LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att vara för attraktiv.
2013-01-19,05:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-19,10:04 av {2} illdan.)
Inlägg: #1
Att vara för attraktiv.
Haha måste ta bort denna tråd. Jag som fylle lolla bara.
2013-01-19,16:28,
Inlägg: #2
Att vara för attraktiv.
Haha måste varit en intressant tråd Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-19,17:21,
Inlägg: #3
Att vara för attraktiv.
Haha jag spara den på datorn for My own amusement, tror inte någon får ut någon glädje av den.
2013-01-19,18:22,
Inlägg: #4
Att vara för attraktiv.
Haha skärp dig, posta Big Grin Fan vad man kan skriva skit på fyllan haha
2013-01-19,18:27,
Inlägg: #5
Att vara för attraktiv.
HAHAHAH EGOBOOSTAD rubrik.
2013-01-19,19:17,
Inlägg: #6
Att vara för attraktiv.
Nystart Skrev:Haha skärp dig, posta Big Grin Fan vad man kan skriva skit på fyllan haha

Agree. Kör bara, nothing to shame of Tongue
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-19,21:14,
Inlägg: #7
Att vara för attraktiv.
Ta o lägg in de man ! Får se hur mycket som stämmer in på mig Smile
find it, fuck it, forget it.
2013-01-19,22:27,
Inlägg: #8
Att vara för attraktiv.
TobiasK Skrev:Ta o lägg in de man ! Får se hur mycket som stämmer in på mig Smile

Så skev hhaha
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-19,23:05,
Inlägg: #9
Att vara för attraktiv.
TobiasK Skrev:Ta o lägg in de man ! Får se hur mycket som stämmer in på mig Smile

Haha efter ha pratat me dig i telefon me dig känns vi sjukt lika iaf. Märkte direkt att du är en skön och rolig kille.


Ok postar skiten, men var fan druckit obscena mängder sprit när jag skrev det så avsäger mig allt ansvar.
2013-01-19,23:07,
Inlägg: #10
Att vara för attraktiv.
Ok då är man full ida igen, Enjoy
My lollines



OKej, detta är ett fylle/frustread post.... Var seg startad som vanligt ikväll, men vid 2 är jag igång.. snackar med allt och alla, är varldens skönaste och goaste kille.

Beslutar mig för att satsa på en snygg och söt tjej som är kompis med några tjejer jag snackat med innan. Hon kom från ingensstans och va riktigt najs.... snackar, flörtar och busar med henne... dansar.. hånglar... hon game:ar mig.. tar på mig osv... jag gör alllt rätt, alla hennes kompisar drar. hon stannar kvar... hennes kompisar säger lycka till... hon säger hur najks jag är osv... sen så säger hon att hon inte tänker ligga ikväll... Jag typ.. whatever, i dun care.... Hon stannvar kvar, vi stannar tills det stänger.. drar och käkar. Hare gött, märker hur mkt hon tycker om mig. Jag tycker hon är helt ok i personlighet, väldigt söt o snygg. Tänker hon vill jag knulla ikväll.v... SEn när vi drar för 30min sen, så säger ja.. aja vi drar hem till dig... Hon bah... nä jag ska jobba imorn... Jag bah... men du ska jobba nära där jag bor... Alltingen sover jag hos dig eller du hos mig... DU kör hem mig imorn, eller tar busse ntill jobbet fårn mig.... hon är stenhård...nej jag sa att jag inte skulle ligga... "men vadå, vill du inte byta nummer?" jag bah.. visst, jag bryr mig inte, behöver inte ligga lixom...(hon fattar att jag får nog fitta),,,



ALltså, hon täneklr ju så här... den här killen är pojkvänsmaterial så jag ska inte ligga med han... ska va fin flicka..... och det är så störande... Jag bryr mig inte så mkt.. för jag kommer knulla henne i veckan... Men ändå, inte direkt så att jag kommer bli ihop med henne bara för hon inte ligger mig ikväll... Den biten spelar ingen roll för om jag blir tillsamans med någon eller inte... Det är snarare negativt att hon inte gör det, för jag blir bara irriterad...,. INte för jag känner att jag waste:at min tid på något sätt... verkliogen inte... Men att jag vet att hon vill ligga så jävla mkt, men hon kör något jävkla spel... för hon antagligen tyckte jag var så najs så hon inte ville ha ett ONS, hon vill gifta sig eller what fucking ever....

eller så hade hon mens... i dunnno...


Finns la inga tips som kan hjälpa mig direkt, ville bara skriva av mig. Ber om ursäkt om denna posten är helt sjukt, är full och nu ska jag lägga mig... orkar inte kontrollläsa.
2013-01-20,00:04,
Inlägg: #11
Att vara för attraktiv.
"men hon kör något jävkla spel... " Hahahahah, vad är det vi håller på med här egentligen?!
2013-01-20,00:05,
Inlägg: #12
Att vara för attraktiv.
illdan Skrev:Ok då är man full ida igen, Enjoy
My lollines



OKej, detta är ett fylle/frustread post.... Var seg startad som vanligt ikväll, men vid 2 är jag igång.. snackar med allt och alla, är varldens skönaste och goaste kille.

Beslutar mig för att satsa på en snygg och söt tjej som är kompis med några tjejer jag snackat med innan. Hon kom från ingensstans och va riktigt najs.... snackar, flörtar och busar med henne... dansar.. hånglar... hon game:ar mig.. tar på mig osv... jag gör alllt rätt, alla hennes kompisar drar. hon stannar kvar... hennes kompisar säger lycka till... hon säger hur najks jag är osv... sen så säger hon att hon inte tänker ligga ikväll... Jag typ.. whatever, i dun care.... Hon stannvar kvar, vi stannar tills det stänger.. drar och käkar. Hare gött, märker hur mkt hon tycker om mig. Jag tycker hon är helt ok i personlighet, väldigt söt o snygg. Tänker hon vill jag knulla ikväll.v... SEn när vi drar för 30min sen, så säger ja.. aja vi drar hem till dig... Hon bah... nä jag ska jobba imorn... Jag bah... men du ska jobba nära där jag bor... Alltingen sover jag hos dig eller du hos mig... DU kör hem mig imorn, eller tar busse ntill jobbet fårn mig.... hon är stenhård...nej jag sa att jag inte skulle ligga... "men vadå, vill du inte byta nummer?" jag bah.. visst, jag bryr mig inte, behöver inte ligga lixom...(hon fattar att jag får nog fitta),,,



ALltså, hon täneklr ju så här... den här killen är pojkvänsmaterial så jag ska inte ligga med han... ska va fin flicka..... och det är så störande... Jag bryr mig inte så mkt.. för jag kommer knulla henne i veckan... Men ändå, inte direkt så att jag kommer bli ihop med henne bara för hon inte ligger mig ikväll... Den biten spelar ingen roll för om jag blir tillsamans med någon eller inte... Det är snarare negativt att hon inte gör det, för jag blir bara irriterad...,. INte för jag känner att jag waste:at min tid på något sätt... verkliogen inte... Men att jag vet att hon vill ligga så jävla mkt, men hon kör något jävkla spel... för hon antagligen tyckte jag var så najs så hon inte ville ha ett ONS, hon vill gifta sig eller what fucking ever....

eller så hade hon mens... i dunnno...


Finns la inga tips som kan hjälpa mig direkt, ville bara skriva av mig. Ber om ursäkt om denna posten är helt sjukt, är full och nu ska jag lägga mig... orkar inte kontrollläsa.


Hahahaha! Så skön!
2013-01-20,01:10,
Inlägg: #13
Att vara för attraktiv.
Haha, klockrent. Men fan sånt e drygt asså, håller med i att det snarare är negativt än positivt som dom själva verkar tro..
2013-01-20,03:53,
Inlägg: #14
Att vara för attraktiv.
illdan Skrev:Haha efter ha pratat me dig i telefon me dig känns vi sjukt lika iaf. Märkte direkt att du är en skön och rolig kille.


Ok postar skiten, men var fan druckit obscena mängder sprit när jag skrev det så avsäger mig allt ansvar.

Samma du! Smile

Ont, eskalera o mera into sex.
find it, fuck it, forget it.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur slutar man vara självcentrerad? Ballin 15 7,903 2015-11-21,17:12
Senaste inlägg:: Roppe
  Ok att vara med polares gamla ligg? sjoggaa 13 6,113 2014-03-23,20:14
Senaste inlägg:: russel
  Kan tjejer vara som oss killar? Entreprenören 20 11,757 2014-01-20,15:49
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Det behöver inte vara svårare än så?! ONE one 0 899 2013-06-27,20:50
Senaste inlägg:: one
  rsd alex pratar om att vara ett "wreck" tay 3 1,835 2013-05-01,18:04
Senaste inlägg:: Madrock
  hahahaha snacka om att vara kylig! Beerpong 8 3,253 2013-01-31,15:19
Senaste inlägg:: Evilvalle
  ni med erfarenhet av att vara med tjejer med pojkvän Ragnarök 8 2,629 2012-08-10,08:55
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Hur needy får man vara om man har preselection? GBG 3 1,354 2012-07-13,20:26
Senaste inlägg:: Willson
  Hur ska man vara mot kompisars flickvänner? TheD 3 1,140 2012-06-24,00:22
Senaste inlägg:: Madrock
  Balansgången mellan att vara unreactive och att säga ifrån Colonel Love 3 1,259 2012-05-21,13:29
Senaste inlägg:: Mössan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}