LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
2012-04-09,18:33,
Inlägg: #1
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
Finns ju redan trådar med infield material men vilka föredrag tycker ni är mest värt att se?

Det här är min favorit innehåller knappast några trixs men jävligt normaliserat och motiverande!!

[video=youtube;Z7HwmSX92ZY]http://www.youtube.com/watch?v=Z7HwmSX92ZY[/video]
2012-04-09,23:10,
Inlägg: #2
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
[video=youtube;JrqiRub9xn4]http://www.youtube.com/watch?v=JrqiRub9xn4&context=C44d0614ADvjVQa1PpcFNhuin6ZGoNil8tQJ5bwT_J qBj0eMF7_hc=[/video]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-09,23:58,
Inlägg: #3
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
[video=youtube;iWoAvqhODJs]http://www.youtube.com/watch?v=iWoAvqhODJs[/video]
2012-04-10,00:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-10,00:17 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #4
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
Tycker Tyler sammanfattar blueprint rätt bra här:

[video=youtube;ANKKhMAROX8]http://www.youtube.com/watch?v=ANKKhMAROX8&list=UUTF6CEoSHHGTuJwk_zppupw&index=22&feature=plcp[/video]
2012-04-11,00:18,
Inlägg: #5
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
krokodilen Skrev:Tycker Tyler sammanfattar blueprint rätt bra här:

[video=youtube;ANKKhMAROX8]http://www.youtube.com/watch?v=ANKKhMAROX8&list=UUTF6CEoSHHGTuJwk_zppupw&index=22&feature=plcp[/video]

För att vara någon som verkligen hatar blueprint som helhet av hela mitt hjärta så måste jag säga att den där föreläsningen tog upp allt som är vettigt i the blueprint utan allt skräp på ett normalt och användbart sätt.
Helt klart det enda riktigt värda jag sett/hört/läst av honom och då har jag sett det mesta.

Tummen upp för länken.
2012-04-11,00:51,
Inlägg: #6
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
Evilvalle Skrev:[video=youtube;JrqiRub9xn4]http://www.youtube.com/watch?v=JrqiRub9xn4&context=C44d0614ADvjVQa1PpcFNhuin6ZGoNil8tQJ5bwT_J qBj0eMF7_hc=[/video]

Du postar mycket bra skit du asså
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-04-11,13:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-11,20:38 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #7
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
hahahaa, homor!! = humör Big Grin. Srzly, både valleklippet och tylers snack inför sydamerikaner var beneficial. Riktigt bra. Gillar verkligen RSD dom gånger de har rätt och inte ska mindfucka skiten ur folk eller lära ut saker på ett sätt som är 1000 mil från straight-forwardness. TACK.

Om Tyler är en ond eller god människa framstår efter det klippet som högst öppet för debatt. Framstår som värdegivande där åtminstone. Big Grin

Uppdatering: seriously, kommer se Tyler best inner game koncepts-blah klippet många gånger. Mest inspirerande jag sett på länge! Verkar som vettiga koncept och som sagt, bättre förklarade än i förvirrande Blueprint.
2012-04-16,04:14,
Inlägg: #8
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
TonightIsTheNight Skrev:hahahaa, homor!! = humör Big Grin. Srzly, både valleklippet och tylers snack inför sydamerikaner var beneficial. Riktigt bra. Gillar verkligen RSD dom gånger de har rätt och inte ska mindfucka skiten ur folk eller lära ut saker på ett sätt som är 1000 mil från straight-forwardness. TACK.

Om Tyler är en ond eller god människa framstår efter det klippet som högst öppet för debatt. Framstår som värdegivande där åtminstone. Big Grin

Uppdatering: seriously, kommer se Tyler best inner game koncepts-blah klippet många gånger. Mest inspirerande jag sett på länge! Verkar som vettiga koncept och som sagt, bättre förklarade än i förvirrande Blueprint.

Grejen med RSD är att dom lär ut de mest "effektiva" koncepten BY FAR i communityt nu. Problemet är dock att dom blandar in all sin jävla BS NLP mindfucking mindtwisting vague crap som gör att folk får för sig att koncepten är:

1. Mer avancerade än vad dom egentligen är
samt
2. NYA, dvs "dom här har rsd kommit på!!" bara för att RSD är så sluga att sätta egna namn på redan kända psykologiska alternativt gamla PU koncept, dom är väl medveten om detta och gör det just för att folk ska förknippa allt med RSD istället för andra företag.

En annan sak många märker med RSDs material är att det ofta får dom att KÄNNA sig bra, men samtidigt när man kommit ur denna high så tänker man "uuuh så vad lärde jag mig mer exakt??". Detta är nåt som dom snott från sättet Tony Robbins använder sig av i sina seminarier, pumpa state för att folk ska tycka att produkten i sig var mer awesome än vad den egentligen var.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-16,04:14,
Inlägg: #9
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
En till bra:

[video=youtube;TJ79ypcEiJI]http://www.youtube.com/watch?v=TJ79ypcEiJI&context=C44d0614ADvjVQa1PpcFNhuin6ZGoNil8tQJ5bwT_J qBj0eMF7_hc=[/video]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-17,16:33,
Inlägg: #10
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
Ahh,

Ja, nåt sånt skit verkar dom syssla med. Vad rekommenderar du för alternativ produkt/produkter som lär ut "RSD-grejer" men på ett bättre vis än dom själva gör? Gillar en hel del RSD grejer jag lyssnat på, men t ex blueprint är en jävla soppa med deras marknadsföring och mindfucks. Filmen ovan som sagt var ju fett bra utlärd i jämförelse dock. Big Grin
2012-04-17,16:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-17,16:39 av {2} premium.)
Inlägg: #11
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
Julien är fett bra.

Alexander RSD ska ni definitivt skippa. Killen vet inte ens vad han håller på med, jag har sett två av hans videos där han går fram till tjejer och frågar efter sina öppningar "Do you like/love me?", "Can I buy you a drink"
2012-04-17,16:46,
Inlägg: #12
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
TonightIsTheNight Skrev:Ahh,

Ja, nåt sånt skit verkar dom syssla med. Vad rekommenderar du för alternativ produkt/produkter som lär ut "RSD-grejer" men på ett bättre vis än dom själva gör? Gillar en hel del RSD grejer jag lyssnat på, men t ex blueprint är en jävla soppa med deras marknadsföring och mindfucks. Filmen ovan som sagt var ju fett bra utlärd i jämförelse dock. Big Grin

4 elements of game av Rob Judge och Zack Bauer. Boken är i stort RSD fast ... mer praktiskt förklarad och utan all eastern philosophy mumbo jumbo.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-17,16:48,
Inlägg: #13
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
premium Skrev:Julien är fett bra.

Alexander RSD ska ni definitivt skippa. Killen vet inte ens vad han håller på med, jag har sett två av hans videos där han går fram till tjejer och frågar efter sina öppningar "Do you like/love me?", "Can I buy you a drink"

Alex RSD är troligtvis den bästa i RSD tillsammans med Tyler och möjligtvis Julien, han skola inte underskattas.

Han gör det för att demonstrera att det inte spelar någon större roll vad man säger (IRL) men i stort sett allt handlar om viben man kommunicerar.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-17,17:14,
Inlägg: #14
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
Evilvalle Skrev:4 elements of game av Rob Judge och Zack Bauer. Boken är i stort RSD fast ... mer praktiskt förklarad och utan all eastern philosophy mumbo jumbo.

Danke schön! =)=)=). Här ska torrent-tankas.
2012-05-06,10:32,
Inlägg: #15
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
This!! Jävla bra Smile
[video=youtube;pStv5PyANyI]http://www.youtube.com/watch?v=pStv5PyANyI[/video]
2012-05-06,11:45,
Inlägg: #16
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
Second that på illusionisten, den där är crazy bra
2012-05-06,14:36,
Inlägg: #17
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
Yepp såg den igår. Gryym!

"All limitations are self imposed"

2012-05-10,18:13,
Inlägg: #18
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
"Self imposed bullshit that used to hold you back no longer exists, because you have come to the realisation that it was all externally imposed and socially conditioned, which your former, weak reality was using to try to make sense of the world." - RSD Alexander, från artikeln Evilvalle postade.

Den där var huge för mig. Har länge haft problemet att jag identifierat mig med mina tankar, trots att jag haft lite success så har jag ändå haft offermentaliteten kvar. Damn va skönt att kunna släppa den skiten en gång för alla. Thank you.
2012-05-11,10:07,
Inlägg: #19
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
Om bara Tyler kunde sluta med sina "roliga" imitationer, eller kanske bara är jag som irriteras av dom Smile
2012-05-14,15:15,
Inlägg: #20
Vilket pu klipp/föredrag tycker ni är det bästa man kan se??
Fan vad jag älskar den här videon. ASG


[video=youtube;K9zOfLELKe0]http://www.youtube.com/watch?v=K9zOfLELKe0[/video]
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Era bästa LifeHacks SvaMp_ 19 3,914 2018-07-31,13:35
Senaste inlägg:: tvbordet
  Infield klipp-tråden! Bruno 34 20,044 2015-01-08,23:40
Senaste inlägg:: SvaMp_
Tongue Intressant TED-klipp krokodilen 3 1,560 2014-03-12,06:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Sveriges bästa PUA? JohnDoe 12 4,508 2013-07-10,15:57
Senaste inlägg:: JohnDoe
  Vad tycker ni om den här "The Sixteen Commandments Of Poon"? illusionisten 9 3,326 2013-03-21,23:49
Senaste inlägg:: Carnivore
  DYD, bästa klippet ever! Evilvalle 10 4,681 2013-01-17,05:27
Senaste inlägg:: Arlin
  Competition! Bästa jävla rådet nånsin! Carl 19 6,760 2012-05-01,17:50
Senaste inlägg:: Spider
  Bästa klubbarna/krogarna i Göteborg och var dom ligger Mössan 8 2,895 2012-03-23,11:30
Senaste inlägg:: Guru

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}