaxiga saker för att teasa bruden och hon skrattar och tycker det är skitkul. Killen börjar oxå skratta åt det jag säger om henne, vilket leder till att hon blir sur på honom. DVS jag säger nåt halvtaskigt till henne, hon och han skrattar, hon blir sur för han skratta.

Ja, det där är vanligt. Flickor börjar väldigt ofta bitcha mot sin BF när dom är i ens närhet, fucking hilarious. Tog upp detta på CR en gång kan jag minnas.

Dom känner alfapresence baby.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-09,00:34,
Inlägg: #18
Flickor och deras "pojkvänner"
Insecureboy Skrev:Evilvalle du borde skriva en BF destroyer guide... I need it badly! Wink

yeah faktiskt, jag har massa små knep jag brukar köra på dom små liven haha
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-09,00:43,
Inlägg: #19
Flickor och deras "pojkvänner"
Kom ihåg att Tyler nämnde nångång att hans flickvän kunde bli lite cranky och testig om någon attraktiv man dök upp på tv när dom satt hemma i soffan. Vafan, man går ju inte säker för amogs nånstans.... Big Grin
2012-03-09,09:16,
Inlägg: #20
Flickor och deras "pojkvänner"
Evilvalle Skrev:Ja, det där är vanligt. Flickor börjar väldigt ofta bitcha mot sin BF när dom är i ens närhet, fucking hilarious. Tog upp detta på CR en gång kan jag minnas.

Dom känner alfapresence baby.

Har varit med om det några enstaka gånger i mitt gamla förhållande. Men iochmed att jag är mycket mer intelligent än mitt ex så har jag bara huggt tillbaka gånger 2. Någon gång fatta hon väl att bara hon framstår löjlig när hon gör så, för det hände väldigt sällan. Sen så har jag alltid(förutom det första året) haft attityden mot min tjej att vill hon inte vara tillsamans så kommer inte jag fälla en tår för det, passar det inte är det bara att dra(vilket var på riktigt, kunde inte game då)Vilket har funkat jävligt bra. Första året, då jag inte hade denna inställningen hann hon vara otrogen, hångla med en annan och låg med en annan. Chode och dödskär som jag var accepterade jag det.


Så i min erfarenhet är det fett viktigt att låta tjejen veta att hon inte har makten över förhållandet, passar det inte så är det bara att dra. Och detta är något som jag endast behöver visa om hon utmanar det, alltså inget man aktivt behöver visa.

edit: men detta är la ganska basic i guess.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,057 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med pojkvänner som beter sig underligt Sex Intelligence 21 8,567 2013-09-03,22:35
Senaste inlägg:: AbbeyRoad
  18-åringar och deras dumheter Jens 39 15,323 2012-12-25,18:59
Senaste inlägg:: Nystart
  Tankar kring brudar med pojkvänner Anonymous 4 1,780 2012-08-27,23:35
Senaste inlägg:: Jayson1

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}