LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
2013-02-01,15:48,
Inlägg: #21
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Var köper ni renodlade zink-tabletter? Jag har införskaffat en burk från apoteket nu men det rör sig om en med mixade mineraler och vitaminer i tabletterna (varav zink ingår). Beställer efter från nån sida? Speciella hälsokostbutiker?
2013-02-01,15:58,
Inlägg: #22
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
MMsport har billiga renodlade zink tabletter
2013-02-01,16:04,
Inlägg: #23
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Sylvester Skrev:MMsport har billiga renodlade zink tabletter

Gick in på deras sida och första jag ser är:

http://www.mmsports.se/Body-Science-Well...-Zinc.html

Smile verkar populärt och bra pris. Är det bra grejer - den produkten i länken?

Jävlar, en kapsel innehåller 50 mg. LOL
2013-02-01,16:53,
Inlägg: #24
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
TonightIsTheNight Skrev:Gick in på deras sida och första jag ser är:

http://www.mmsports.se/Body-Science-Well...-Zinc.html

Smile verkar populärt och bra pris. Är det bra grejer - den produkten i länken?

Jävlar, en kapsel innehåller 50 mg. LOL


Ja det är det där jag använder, 50mg per kapsel!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-01,16:59,
Inlägg: #25
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Evilvalle Skrev:Ja det är det där jag använder, 50mg per kapsel!

I could figure, haha. Blir en smula sugen att beställa efter en burk eller två...
2013-02-02,00:47,
Inlägg: #26
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
yes 150 per dag, tyckte också de va mkt men tabletterna e på 150 så whut a nigguh gonna do?
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-02-02,01:09,
Inlägg: #27
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
devil Skrev:yes 150 per dag, tyckte också de va mkt men tabletterna e på 150 så whut a nigguh gonna do?

Hahah 50, inte 150 !!!
2013-02-02,01:28,
Inlägg: #28
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
ahh läste fel på skiten. de e 150 mg zinc chelate o därav blir de 30 mg per kapsel.
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-02-07,17:57,
Inlägg: #29
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Slängde in en burk zink från MM-sports när jag endå var igång och beställde handskar. Förväntar mig inget men det var så billigt så värt ett försök tänkte jag.
2013-02-25,21:43,
Inlägg: #30
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Evilvalle Skrev:Nej, det står inte att zink sänker testosteronnivåer.

Män som brukade 10mg zink hade högre nivåer än män som brukade mindre zink.

Personligen tar jag 50mg per dag, kapslar går att köpa på mmsports.

Så alltså 50mg är det minsta man måste få i sig? Hur många kap per dag?

Känner man av eller har du fått resultat av det?

Jag har även läst nånstans att man måste ta i samband med vitamin D för att Zinken skulle fungera, stämmer det?
2013-02-25,21:53,
Inlägg: #31
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Jag har tagit det i typ 2 veckor snart och tror mig känna mig piggare på dagarna och mer avslappnad på nätterna när jag ska somna.

Dock hade jag troligtvis brist på det tidigare för jag hade alltid vita fläckar på naglarna och dålig hårkvalité, samt extremt långsamt läkande sår.

Prova vet jag, det dödar dig ju inte liksom och fett billigt.
2013-02-25,22:39,
Inlägg: #32
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
MassRiot Skrev:Jag har tagit det i typ 2 veckor snart och tror mig känna mig piggare på dagarna och mer avslappnad på nätterna när jag ska somna.

Dock hade jag troligtvis brist på det tidigare för jag hade alltid vita fläckar på naglarna och dålig hårkvalité, samt extremt långsamt läkande sår.

Prova vet jag, det dödar dig ju inte liksom och fett billigt.

Ne jag syftade på ifall man blir mer dominant av Zink eftersom det höjer testosteronhalten.
2013-02-25,22:53,
Inlägg: #33
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
selected Skrev:Så alltså 50mg är det minsta man måste få i sig? Hur många kap per dag?

Känner man av eller har du fått resultat av det?

Jag har även läst nånstans att man måste ta i samband med vitamin D för att Zinken skulle fungera, stämmer det?

Nej, 50mg är troligtvis i överkant, men jag tar hellre för mycket än för lite. Ej säker om jag fått några direkta praktiska resultat, individer som tränar mycket brukar dock ha zinkbrist så tränar du är det verkligen rekommenderat.

Zink har ju visat sig höja T-nivåerna en hel del hos tränande individer som tidigare hade underskott på det, i längden borde det resultera i mer muskelmassa. Tror dock inte att det blir någon skillnad i social dominans mellan 20nmoL och 26nmoL haha
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-25,23:57,
Inlägg: #34
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Evilvalle Skrev:Nej, 50mg är troligtvis i överkant, men jag tar hellre för mycket än för lite. Ej säker om jag fått några direkta praktiska resultat, individer som tränar mycket brukar dock ha zinkbrist så tränar du är det verkligen rekommenderat.

Zink har ju visat sig höja T-nivåerna en hel del hos tränande individer som tidigare hade underskott på det, i längden borde det resultera i mer muskelmassa. Tror dock inte att det blir någon skillnad i social dominans mellan 20nmoL och 26nmoL haha

Aha ok jag har redan en zink burk hemma, undrade bara om deet skulle göra någon skillnad i social dominans för ni pratar hela tiden om testosteron och att det är viktig för om man ska lyckas med flickorna.
2013-02-26,00:07,
Inlägg: #35
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Zink, magnesium och järn som kosttillskott är svårt att absorberas av kroppen. Bästa sättet att tillgodose sitt behov av mineraler är genom kött. Sen kompa med grönsaker som har högst värden i respektive mineral. Men kom ihåg att äta c-vitamin rik kost för att kunna tillgodo göra er mineralierna och sluta ät mat med mycket fytinsyra som t.ex fullkornsprodukter.

Lägg kosten rätt och käka kosttillskott i någon månad eller två, Max tre. Sen kommer era nivåer förmodligen vara optimala och det räcker att tillgodose sig från kosten.
2013-02-26,00:12,
Inlägg: #36
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
selected Skrev:Aha ok jag har redan en zink burk hemma, undrade bara om deet skulle göra någon skillnad i social dominans för ni pratar hela tiden om testosteron och att det är viktig för om man ska lyckas med flickorna.

Personligen tror jag allt är fine sålänge man ligger inom vad som är "normala värden", dvs mellan 10-30nmol om jag minns rätt. När man börjar komma under 10 så förlorar man ofta libido, blir mindre motiverad, får försämrat arbetsminne, blir "seg" i skallen osv.

Jag tror det är en hel del killar i dagens samhälle som har problem med flickor just pga låga T-nivåer, då det är mycket vanligare idag än exempelvis 50 år sedan. Någon som går ifrån låga till normala nivåer kommer märka rätt rejäla skillnader i sinnestillstånd, motivation, drivkraft, libido etc. Så om man som låg-testo-individ kombinerar saker som zinktillskott, DAA, styrketräning, intensiv cardio, cashew-nötter (och övrig kost som boostar tesot), kampsport (?) så är chansen väldigt stor att man kommer upp till normala nivåer och för en person som har låga nivåer ger det troligtvis mycket mycket mer än att läsa den nyaste PU-boken or whatever och man har då en stark grund att stå på.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-26,00:14,
Inlägg: #37
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Alltså tror på riktigt att folks game skulle vara avsevärt bättre/stabilare om de hade väldigt bra mineralnivåer, käkade mat som är bra för bildning av dopamin/seratonin + 5-HTP. Gymmade och la på sig muskler (finns kopplingar mellan muskelmassa och seratonin nivåer) åt stabil mat och slutade runka/kolla porr samt körde kosttillskott med d-vitamin och lite omega 3.
2013-02-26,01:03,
Inlägg: #38
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Evilvalle Skrev:Personligen tror jag allt är fine sålänge man ligger inom vad som är "normala värden", dvs mellan 10-30nmol om jag minns rätt. När man börjar komma under 10 så förlorar man ofta libido, blir mindre motiverad, får försämrat arbetsminne, blir "seg" i skallen osv.

Jag tror det är en hel del killar i dagens samhälle som har problem med flickor just pga låga T-nivåer, då det är mycket vanligare idag än exempelvis 50 år sedan. Någon som går ifrån låga till normala nivåer kommer märka rätt rejäla skillnader i sinnestillstånd, motivation, drivkraft, libido etc. Så om man som låg-testo-individ kombinerar saker som zinktillskott, DAA, styrketräning, intensiv cardio, cashew-nötter (och övrig kost som boostar tesot), kampsport (?) så är chansen väldigt stor att man kommer upp till normala nivåer och för en person som har låga nivåer ger det troligtvis mycket mycket mer än att läsa den nyaste PU-boken or whatever och man har då en stark grund att stå på.

Vad tar du förutom Zink? Då menar jag vad för protein eller POW eller keratin osv?
2013-02-26,01:12,
Inlägg: #39
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
selected Skrev:Vad tar du förutom Zink? Då menar jag vad för protein eller POW eller keratin osv?

Haha tar en hel del med skit. Zink, body science whey-100 protein, jacked superior edition PWO, jacked testo booster feat DAA, jacked 17-dione, omega 3, kreatin monohydrat.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-26,01:20,
Inlägg: #40
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Evilvalle Skrev:Haha tar en hel del med skit. Zink, body science whey-100 protein, jacked superior edition PWO, jacked testo booster feat DAA, jacked 17-dione, omega 3, kreatin monohydrat.

Fan är dessa för grejer? jacked superior edition PWO, jacked testo booster feat DAA, jacked 17-dione,
Är de PWO?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Frågor om magensium, zink osv. Ragnarök 11 6,048 2018-01-31,14:50
Senaste inlägg:: bcude

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}