LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Jacked is back - Jacked XX - Någon som provat?
2013-02-02,12:06,
Inlägg: #1
Jacked is back - Jacked XX - Någon som provat?
Tja!

Enda sen DMAA blev bannat i Sverige har jag letat efter en nice PWO men lyckats sådär. Craze är väl den som funkat bäst för mig so far men tycker inte den är i närheten av gamla hederliga Jacked.

Nu har det släppts en ny Jacked utan DMAA men som tillverkaren med sina egna stora ord påstår ska vara ännu bättre än den gamla. Nån som provat än?

http://www.mmsports.se/Jacked-Jacked-XX-...ition.html
2013-02-02,12:52,
Inlägg: #2
Jacked is back - Jacked XX - Någon som provat?
Nu är jag ingen expert på PWO-innehåll, men ser inget i innehållsförteckningen som skulle vara det nya "revolutionerande", såsom DMAA var dvs.

Detta är dessutom deras 2a, förra var ju micro, så är väldigt skeptisk. Känns mest som att pumpa ut så mkt nya produkter medan deras namn fortfarande har bra rykte, jag menar, även fast jag är skeptisk så är jag ju sugen på att köpa en burk Big Grin

Tror dock det får bli till o blanda en egen PWO genom o köpa lite gammal hederlig DMAA på dmaa.nu Smile Jack3d var fanimig king!
2013-02-02,13:27,
Inlägg: #3
Jacked is back - Jacked XX - Någon som provat?
Nystart Skrev:Nu är jag ingen expert på PWO-innehåll, men ser inget i innehållsförteckningen som skulle vara det nya "revolutionerande", såsom DMAA var dvs.

Detta är dessutom deras 2a, förra var ju micro, så är väldigt skeptisk. Känns mest som att pumpa ut så mkt nya produkter medan deras namn fortfarande har bra rykte, jag menar, även fast jag är skeptisk så är jag ju sugen på att köpa en burk Big Grin

Tror dock det får bli till o blanda en egen PWO genom o köpa lite gammal hederlig DMAA på dmaa.nu Smile Jack3d var fanimig king!

När du blandar egen PWO, vad har du i då?
2013-02-02,13:52,
Inlägg: #4
Jacked is back - Jacked XX - Någon som provat?
Kört Jacked länge, funkar bra. Likt craze men lite starkare däremot så det är lättare att överdosera, vilket inte är roligt.. Gillar dock craze bättre.
Life is a game.
2013-02-02,16:08,
Inlägg: #5
Jacked is back - Jacked XX - Någon som provat?
Bubblan Skrev:Kört Jacked länge, funkar bra. Likt craze men lite starkare däremot så det är lättare att överdosera, vilket inte är roligt.. Gillar dock craze bättre.

Menar du nya versionen av jacked nu då?
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-02-02,16:51,
Inlägg: #6
Jacked is back - Jacked XX - Någon som provat?
Jag testade aldrig gamla jack3d men köpte denna nya och den funkade inte alls på mig, blev inte alls pepp utan mådde bara lite wierd.
2013-02-02,19:26,
Inlägg: #7
Jacked is back - Jacked XX - Någon som provat?
Vettorazzi Skrev:Menar du nya versionen av jacked nu då?

Jappjapp! Jacked-XX Superior menar jag nu då
Life is a game.
2013-02-02,21:36,
Inlägg: #8
Jacked is back - Jacked XX - Någon som provat?
Bubblan Skrev:Jappjapp! Jacked-XX Superior menar jag nu då

Aight intressant, alltid trott att det var snäppet starkare än vatten, får testa nån gång
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-02-03,20:49,
Inlägg: #9
Jacked is back - Jacked XX - Någon som provat?
Kanske inte kan säga att ja fick samma BOOST av denna nya Jacked XX gemfört med gammla, dock får jag sjuka känslor efteråt passen. Klara starka färger, lugn i mig själv och massa weird stuff som jag ALDRIG tidigare känt av utav en PWO. Den gammla fick jag kliningar av som jag älskar det ger inte den nya, men gillar även nya pga välmåendet efteråt samt bra tempo igenom passet.

Kan tänka mig ifall man blandar denna med dmaa + Beta alinin kmr man fan få antigen världens jävla extrema pass eller hamna på sjukhuset.
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-02-23,03:04,
Inlägg: #10
Jacked is back - Jacked XX - Någon som provat?
Tvivlar på att den är lika bra som gamla Jack 3d.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Någon som testat Tongkat Ali? betamaster 1 1,381 2016-03-22,09:40
Senaste inlägg:: tay
  Fasta vid symptom av förkylning, fler som provat? SvaMp_ 3 2,854 2015-12-26,03:00
Senaste inlägg:: Rednales
  Någon här som håller på med tyngdlyftning? Dowgeni 5 3,063 2014-12-26,23:14
Senaste inlägg:: vladimir87
  Någon som testat Leangains, funkar det? Lasttear 7 3,958 2014-03-09,23:17
Senaste inlägg:: Lasttear
  Någon som tränar på Flex gym i sthlm? Söker träningspolare. russel 3 1,962 2013-08-07,17:02
Senaste inlägg:: russel
  Träningsdagbok någon? :) Vitchoklad 21 9,594 2013-05-21,23:35
Senaste inlägg:: Nystart
  ABCDE-metoden, någon som testat? Silentshot 4 1,936 2012-02-18,03:56
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}