LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ökad testo ger tydligen inte mer sexlust, wtf!
2012-12-21,13:28,
Inlägg: #1
Ökad testo ger tydligen inte mer sexlust, wtf!
Har alltid trott att ökat testo pushar ens libido, men nu läste jag nyss att så är tydligen inte alls fallet. Ökad testo ger endast mer sexlust om man redan ligger under "normalvärdet" på testot (som man för övrigt når vid 20 års ålder), the fuck?

Jag blir fan sjuuukt mycket kåtare när jag tränar, betyder det då att jag har "för lite" testo annars, eller beror det på något annat? Har fan svårt att acceptera det där om jag ska vara helt ärlig. T.ex. så läste jag en "anti-bola" annons på gymmet (haha sånt e alltid kul) där en kille talade ut om hans problem efter att han slutat med sina kurningar, och han sa att "när jag var ON så kunde jag ha sex med min flickvän 10ggr per dag och ändå vara kåt", det talar ju emot det?

Någon som vet mer ang detta? Jäkligt intressant!
2012-12-21,13:49,
Inlägg: #2
Ökad testo ger tydligen inte mer sexlust, wtf!
Källa på det?
2012-12-21,15:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-21,15:14 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #3
Ökad testo ger tydligen inte mer sexlust, wtf!
Låter spontant fel. Jag blir också kåtare efter diverse testojöjande aktiviteter el kostvanor. Däremot är deet som så att måååånga ligger under vad som är "naturligt". Vi äter skit idag, de flesta håller inte igång ocg runkar helt för mkt, så antagligen är dagens "normalvärde" (medelvärdet hos västerländska män) lägre än vad vi hade haft om vi ägnade oss åt, och åt, sådant som vi naturligt borde göra. Jag har källor hemma (mobil nu) som stödjer t ex att genom att skippa raffinerat o äta mer vegetariskt återställer man sina värden (alltsä höjer) till naturlig nivå. Det gäller även t ex zink - nästan alla män o i synnerhet de som tränar, har brist på det, vilket leder till mindre testo. Genom tillskott av det kan man uppleva kåthet som föld av att ens zinknivå blir normal, men man får inte mer testo av att äta mer zinkk än man behöver. Skriver på mobil nu, sjukt jävla klyddigt, rättar till posten så den blir fin senare
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-12-21,15:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-21,15:41 av {2} Stridskuken.)
Inlägg: #4
Ökad testo ger tydligen inte mer sexlust, wtf!
Ragnarök Skrev:Låter spontant fel. Jag blir också kåtare efter diverse testojöjande aktiviteter el kostvanor. Däremot är deet som så att måååånga ligger under vad som är "naturligt". Vi äter skit idag, de flesta håller inte igång ocg runkar helt för mkt, så antagligen är dagens "normalvärde" (medelvärdet hos västerländska män) lägre än vad vi hade haft om vi ägnade oss åt, och åt, sådant som vi naturligt borde göra. Jag har källor hemma (mobil nu) som stödjer t ex att genom att skippa raffinerat o äta mer vegetariskt återställer man sina värden (alltsä höjer) till naturlig nivå. Det gäller även t ex zink - nästan alla män o i synnerhet de som tränar, har brist på det, vilket leder till mindre testo. Genom tillskott av det kan man uppleva kåthet som föld av att ens zinknivå blir normal, men man får inte mer testo av att äta mer zinkk än man behöver. Skriver på mobil nu, sjukt jävla klyddigt, rättar till posten så den blir fin senare
Japp samt att det är Östrogen i dricksvattnet. Läst att vissa män har svårt att få barn pga. detta. Bara att googla, det kommer från olika produkter som är svåra att rensa bort som p-piller, mejeriprodukter. Läste detta precis "En annan viktig källa är de naturliga hormoner som män, kvinnor och barn, och särskilt gravida kvinnor, utsöndrar i urinen. Det skriver The Medical News." vidrigt. http://fof.se/tidning/2003/1/nedspolade-...-tvakonade
2012-12-21,16:34,
Inlägg: #5
Ökad testo ger tydligen inte mer sexlust, wtf!
Du kan ju slänga upp källan för det låter väldigt tveksamt. Bara o dra in o läsa kurrapporter på flashback så ser man att det är jävligt många som är kåt hela tiden. När man sedan hoppar av är ens egenproduktion så låg att sexlusten ofta är död en liten tid framöver.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Funkybod under-tshirt för bredare axlar (bra för de som inte tränar pga olika anle..) Simme121 23 13,923 2015-09-16,11:58
Senaste inlägg:: Simme121
  ÖKA TESTO med 97,9 %! Jupp, ni läste rätt! ;) Commander 13 6,614 2013-05-20,14:42
Senaste inlägg:: Carnivore
  Tips för att öka testo i kroppen Insecureboy 52 23,934 2012-11-24,16:52
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Ännu en anledning för att öka ditt testo! Commander 4 1,937 2012-10-03,15:29
Senaste inlägg:: Evilvalle
  ÖKA TESTO >>> TRÄNA BEN FFS!! russel 15 6,723 2012-03-23,01:02
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}