LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Känner sig nedsatt av ingen anledning
2014-12-04,13:11,
Inlägg: #1
Känner sig nedsatt av ingen anledning
I snart en vecka har jag känt mig väldigt nere, känner mig nästan som en liten mus, utan nåra som helst symptom eller bakgrund till det, är på jobbet och känner att arbetskollegorna inte känner igen mig, har bara lust låsa in mig själv o vara ensam i hopp att det ska gå över.

Är detta vanligt eller har nån här inne fått samma sak i perioder ? Evilvalle om jag minns för ett par år sen skrev du att du hade liknande som jag beskriver, känner du till detta?
2014-12-04,13:25,
Inlägg: #2
RE: Känner sig nedsatt av ingen anledning
D-vitaminbrist tror jag visar sig på det sättet du beskriver.
Jag upplevde liknande också när jag fick för mig att helt skippa kolhydrater.
Höstdepression är väl inte helt ovanligt heller.
2014-12-04,15:21,
Inlägg: #3
RE: Känner sig nedsatt av ingen anledning
Det där med vitaminer stämmer nog, har alltid mer energi och friskare hy än andra på vintern känns det som då jag har käkat multivitaminpiller i många år.

Kan rekommendera Apotek Hjärtats kosttillskott, "Man - en om dagen". De innehåller mycket zink också till skillnad från en hel del andra piller
2014-12-04,15:21,
Inlägg: #4
RE: Känner sig nedsatt av ingen anledning
Toledo kanske ligger i nåt det du säger att man gör förändringar typ mentaliska/Inner förändringar och mål framöver för jag håller på läsa Modells och efter avslutat läsning ska jag sätta upp nya mål o göra förändringar. Men tror du verkligen det kan bero på det?

D-vitamin har jag inte tagit på 2 veckor ska börja med den också.
2014-12-04,15:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-04,15:25 av {2} ångest101.)
Inlägg: #5
RE: Känner sig nedsatt av ingen anledning
Det är vanligt att man känner såhär just nu, typ alla mina vänner brukar bli depp under vintern och börja fundera på "Vad är meningen" "Vad ska jag göra" "Ska jag göra slut"
Man får väldigt mycket gratis genom att sova,träna,äta - bra samt vara ute när det är ljust.

Jag saknar sysselsättning för tillfället, och det påverkar psyket och självförtroendet starkt tror jag. En hel del vänner vart helt knäppa tillslut av att vara arbetslösa.

Ska också söka "skitjobb" snart, som t.ex donken,städare bara för att få komma ut lite medan jag väntar på seriös sysselsättning aka studier.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Läsa folks liv innan man känner dem! Mindful 6 2,437 2013-04-14,14:24
Senaste inlägg:: Mindful
  Åldern har ingen betydelse? trollface 24 8,508 2013-01-11,21:47
Senaste inlägg:: Spade
  Känner NI igen detta? Evilvalle 27 10,840 2012-04-27,01:21
Senaste inlägg:: Evilvalle
  HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra" russel 21 8,541 2012-04-16,23:08
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}