LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
DYD, bästa klippet ever!
2013-01-15,20:40,
Inlägg: #1
DYD, bästa klippet ever!
Kommer ihåg när jag såg detta på dvd typ år 2005, var som att man flippade en spak eller något i min hjärna vilket gav mig riktigt bra självförtroende i game även fast jag då inte direkt hade raggat allt för mycket.

[video=youtube;gGa9B5c6B10]http://www.youtube.com/watch?v=gGa9B5c6B10[/video]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-15,20:59,
Inlägg: #2
DYD, bästa klippet ever!
haha sweet good ol' klipp! en sak som verkar fucka upp ens förmåga att kunna använda ens "natural abilities" är just fapping. no-fap å man "låser" upp vad som tidigare blivit instängt! ^^,
2013-01-15,23:06,
Inlägg: #3
DYD, bästa klippet ever!
Toledo Skrev:Inte dålig!

Gillar verkligen hur han pratar, speciellt hans pauser.

Finns mycket material med honom!. Kommer inte ihåg vilken DVD det är, men den bästa är när det kommer flera gäst-föreläsare på ett av hans seminarium och kör en stund var.
Bla några pua brudar, mystery och massa annat gött folk. Definitivt värt att kolla genom.
2013-01-15,23:19,
Inlägg: #4
DYD, bästa klippet ever!
illdan Skrev:Finns mycket material med honom!. Kommer inte ihåg vilken DVD det är, men den bästa är när det kommer flera gäst-föreläsare på ett av hans seminarium och kör en stund var.
Bla några pua brudar, mystery och massa annat gött folk. Definitivt värt att kolla genom.

Tror dvdsetet heter "mastery with women" eller något sådant!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-16,00:50,
Inlägg: #5
DYD, bästa klippet ever!
Fattar faktiskt inte hur detta skulle hjälpa. Lust o förklara?
2013-01-16,10:02,
Inlägg: #6
DYD, bästa klippet ever!
Jayson1 Skrev:Fattar faktiskt inte hur detta skulle hjälpa. Lust o förklara?

Jag ser det så här.
Om du förbättrar dig själv till en attraktivare person så har tjejer inget val i att bli attraherad av dig eller inte, dom blir det oavsett. Vilket i sin tur innebär att resultaten enbart vilar i dina händer och vem du är, vilket innebär att det är 100% upp till dig, det finns inget dom kan göra åt det. Detta är ju en bra sak.

Saker att tänka på efter denna vetskapen.
Var dig själv, dvs, tänk inte på vad du gör och säger, fastna inte i ditt huvud och låt bara jaget flöda(inga mystery tricks med planerade openers, negs och all skit)
Gör inte saker tjejen ber dig göra, gör saker du vill göra.

Detta är en del av hur jag ser det, men är väldigt intresserad att läsa valles svar,
2013-01-16,16:28,
Inlägg: #7
DYD, bästa klippet ever!
illdan Skrev:Jag ser det så här.
Om du förbättrar dig själv till en attraktivare person så har tjejer inget val i att bli attraherad av dig eller inte, dom blir det oavsett. Vilket i sin tur innebär att resultaten enbart vilar i dina händer och vem du är, vilket innebär att det är 100% upp till dig, det finns inget dom kan göra åt det. Detta är ju en bra sak.

Saker att tänka på efter denna vetskapen.
Var dig själv, dvs, tänk inte på vad du gör och säger, fastna inte i ditt huvud och låt bara jaget flöda(inga mystery tricks med planerade openers, negs och all skit)
Gör inte saker tjejen ber dig göra, gör saker du vill göra.

Detta är en del av hur jag ser det, men är väldigt intresserad att läsa valles svar,

Precis. Bilden han ritar upp klickade bra för mig, dvs att man ska tala till hennes biologi, inte ytan (social programmering, upbringing etc). Dvs hon har inprogrammerade egenskaper som hon kollar efter, dessa är inte några hon valt själv, och kan man kommunicera att man har dessa så har hon inget val att bli attraherad, det bara "händer" instinktivt och hon börjar sedan rationalisera fram massa logiska anledningar. Så vad hon än säger, vad än samhället säger, vad man än lärt sig på film så är det oftast inte dessa saker som är viktiga, det som är viktigt är biologin, dvs ledaregenskaper, social dominans, preselection, tala till hennes känslor istället för logik och kan man trycka på dessa knappar (som en metafor) så blir hon attraherad per automatik.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-16,19:09,
Inlägg: #8
DYD, bästa klippet ever!
Tackar för förklaringen, förstod inte riktigt filmen heller men kände igen lite det han snackade om att förbi se det vanliga snacket och att man har en annnan typ av connection och typ alltid får bruden då hon blir riktigt hooked.
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-01-16,21:13,
Inlägg: #9
DYD, bästa klippet ever!
Anonymous Skrev:Tackar för förklaringen, förstod inte riktigt filmen heller men kände igen lite det han snackade om att förbi se det vanliga snacket och att man har en annnan typ av connection och typ alltid får bruden då hon blir riktigt hooked.

det där "andra snacket" han menar som penetrerar sociala ytan är vad han sj kallar för "sexual communication" som innefattar flörting, teasing, bantering, c&f, pushpull etc, allt som majoriteten av svennebananare ej använder och vilket de flesta här använder on-&offline! ^^, ju mer man använder dessa techniques ju mer kmr det "koppla" för en vad han verkligen pratar om, i början fattade jag nada.
2013-01-17,05:27,
Inlägg: #10
DYD, bästa klippet ever!
amerikaner och deras epiphanies...


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Era bästa LifeHacks SvaMp_ 19 3,917 2018-07-31,13:35
Senaste inlägg:: tvbordet
  Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se?? illusionisten 41 20,279 2013-09-30,04:09
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Sveriges bästa PUA? JohnDoe 12 4,508 2013-07-10,15:57
Senaste inlägg:: JohnDoe
  Competition! Bästa jävla rådet nånsin! Carl 19 6,760 2012-05-01,17:50
Senaste inlägg:: Spider
  Bästa klubbarna/krogarna i Göteborg och var dom ligger Mössan 8 2,896 2012-03-23,11:30
Senaste inlägg:: Guru

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}