LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
2012-12-29,18:27,
Inlägg: #21
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Yeh, har inte koll på vad det aktiva ämnet i Craze är men det är ju nåt inom amfetaminfamiljen precis som DMAA, så givetvis inte konstigt om den minskar aptiten
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-12-29,19:26,
Inlägg: #22
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
ELLER, how about this... Brainstormar bara lite, kalla mig gärna galen. MEN



Skit i PWO och alla dylika stimulerande ämnen, masa din röv till gymmet och lyft vikter ändå.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-12-30,00:05,
Inlägg: #23
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Bollgrodan Skrev:Craze tar även bort min hunger.. får fan inte ner någon mat förrens långt efter passet
Jo, samma här, lika för alla skulle jag säga. Som Vettorazzi säger, det e ju besläktat med amf så inte så konstigt.

Har även konstant ont i käken, inte säker på om det e crazen som ger mig käkspänningar eller om jag börjar göra något skevt tix, skulle dock tippa rätt hårt på crazen.

Upplever ni andra några problem med käkspänningar? (Alltså att ni typ spänner käken / smått börjar tugga liksom)
golvmopp Skrev:ELLER, how about this... Brainstormar bara lite, kalla mig gärna galen. MEN



Skit i PWO och alla dylika stimulerande ämnen, masa din röv till gymmet och lyft vikter ändå.
Men äru helt från vettet eller!!!!

Nä men ärligt, du har en poäng, men jag pallar inte Smile Har inte riktigt motivationen utan PWO att köra 110%, jag vill gärna men blir slut för tidigt och då börjar jag ta genvägar, hoppa över set osv..
2012-12-30,04:31,
Inlägg: #24
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Älskar hur jag när jag började träna till och med tvekade att ta proteinpulver, sen blev det så ändå, sen kreatin, sen gainer.. sen blabllbla, idag äre: proteinpulver, pwo, kreatin, eaa, omega3, testopiller, östro-sänkare/kortisol-sänkare GAAH
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-12-30,18:02,
Inlägg: #25
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Evilvalle Skrev:Älskar hur jag när jag började träna till och med tvekade att ta proteinpulver, sen blev det så ändå, sen kreatin, sen gainer.. sen blabllbla, idag äre: proteinpulver, pwo, kreatin, eaa, omega3, testopiller, östro-sänkare/kortisol-sänkare GAAH
Har varit nyfiken på testopiller, vad tar du för några och hur känner du kring dem, ger de bra effekt?
Skulle även vara intressant att höra lite kring östro-sänkare/kortisol-sänkare
2012-12-30,20:33,
Inlägg: #26
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Evilvalle Skrev:Älskar hur jag när jag började träna till och med tvekade att ta proteinpulver, sen blev det så ändå, sen kreatin, sen gainer.. sen blabllbla, idag äre: proteinpulver, pwo, kreatin, eaa, omega3, testopiller, östro-sänkare/kortisol-sänkare GAAH

Haha tror fan alla är så när man börjar, många är extra nojiga för att det "är pulver, man vet ju inte vad som är i!!!"
2012-12-30,21:38,
Inlägg: #27
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Har inte testat Craze så kan ej uttala mig om detta. Jag tyckte däremot inte att Jack3d gav särskilt mycket. Visst det kändes lite annorlunda i kroppen, kände mig igång etc, men jag lyfte inte mer än jag brukar (och då snackar vi inte om en enda gång utan ett genomsnitt av alla gånger). När jag tog det innan MMA/BJJ träning så fick jag heller inga speciellt anmärkningsvärda resultat.

Ephedra/Efedrin är däremot att rekommendera (det förstnämnda är olagligt att sälja samt använda om du ska tävla, men mig veterligen legalt att annars använda privat). Det känner man gör skillnad. Dessutom är rysningarna "sköna" av ephedra. Tycker att det är rätt obehagliga och stickiga av Jack3d.

Någon annan som har erfarenhet av både Ephedra/Efedrin och Jack3d?
2012-12-30,22:21,
Inlägg: #28
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Logaritmic Skrev:Har inte testat Craze så kan ej uttala mig om detta. Jag tyckte däremot inte att Jack3d gav särskilt mycket. Visst det kändes lite annorlunda i kroppen, kände mig igång etc, men jag lyfte inte mer än jag brukar (och då snackar vi inte om en enda gång utan ett genomsnitt av alla gånger). När jag tog det innan MMA/BJJ träning så fick jag heller inga speciellt anmärkningsvärda resultat.

Ephedra/Efedrin är däremot att rekommendera (det förstnämnda är olagligt att sälja samt använda om du ska tävla, men mig veterligen legalt att annars använda privat). Det känner man gör skillnad. Dessutom är rysningarna "sköna" av ephedra. Tycker att det är rätt obehagliga och stickiga av Jack3d.

Någon annan som har erfarenhet av både Ephedra/Efedrin och Jack3d?

Efedrin e najs, men olagligt. Vet inte den exakta klassningen, kan de vara läkemedelsklassat? Brukade köra efedrin, ngr 100mg koffein + 1-2skopor no-explode för typ, 3 årsedan. riktigt bra tryck. men mådde så jävla dåligt efteråt så slutade. Men bra resultat, shit
find it, fuck it, forget it.
2012-12-30,22:41,
Inlägg: #29
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Efedrin är läkemedelsklassat ja (dvs olagligt för den som ej har recept). Ephedra ska dock enbart vara illegalt att sälja, ej att använda. Kan tillägga att jag blivit dopingtestad då jag tagit ephedra innan passet, åkte inte fast till min stora förvåning.
2013-01-16,19:20,
Inlägg: #30
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Första gången ja pröva Craze av polare va de nice, nu när jag köpte skiten själv känns de som jag får panikattacker på vägen till gymmet och knappt kan kommunicera med folk för jag e så stressad och skit, weird as fuck. Körde 2 och en halv skopa. Ska fortsätta använda produkten och återkomma.
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-01-16,20:32,
Inlägg: #31
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Anonymous Skrev:Körde 2 och en halv skopa.

Det är mycket, rekommenderad dos är 1-2 skopor. Testa typ en nästa gång. Jag har kört tre skopor nån gång och det blev grymt, men alla reagerar väldigt olika.
2013-01-16,23:48,
Inlägg: #32
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Craze....

Ruset av craze ger mig världens jävla ångest o depression, som en FET avtändning från en kväll med E, cola o sprit. Som att ja bränt slut mina serotonin depåer.
Jag mår skit o vill ta livet av mig i ca 5 timmar, sen börjar ja komma tillbaka..

andra märken som black powder funkar suveränt.

0/5 helt seriöst.
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-01-16,23:56,
Inlägg: #33
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
devil Skrev:Craze....

Ruset av craze ger mig världens jävla ångest o depression, som en FET avtändning från en kväll med E, cola o sprit. Som att ja bränt slut mina serotonin depåer.
Jag mår skit o vill ta livet av mig i ca 5 timmar, sen börjar ja komma tillbaka..

andra märken som black powder funkar suveränt.

0/5 helt seriöst.

HAHA hade exakt samma erfarenhet, fyhelvete vad dåligt jag mådde, rent piss.

Minns jag hade skrapat in lite extra mycket pengar den månaden, hade nyss haft världens bästa sex, slänger i mig craze och drar iväg, när jag sedan är påväg hem från passet mår jag så sjukt dåligt, världens ångest, allt känns meningslöst, inget var kul. Fyhelvete, fick verkligen uppleva hur det är att vara depp for real där under några timmar.

But then again, många som dyrkar produkten, sooooooo i dunnoo
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-17,00:12,
Inlägg: #34
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Anonymous Skrev:Första gången ja pröva Craze av polare va de nice, nu när jag köpte skiten själv känns de som jag får panikattacker på vägen till gymmet och knappt kan kommunicera med folk för jag e så stressad och skit, weird as fuck. Körde 2 och en halv skopa. Ska fortsätta använda produkten och återkomma.
Panikattacker, av craze?

??

Körde du 2,5 direkt? Dont. Börja med 1 o trappa upp. Körde 2 direkt o det va för mkt alltså, mådde dåligt efter. Nu kör jag 2 och får knappt effekt längre...

Kommer inte att köpa en till burk, den tappar ju kraft direkt till skillnad från jack3d som var sjuk i huvudet hela tiden (ok nu kanske man inte ska jämföra alla pwos mot jack3d men vafan den va ju kung!)
2013-02-08,21:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-02-08,21:26 av {2} Colonel Love.)
Inlägg: #35
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Risken finns att folk har köpt falska versioner av craze. Gymgrossisten ska tydligen vara ok men är nästan lite skeptisk där med. Testat tre ggr från en burk från gymgrossisten men enbart fått effekt en gång.

Hur som, artikel om fakeburkarna och hur man upptäcker här:
http://www.craze.nu/nyheter/fake-version...marknaden/
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-02-09,04:10,
Inlägg: #36
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Sam Skrev:Har varit nyfiken på testopiller, vad tar du för några och hur känner du kring dem, ger de bra effekt?
Skulle även vara intressant att höra lite kring östro-sänkare/kortisol-sänkare

Bortkastade pengar, de funkar inte och jag vet för jag har jobbat i en kosttillskottsbutik själv. Vill du manipulera med dina hormoner så kör riktiga grejer annars låt det vara, för de lagliga produkterna kommer inte ge dig ett skit förutom en tunnare plånbok.
2013-02-09,18:44,
Inlägg: #37
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
zorro69 Skrev:Bortkastade pengar, de funkar inte och jag vet för jag har jobbat i en kosttillskottsbutik själv. Vill du manipulera med dina hormoner så kör riktiga grejer annars låt det vara, för de lagliga produkterna kommer inte ge dig ett skit förutom en tunnare plånbok.

Håller med.
2013-02-10,04:05,
Inlägg: #38
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Mentala uttalar jag mig inte om men fysiska är en piss i oceanen, likadant med no-runk.
Life is a game.
2013-02-10,17:30,
Inlägg: #39
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Nu har jag använt produkten ett par gånger, de jag mena me panikattacker i mitt senaste inlägg var att jag var super stressad hela tiden, svårt att kommunicera med andra personer då jag kände mig stressad, nervös helt enkelt. Som att jag va som en jävla pundare som inte kunde föra ett normalt samtal utan ville bara gå vidare, vilket egentligen är en bra effekt då man blir sugen på att springa till gymmet men som jag precis skrev så suger det att kommunicera med folk.

Effekten av Craze nu efter kanske 10 serveringar elr så suger hårt, känner knappt något av produkten längre även fast ja ligger på 2,5 skopor, de ända som jag märker är kanske en del pump men va så sjukt länge sen ja körde utan någon PWO alls så vet inte riktigt hur min "vanliga" pump ser ut om det är någon skillnad alls. En aning piggare blir jag men inte speciellt mycket mer än så.

Suger rejält att de tog bort DMAA och Koffein+Efedrin vilket gav ett sjukt boost, minns gammla Jacked XX Extreme från MMsports, sånt jävla rus man fick men SJUK stim + SJUK stickningar = gold, nu måste man blanda egna jävla PWOS och köpa grejer som är olagliga för att få samma effekt som tidigare vilket suger.
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-02-10,23:24,
Inlägg: #40
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
zorro69 Skrev:Bortkastade pengar, de funkar inte och jag vet för jag har jobbat i en kosttillskottsbutik själv. Vill du manipulera med dina hormoner så kör riktiga grejer annars låt det vara, för de lagliga produkterna kommer inte ge dig ett skit förutom en tunnare plånbok.

100%agree. Jag har också den tron. Kör riktigt stuff istället för någon ört.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! Nystart 68 42,476 2016-10-09,16:40
Senaste inlägg:: JohnDoe
  Craze innehåller dopingklassade ämnen Jayson1 14 4,783 2013-04-10,19:32
Senaste inlägg:: Nystart
  Craze PWO + kreatin samtidigt Commander 5 2,316 2012-10-10,01:34
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}