LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Åldern har ingen betydelse?
2013-01-10,20:05,
Inlägg: #1
Åldern har ingen betydelse?
Är lite nyfiken på vad ni andra tänker om åldersskillnad, vart går gränsen för äldre respektive yngre..

Ex,
Om Du var 31 skulle du kunna vara med en 17-18 åring? Eller om du är 22, skulle du kunna tänka dig att vara med en 16 åring? Är du 24 skulle du kunna vara med någon som är 38-46?

Vart går egentligen gränserna för vilka ni kan ligga med?
2013-01-10,20:21,
Inlägg: #2
Åldern har ingen betydelse?
Så länge de har börjat gymnasiet och ser bra ut så är det lugnt för mig, jag är 22 år.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-01-10,20:26,
Inlägg: #3
Åldern har ingen betydelse?
Personligen så finner jag inget intresse i någon under 20, av erfarenhet så vet jag att det är väldigt få 18-åringar som jag får något intellektuellt utbyte av. Uppåt så sätter bara deras utseende stopp.

Jag är 22.
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2013-01-10,20:38,
Inlägg: #4
Åldern har ingen betydelse?
ehm, doesnt matter. Just i knullseende. Fan, yngsta förra året var 17 o äldsta 46. Men om vi snackar förhållande, Inte under 20 (Jag fyller 22 i år) o inte över 30. Där går "gränsen". Blir nog för stora skillnader annars.
find it, fuck it, forget it.
2013-01-10,20:48,
Inlägg: #5
Åldern har ingen betydelse?
TobiasK Skrev:ehm, doesnt matter. Just i knullseende. Fan, yngsta förra året var 17 o äldsta 46. Men om vi snackar förhållande, Inte under 20 (Jag fyller 22 i år) o inte över 30. Där går "gränsen". Blir nog för stora skillnader annars.

Tänkte i knullsyfte endast!
2013-01-10,20:49,
Inlägg: #6
Åldern har ingen betydelse?
Vad menar du? Knulla eller förhållande?

Skulle nog inte kunna vara i förhållande med en tjej under 20, men jag skulle fan lätt kunna sätta på en 16åring om hon var het. Kan nästan garantera att 99.99% av alla män inte skulle ha några problem alls att knulla en het 16årig tjej, inte ens diverse 50åriga gubbjävlar (om ingen fick veta, såklart).
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-10,21:05,
Inlägg: #7
Åldern har ingen betydelse?
Evilvalle Skrev:Vad menar du? Knulla eller förhållande?

Skulle nog inte kunna vara i förhållande med en tjej under 20, men jag skulle fan lätt kunna sätta på en 16åring om hon var het. Kan nästan garantera att 99.99% av alla män inte skulle ha några problem alls att knulla en het 16årig tjej, inte ens diverse 50åriga gubbjävlar (om ingen fick veta, såklart).

Bara ligga nu! Förhållande skulle jag inte kunna tänka mig någon under 20, men snackar med en riktigt het 16 åring nu! Jag är 26 och tänker med 99% trycka henne Wink
2013-01-10,21:31,
Inlägg: #8
Åldern har ingen betydelse?
trollface Skrev:Bara ligga nu! Förhållande skulle jag inte kunna tänka mig någon under 20, men snackar med en riktigt het 16 åring nu! Jag är 26 och tänker med 99% trycka henne Wink

SÄTT PÅ HENNE.

Vi e utformade för sånt skit ffs, troru 25åriga cavemans brydde sig om tjejens ålder sålänge hon var fertil? NOPES. Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-10,21:38,
Inlägg: #9
Åldern har ingen betydelse?
Evilvalle Skrev:SÄTT PÅ HENNE.

Vi e utformade för sånt skit ffs, troru 25åriga cavemans brydde sig om tjejens ålder sålänge hon var fertil? NOPES. Big Grin

De satte väl på 10åringar på den tiden! SVINEN ;D
2013-01-10,21:41,
Inlägg: #10
Åldern har ingen betydelse?
trollface Skrev:De satte väl på 10åringar på den tiden! SVINEN ;D

now thats creepy! ¤!!#
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-10,21:44,
Inlägg: #11
Åldern har ingen betydelse?
Evilvalle Skrev:now thats creepy! ¤!!#

Ah fan! tog det ett steg förlångt, måste lära mig att tagga ner! Fast nej, girls love it! Wink
2013-01-10,23:32,
Inlägg: #12
Åldern har ingen betydelse?
trollface Skrev:Ah fan! tog det ett steg förlångt, måste lära mig att tagga ner! Fast nej, girls love it! Wink

Just pedofiler kanske inte är så populära bland damerna... hahahaha
2013-01-10,23:47,
Inlägg: #13
Åldern har ingen betydelse?
Äh pinne som pinne
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-01-10,23:56,
Inlägg: #14
Åldern har ingen betydelse?
Beerpong Skrev:Just pedofiler kanske inte är så populära bland damerna... hahahaha

Hahahaha, var väl inte riktigt så jag menade men ah! hahhahaha
2013-01-11,01:06,
Inlägg: #15
Åldern har ingen betydelse?
Cruz Skrev:Så länge de har börjat gymnasiet och ser bra ut så är det lugnt för mig, jag är 22 år.

Låter som en sund inställning Smile
2013-01-11,08:48,
Inlägg: #16
Åldern har ingen betydelse?
jag hade en snubbe hos mig för flera år sen som inte kunde approacha tjejer som såg ut att vara 15år för han kände sig som en pedofil då (han var typ 20) och jag sa "wtf, om dina ögon gillar det och det är lagligt go for it, sluta bry dig så mkt om åldern!" och jag kör same shit idag, gillar mina ögon det och det är lagligt och min AA är inte cepe så kör jag för det, det spelar fanimig ingen roll då om de e 50+ för gillar mina ögon det så gillar mina ögon det! man ska sluta krångla så mkt! sure 18åringar idag som e snygga får sjuuukt mkt bekräftelse på nätet så det blir till att köra dissing-spelet hardcore, köra evilvalles ge-ta bekräftelsespel! ^^,
2013-01-11,14:21,
Inlägg: #17
Åldern har ingen betydelse?
Finns ingen logik i samhällsnormerna kring detta ämne.
2013-01-11,15:03,
Inlägg: #18
Åldern har ingen betydelse?
TonightIsTheNight Skrev:Finns ingen logik i samhällsnormerna kring detta ämne.

Samhällsnormerna kommer ju oftast från lagar och lagarna sätts ju efter när det är rimligt att personen uppnått känslomässig mognad, inte vad som anses hett. Klart det är logiskt, hade det inte funnit några åldersgränser hade vi nog haft en jävligt weird situation. Eller missförstår jag vad du menar nu?
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-01-11,18:21,
Inlägg: #19
Åldern har ingen betydelse?
TonightIsTheNight Skrev:Finns ingen logik i samhällsnormerna kring detta ämne.

Klart det inte gör, du hade inte haft något emot om en 35kille spände på din 12åriga dotter och gjorde henne gravid eller.
2013-01-11,18:42,
Inlägg: #20
Åldern har ingen betydelse?
Vettorazi och Illdan, fattar inte hur ni kan missförstå så grovt. Var skrev jag att det inte borde vara NÅGRA gränser eller lagar? -.- Men ja, jag borde väl kanske skrivit att TILL VISS DEL är samhällsnormerna bra men TILL VISS DEL inte för att undvika potentiella misstolkningar.

------ > Exempelvis att en 40 åring blir skuldbelagd som "gubbsjuk" om han drar på en 20 åring t ex. Finns ingen logik i om man ser till biologin.

Givetvis är det dock bra att det inte är lagligt för vuxna människor att ha sex med 12 åringar.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Känner sig nedsatt av ingen anledning selected 4 2,384 2014-12-04,15:24
Senaste inlägg:: ångest101

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}