LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tränings- och kostprogram för er som vill komma i form och få sexpack på 2 månader!
2012-11-25,20:03,
Inlägg: #1
Tränings- och kostprogram för er som vill komma i form och få sexpack på 2 månader!
Yo bro's!

Först vill jag bara säga att jag per automatik är sjukt skeptisk inför alla typer av "mirakelkurer" och metoder. Sprang däremot på detta pogram idag och trots "mirakel"-varningarna jag känner verkar det ändå hyfsat vettigt och basic. Handlar egentligen om kosten och träningen för att få det där sexpacket.

http://www.tscheartofachampionprogram.com/

Nån som provat lr kan vara sugen på att prova och posta resultat? Är själv inne i bulkfas så om det är värt kanske jag kör efter jul....

Och ja, för alla er snåla och lata jävlar Wink här har ni en torrentlänk till boken!

http://thepiratebay.se/torrent/6663942/T..._Nutrition
2012-11-26,10:58,
Inlägg: #2
Tränings- och kostprogram för er som vill komma i form och få sexpack på 2 månader!
Har inte läst nåt om det men av din titel att döma kan jag till 90% säga att det är bullshit.
Life is a game.
2012-11-26,12:48,
Inlägg: #3
Tränings- och kostprogram för er som vill komma i form och få sexpack på 2 månader!
Efter att ha kollat på det i några minuter så går det att konstatera att det inte är totalt bullshit. Men jag skulle göra helt annorlunda. Alldeles för kolhydratrik kost för min smak och är personen i fråga inte överviktig och vill bygga muskler så är det ALLDELES för mycket fokus på cardio. Dessutom är jag ett stort fan av tunga helkroppsövningar. Varför ska jag slösa tid på bicepscurl då jag får mycket bättre resultat av min investerade tid och optimal hormonbalans av att göra knäböj, marklyft, bänkpress, pull-ups, stångrodd eller militärpress?
2012-11-26,13:15,
Inlägg: #4
Tränings- och kostprogram för er som vill komma i form och få sexpack på 2 månader!
Whynot Skrev:Efter att ha kollat på det i några minuter så går det att konstatera att det inte är totalt bullshit. Men jag skulle göra helt annorlunda. Alldeles för kolhydratrik kost för min smak och är personen i fråga inte överviktig och vill bygga muskler så är det ALLDELES för mycket fokus på cardio. Dessutom är jag ett stort fan av tunga helkroppsövningar. Varför ska jag slösa tid på bicepscurl då jag får mycket bättre resultat av min investerade tid och optimal hormonbalans av att göra knäböj, marklyft, bänkpress, pull-ups, stångrodd eller militärpress?

Du hänger mycket på Kolo va?
2012-11-26,13:45,
Inlägg: #5
Tränings- och kostprogram för er som vill komma i form och få sexpack på 2 månader!
Whynot Skrev:Efter att ha kollat på det i några minuter så går det att konstatera att det inte är totalt bullshit. Men jag skulle göra helt annorlunda. Alldeles för kolhydratrik kost för min smak och är personen i fråga inte överviktig och vill bygga muskler så är det ALLDELES för mycket fokus på cardio. Dessutom är jag ett stort fan av tunga helkroppsövningar. Varför ska jag slösa tid på bicepscurl då jag får mycket bättre resultat av min investerade tid och optimal hormonbalans av att göra knäböj, marklyft, bänkpress, pull-ups, stångrodd eller militärpress?

Inget spec fel på någon av träningsuppläggen men då verkade det jag trodde stämma, att den magiska tvättbrädan dök fram efter ett underskott.
Life is a game.
2012-11-26,14:14,
Inlägg: #6
Tränings- och kostprogram för er som vill komma i form och få sexpack på 2 månader!
dobarj3 Skrev:Du hänger mycket på Kolo va?

Vad är Kolo?
2012-11-26,14:46,
Inlägg: #7
Tränings- och kostprogram för er som vill komma i form och få sexpack på 2 månader!
Whynot Skrev:Vad är Kolo?

kolozzeum.com

(träningsforum)
2012-11-26,16:50,
Inlägg: #8
Tränings- och kostprogram för er som vill komma i form och få sexpack på 2 månader!
Bubblan Skrev:Inget spec fel på någon av träningsuppläggen men då verkade det jag trodde stämma, att den magiska tvättbrädan dök fram efter ett underskott.

Haha det var det väl inte direkt något hymlande med. Var mer intresserad av hans metod att förbränna och dieten. Men jag håller med, detta är för de som är lite överviktiga och som vill gå ner. INGET byggarprogram. Personligen hatar jag cardio. Kör mitt GVT-schema som jag är stört nöjd med efter en månad. Kommer posta före efter bilder senare för den som är intresserad. Sen finns det ju andra saker än "traditionell" cardio för att bränna kalorier för oss som hatar att springa. Smile
2012-11-26,17:01,
Inlägg: #9
Tränings- och kostprogram för er som vill komma i form och få sexpack på 2 månader!
Ah, nej. Jag har läst små mängder där. Det finns en del kunniga tränings- och kostnördar där. I övrigt mest influerad av Stronglifts som jag fått riktigt bra resultat av och diverse andra saker.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vill skaffa lite muskler tay 19 7,731 2016-02-27,13:06
Senaste inlägg:: Northeros

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}