LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
2013-03-17,14:50,
Inlägg: #81
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
100% RDA av koppar menade jag givetvis!
2013-03-17,17:47,
Inlägg: #82
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
De teoretiska effekterna och bieffekterna kommer ju sen inte på någon dag utan antagligen runt månader
Life is a game.
2013-03-18,00:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-03-18,00:07 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #83
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Jag tog 30 mg zink dagligen när jag tränade mycket. Det som händ evar att man efter 1,5-2 dagar efter första intaget kände sig kåtare i 2-3 dagar. Det är bra om man har problem med akne också dock Smile Hade en paus påca 6 månadersen, och närjag började med znik igen så hände samma sak igen. Kåtare i 2-3 dagar sen stagnerar effekterna man kan känna av medvetet.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-03-26,19:29,
Inlägg: #84
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
MassRiot Skrev:4-dubblar härmed dagliga zinkintaget till 270 mg/dag... Återkommer med resultat om några veckor.

Update? Smile
2013-04-17,20:25,
Inlägg: #85
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Evilvalle Skrev:Nej, jacked superiour edition är långt ifrån lika bra som originalet, dvs INTE lika bra.

Jag tar 50mg zink 2-3dagar i veckan när jag tar testoboostern då den också innehåller zink. Möjligt lite överdos ändå men whatever. Ja jag har märkt rätt stor skillnad.


Jag fått hem min Jacked Testo Booster feat. DAA och Zinken 50 mg.

Tar du 6 tabletter av Jacked testo allt på en gång på morgonen 3 dagar i rad sen resten av veckan tar du 50 mg zinken? Eller hur har du delat upp det? Har du tappat vikt genom Jacked Testo Booster feat. DAA?
2013-04-17,23:20,
Inlägg: #86
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
selected Skrev:Jag fått hem min Jacked Testo Booster feat. DAA och Zinken 50 mg.

Tar du 6 tabletter av Jacked testo allt på en gång på morgonen 3 dagar i rad sen resten av veckan tar du 50 mg zinken? Eller hur har du delat upp det? Har du tappat vikt genom Jacked Testo Booster feat. DAA?

Om jag förstått rätt så innehåller jacked testo booster runt 30mg zink, så de dagar jag tar boostern tar jag inget zinktillskott. Egentligen ska man ta boostern alla dagar i veckan, personligen känner jag att det fungerar bra att bara ta den de dagar jag tränar, under vilodagarna tar jag bara zinktillskottet.

Jag har både ökat och tappat vikt av testoboostern, beroende på vilken period jag tagit den -> Har jag bulkat har jag uppenbarligen lagt på mig vikt, har jag deffat har jag förlorat vikt. Det som avgör om du ökar eller minskar i vikt har inget med din testobooster eller något att göra, det handlar i huvudsak bara om kalori IN vs kalori UT.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-17,23:49,
Inlägg: #87
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Evilvalle Skrev:Om jag förstått rätt så innehåller jacked testo booster runt 30mg zink, så de dagar jag tar boostern tar jag inget zinktillskott. Egentligen ska man ta boostern alla dagar i veckan, personligen känner jag att det fungerar bra att bara ta den de dagar jag tränar, under vilodagarna tar jag bara zinktillskottet.

Jag har både ökat och tappat vikt av testoboostern, beroende på vilken period jag tagit den -> Har jag bulkat har jag uppenbarligen lagt på mig vikt, har jag deffat har jag förlorat vikt. Det som avgör om du ökar eller minskar i vikt har inget med din testobooster eller något att göra, det handlar i huvudsak bara om kalori IN vs kalori UT.

Vad märkte du själv för resultat av testoboostern?
2013-04-17,23:54,
Inlägg: #88
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Ökade en del i maxstyrka samt orkade träna i högre tempo under längre tid utan att bli utmattad, kunde också märka en viss ökning av libido.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-18,00:07,
Inlägg: #89
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Evilvalle Skrev:Ökade en del i maxstyrka samt orkade träna i högre tempo under längre tid utan att bli utmattad, kunde också märka en viss ökning av libido.

Tog du 8 eller 6 kaps? Lugnt om man tar det tillsammans med Creatine monohydrate och no-explode PWO? För min del blir det bara 1 dag vila i veckan och det är bara torsdag då jag kör 3-1-3 program.
2013-04-18,00:34,
Inlägg: #90
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
selected Skrev:Tog du 8 eller 6 kaps? Lugnt om man tar det tillsammans med Creatine monohydrate och no-explode PWO? För min del blir det bara 1 dag vila i veckan och det är bara torsdag då jag kör 3-1-3 program.

Första burken av DAA tog jag 8 kaps, efter det drog jag ner till 6 och märkte ingen skillnad i effekt what so ever så jag fortsatte sedan på 6 istället för 8 då dom uppenbarligen räcker lite längre då.

Inga problem att ta det med kreatin och/eller no-explode!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-19,16:09,
Inlägg: #91
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Varför står det på burken 3-4 kapslar på 2 gånger dagligen men på deras sida står det Tag 6 - 8 kapslar dagligen?
2013-04-19,16:19,
Inlägg: #92
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
3 eller 4 x2 = 6 till 8.
6 eller 8 x1 = 6 till 8

DUH Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-19,16:23,
Inlägg: #93
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Evilvalle Skrev:3 eller 4 x2 = 6 till 8.
6 eller 8 x1 = 6 till 8

DUH Big Grin

HAHA fan ibland min hjärna stannar Wink
2013-12-02,20:52,
Inlägg: #94
RE: Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Tänkte införskaffa mig zink och magnesium för att öka testosteronet samt förhoppningar om att min sömn ska förbättras.

Tips på vart man billigast kan beställa det ifrån?
2013-12-02,20:55,
Inlägg: #95
RE: Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Köper zink (och D-vitamin) på MMsports Fungerar fint som faen.

Känner i kroppen av det, fast min sömn blir bara sämre av det, vaknar 30 min innan klockan ringer sam konstiga drömmar (käkar 100g av båda)
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2013-12-02,21:11,
Inlägg: #96
RE: Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
(2013-12-02,20:55)Schlinus Skrev: Köper zink (och D-vitamin) på MMsports Fungerar fint som faen.

Känner i kroppen av det, fast min sömn blir bara sämre av det, vaknar 30 min innan klockan ringer sam konstiga drömmar (käkar 100g av båda)

Tackar för snabbt svar!

Tar du det på morgonen eller kvällen förresten?
2013-12-02,21:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-02,21:28 av {2} Schlinus.)
Inlägg: #97
RE: Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
(2013-12-02,21:11)saffran Skrev: Tackar för snabbt svar!

Tar du det på morgonen eller kvällen förresten?

50mg på morgonen 50 mg på kvällen''

När jag tog 50mg/Dag så tog jag på kvällen
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2013-12-03,15:03,
Inlägg: #98
RE: Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Är det någon som vet hur snabbt man får effekt efter man tagit en terapeutisk dos?

Handlar det om timmar eller dagar? Huh
2014-01-04,22:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-04,22:15 av {2} selected.)
Inlägg: #99
RE: Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Citat:According to Chinese researchers, a daily dose of 50 mg zinc leads to higher cholesterol levels in humans within a couple of weeks.

The American epidemiologists Walter Willett and Ed Giovannucci discovered that zinc supplements at doses higher than 100 mg per day increased the risk of prostate cancer by a factor of 2.2.

http://www.ergo-log.com/zinctest.html

När har de tänkt och enas?
2014-01-13,18:25,
Inlägg: #100
RE: Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Såg nu att jag har köpt Magnesiumoxid; vilket tydligen ska vara den billigaste formen av magnesium och som kroppen inte fångar upp så mycket av. Zinken som jag köpte innehåller Zinkglukonat, har fått uppfattningen att Zinkpikolinat alternativt Zinkcitrat är bättre.

Är det ens värt att käka det som jag köpt, eller ska jag slänga det och införskaffa Magnesiumcitrat och Zinkpikolinat/Zinkcitrat istället?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Frågor om magensium, zink osv. Ragnarök 11 6,093 2018-01-31,14:50
Senaste inlägg:: bcude

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}