LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur får jag igång compliance-stegen på facebook?
2013-01-22,08:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-22,08:39 av {2} el bueno.)
Inlägg: #1
Hur får jag igång compliance-stegen på facebook?
Hej,

jag undrar hur man får igång compliance-stegen på facebook och får henne att investera. Som jag förstått det så är det:

1. Boosta ego
2. Bryt rapport
3. Be henne göra något
4. Belöna henne


...som gäller. Detta ser ganska enkelt att göra när man är på tu man hand med tjejen. Däremot håller jag på att jobba på en tjej på facebook nu som jag ännu inte träffat. Skulle därför vilja få några exempel från er som gjort detta.
2013-01-22,11:49,
Inlägg: #2
Hur får jag igång compliance-stegen på facebook?
Toledo Skrev:Det är jätteenkelt.

Vad är det exakt du vill veta? Alla steg?

1. Säg att hon är söt, rolig, charmig allt möjligt.
2. Visa dig uttråkad, svara långsamt, var inte like engagerad i conversationen m.fl.
3. Be henne göra något, kan vara vad som helst, kan inte du gilla den bild du gillar mest på min FB?
4. Upprepa steg ett.

Cool tack! Är helt ny när det gäller compliance/investering-stegar. Så tar gärna emot fler tips.
2013-01-22,12:32,
Inlägg: #3
Hur får jag igång compliance-stegen på facebook?
Toledo Skrev:Fler tips incoming!

Du vill gärna börja med ett så litet steg som möjligt. Ifall det hade varit verkligheten så skulle det kunna vara t.ex. Kan inte du hålla min jacka? Måste knyta skorna. Alltså små vardagliga steg. Sedan gör du större och större steg och förhoppningsvis har hon fattat omedvetet att hon mår mycket bättre av att göra det du ber henne.

Ifall hon nu på steg 3 bestämmer sig för att inte göra det. Då får du helt enkelt börja om från början eller göra någon sorts punish.

För att hon nu ska göra steg 3 ska du börja med något som du vet att ingen har något emot att göra. Därför bör du inte börja med ett för stort steg.


Läs denna ifall du inte redan gjort det, här finns allt som behövs för att förstå.

http://www.casanovalounge.se/showthread....investment

Härligt! Jag har läst den tråden. Mycket bra shit.
2013-01-22,15:55,
Inlägg: #4
Hur får jag igång compliance-stegen på facebook?
Läs min tråd om det men gör även några google sökningar om det, finns mycket bra skrivit på nätet om just detta. Rekommenderar även att du kollar in a3-delen i Mystery Method.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Facebook osv Tenga 4 3,349 2014-02-05,00:00
Senaste inlägg:: Beerpong
  Facebook fan skit Beerpong 4 1,652 2013-06-02,22:23
Senaste inlägg:: russel
  "Gilla" tjejens status/inlägg på Facebook Sex Intelligence 23 9,049 2013-05-14,08:06
Senaste inlägg:: russel
  Facebook ligg-app! Commander 5 2,510 2013-02-07,21:23
Senaste inlägg:: Cruz
  ur bored? Get a number over facebook ;) Insecureboy 6 2,603 2012-03-21,19:44
Senaste inlägg:: Insecureboy
  Era Facebook opneners premium 13 4,868 2012-03-20,23:03
Senaste inlägg:: Insecureboy

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}