LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Problem med flytningar
2012-12-24,22:05,
Inlägg: #1
Problem med flytningar
Jag hade klamydia i april, symptomen då var lite flytningar. Sen i somras har jag träffat 2 tjejer utan kodis, i september fick jag liknande symptom som när jag hade klamydia så var säker på att jag fått det igen, antog det var "tjej 1" som gett mig då jag kört utan med henne mkt och hon har legat runt mer än tjej 2. Iaf jag gick till um och fick piller direkt och sa även till tjejerna att testa sig. Det visade sig att jag inte hade ngt och inte heller tjejerna, hon jag prata med på um sa att det nog var urinrörskatarr (minns inte exakt vad hon sa). Pillerna tog bort flytningarna och allt var frid och fröjd. Har träffat både tjejer några gånger sen dess. Har slutat träffa tjej 2 för en månad sen. Var hos tjej 1 för 3 dagar sedan och nu idag ser jag att jag har ganska mkt flytningar, både genomskinliga och lite mer vita/spermliknande.

Så någon som har erfarenhet av sånt här? Tjejen har troligtvis inte varit med nån annan utan kådis hon var ju ren sist, vad fan e problemet, kan hon ha nån urinrörskatarr, infektion som hon inte märker som smittar, gör det det ens?? Eller nå svamp? Även om jag blir ren från flytningarna så måste jag ju se till så hon inte har ngt och smittar mig igen. Sjukt trist att sex ger Dessa problem . Hur gör ni när ni får flytningar, väntar tills det går över och skiter i det då lr? Jag känner art jag fan vill veta vad det e nu. Får testa mig när det gått 2 veckor, tänkte även testa mig mot mycoplasma som inte är smittlagskydd så d har ja ej testat innan.

Ni som ligger runt mkt lär ha haft probs med detta, plz help. Skriver på mobil så är nog slarvigt, god jävla jul !
2012-12-24,22:56,
Inlägg: #2
Problem med flytningar
Jag hade flytningar för ett tag sedan. Jag testade mig för ALLT. Inga träffar. Det finns dock ej namngivna könsjukdomar som inte går att testa för. Det kan vara en av dem. Det var troligtvis en sådan jag hade sa läkaren. Har flickorna behandlat sig med antibiotika?
2012-12-24,23:06,
Inlägg: #3
Problem med flytningar
Whynot Skrev:Jag hade flytningar för ett tag sedan. Jag testade mig för ALLT. Inga träffar. Det finns dock ej namngivna könsjukdomar som inte går att testa för. Det kan vara en av dem. Det var troligtvis en sådan jag hade sa läkaren. Har flickorna behandlat sig med antibiotika?

Nej flickornA behandlade inte sig med antibiotika då de inte hade nÅgot (de testade sig för allt under smittskyddslagen precis som jag) jag funderar på om det är mycoplasma som inte är under smittlagen eller bara nå svamp eller infektion
2012-12-24,23:47,
Inlägg: #4
Problem med flytningar
Jag hade flytningar + att det sved en del när jag pissa för ngn månad sen. Efter 2 veckor så testa jag mig, efter 2.5 veckor sluta det och nu vet Jag att testerna var negativa.

Det gick över med andra ord, men det ska sägas att det var ändå en del flytningar(volym) OCH DET LUKTADE UTAV BARA HELVETE.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-25,02:50,
Inlägg: #5
Problem med flytningar
Det enda jag råkat ut för gällande flytkingar var klamydia, sjukt irriterande och luktade fan äckligt... såklart inträffar detta när man precis lämnat en svacka :-P.
2012-12-25,15:19,
Inlägg: #6
Problem med flytningar
Herregud jag måste sluta läsa avpixlat, jag läste "problem med flyktingar" och fattade NOLL av texten som skrevs HAHA
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-12-25,21:36,
Inlägg: #7
Problem med flytningar
Evilvalle Skrev:Herregud jag måste sluta läsa avpixlat, jag läste "problem med flyktingar" och fattade NOLL av texten som skrevs HAHA

Hahahaha jag dööör! Flyktingförläggning eller flytförläggning? Wink
2013-02-24,14:01,
Inlägg: #8
Problem med flytningar
Kan ju uppdatera detta, kanske hjälper det någon. Var och testade mig hade inget, inte heller mycoplasma. Fick tabletter och det gick bort. Läkaren sa att det kan vara någon infektion man kan få genom sex bara, typ att hon irriterar mina slemhinnor eller vad fan det var, och att det är bra om man efter sex försöker "klämma ut" så mycket som möjligt eller helst kissar, gärna duschar. Det var något jag inte kände till innan och har börjat göra nu. Har varit med henne två gånger sedan dess utan problem.

Detta att man helst ska kissa/tvätta sig efter sex var nytt för mig, inget jag tänkt på innan då jag inte haft problem med det, men låter ju iof ganska logiskt. Antar att olika fittor kan vara olika "farliga" för ens egen kuk, haha. Jag kommer iaf aldrig tömma i en tjej igen för att sedan rulla åt andra sidan i sängen och somna direkt efter.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  2 problem med min flickvän Ragnarök 17 9,910 2013-06-26,09:35
Senaste inlägg:: illdan
  PROBLEM MED BALLEN! trollface 13 6,104 2013-06-12,23:57
Senaste inlägg:: Nystart

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}