LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer och sex - chatt konvo
2012-12-22,21:54,
Inlägg: #1
Tjejer och sex - chatt konvo
En tjejkompis till mig som jag legat med och som suger av mig ibland chattade jag med igår. För er som tror att tjejer inte gillar sex och bara vill ha romantiska förhållanden så kan det kanske vara en ögon öppnare. Har kortat ner och censurerat endel men poängen kommer nog fram:

Hon: men jag har varit rätt promiskuös de senaste dagarna typ.. usch..

Jag: senaste dagarna yeah right! vadå om du tycker det är kul så varför inte?

Hon: Sant, men så farlig brukar jag inte vara

Jag: berätta då

Hon ja, åkte till "stad" och hade sex med en sen kom jag hem o åkte direkt "kille", sen när jag skulle hem från honom träffade jag en annan o hade sex med honom. sen träffade jag min andra dejt igår. Så det blir 4 st på några dagar

Jag: men hur träffade kille nr 3?

Hon: På torget där jag bor.. det var lite konstigt vi har bara pratat kort en gång tidigare

Jag: Träffade du han på torget dagtid? Du var nykter?

Hon: Ja och vi prata lite sen fråga han om vi skulle gå hem till mig..
2012-12-22,22:21,
Inlägg: #2
Tjejer och sex - chatt konvo
yah good stuff, om nån vill få mer insikt i hur jävla psyko många brudar är när det kommer till sex, läs "my secret garden"
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-12-22,22:29,
Inlägg: #3
Tjejer och sex - chatt konvo
Haha fyfan vilken äcklig. Lite standards får man allt ha på att tjejen håller viss måttlighet.
2012-12-22,22:54,
Inlägg: #4
Tjejer och sex - chatt konvo
Den här tjejen kan inte vara mer än HB6.
2012-12-23,00:07,
Inlägg: #5
Tjejer och sex - chatt konvo
selected Skrev:Den här tjejen kan inte vara mer än HB6.

Jodå =) En tjej på ägglossning. Känner en tjej som betraktas som HB8 kanske i de flestas ögon som legat med nästan alla killarna i det lokala handbollslaget
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-12-23,00:16,
Inlägg: #6
Tjejer och sex - chatt konvo
haha awesome att hon njuter av livet ^^, jag upplever lite madonna/hora-komplex här eller avundsjuka? ;P
2012-12-23,00:22,
Inlägg: #7
Tjejer och sex - chatt konvo
Älskar alla chodekommentarer a la "äcklig" "ful" osv, jesus, som sagt, tjejer gillar att ligga, att ha problem med det är att skjuta sig själv i foten nåt så grovt när det gäller att träffa fruntimmer. Inte konstigt att tjejer är rädda för att ligga när de får sådant bemötande.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-12-23,13:14,
Inlägg: #8
Tjejer och sex - chatt konvo
Vettorazzi Skrev:Älskar alla chodekommentarer a la "äcklig" "ful" osv, jesus, som sagt, tjejer gillar att ligga, att ha problem med det är att skjuta sig själv i foten nåt så grovt när det gäller att träffa fruntimmer. Inte konstigt att tjejer är rädda för att ligga när de får sådant bemötande.

Det är helt naturligt att känna så som man. Det beror helt på hur man använder vetskapen. Man kan uttrycka det på forum som detta, men inte döma tjejerna som man ligger med. Men samtidigt ha i åtanke sen när man väljer partner. För vissa brudar har bättre självkontroll och karaktär. Men visst, vill du bilda en relation med en brud utan impulskontroll, then ur welcome.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-12-23,14:56,
Inlägg: #9
Tjejer och sex - chatt konvo
Vagabond Skrev:Det är helt naturligt att känna så som man. Det beror helt på hur man använder vetskapen. Man kan uttrycka det på forum som detta, men inte döma tjejerna som man ligger med. Men samtidigt ha i åtanke sen när man väljer partner. För vissa brudar har bättre självkontroll och karaktär. Men visst, vill du bilda en relation med en brud utan impulskontroll, then ur welcome.

Ja, det är en naturlig känsla. Men det är stor skillnad på att erkänna känslan för vad den är, avundsjuka och rädsla att bli sårad (igen, fullt naturligt), och att rationalisera det som att det är tjejens fel genom att det är hon som är äcklig. De flesta män rationaliserar det så, medvetet eller undermedvetet, men så är de flesta män jävligt chode med.

Ja, det är, för att minimera chansen att bli sårad, klart viktigt att skaffa en partner som håller sitt ord om man vill satsa på något seriöst. Men det är stor skillnad på att vara promiskuös och att ha bra karaktär, och sätter du likhetstecken där gör du exakt det du pratar om, nämligen dömer tjejerna man ligger med (för att dom ligger med dig). Ett mycket bra sätt att vara ensam hela livet btw, och en jättebra pussy deterrent när du subkommunicerar "om du ligger med mig tycker jag du är en slampa".

Seriöst, lägg fokus på er själva istället för att bry er så mycket om vad random brud gör. Det är eran egen osäkerhet som gör att det känns hotfullt att tjejer faktiskt har sex med andra killar, och så länge ni rationaliserar det kommer ni vara helt fast i utvecklingen. Men det är iallafall bekvämt, så vill ni göra det, "then ur welcome".
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-12-23,17:18,
Inlägg: #10
Tjejer och sex - chatt konvo
+1 för vettorazzi

jag minns sj för något år sedan när jag sj kände så där att tjejer som fick ligga mkt var horor, äckliga, fula, vidriga, omoraliska, bla bla, men som min polare säger "det är bra att dem hora runt, knulla e ju skönt" så tkr jag att man oxå ska se det liberala ist och coola att vissa tjejer ens vågar prata om sånt här. många tjejer vågar ju knappt prata om sex för de har förutfattade meningen att "man är en i mängden som dömer tjejer efter minsta lilla sexuella aktiviteter som de nämner".

ja, det e biologiskt naturligt att reagera så där som man, men vill man ligga runt så äré bättre å skita i den känslan å beundra tjejer som vågar "hora" runt ^^,
2012-12-23,19:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-23,20:00 av {2} Stridskuken.)
Inlägg: #11
Tjejer och sex - chatt konvo
Anledningen att vissa vill att tjejer skall vara lösaktiga, är för att man inte hade fått ligga annars, om tjejer var mer pryda med högre standards. En reproduktionsstrategi för vissa med andra ord.

Att kvinnor skall vara kyska, eller åtminstonde ganska pryda och tyglade, har varit en självklarhet för män i alla tider. Anledningen är att kvinnor som är mer kyska, är mer feminina och fina, i motsats till en kvinna med manligt sexuellt beteende. Det är det feminina och fina män attraheras till (de flesta) därför kommer det sig rätt naturligt att i princip alla män även idag innerst inne föredrar en kvinna som inte haft sex med hela sin umgängeskrets.

Evolutionspsykologiskt är det väldigt korkat för en kvinna att bete sig slampigt, då visar hon att hon har dålig impulskontroll, vilket innebär att ingen kommer vilja försörja henne, eftersom ingen vill riskera att uppfostra någon annan mans barn. Vilket innebär att hon kommer bli utstött och dö helt enkelt. Detta mönstret har följts hela historien. Det är anledningen till att man ser tjejer som knullar runt som slampor, och det beteendet som av nämnd orsak anses äckligt står då i motsats till en kvinna som man kan se som något fint (vilket har väldigt stor betydelse för hur sexuellt attraktiv hon är).

Att det sen finns queerfeminister som tycker att kvinnor skall ligga runt precis lika mycket som oss, allt annat är ojämställd dubbelmoral, är bara löjligt Intressant nog är dessa oftast samma personer som tycker att vi ska importera hit somalier.
2012-12-23,22:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-23,22:58 av {2} Vettorazzi.)
Inlägg: #12
Tjejer och sex - chatt konvo
Stridskuken Skrev:x

För det första är det viktigt att påpeka att allt du skrivit nu är din subjektiva åsikt, vilket jag hoppas du inser själv även om du formulerar dig som om det vore fakta. Även om så inte är fallet är det fortfarande något som är värt för alla andra att känna till; huruvida tjejers sexliv är äckligt eller inte är en smakfråga.

För det andra är vi inte regelrätta djur längre. Ja, våran sexualitet t.ex. styrs av animaliska impulser snarare än rationella beslut och därför är det en väldigt intressant aspekt att ha i åtanke när man försöker lära sig bli bra på att attrahera tjejer, men när du börjar justifiera vad som är rätt och fel MORALISKT sett med faktoider från evolutionspsykologi är du ute och cyklar nåt så otroligt. Newsflash: det är inte 1890 längre och det finns en hel del kvinnor som klarar sig själva nu. Är det relevant när man diskuterar hur man ska bli bra på att ragga brudar? Nej, inte direkt. Är det relevant när man diskuterar huruvida det är smart/osmart av en kvinna att ligga runt? Ja, som fan.

För det tredje är det intressant hur mycket du rationaliserar. Att man är queerfeminist för att man inte har ett problem med tjejers sexualitet, att det är tjejers ansvar att inte knulla runt för att det är äckligt etc. Its fine, alla rationaliserar för att få sin världsbild att stämma, men det är intressant för vi befinner oss på ett forum dedikerat åt att bli bra på att ragga tjejer. Och det är slående hur pass sällsynt det ändå är bland folk som är nöjda med sina sex- och känsloliv att bli arga på tjejer som har mycket sex bara för sakens skull. Precis som det är slående hur pass många inom detta community och särskilt på detta forum som ägnar sanslösa mängder energi åt att vara förbannade på tjejer och sen undrar varför dom inte blir populära casanovor per automatik.

Alltså, ingen vill att ens tjej ligger med en annan kille. Men har du problem med vad random tjej som INTE är din gör på sin fritid har du seriösa osäkerhetsproblem/problem med att vara bekväm med sex. Och har du en tjej men tror att hon ligger runt bakom ryggen på dig (utan resonabla skäl) har du trust issues.

Sist men inte minst är det roligt hur du försöker framea det som att det endast är desperata killar som inte får ligga som tycker som du ( "att man inte hade fått ligga annars" ). Jävligt roligt, faktiskt, med tanke på hur "bra" du faktiskt är med tjejer ute i fält. Jag gillar dig som person alltså och du får gärna lura dig själv men det är sjukt taskigt att lura x antal newbies också. Just saying.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-12-24,00:41,
Inlägg: #13
Tjejer och sex - chatt konvo
Vettorazzi Skrev:Ja, det är en naturlig känsla. Men det är stor skillnad på att erkänna känslan för vad den är, avundsjuka och rädsla att bli sårad (igen, fullt naturligt), och att rationalisera det som att det är tjejens fel genom att det är hon som är äcklig. De flesta män rationaliserar det så, medvetet eller undermedvetet, men så är de flesta män jävligt chode med.

Ja, det är, för att minimera chansen att bli sårad, klart viktigt att skaffa en partner som håller sitt ord om man vill satsa på något seriöst. Men det är stor skillnad på att vara promiskuös och att ha bra karaktär, och sätter du likhetstecken där gör du exakt det du pratar om, nämligen dömer tjejerna man ligger med (för att dom ligger med dig). Ett mycket bra sätt att vara ensam hela livet btw, och en jättebra pussy deterrent när du subkommunicerar "om du ligger med mig tycker jag du är en slampa".

Seriöst, lägg fokus på er själva istället för att bry er så mycket om vad random brud gör. Det är eran egen osäkerhet som gör att det känns hotfullt att tjejer faktiskt har sex med andra killar, och så länge ni rationaliserar det kommer ni vara helt fast i utvecklingen. Men det är iallafall bekvämt, så vill ni göra det, "then ur welcome".

+1 på Stridskuken.

Som svar:
Du är efterbliven, eftersom du väljer att tolka mitt svar på det sätt som passar dig. Läs det jag skrev igen och säg mig vilken del som tyder på rädsla/osäkerhet. Men jag har rätt och du är smart, så om du läser och tänker igen så kommer du inse att jag har rätt. Ja, jag drar likhetstecken på val av PARTNER och karaktär/impulskontroll , dvs inte ett jävla engångsligg. Sen finns det, som du själv bekräftar, tjejer med bra karaktär men som har gjort ett medvetet val att leva promiskuöst, fine. Om du på riktigt skiter i om din partner har varit med 200 eller 2 personer tidigare, så är det helt okey, däremot är det något som jag tar hänsyn till. Men det beror inte på osäkerhet eller rädsla, endast till värderingar som jag har för ett förhållande och förtroende. Det gäller inte enbart sex.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-12-24,00:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-24,01:01 av {2} Vettorazzi.)
Inlägg: #14
Tjejer och sex - chatt konvo
Vagabond Skrev:x

Alltså, det jag menar är att om man känner sig obekväm av att random tjejer har sex med random killar, då är man osäker. Om man extrapolerar det till att känna sig obekväm med en partner (alltså flickvän/sambo whatever) som är sexuellt erfaren för att man tror att hon kommer ligga runt, då är man också osäker. Märk här att jag inte snackar om vad du personligen har för smak vad gäller tjejer, det är helt upp till dig och inte min ensak. Jag kritiserar alltså absolut inte vad du tar hänsyn till när du väljer partner om det var kärnvärdet i din post, jag kritiserar tendensen folk här verkar ha att lash out på tjejer som är sexuellt aktiva bara för att dom är tjejer och sexuellt aktiva. Är du med på vad jag menar då?
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-12-24,01:48,
Inlägg: #15
Tjejer och sex - chatt konvo
Vettorazzi Skrev:Alltså, det jag menar är att om man känner sig obekväm av att random tjejer har sex med random killar, då är man osäker. Om man extrapolerar det till att känna sig obekväm med en partner (alltså flickvän/sambo whatever) som är sexuellt erfaren för att man tror att hon kommer ligga runt, då är man också osäker. Märk här att jag inte snackar om vad du personligen har för smak vad gäller tjejer, det är helt upp till dig och inte min ensak. Jag kritiserar alltså absolut inte vad du tar hänsyn till när du väljer partner om det var kärnvärdet i din post, jag kritiserar tendensen folk här verkar ha att lash out på tjejer som är sexuellt aktiva bara för att dom är tjejer och sexuellt aktiva. Är du med på vad jag menar då?

Då är jag helt med dig. Respekterar dig för ditt svar. Problematiken låg i tolkningen, vi verkar tycka rätt lika. Har dock av erfarenhet fått bekräftat (endast av min egna erfarenhet, därmed begränsad) att med riktigt tight game så kan man dra nästan vilken brud som helst till ett ONS. Får höra det av tjejerna ibland. Dock vet jag inte hur mycket som är lögn och hur mycket som är genuint. Så man ska vara försiktig med det. Man får som du säger vara försiktig med fördomar, speciellt om man vet om game och hur enkelt det kan vara att manipulera människor. Även den mannen eller kvinnan med bäst karaktär kan förlora kontrollen.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-12-24,14:54,
Inlägg: #16
Tjejer och sex - chatt konvo
Vagabond Skrev:x

Yeah, alltså, det är klart att det finns en risk att ens partner är otrogen, men jag funderar på om det inte är så att skevt urval spelar en del i hur stor risk det är. Precis som någon som jobbar inom vården får se folk bli förstörda av alkohol får intrycket att alkohol förstör allas liv för de flesta man träffar som dricker har det dåligt kan det vara så att man får intrycket att det är stor risk att tjejer är otrogna mot sina pojkvänner om man själv kan gamea sig innanför byxorna på de flesta tjejer som har pojkvänner man träffar, hajar du? Det viktiga imo är att göra en bedömning av individen och som du säger vara försiktig med fördomar, jag har själv inte hittat någon större korrelation mellan fultal och tendens att ha dålig karaktär.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,390 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,555 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,058 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,049 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 3,027 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,714 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,046 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,371 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,457 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101
  Trakasseringar mot tjejer i Norge krokodilen 1 1,422 2014-08-16,22:32
Senaste inlägg:: SvaMp_

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}