LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
2013-01-13,13:28,
Inlägg: #21
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Aplyay : För de e inte nödvändigt. Att systematiskt lära sig nått som ska vara naturligt o instinktivt dödar ju hela upplevelsen för en själv. Man sitter o tänker istället för att knulla.
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-01-13,13:40,
Inlägg: #22
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
devil Skrev:Aplyay : För de e inte nödvändigt. Att systematiskt lära sig nått som ska vara naturligt o instinktivt dödar ju hela upplevelsen för en själv. Man sitter o tänker istället för att knulla.

att systematiskt lära sig köra bil är riktigt tråkigt näré gäller körupplevelsen men med träning så sitter det i ryggmärgen å då är man minsann glad att man hade lite "tråkigt" i början! ^^, men alla gör som dem vill, jag förespråkar iaf mer sån här info från erfarna dudes å inte att "strunta i att lära sig ge bra sex"..
2013-01-13,18:02,
Inlägg: #23
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
devil Skrev:Artikeln är säkert jätte bra med många relevanta och användbara tips...

men ja skulle inte kunna njuta av sexet om ja vet att jag härmar någon random ja läst om på nätet... skulle nästan va som att du var där o helt plötsligt är det en djävuls 3kant ja har hamnat i..


naah fuck that shit... jag hittar hellre på mina egna grejer o suger i sängen än kopierar nån annans shiet...

sex e ändå 80% for my pleasure anyways...

Well, dags o skippa wtt, david shade o justdeja. Raggning är ju också naturligt. Fuck pua.

devil Skrev:Aplyay : För de e inte nödvändigt. Att systematiskt lära sig nått som ska vara naturligt o instinktivt dödar ju hela upplevelsen för en själv. Man sitter o tänker istället för att knulla.

Om man sitter o tänker på teknikerna när man knullar så gör man något fel.
find it, fuck it, forget it.
2013-01-14,21:58,
Inlägg: #24
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Vrf i helvete skullen ngn vilja bli kallad för kukslyna för, få en kuk inkörd i halsen så att tårar väller fram och bli saggad i ansiktet på. Vilket annat djur drar ut kuken för att sagga honan i ansiktet? Det måste vara den mest onaturliga akten i mänsklighetens historia. - Alex

Skulle bra gärna vilja ha en vettig förklaring till hur detta kan vara sååå onaturligt..
2013-01-14,22:08,
Inlägg: #25
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Killen har gått och blivit sinnessjuk, no doubt.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-14,22:17,
Inlägg: #26
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
"Vilket annat djur" . Hah kom igen människan har väll blivit lite mer fyndigare än andra djur.

"Vilka andra djur bygger höghus?" Måste vara sjukt onaturligt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-14,22:34,
Inlägg: #27
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
well, funny shit! Trevlig kvällsunderhållning Smile
find it, fuck it, forget it.
2013-01-14,22:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-14,22:44 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #28
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Alex argument är lite knepigt faktiskt... Förvånande att han inte kan tänka längre här. Tjejer kan fantisera om att bli våldtagna etc, inte för att alla vill bli det, men att bli extremt dominerad kan mkt väl vara ett steg i det hela. Det hela har naturlgitvis evolutionära orsaker, varför kan ni nog de flest räkna ut Smile Det är dessutom inte enbart kvinnor som njuter av att bli extremt dominerad har nästintill masochistiska drag, det verkar vara vanligare än man tror även bland män. En majoritet av människor är ju trots allt födda till att bli followers snarare än dominerande i alla aspekter av livet.

För att inte tala om den mer sociala programmeringen som sker genom bl a porr, som tjejer också kollar på, vilket tenderar att lämna de som kollar på det med en vilja få extremare och extremare porr och sex IRL.

Ang artikeln så tycker jag det är bra att man lär sig sånt skit, det behöver inte alls utesluta att man gör vad som känns naturligt i längden. När jag hade flickvän för några år sen så höll jag på och lärde mig tekniker och många av de grejerna som tobiasK tog upp i texten, tyckte det var skitkul att expermintera. Hur som helst så har i dagsläget sex blivit typ 95 % för min njutnings skull, och jag gör enbart vad jag känner för. Vilket de flesta och i synnerhet den tjejen jag är rätt exklusiv med just nu gillar som fan (sug på den). Det blir en automatisk, ofta extrem dominans där jag gör vad jag känner för, speciellt när jag druckit tenderar sexet att bli rätt sjukt. Sen är de där teknikerna jag lärde mig innan rätt integrerade i mig så jag gör dom naturligt rätt ofta, särksilt slick och pullteknik är väldigt lärt från början men nu som en del av mig, vilket jag älskar att utföra Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-01-14,22:59,
Inlägg: #29
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Beerpong Skrev:Vrf i helvete skullen ngn vilja bli kallad för kukslyna för, få en kuk inkörd i halsen så att tårar väller fram och bli saggad i ansiktet på. Vilket annat djur drar ut kuken för att sagga honan i ansiktet? Det måste vara den mest onaturliga akten i mänsklighetens historia. - Alex

Skulle bra gärna vilja ha en vettig förklaring till hur detta kan vara sååå onaturligt..

Ja jävlar, människan kan inte vara kreativare än en apa eller gris ? Vi har trots allt mer branipower (iaf vissa av oss) Big Grin

Vilket annat djur har kläder på sig? KOM IGEN, BACK TO NATURE, TOTALLY. Visa snoppen när du är riktigt glad, vintertid också. Utomhus. Smile
2013-01-15,13:57,
Inlägg: #30
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Ragnarök Skrev:Det blir en automatisk, ofta extrem dominans där jag gör vad jag känner för, speciellt när jag druckit tenderar sexet att bli rätt sjukt. Sen är de där teknikerna jag lärde mig innan rätt integrerade i mig så jag gör dom naturligt rätt ofta, särksilt slick och pullteknik är väldigt lärt från början men nu som en del av mig, vilket jag älskar att utföra Smile

Håller med som fan där, det man gör i sängen numer som kommit med åren.. man bara gör det istället för att tänka och frågar. Man kör sitt race helt enkelt, det är som tobias säger det handlar inte om att ge henne en orgrasm utan hur många man vill ge henne.. OCH det gör mig sjukt jävla motiverad till att bara KEEP ON FUCKING GOING!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Sex for an experienced tantric woman godsgift 0 1,106 2016-02-12,23:44
Senaste inlägg:: godsgift
  Kondylom? FUCK slyngel 3 1,479 2012-10-23,18:50
Senaste inlägg:: slyngel
  Just fucking fuck me, already. Kinezz 3 1,961 2012-03-28,09:59
Senaste inlägg:: Jesus Resurrected
  Fuck her like a gentleman! Mercenary 6 2,351 2012-03-16,09:12
Senaste inlägg:: illdan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}